Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Thursday, March 17, 2016

W niedziele 13 marca...

... zapukala do nas wiosna.
Tak wyglada:

Te zonkile i krokusy zywcem dzikie rosna tak jedno przy murze a drugie na dzikim trawniku przy przystanku autobusowym.



Oczywiscie dla mnie najwazniejsze magnolie :)



A i drzewa (niektore) puszczaja niesmialo listki i to juz dowod na prawdziwa wiosne, mimo, ze w niedziele ma padac snieg :)))




 I na koniec jeszcze jedno co mi sie zawieruszylo z dzisiejszego spaceru:


I tyle na dzis, bo mi sie zupelnie nie chce pisac :)



50 comments:

  1. Szczęściaro :) Masz już wszystko w pakiecie, i te magnolie! Mam nadzieję, że zapowiadany śnieg nie zasypie Cię, jak rok temu! Magnolie, magnolie... Ale spoko, i ja ich doczekam :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sniegu ma byc 5-6 cm wiec nie zasypie i w ogole nie wiadomo na pewno czy bedzie :) magnolie mnie zawsze ciesza, to pierwszy dowod ze wiosna juz przyszla.

      Delete
  2. Chce się znów żyć pełną piersią i mieć znów dwadzieścia lat, co nie?? :) STOP... My wciąż mamy 20 lat i ani roku więcej :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ba, pewnie, ze nie mamy wiecej niz 20 ;))

      Delete
  3. Twoja wiosna zawsze szybsza niż nasza, ale i tu nie najgorzej....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polska jest bardziej na polnoc niz miasto Nowy York, wiec i wiosna troche pozniej, chociaz dwa lata temu to u Was byla wiosna wczesniej:)

      Delete
  4. Ja wiem,że nikt nam nie obiecywał sprawiedliwego świata ale jest mi źle gdy najlepsze blogi cichną albo całkiem znikają. Star, mam nieustającą nadzieję, że jeszcze trochę i znów tu będzie gorąco. Przesyłam serdeczności. Tak po ludzku po prostu za Tobą tęsknimy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klarko, dziekuje, tak milo to czytac. Tylko wiesz u mnie poza polityka to sie nic nie dzieje:) a nawet jak sie dzieje to ja pewnie nie dostrzegam, bo jestem w polityce po czubki wlosow.
      Ach tak mam juz wlosy!!!
      I kilka nowych paznokci!!!
      Ooo to sa dobre wydarzenia :)

      Delete
    2. najlepsze :))) magnolii zazdroszczę...

      Delete
  5. W moim ogrodzie krokusy zaczynają pokazywać kolorowe kielichy. Pączki na drzewach też są, ale do magnolii to jeszcze bardzo, bardzo daleka droga!
    Ściskam serdecznie, napawaj się wiosną i łap wiosenną energię!
    :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest fajnie, cieplo i bardziej chce sie zyc. A przynajmniej wychodzic na spacery, bo do tej pory to mi sie nie chcialo ubierac zeby wyjsc:))) Taki sie zrobilam leniwiec pospolity :P Teraz jest lepiej, nie trzeba nosic na sobie tych wszystkich ciezkich szmat a i z gola glowa moge nareszcie wyjsc, wczesniej bylo zimno. Teraz wskakuje w buty, narzucam jakas wiosenna kurtke, lub sweter i nawet nie czekam na Wspanialego tylko sama popitalam na spacerki :))
      :***

      Delete
  6. Star, tak się cieszę, że nieco nastukałaś!!! U Ciebie znacznie bardziej wiosennie niż u mnie.Cudne są magnolie, fajnie, że ich fotę podesłałaś!!!! U mnie wciąż jeszcze "łyso" w przyrodzie, ale wczoraj dopatrzyłam się, że na żywopłotach są już maciupeńkie , jeszcze zwinięte listeczki a w jednym ogródku nawew przebiśniegi się pokazały.
    Serdeczności;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przebisniegi sa mniej popularne tutaj wiec i rzadko je widze, a na mojej ciagle jeszcze krotkiej trasie spacerowej wcale ich nie widzialam. Jeszcze sie nie wypuszczam za daleko od domu sama, a Wspanialy jednak pracuje i nie zawsze moze ze mna wyjsc. Troche nudno, ale juz lepiej:))
      buziaki :***

      Delete
  7. Piekne magnolie i te inne wiosenne kwiatuchy, ciesze sie ze znow sie "pokazalas"
    Usciski i milego weekendu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inko, fajnie, ze juz wiosna, bo i dzien dluzszy (u nas juz zmienili czas) cieplej a co za tym idzie wiecej checi do zycia :))

      Delete
  8. A w Lublinie zima..suche liście i zeszłoroczne wypierdki trawiaste :p
    Chociaż na Twoje magnolie sobie popatrzę !

