Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Thursday, March 3, 2016

Zeby nie bylo....

... ze sie przestalam interesowac polityka to kopuje tu moja wypowiedz, ktora napisalam w pewnym tajnym miejscu na temat wyborow w Ameryce.
Pisac dwa razy nie bede bo pisanie teraz to naprawde katorga:)))

Zupelnie ale to zupelnie sie nie podniecam Trumpem z kilku powodow.
Po pierwsze to on "nie moj" czyli na zasadzie nie moj cyrk nie moje malpy. Ogladam bo te ich debaty sa lepsze od wielu komedii i rowniez z przyzwyczajenia, bo ja jestem polityczne stworzenie wiec ogladam i sledze wszystko co dotyczy polityki. 
Po drugie to co podaja Main Stream Media to mozna psu w dupe wlozyc, one probuja "ukierunkowac" decyzje wyborcow tak w jednej jak i drugiej partii. To sie owszem udaje jesli dla kogos glownym zrodlem informacji sa oficjalne MSM. Ja nie ogladam MSM poza debatami, a nawet i te czesto ogladam na internecie. Informacje polityczne zbieram z innych zrodel. 
Po trzecie nawet jesli Trump wygra nominacje (dlaczego pisze "nawet" wyjasnie w kolejnym punkcie) to wtedy dopiero ukaze sie zupelnie inna twarz Trumpa. Poki co to on sie zachowuje pod publiczke czyli oglupialy elektorat republikanski. Do tej partii naleza ludzie typu polskich moherow i kiboli. Taki co to ma jeden zab, w domu owszem ma wode ale z dziury w dachu, sra pod krzakiem ale liczy na to, ze jak bedzie glosowal na republikanow to bedzie bogaty. No to glosuje. I w tej chwili Trump dziala pod takiego wyborce. Gdyby, ale to ogromne GDYBY Trump jednak dostal nominacje to wtedy odbije w lewo, bo tak naprawde to Trump jest z nich wszystkich obecnie kandydujacych najwiekszym liberalem. 
Po czwarte wierze, ze republikanski establishment nie dopusci do nominacji Trumpa, raczej pojada na Broken Convention niz dadza mu nominacje. Pozyjemy zobaczymy. 
W kazdym badz razie Trump zueplnie mnie nie obchodzi :))) traktuje go wyjatkowo rozrywkowo. 
Moim zdaniem o wiele bardziej niebezpieczny jest Ted Cruz, to jest oszolom pierwszej wody i tego nalezy sie kurwa BAC!!!! 

Hillary? 
No coz, 8 lat temu jak przegrala z Obama obiecano jej (establishment demokratow a co za tym idzie wszystkie media) poparcie w 2016 i tej obietnicy dotrzymuja. 
Miedzy innymi dlatego nie ogladam MSM, bo po chuj, jak oni juz szykuja koronacje Hillary. 
Jak to mowila moja babcia "jeszcze Maciek w dupie a juz mu kasze sudza" tak samo tutaj. Hillary tak naprawde "wygrala" Iowa przez 0.3% ktore z kolei uzyskala przez rzcanie monety (orzelek czy reszka) Tak kurwa w Ameryce XXI wieku tak sie wygrywa wybory!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
W Newadzie dostala niewiele wyzsza przewage tym razem przez ciagniecie (nie nie druta - jeszcze) ale karty z talii kart, ponoc wyciagnela odpowiedniego Asa. Ja tam nie wiem czy to nie byla talia z samych asow, ale chuj niech ma, niech sie udlawi:))) 
To co Hillary wygrala w tzw. Super Tuesday to sa najglupsze poludniowe stany, ktore sie zupelnie nie licza w wyborach glownych bo i tak od 100 lat wygrywaja w nich republikanie. 
A wiec to taka wygrana, ktora naprawde nie ma zadnej wartosci i znaczenia w wyborach glownych. Ja patrze i analizuje nie tylko co kto wygral, ale jak wygral i jakie to ma znaczenie na przyszlosc.
I tak jak patrzec na te wszystkie stany ktore wygrala Hillary we wtorek to historycznie sa to stany ktore zawsze glosuja na republikanow, czyli i tak zaden demokrata nie wygra tych stanow w wyborach generalnych. Oprocz tego, bo przeciez cuda sie zdarzaja trzeba wizac pod uwage liczbe glosow jakimi wygrala w tych stanach Hillary w stosunku do liczby glosow jakimi wygrali kadnydaci z obozu republikanskiego. 
I tu juz wygrana Hillary nie wyglada tak olsniewajaco bo ma w kazdym wypadku znacznie mniej glosow niz Trump czy Cruz, ktory wygral w Texasie. 
Przy czym nalezy rowniez pamietac, ze w wyborach generalnych jest tylko po jednym kandydacie z obu partii i wtedy ten jeden moze liczyc na glosy tych ktorzy brali udzial w prawyborach. 
I tu niestety Hillary nie moze liczyc na nas czyli tych co popieraja Berniego Sandersa, wiekszosc z nas nigdy nie zaglosuje na Hillary. 
I takim prostym sposobem jesli demokraci wystawia do glowych wyborow Hillary to juz dzis wiadomo ze prezydentem bedzie republikanin. 
Ja to akurat mam w odwloku:))) 

