Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Friday, April 22, 2016

Z buta

Co ja robie jak nie pisze?
Krotko mowiac, nie mam czasu bo biore zycie z buta, doslownie i w przenosni.

We wtorek mialam pierwszy po przeszczepie PET i CT scan, wczoraj zadzwonili z gabinetu doktora, bo wizyte mam dopiero 2 maja, z informacja, ze oba scany sa czyste.
Tego sie spodziewalam, bo czuje sie doskonale.
Od czasu kiedy zawitala wiosna, a teraz juz pelnia lata maszeruje codziennie. Tuz przed swietami Wielkanocnymi moje marsze to bylo 3000 krokow dziennie, obecnie czyli ok. szesc tygodni pozniej robie juz srednio 9 000 a od niedzieli podnosze poprzeczke do 10 000.
Mam stala trase (4 km) wmontowalam nawet w odcinek trasy dwie linie schodow, bo to tez wazne, a schody sprawialy mi powazna trudnosc. Te 4 km maszeruje bez zadnych przystankow i czuje sie super.
4 km to ok 5 000 krokow.
Wychodze na te marsze rano ok 7-8ej bo pozniej jest goraco, a jeszcze mi sie nie chcialo przemeblowac szafy, wiec narazie latam w legginsach i bluzkach z krotkim rekawem. Trzeba sie bedzie uporac z szafa w ten weekend, bo juz nie ma na co czekac. Temepratury codziennie okolo a najczesciej powyzej 20C wiec lenistwo lenistwem, ale w czyms chodzic trzeba.

Jestem cala zaabsorbowana polityka oczywiscie.
Chodze na marsze, na wiece nie moglam pojsc, bo to jednak za duzo stania w miejscu, a stanie bardziej meczy niz chodzenie no i 30 000 tlum tez nie dla mnie. Chociaz bardzo mi tych wiecy szkoda, ale sobie wytlumaczylam, czasem mi sie takie tlumaczenie udaje :)
Gdyby kogos to interesowalo to w moich pogladach politycznych nic sie nie zmienilo caly czas jestem za Bernie Sandersem.
Pomino wszelkich przeciwnosci jakie stwarza partia Demokratow ciagle wierze, ze Bernie ma szanse na nominacje. Jesli jednak Demokraci zadecyduja zeby nominowac Hillary to ja oswiadczam wszem wobec i kazdemu z osobna, ze ja (nizej podpisana Stardust) nigdy w zyciu nie zaglosuje na te korporacyjna kurwe.
Bylam przeciwko niej w 2008 roku i od tamtej pory jesli cos sie zmienilo to tylko jeszcze bardziej jej nienawidze.
Dlaczego?
No coz liste mam tak na 3 km dluga, wiec nie bede moze calej wypisywac.
Ale ta kurwa jest zdolna doprowadzic do III wojny swiatowej, a juz na pewno beda kolejne wojny na Bliskim Wschodzie, ta kurwa pierdolona na pewno zatruje reszte zywnosci w calej Ameryce i na swiecie ile sie da, ta stara tlusta franca jest najbardziej brudna postacia w historii amerykanskiej polityki.
Ach i Polska tez niech uwaza, bo Hillary lubi usuwac (silowo za pomoca bomb) rezimy w roznych czesciach swiata, wiec kto wie... kto wie... moze i PiSdowcow ma juz na celowniku.
Ta baba KOCHA kazda wojne.
Dla okrasy moje zdjecie z glosowania w prawyborach na Berniego i z Marszu dla Berniego, ktory sie odbyl w tydzien temu w sobote na Manhattanie.



Ach gdyby ktos sie martwil co to bedzie jak ja i miliony takich jak ja nie poprzemy Hillary i prezydentem zostanie Trump, to juz odpowiadam. Nic nie bedzie :) po prostu Trump bedzie prezydentem i zapewniam Was, ze on narobi mniej szkod na swiecie niz jebnieta Hillary.
Tak wiec polityke tez biore z buta.