    ReplyDelete
    Replies
    1. U nas tez duzo suchych lisci jeszcze i wypierdkow, ale jak czlowiek glowe do gory podniesie to juz przyjemniej :))

      Delete
  9. A w Anglii jakoś spokojnie. Niby żonkile są, ale wszystko inne jakoś spowolnione. A czasami już pod koniec lutego było zielono-różowo-żółto :/
    Ciesz się wiosną!
    Nie mogę się doczekać, by powygrzewać kości w jakimś przyjemnym parczku :)
    Uściski.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale u Was to chyba nie ma typowej wiosny i duzych zmian temepratur ot po prostu "angielska pogoda":))

      Delete
  10. No żonkile i krokusy to i u nas w pełnej krasie, ale to żółte na końcu... Już??? Rzeczywiście, wiosna, wiosna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiosna, wiosna nawet ten snieg co to ma padac w niedziele mi nie straszny :))

      Delete
    2. Te żółte na końcu(forsycje) to u mnie pączki mają już od lutego, a włożone gałązki do wody już w lutym cieszyły kwiatkami :)

      Delete
  11. Piękna ta Twoja wiosna. A u nas powoli, powoli rusza. Na razie trochę delikatnej zieleni, takie mgiełkowate, zwiewne. Za to ptaki szaleją:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ptaszydla to u nas nawet zima rabia wiele halasu, a wiosna i latem sie nasila. Jakies wrzaskliwe te moje ptaszyska :))

      Delete
  12. Przeprowadzam się do NY bo u nas rosną tylko buble wyhodowane na kompoście 'dobrej zmiany' :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dreamu ale ja sie planuje przeprowadzic w zimniejszy rejon za dwa lata :)) Ale wiesz u mnie to wszystko podyktowane polityka :P

      Delete
    2. Alaska?
      No nie to juz bylby republikanski extremism.

      Delete
  13. U nas też już krokusy, ale reszta daleko w tyle...
    Dobrze, Star, zobaczyć, że nowy post u Ciebie ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Granato, wystarczy kilka cieplych dni i zobaczysz jak wszystko ruszy :***

      Delete
  14. No chyba sie rozleniwilas, moja droga.
    Masz pisac, bo my tu spragnieni wiesci od Ciebie, a wiosne tez mamy jakby co. No prawie. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mam czasu, ale postaram sie cos skrobnac czesciej :)

      Delete
  15. Ach te Twoje magnolie ... Co roku mnie zachwycają :) U nas raczej chłodno i mało wiosennie, ale chyba w końcu ta wiosna przyjdzie. Łaski nie robi :D
    Pozdrawiam serdecznie, buźka :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki Polu, wiosna na pewno przyjdzie, w koncu zawsze przychodzi :))
      buziaki :***

      Delete
  16. Ale że u Was już magnolie kwitną to jestem szoku...
    Czekam aż coś się rozwinie na tej ziemi, ale słabiutko u nas - noce zimne i ogólnie huśtawka.
    Serdeczności! :-)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale dlaczego jestes w szoku? Przeciez Polska jest duzo bardziej na polnocy niz Nowy York, zwlaszcza miasto Nowy York. Zerknij na mape to naprawde nie jest ani dziwne ani szokujace :))
      buziam :***

      Delete
  17. U mnie jeszcze wybuchu nie ma, ale wkrótce, bo od świąt ma być wyraźnie cieplej :). Muszę wreszcie odkopać aparat i porobić foty. Całuski :)

    ReplyDelete
  18. znaczy to ze jeszcze troche, juz za chwile i bedzie tez u mnie (ta wiosna)! sama zmiana czasu wplywa na czlowieka pozytywnie :))
    ciesze sie bardzo, ze sama wybierasz sie na spacery. usciski gorace,
    b.

    ReplyDelete
  19. Moja magnolia jeszcze śpi snem zimowym, ale już niedługo, pączki pęcznieją i robią się coraz bardziej puszyste. :)

    ReplyDelete
  20. Pięknie :-)
    U nas zimnoooooooooooooo
    ale już niedługo :-)

    ReplyDelete
  21. jak tak patrzę na te zdjecia to jestem przekonana, że w Ameryce jednak wszytsko ładniejsze niż gdzie indziej;)
    Dużo uśmiechu, Star;-)

    ReplyDelete
  22. Piękne kwiaty. Czekam wiosny ;) Dobrze, że u Ciebie mogłam na nią popatrzeć. Wszystkiego dobrego :D

    ReplyDelete
  23. Radosnych Świąt Star!
    Happy Easter :)

    ReplyDelete
  24. Witaj Star.
    U was już prawdziwa wiosna, piekne te pierwsze wiosenne kwiaty.
    Życze Tobie i całej Twojej rodzinie pogodnych Świąt:))

    ReplyDelete
  25. Wiosna to tak romantyczna pora roku...budzi nas do zycia jeśli troszke zaspaliśmy:)

    ReplyDelete
  26. Hej, Star, daj znak, że u Ciebie ok, bo się martwię :***

    ReplyDelete
  27. Star !!! bo dziś miesięcznica jest , wypadałoby coś skrobnąć :-)

    ReplyDelete
  28. Oj tak, kwiaty panują już wszędzie, nawet w trawnikach przed blokiem, samosiejki prymule. :)

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...