Ciekawe tez jest, ze ani nasze amerykanskie media, ani media swiatowe nie podaja nic o machlojkach jakich uzywa druzyna Hillary w tej walce. 
I tak we wtorek maz Hillary byly prezydent Bill odwalil przemowienie przez bullhorn (taki wielki mikrofon) tuz pod punktem wyborczym co jest wykroczeniem przeciw prawu wyborczemu. 
W dniu wyborow nie wolno w obrebie 150 metrow rozdawac zadnych materialow wyborczych, agitowac, czy nawet nosic ubranie, tudziez elementy sugerujace glosowanie na konkretna osobe. Cos jak polska "cisza wyborcza" z tym, ze to tylko w obrebie 150 metrow od punktu wyborczego i tylko w godzinach kiedy punk jest czynny a nie caly dzien. A pan Bill Clinton walnal sobie przemowienie agitujace przez mikrofon tuz prze punktem wyborczym gdzie stala kolejka wyborcow. Ludzie nagrali to na telefony i w ciagu 24 godzin juz ponad 100 000 osob podpisalo petycje, zeby pana Billa aresztowac za przekroczenie prawa wyborczego i przesunac rzekomo zwyciezony (niewielka roznica glosow) przez Hillary stan Massachusetts do kolumny Berniego Sandersa. 
Jak sie to rozstrzygnie nie wiem, wiem na pewno, ze chuja nie aresztuja, ale niech skurwysynstwo wie, ze to juz nie czasy kiedy ludzie nie mieli szans patrzec im na rece. 

Podsumowujac, ekipa Berniego sie nie poddaje, bo i nie ma zadnego powodu. Ludzie ciagle wysylaja pieniadze na jego konto i tak w styczniu Bernie zebral z prywatnych datkow ponad 21 milionow dolarow co bylo rekordem w historii wyborow w Ameryce. A jak by tego bylo malo to w lutym, ktory jest o dwa lub jeden dzien krotszy zebral prawie 42 miliony. Jak przegral w South Caroline to w ciagu 24 godzin po tej przegranej zebral 5 milionow. To dowodzi, ze ludzie maja gleboko w dupie co mowia media i czego sobie poboznie zyczy partia demokratyczna z kukielka pt. Hillary i ciagle popieraja Berniego. 
Bernie na dzis ma duzo lepsze osiagniecia niz mial w tym samym czasie Obama i jak wiemy Obama wygral. 
Ja Wam mowie dzis, ze Bernie Sanders bedzie nastepnym prezydentem Stanow :))))  

Tyle na dzis :)) 






57 comments:

  1. dobrze usłyszeć głos nie z mediów w tej sprawie:)

    ReplyDelete
  2. Dziekuje,kochana za jasny wyklad,pozdrawiam bardzo goraco...