A teraz zaraz lece na moj pierwszy (4km) spracer, wieczorny jest krotszy (3km) a reszta wydeptana po chalupie.
Buziaki dla wszystkich :***********




127 comments:

  1. Stardustttt :***** Ale mi się paszcza śmieje do tych Twoich fotek! Normalnie - mniam!
    A branie życia i polityki z buta dobre jest, choć ja Ci powiem, że nasze PiSuary to tym butem zdałoby się w ziemię wdeptać, głęboko.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie potrafie zyc bez polityki:) Ja tym oddycham, ja jestem w tym cala soba. Biedny ten moj Wspanialy :P

      Delete
    2. To zupełnie tak, jak ja, mozemy sobie podac rece :) Dzialam aktywnie w KODzie, biore udzial we wszystkich marszach i demonstracjach przeciwko PiSowi, piszę o polityce na fb, chodze ozdobiona znaczkami KODu, agituje przeciwko PiSowi gdzie się da, itp. Jutro wielka demonstracja w Warszawie- wszyscy przeciwko PiSowi, oczywiscie bede i licze na pol miliona uczestnikow. Pozdrawiam Cie serdecznie i mam nadzieje, ze spotkamy sie, gdy bede nastepnym razem w NYC. :)

      Delete
  2. Jakbym mogła, to poszłabym z Tobą głosować na Sandersa!
    Fajnie, że ze zdrowiem dobrze i że masz coraz więcej siły. Ja też muszę wziąć się za siebie, bo kondycja mi siada, a jak zaczęłam biegać, to potem skontuzjowałam sobie stopę, WSTAJĄC Z ŁÓŻKA :) I teraz mnie boli śródstopie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. No masz, to sobie narobilas szkody. Ja nie biegam, bo to za bardzo obciaza kolana, ale chodze dosc szybko. Nawet jak bylismy ze Wspanialym na Manhattanie to w penym momencie powiedzial "ale dlaczego ty tak lecisz, gdzie ci sie tak spieszy?" bo on nie mial pojecia, ze ja juz tak zwiekszylam tepo tych marszow :)

      Delete
  3. Wyglądasz wspaniale Star :*******

    ReplyDelete
  4. Wyglądasz świetnie, a wieści o Twoim stanie zdrowia są wprost wspaniałe!!!! {Przeogromnie się cieszę. I dzięki, że dałaś znak życia, bo już się martwiłam, że tak długo milczysz.
    Buziam;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anabell, dziekuje. Jestem tak pochlonieta polityka, ze naprawde nawet nie mam o czym pisac:)

      Delete
  5. Uff, jesteś i to w świetnej formie !
    Nie wiem, jak my, ale ja tęskniłam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Repo, dzieki kochana, ja tez tesknilam, ale wiesz jak czlowiek tak dlugo nic nie pisze, to potem sie zabrac trudno :)

      Delete
  6. Star! Wyglądasz jak milion dolarów! I forma jak zawsze wysoka!
    Gratuluję Ci świetnych wyników i tak trzymaj!!!!
    :*

    ReplyDelete
  7. No i w kwestii kurwy się zgadzamy. :D dobre i to.
    Wyleź gdzieś poza miasto i po górach pośmigaj. Byle nie nachalnie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha LU no gdzies sie musimy zgadzac :*** Ale wazne, ze nawet jak sie nie zgadzamy to sie ciagle lubimy.

      Delete
    2. Boszsz..odzywaj się częściej bo będziesz miała na sumieniu pare zawałów!
      Dzióbkam ;)

      Delete
  8. Star,najcudowniejsza wiadomość,ze czujesz się dobrze i wyniki masz extra. Kochana babo jedna, wzruszyłam się, bardzo,bardzo się cieszę i pozdrawiam!

    A jaki fryz Ci się rzucił,ho,ho:))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. No fryz mam jak kopa siana, kazdy klak w inna strone, ale zupelnie sie tym nie przejmuje :)
      Dzieki Dorko kochana ♥♥

      Delete
  9. Feel the Bern!