    ReplyDelete
  3. Ciezko sie polapac w tym systemie wyborczym. Ale jest przynajmniej wesolo, nie mozna sie nudzic podczas kampanii. :))

    ReplyDelete
  4. O! Bardzo dziękuję!
    Teraz wiem więcej.
    I serdecznie ściskam Cię Kochana Star :*

    ReplyDelete
  5. Ale jakieś takie nazwisko ma nieciekawe. Bernie... i w dodatku Sanders. Żeby jeszcze Adabert Sanderson, ale Bernie, no ja cie..
    Dobrze że się odezwałaś, ludzie się o Ciebie martfio a Ty w jakichś tajnych miejscach masonerie uprawiasz.. Znaczy politykie miało być. Ale tajne mi się z masonami kojarzy.
    No i wzięłam skomentowałam post polityczny, a się wcale na tym nie znam to i koment do dupy. A post bardzo mi się podobał, mimo że polityczny.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iwona, a Bernard lepiej? czy prezydenta wybiera sie w zaleznosci od brzmienia nazwiska? :))) zobacz jak ladnie brzmi Donald Trump.

      Delete
    2. No, u nas ten pan jest persona non grata i raczej posmiewisko. Jak on zostanie prezydentem to swiat sie skonczy...
      Lepiej robcie tam wszystko zeby jednak nie.

      Delete
    3. Ale my nie wybieramy prezydenta dla WAS tylko dla nas. Ja nawet nie wiem kto u Was jest prezydentem czy tam premierem i jakos zyje :)

      Delete
    4. To dla Ciebie specjalnie, dzis na moim blogu - prezentacja, tadam! :-)))

      Delete
  6. Dzięki za jasną informację. Mnie się wydawało że Hillary to dobry wybór (kobieta), ale Ty napewno wiesz lepiej.Pamiętam jak 8 lat temu popierałaś Obamę i wygrał. Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha Krystynko, sam fakt, ze ktos siada do sikania jak ja to troche malo jak na moje wymagania. Nigdy nie popieralam Hillary i nie popre. Owszem chcialabym kiedys doczekac kobiety prezydenta ale to musi byc ODPOWIEDNIA kobieta.

      Delete
    2. Faceci dość często też siadają do sikania :)))

      Delete
    3. Jak nie maja co wziac w reke to musza siadac. Ja jeszcze z takim nie mialam do czynienia;)

      Delete
  7. Dzięki za jasną informację. Mnie się wydawało że Hillary to dobry wybór (kobieta), ale Ty napewno wiesz lepiej.Pamiętam jak 8 lat temu popierałaś Obamę i wygrał. Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  8. i wreszcie coś z tego kumam :)
    Star, jak się nudzisz, to fajny miniserial jest American Crime Story People v. O.J. Simpson - niezły cyrk prawniczy, pewnie też byś miała wiele do powiedzenia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, prawo mnie tak nie rajcuje :) i OJ to tez juz dawno przebrzmiala historia, to bylo elektryzujace w swoim czasie ;)

      Delete
  9. Oj Star, dobrze to uslyszec, bo jak sie ostatnio oglada prognozy to nawet oddychanie do torepki nie pomaga.

    ReplyDelete
  10. nie przeczytałam , nie jara mnie polityka :D
    ale Ciebie uwielbiam ;-)

    ReplyDelete
  11. Dla mnie wybory w Stanach zawsze były nie do ogarnięcia.....coś tam dzisiaj pojęłam :p
    Nie da Ci się wcisnąć kitu......i dobrze :)

    ReplyDelete
  12. Ja nie o wyborach, choć przeczytałam z wielką ciekawością :-) Star, chcę abyś wiedziała, że myślę o Tobie i jesteś dla mnie zawsze blisko. Gekon.