    Tez trochę protestuje/march-uje tutaj w Polsce 😊 Mniej ludzi, mniej chodzenie ale wyczucie ze musimy coś robić takie same.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chris bo to tak jest, wkurwiony narod jest wszedzie taki sam:) Uwielbiam ten stan. Myslalam, ze po latach Solidarnosci w Polsce juz nigdy nie bede musiala brac udzialu w walce o sprawiedliwosc, a tu masz czuje sie dokladnie jak 35 lat temu :))

      Delete
  10. Warto było tak długo czekać na takie dobre wieści :-) A temperatura wpisu wyższa niż ta za oknem w NYC, wyraźnie widać , że jesteś w formie !

    ReplyDelete
    Replies
    1. MP, jestem w formie i to w sumie bardzo szybko, bo lekarze mowia o roku na powrot do formy, a ja mam w tej chwili 7.5 miesiaca. Jeszcze oddychanie musi troche podskoczyc, ale od czasu kiedy intensywnie chodze to pomaga.

      Delete
  11. Jaki masz oryginalny kolor wlosow! I fajnie Ci w krotkich.
    A jeszcze nie tak dawno pisalas, ze nawet jesli Twoj kandydat nie przejdzie, pozostaniesz wierna demokratom i z ciezkim sercem zaglosujesz na Hillary. Dobrze musiala Ci ta qrew zajsc za paznokcie, skoro mniejszym zlem jest republikanin i to taki jak Trump.
    Zdrowka! :***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pantero, wszyscy mi zalezli za paznokcie:) Juz wczoraj oboje ze Wspanialym wyslalismy aplikacje o zmiane przynaleznosci partyjnej na "bez partyjny" Ja bylam Demokratka przez 8 lat z haczykiem, od czasow Obamy. Wspanialy tylko przez 6 ostatnich tygodni, tylko po to zeby mogl zaglosowac w prawyborach na Sandersa.
      Prawde powiedziawszy to ja nigdy nie lubilam Hillary, w 2008 od poczatku stawialam na Obame. Teraz tez myslalam, ze w najgorszym przypadku zamkne oczy, wtrzymam oddech i na nia zaglosuje, ale po tym co Demokraci odstawiaja nie ma takiej mozliwosci.
      Na dzien dzisiejszy gdyby Hillary umierala na moich oczach to nie wiem czy bylabym w stanie sie zmusic zeby jej podac szklanke wody. Tak jej nienawidze, ze ogrom i intensywnosc tej nienawisci sama mnie przeraza. Nie sadzilam, ze stac mnie na tak intensywne i negatywne uczucie.

      Delete
    2. No wiesz, ja nie zaglebiam sie w zawilosci, bo w koncu jestem za daleko, ale sam jej wyglad jest odstreczajacy, to taka sucz i nawet kiedy pokazuje te sztuczne zeby w usmiechu, jej slepia pozostaja czujne, falszywe i wredne. Za sam wyglada bym na nia nie zaglosowala. Na Trumpa tez nie, bo on to juz w ogole... :)))
      Szkoda, ze nie ma trzeciego wyjscia.

      Delete
    3. Jak to nie ma trzeciego wyjscia? Narazie to jest ciagle piec wyjsc, przeciez prawybory sie jeszcze nie skonczyly, nikt jeszcze nie ma nominacji. Po stronie Demokratow jest ciagle Sanders i Hillary, a po stronie Republikanow Trump, Cruz i Kasich.
      Osobiscie wole Trumpa niz Hillary :))) ten przynajmniej nie rozpierdoli calej Ameryki i pol swiata przy okazji.

      Delete
    4. Piszac o "trzecim wyjsciu" mialam na mysli jakas trzecia partie. Nudno tam u Was, od dziesiecioleci tylko demokraty z republikanami na przemian. Nie ma to jak w Polsce, ciagle ktos sie obraza, odchodzi i zaklada nowa partie. Co wybory przegrane, to jakis "kanapowiec" sie wylania z niebytu. Juz nawet nie jestem w stanie zliczyc, ile ich bylo, odkad PZPR przeniosla sie na tamten swiat. :))

      Delete
    5. U nas jest kilka partii, ale tylko dwie z sila przebicia i oczywiscie nie dopuszcza nikogo innego do wladzy. Trzecia partia to Green Party i od nich kandyduje Jill Stein, ktora mi sie bardzo podoba i jesli nie bede miala mozliwosci zaglosowania na Sandersa, to zaglosuje na Jill. Jest ogromna potrzeba zorganizowania trzeciej silnej partii, ale nie bardzo sie ma kto za to zabrac. W sumie niezrzeszonych jest najwiecej bo blisko 43% Demokratow 30% a Republikanow 27% jakos tak o ile pamietam. Dlatego kazdy kandydat w wyborach ostatecznych tak bardzo zabiega o glosy niezrzeszonych i rowniez dlatego ja sie wypisalam. A nuz widelc stara Clintonowa zacznie placic niezrzeszonym :))) Juz placi za lewe konta na Twitter i FB wiec cholera ja wie:))))
      W Polsce jest z kolei nadmiar partii i tez gowno z tego, bo sie rozdrobnilo towarzystwo i musza tworzyc koalicje. Chociaz nie jestem pewna czy koalicja nie jest zjawiskiem typowym dla systemu parlamentarnego, a taki chyba istnieje w Polsce. Nie znam sie za wiele na polskiej polityce, wiem, ze przez ostatni rok jestem szczegolnie szczesliwa ze jestem daleko.

      Delete
    6. Zieloni to psychopaci, chyba wszedzie. Nasi (niemieccy) juz nie wiedza, co wymyslac, to chca zalegalizowac pedofilie i kazirodztwo, a tych dzikusow (zwanych uchodzcami) najchetniej przyjmowaliby na miliony. Umieja sie sprawnie przykuwac lancuchami do drzew, ale na rzadzenie panstwem nie maja pomyslu. Najgorsze, ze na fali tej afery z uchodzcami, wyplywa gowno faszystowskie.

      Delete
    7. To macie jakichs dziwnych zielonych, bo nasi zieloni sa duzo bardziej normalni od Demokratow czy Republikanow. Nacjonalisci i wszelkie KKK to galezie partii republikanskich, to oni sa rasistami i ksenofobami.

      Delete
  12. Star! Cieszę się bardzo! I lecę z dobrymi wieściami do Piotra. Ostatnio pytał o ciebie. On też walczy. Też mu pobrali komórki macierzyste. Ale może uda się bez przeszczepu! Wyglądaszkoda super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przekaz Piotrowi moje pozdrowienia!!! I wiesz, ja przed przeszczepem tez mialam juz czyste wyniki, a jednak w przypadku mojej Lymphomy to przeszczep daje wieksza gwarancje, ze choroba nie wroci.

      Delete
    2. Przeszczep z wlasnych komorek jest duzo latwiejszy do ograniecia i szybciej sie wraca do normy. Niech sie moze Piotr powaznie zastanowi i rozpatrzy wszystkie opcje z lekarzem.

      Delete
  13. Pieknie wygladasz.
    w polityce sie nie zgadzamy :D bo ja jednak jestem za Hillary. ale poniewaz zarejestrowana jestem jako 'independent' to w prawyborach nie bralam udzialu. ale o maly wlos nie wyladowalam na Hillary wiecu na Staten Island. niestety, po Pierwszej Komunii corki nie chcialo mi sie myslec o polityce :)
    Trzymaj sie Star!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Justyna, alez wcale mnie nie zaskoczylas Twoja pozycja polityczna, popatrz gdzie Ty pracujesz:)))) Nigdy przenigdy nie zaglosuje na Hillary. Nienawidze tej krowy tak bardzo, ze az mnie to sama przeraza.

      Delete
  14. Dziewczyno, wyglądasz bombowo! Świetnie, że jest tak świetnie!:-**

    ReplyDelete
  15. Jesteś wisienką na moim tygodniowym torcie. I tak trzymaj, bo jeśli nie Ty, to kto? Aż mi serce zatrzepotało, że czujesz się dobrze, znaczy się, nie na darmo słałam te fluidy :) Nasz rocznik jest najseksowniejszy, co po Tobie widać :) I tak trzymaj :*

    ReplyDelete
  16. nawet nie wiesz, jak sie cieszę z Twoich wyników!!

    i z gorącego serca:)))

    :**

    ReplyDelete
  17. Stardust, czy ja Ci już mówiłam, ze Cię kocham? ;) Z Twoich wyników cieszę się co najmniej tak samo jak Ty, al to wiesz Dzielna Wojowniczko!
    No i skoro mówisz, że Trump lepszy niż ta serdela, to ja Ci wierzę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki Ade. Trump po prostu nie bedzie mial mozliwosci narobic tyle szkod co ona. On jest biznesmanem a nie politykiem, on bedzie musial wybrac doradcow i sie ich sluchac. Clintonowa ma za soba mafie, ktora budowala razem z Billem przez 40 lat i to jest grozne. Ona wie jak oszukac i jak to ukryc.