    ReplyDelete
  13. Nie moje wybory, ale ze blisko mamy to i sporo ludzi wlosy z glowy rwie za kazdym razem jak Trump wygrywa. Stardust, dzieki za wyjasnienie. Mozna sie skupic na elementach rozrywkowych.
    Pozdrawiam

    Agnieszka

    ReplyDelete
  14. Ja takoż Ci ufam. Wiem, ze w tym siedzisz wiec masz pojęcie. To tak jak w ostatnich wyborach przepowiadali Mitta a Star swoje wiedziała i kto wygrał? Trzymam kciuki, aby jednak tej ciemnoty amerykańskiej było mniej niż światłych ludzi.

    ReplyDelete
  15. Tylko w Ameryce - kandydat na prezydenta, publicznie, dyskutuje na temat wielkosci swojego czlonka..

    ReplyDelete
  16. Polityka jest straszna. A ten Sanders nie za stary? osobiście kibicuję Hilary, bo chciałabym, zeby wreszcie prezydentem USA była baba. Oczywiście to argument jest dość glupi i nie poparty zadną wiedzą, ale co tam ;)).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo glupi ten argument niestety. To jest najbardziej przestepcza baba w amerykanskiej polityce. Gdybym miala psa to nie pozwolila bym jej wyprowadzac go na spacer.
      Tez bym chciala kiedys doczekac kobiety prezydenta, ale do tej nie dolozylam palca 8 lat temu i teraz tez nie doloze. Kobieta musi oprocz jajnikow miec wiedze, honor i jeszcze pare waznych w polityce cech. Ta moze jedynie kury szczac prowadzac jak mowil Pilsudski o polskich politykach.

      Delete
    2. A, to w takim razie dziękuję za cenne wskazówki. Powiem ci, że u nas, niestety, nie ma sie takiej wiedzy, że tak powiem - powszechnej. Być może w jakichs omowieniach politycznych w poważnych gazetach pojawiają się takie opinie z odpowiednimi komentarzami, nie interesuję sie tym za bardzo, więc nie wiem. Tak ogólnie nie słyszy się negatywnych opinii o Hilary. Zaciekawiłas mnie, poszperam. Kibicowanie wstrzymuję, bo liczę się z Twoja opinią!

      Delete
    3. Kochana, ale to tak samo jak moja wiedza o polskich wyborach, wiem, ze dzwonia ale nie bardzo potrafie wskazac w ktorym kosciele :))) I tez nie sledze polskiej polityki na biezaco, mam pelne rece roboty z wlasna :)))
      Clintonowie to mafia, nie wiem czy znajdziesz wiele w polskich zrodlach, ale jak znasz angielski to tam szukaj, albo jesli chcesz to moge Ci podrzucic pare linkow, a jeszcze prosciej mozemy sie zakolegowac na FB bo ja tam dzialam wlasnie tylko politycznie:)

      Delete
    4. tez nie slyszalam nic zlego o HC, czytam rozne gazety, ale wlasciwie jest to mainstream, wiec wszystko mocno wygladzone i bez kontrowersji.

      Delete
  17. Ciesze sie Star, ze sie odezwalas, i zycze ci MOCY w Palcach - zebys mogla pisac:) och, sie usmialam z tego elektoratu co sra w krzakach. w samo sedno:) A i jeszcze debaty republikanow chyba po raz pierwszy w zyciu ogladam namietnie, bo lepszego programu nie ma:))) LOL Trump rozwala wszystkich:) Ted Cruz tak mi dziala na nerwy, a jego glos doprowadza do szalu - glusi i slepi go wybrali! I nawet wtedy kibicuje Trumpowi haha, przyznaje sie bez bicia :)
    Odzywaj sie czesciej kochana - I miss you!!!!