      Delete
    2. To może serial "Haus of Cards" jest o Clintonach...

      Delete
    3. Bardzo mozliwe, ale nikt nie powie tego oficjalnie.

      Delete
  18. Polityke ostatnio pier ..... !!! Mam serdecznie dosc! Najwazniejsze ze wyniki Twoje sa dobre i ze pieknie wygladasz! Buziaki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki Ineczko, no niestety politki to ja chyba nigdy nie bede miala dosc :)

      Delete
    2. Pierdolić się nie da. Szczególnie w odniesieniu do ustawy z 02.2015 nr 1066. Załamka.

      Delete
  19. Star, Ty po prostu kwitniesz! W pierwszym impulsie wzięłam Cię za jakąś kandydatkę na prezydentkę:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. DZieki Errato, nawet jak mocno przesadzasz to jednak bardzo to mile :)

      Delete
  20. "Life is a bitch don't vote for one" i zdjecie Hilarki. Piekne po prostu.
    W pelni podzielam Twoja nienawisc, az sama sobie sie dziwie, ze tak negatywne odczucia mna targaja.
    Wygladasz superowo, tak trzymac !!, No.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki Liz. A tej francy nienawidze bardziej niz raka.

      Delete
  21. Ludzie w większości nie znają się na polityce (mnie wliczając), ale wydaje im się , że to łatwe i się znają. Jest mądra mniejszość (do tych się zaliczam) świadoma i rozeznania na tyle, że łatwo się manipulować nie daje i większość, którą zasadniczo ma w dupie i o ile w ogóle chodzi na wybory to głosuje bez elementarnej wiedzy o kandydacie.
    Hilary cieszy się dużym szacunkiem wśród polskich feministek, które uważają, że to wielki krok dla feminizmu byłby, gdyby wygrała. Dopóki nie poczytałam Ciebie, też kibicowałam Hilary. Razi mnie język jakim o niej piszesz, ale rozumiem emocje. Znacznie bardziej mnie razi jak się uchodźców nazywa "dzikusami". Ja się odcinam od polskiej polityki, bo również zaczynam nienawidzić i ta nienawiść źle mi robi. Polska polityka jest o tyle paskudna, że tu najgorszymi politykami są sami politycy. Podnieśli łeb faszyści i coraz śmielej sobie poczyna czarna mafia. Kiedyś chodził taki dowcip o szczycie bezczelności: nasrać komuś na wycieraczkę, zapukać i poprosić o papier. W porównaniu z tym co robi ekipa rządząca to takiemu delikwentowi podać papier i w dupę pocałować.

    Teraz włazi Ci gość do salonu, skrytykuje wystrój, wytknie kurz na półkach, nasra na dywan i poczuje się urażony, że ci się nie podoba.

    Jak obserwuję polską politykę, skalę nepotyzmu, niekompetencji, kłamstwa i nienawiści do mniejszości, to spodziewam się, że fortuna zatoczy koło i to my będziemy "dzikusami" uciekającymi przed wojną. O ile będzie gdzie uciekać. A może o to chodzi w tej polityce na wielką skalę, żeby doprowadzić do kolejnej wojny światowej.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odwodnik, powiedz mi jaka z Hillary feministka? W latach 90tych ubieglego stulecia moze w Polsce jeszcze nie bylo oznak feminizmu, ale tutaj i owszem kobiety walczyly juz o jesli nie rowne prawa to chociaz szacunek. W tym czasie Hillary siedziala w Bialym Domu jako Pierwsza Dama. Bill (maz znaczy) latal z chujem w rece i bzykal wszystko co sie ruszalo. Co w tej sytuacji zrobila Hillary? Najpierw tak jak wczesniej w Arkansas latala z otwartym portfelem i placila tym kobietom za milczenie. Potem jak jusz sprawy poszly za daleko i wyszla na jaw Monica Lewinsky i Kongress wezwal Billa na przesluchanie. Gdzie on nawiasem mowiac klamal w zywe oczy bedac pod przysiega (tacy sa Clintonowie) to nastepnego dnia Hillary wziela za morde bodajze 18-letnia Chelsea i w towarzystwie rowniez pieska poszli na spacer po alejach wokol Bialego Domu. Ona z Billem za raczke, Chelsea i piesek.
      Czy tak sie zachowuje feministka?
      Czy tak sie zachowuje chociazby porzedna kobiecina ktorej szacunek kobiety lezy na sercu?
      Nie.
      Te zdjecia spacerujacej pierwszej rodziny na pierwszych stronach wszystkich gazet nastepnego dnia to byl policzek dla kazdej amerykanskiej kobiety.
      To byl sygnal "nawet jak twoj maz traktuje cie jak szmate to twoim obowiazkiem jest stac za nim murem i przynosic mu gazete w zebach"
      To nie jest feministka, to jest oportunistka, ktora juz wtedy wiedziala, ze bedzie siegac po wladze.
      A co zrobila kolejna rzekomo feministka Gloria Steinem kilka miesiecy temu w wywiadzie?
      Na pytanie dlaczego uwaza, ze kobiety popieraja Sandersa odpowiedziala "bo tam jest wiecej mezczyzn a one lataja za nimi"
      Feministka????????????
      Buahahaha jesli feministka sprowadza wszystko do latania za chlopem to ja nie chce miec nic wspolnego z takim feminizmem.
      Nastepna Marilyn Albright, ktora byla Sekretarzem Stanu za prezydentury Billa powiedziala "jest specjalne miejsce w piekle dla kobiet, ktore nie popieraja innych kobiet"
      No ja przepraszam, ale jesli to jest feminimzm to znow ja sie wypisuje.
      Ja mam glosowac na kandydatke pod grozba piekla tylko dlatego, ze ona ma pizde i tak samo jak ja siada do sikania?
      Wiesz co, pojebalo te stare baby, rzadza wladzy i pieniedzy zalewa im widzenie.
      Jesli kiedys dojde na starosc do takiego stanu to prosze mnie odstrzelic albo uspic, po kiego grzyba mialabym zajmowac miejsce na ziemi i zabierac tlen innym.
      Z Hillary jest taka sama feministka jak z Agatki Dudowej, tyle, ze ta pierwsza jest bardziej pazerna na mamone i wladze.
      Masz racje, ludzie w wiekszosci sie nie znaja na polityce, maja krotka pamiec, nie szukaja faktow bo im sie po prostu nie chce, czyste lenistwo. Tyle tylko, ze potem ten oglupialy motloch glosuje, bo ma prawo. A wszyscy inni placa za wyniki takich glosowan przez lata.
      Kazdy kandydat, zwlaszcza jesli jest politykiem daje nam juz swoja przeszloscia informacje o tym jaki bedzie jak go wybierzemy. Trzeba tylko chciec te informacje przeczytac, przemyslec i podjac decyzje.
      Hillary jest ciagle pod lupa FBI i DOJ no nie bardzo widze sens na glosowanie na kogos kto moze byc aresztowany. Oczywiscie nie bedzie aresztowana, bo po to zbudowala te mafie, zeby jej wlos z glowy nie spadl. Ta baba to zwykla kryminalistka, ja na kryminalistow nie glosuje.
      Rozumiem, ze Ci sie nie podoba jezyk jakim o niej piszesz, ale ja uwazam, ze tylko uzywam adekwatnych slow.
      O polskiej polityce sobie daruje, bo moge tylko mimo wszystko calowac amerykanska ziemie w podziece ze jestem tutaj. Tu tak jak pisalam na FB mam chociaz gdzie uciec, w Polsce nie ma takiej mozliwosci.