    ReplyDelete
  18. Szczerze mówiąc polityka, dzięki temu co mamy tu w Polsce, zaczyna mnie zniesmaczać coraz bardziej. A widok
    Trumpa regularnie mnie rozśmiesza, bo facet prezentuje się jednak żałośnie.
    Martwią mnie jednak Twoje paluszki- strasznie długo to trwa i obawiam się, że jeszcze długo potrwa, wszak paznokcie szybko nie odrastają. Ale jeśli inne sprawy zdrowotne dążą systematycznie do pełni zdrowia, to te paluszki stają się "drobnostką".
    Przytulam;)

    ReplyDelete
  19. Star, ale co zrobisz jak będziesz miała wybór między Hilary i Trumpem. Nie pójdziesz na wybory? Ciekawa jestem, bo my w Polsce często stoimy przed takim zgniłym wyborem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co zrobie? Najpierw musze sprawdzic mozliwosci, bo to tez jest rzecz ruchoma i zmienna :))) Moge przekreslic nazwisko tak Trumpa jak i Hillary i wpisac Berniego, a moge tez zalgosowac na kandydatke Partii Zielonych Jill Stein, ktora ma program momentami lepszy od programu Berniego.
      Jeszcze nie wiem, mam czas sie zastanowic, poza tym mysle, ze w tej kwestii bedzie podjeta jakas wspolna decyzja przez grupy, do ktorych naleze. Bo to zalezy od tego w ilu stanach mozna wpisac imie kandydata, ktory nie jest na liscie wyborczej i porownac jak to sie oplaca z glosowaniem na kandydata trzeciej partii.
      Przy czym ja wiem, ze ani w jednym ani w drugim przypadku taki kandydat nie ma szans na prezydenture, ale chodzi o to, zeby jednak zaglosowac na wszystkie inne pozycje w obu izbach kongresu i jednoczesnie nie glosowac na prezydenta, ktorego nie chce.
      W moim przypadku to w sumie nie ma znaczenia, bo caly stan Nowy York jest zawsze po stronie demokratow, wiec czy ja zaglosuje czy nie to akurat w tym przypadku Hillary zabierze caly stan ze tak powiem z czapy:))) Historycznie NY jest demokratyczny.
      Nie znam sie az na tyle na polskich wyborach, wiec nie moge sie wypowiadac, ale to trzeba analizowac jak glosuje region, w ktorym mieszkamy wtedy wiadomo jaka wage ma nasz glos.
      W NYC moj glos nie ma zadnego znaczenia, bo poza rokiem 1984 kiedy cala Ameryka ochujala na punkcie kretyna Reagana zawsze NYC i stan NY wygrywali demokraci. 1984 to byl rok kiedy caly narod zapadl na ciezki przypadke Alzheimera. Na szczescie narodowi przeszlo ale prezydent do konca juz byl jebniety :)))

      Delete
    2. niesamowite, musze poczytac wiecej o tym glosowaniu/systemie. Nie mialam zielonego pojecia, juz sami ci delegaci i prawybory co chwile, a ty jeszcze o dopisywaniu mowisz. Az mi wstyd!

      Delete
  20. Wow, jak Ty to wszystko fajnie opisalas, ze czlowiek wszystko rozumie - bo piekne panie w wiadomosciach tv to mówia takie jakies regulki wyuczone, ze ja nic nie kumam.
    A Trump jest nawet tutaj, w Niemcach, zródlem wielu zartów, nikt go jakos powaznie nie bierze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za to w Polsce retoryka taka jakby był jedynym powaznym kandydatem do fotela prezydenckiego.