      Delete
    2. Ach i podobnie jak Ty reaguje na slowo "dzikusy" rownie przykre dla ucha jest "murzyn" ktorego Polacy tak bronia, a mnie skora cierpnie za kazdym razem jak slysze/widze. Nie ma we mnie kszty rasizmu, nacjonalizmu a juz tym bardziej faszyzmu. A tego typu odzywki uwazam za faszystowskie.

      Delete
    3. I kocham Cię za to, że nie jesteś rasistką i nacjonalistką:). Między innymi:) A co do Hilary, to oczywiście, że feministką nie jest. Wykorzystuje feminizm do swoich celów i nie mam co do tego złudzeń. Ale Albright zrozumiałam inaczej. Nie uważam, że należy popierać/wybierać kobiety tylko dlatego, że są kobietami. To głupie. Ale chcę wierzyć w specjalne miejsce w piekle dla kobiet, które chcą zakazu aborcji, które usprawiedliwiają gwałt itp.

      Delete
    4. Odwodnik, ale przeciez Ty i ja nie wierzymy w pieklo. Pieklo to wymysl szatanskiej religii czyli KK :)

      Delete
    5. Oj tam, czepiasz się:) Piekło to my ludzie nieźle sobie sami umiemy zafundować za życia.

      Delete
    6. No wlasnie Albright stworzyla niejedno takie pieklo, Hillary jako Sekretarz Stanu tez :)

      Delete
  22. Słabo się wyznaję na polityce, ale zdecydowanie nastawiłaś mnie okoniem do tej francy OO

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja zyje polityka, bez polityki bym umarla jak bez tlenu:)

      Delete
  23. Stardust wrocila do siebie, Bogu dzieki.

    ReplyDelete
  24. Stardust wrocila do siebie, Bogu dzieki.

    ReplyDelete
  25. Wyglądasz DOSKONALE !!! :)

    I daj chociaż parę punktów uzasadnienia dlaczego Hillary to franca. Ja nic nie wiem o polityce w USA oprócz tego że demokraci to ci mądrzejsi a republikanie to pisiory ;)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. OK, szkoda ze nie sledzisz moich postow na FB ale zdaje sobie sprawe z faktu, ze jest ich tak wiele, ze trudno nadazyc.
      1. Hillary dopiero od 2010 roku popiera malzenstwa jednoplciowe, zdecydowanie za pozno jak na USA
      2. Nie potrafi jasno odpowiedziec na pytanie czy jest przeciwko podsluchom obywateli, czyli wiadomo brak odpowiedzi jest tez odpowiedzia.
      3. Od czasu 9/11 caly czas jest za sledzeniem wszystkich obywateli (tzw. Patriot Act) tak glosowala jako Senator z NY
      4. Pomimo braku dowodow na zasadnosc wojny w Iraku glosowala ZA wojna, podobnie byla zawsze ZA kazda wojna ostatnich 30 lat. Teraz jako kandydatka na prezydenta jasno mowi o kolejnych wojnach jakie chce wywolac (Iran, Syria)
      5. Prywatne pro-profit wiezienia, to wymysl jej meza i ona w dalszym ciagu to popiera. Ameryka ma najwyzszy procent ludzi siedzacych w wiezieniach doslownie za nic, facet ukradl batona w sklepie dostaje 30 lat wiezienia. Bankierzy w miedzyczasie rozpierdalaja ekonomie calego kraju i polowy swiata nic im nie grozi.
      6. Bill Clinton pod koniec swojej prezydentury rozwiazal Glass-Seagall Act, ktory chronil kraj przed bezkarnoscia bankierow. Ona ciagle jest uwaza, ze to bylo dobre posuniecie.
      7. Popiera umowy miedzynarodowe, ktore wyraznie godza w interes narodowy NAFTA (traktat podpisany przez jej meza) teraz jest nowa bardzo podobna, ale jeszcze grozniejsza umowa TPP ktora ona dzis mowi, ze ma watpliwosci, ale brala czynny udzial w jej pisaniu. Czy mam wierzyc Hillary tej co jest dzis przeciw, czy moze tej co wczoraj pisala te umowe?
      8. W Ameryce jest tzw. Citizen United jest to ustawa dajaca korporacjom prawo do inwestowania w kandydatow tak na prezydenta jak i do kongresu nieograniczonych sum pieniedzy. Dzieki temu korporacje i bankierzy "kupuja" kandydatow i nasze glosy jako obwyateli nie maja zadnej wartosci. Ona twierdzi, ze jest temu przeciwna, ale bierze od nich pieniadze na ile sie da. No to sie pytam gdzie jest prawda?
      9. Jest przeciwna dodatkowym podatkom dla firm zanieczyszczajacych powietrze, skutkiem czego mamy ocieplenie klimatu.
      10. Od poczatku byla za budowa rurociagu Keystone, teraz znow unika odpowiedzi. Obama zamknal sprawe i zastopowal budowe. Ona jesli sie dostanie do Bialego Domu na pewno to odwola.
      11. Uznaje oficjalnie, ze sprawa emerytur dla starszych jest opcja otwarta dla negocjacji, co nalezy odczytywac jako "bardzo chetnie obetne emerytury, na ktore ludzie pracowali cale zycie"