      Delete
  21. Bernie ma korzenie polskie, i ponoc się do nich przynaje ;-)
    To dopiero argument na plus :-D
    Pozdrawiam ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, Berniego ojciec mial 17 lat jak przyjechal do Stanow. Ale nie zapominajmy, ze Bernie jest Zydem a to w oczach Polakow juz ogromny argument na minus :P
      Wiesz glupota jest bezgraniczna

      Delete
    2. wiem, wiem -żydowsko- polskie :-)
      ano wiem, ze głupota bezgraniczna, a Polonia głosowała na PiS, także ten tego, nooo ;-)
      Pozdrawiam

      Delete
    3. Martek, nie ma czegos takiego jak zydowosko-polskie. Zyd to wiara a Polak to narodowosc, nie da sie tego razem wymieszac. Moze byc polsko-izraelskie, jesli ktos sie urodzil w PL a w przyszlosci zamieszkal w Izraelu i przyjal tamtejsze obywatelstwo.
      Ja jestem Polko-Amerykanka (jesli cos takiego mozna napisac) bo urodzilam sie w Polsce, de facto mam ciagle polskie obywatelstwo ale tez przyjelam obywatelstwo amerykanskie.
      Mozna byc na pol katolikiem i zydem jesli jedno z rodzicow jest wyznania katolickiego a drugie zydowskiego ale nie mozna byc zydo-polakiem.
      Widze na roznych forach i dyskusjach, ze wiekszosc Polakow wlasnie tak miesza narodowosc z wyznaniem i wybacz :))) ale mnie trafia :)))) wiec sobie pozwolilam na wyklad.

      Delete
    4. Przy czym mieszkaniec Izraela wcale nie musi byc wyznania zydowskiego. Podobnie jak Polak wcale nie musi byc katolikiem.

      Delete
    5. i dobrze, ze sobie pozwoliłaś ;-)
      U nas tak właśnie mówili w telewizji, i widzisz kolejny dowód, ze z telewizji to tylko bzdury wychodzą :p
      wracam do kanału z bajkami ;-)

      Delete
    6. Martek, przepraszam, ze sobie pozwolilam akurat w odpowiedzi Tobie, ale wiesz to mylenie obywatelstwa z wiara jest tak nagminne w Polsce zwlaszcza jesli chodzi o zydow, ze juz mnie wlosy czasem bola :)))
      Dzieki za wyrozumialosc :***

      Delete
  22. Star, chciałabym Cię zaprosić do znajomych na fb, jak Cie szukać?

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. I uprzedzam u mnie tylko polityka, nic wiecej tam nie ma, wiec sama zadecyduj

      Delete
    3. A moze zrob opcje follow? nie mialam pojecie o HC, Sanders byl mi calkiem obcy. Dzieki za wyjasnienia.

      Delete
  23. Bardzo ciekawe co napisałaś tylko, że Jasnowidz Arnold, Baba Waga, Krzysztof z Bełchatowa i jeszcze kilkoro poważnych- przepowiadających- jasnowidzących youtuberów już od dawno podało wyniki- Hilary. Przykro mi Star:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochany Pieprzu, bardzo mi przykro, ale w/g Twoich jasnowidzow, czarnoksieznikow i amerykanistow wybory prezydenckie 2012 wygral ponoc Mitt Romney, wiec wiesz, ze tak powiem... takie przepowiednie to niech sobie lub krowie w dupe wsadza :))))

      Delete
  24. Bardzo ciekawie piszesz o polityce, Star. Jak Ciebie czytam, to czuję, że to jest w tym więcej prawdy niż w mediach. Powinnaś być etatowym korespondentem polskiej TV. Ale teraz to niemożliwe, lewaczko! :)

    ReplyDelete
  25. dokladnie to tak wyglada z mojej perspekywy waszungtonskiej, tylko mjiej wiary w normalnosc narcystycznegoi homofobicznego Trumpa. i z tego wszystkiego stalam sie aktywistka polityczna, sle te male datki do Berniego, rozdaje ulotki i mam wciaz nadzieje...Obys bylam nie dajcie plamy w NY dobrym prorokiem, a tymczasem nie dajcie tam plamy we wtorek w NY. Bo cos mi sie wydaje ze to jest przelom.

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...