      To kilka punktow, jak chcesz wiecej to bardzo prosze czytaj moje posty i posty moich znajomych :))

      Delete
    2. o dziękuję ! :) Na FB w ogóle mi się nie wyświetlasz ! Może muszę coś poprzestawiać :)

      Delete
    3. W latach 80-tych bronila pedofila. ktory zgwalcil 12 letnia dziewczynke, oczywiscie wybronila skutecznie, malo tego bylo to powodem jej wielkiej radosci. ( wywiad na YT).

      Delete
    4. Widzialam i ona cala dumna z tego, nawet podkresla, ze miala pelna swiadomosc, ze facet jest winny.

      Delete
    5. Mna az zatrzeslo jak tego sluchalam.

      Delete
  26. Cześć Star, fajnie Cię znowu widzieć :) Cieszę się, że poruszyłaś temat polityki. Mieszkam w USA krótko i wciąż jestem na etapia wyrabiania swojej własnej opinii. Jednak polska polityka wciąż jest mi dużo bliższa :) Pomimo tego etapu dopiero wyrabiania swojej opinii zauważyłam już jakiś czas temu, ze Hilary denerwuje mnie chyba najbardziej. Oczywiście nie znam jej wszystkich poglądów ani tym bardziej historii, ale jak na nią patrzę czy jej słucham to mam wrażenie, że osiągnęła taki poziom fałszu, że mogłaby uczyć innych... Tak czy inaczej, z chęcią poczytam też Twoje opinie na inne polityczne tematy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki Paulino, milo Cie widziec u mnie, ja ostatnio mam ogromne zaleglosci blogowe rowniez po stronie wizyt, ale wiesz polityka dla mnie najwazniejsza.
      Masz tu liste powodow dla ktorych ani ja ani nikt z mojej rodziny nie zaglosuje na Hillary. Lista jest po angielsku wiec jej wczesniej nie podawalam, ale Tobie to nie robi roznicy.

      Reasons I will not vote for Hillary Clinton:

      • She voted for the Iraq War.
      • She promoted Fracking around the world.
      • The Goldman Sach’s Speeches we are NOT allowed to read.
      • The high fee speeches to charitable organizations like the Boys & Girls club where she kept the fee instead of donating it back.
      • Her enthusiastic embrace of Corporate America running the government because that's where the money is.
      • She helped write and promoted the TPP, and now is against it as a campaign talking point. #whichhillary
      • She supported NAFTA.
      • Big Banks and Big Pharma are both big contributors to her Campaign coffers. What are they getting in return? Wait.. I know...
      • She does not support single payer because the insurance companies would lose money while being unable to make money from cancer and diabetes… Same with Big Pharma.
      • She treated the primary process like a coronation and didn’t believe the American people would be able to ask any questions.
      • Debbie Wassermann Schultz!!!
      • She lies about Bernie and claims victim status for a smear campaign that does not exist.
      • She does not support a living wage for all Americans.
      • She does not believe universal college is possible for all Americans even though it’s established and common in other countries.
      • She opposes the reinstatement of the Glass Steagall Act and the regulation of the derivatives markets.
      • She is supported by the private for-profit prison industry.
      • She helped establish the laws that led to mass incarceration.
      • She received $21+ million in speaking fees since 2013, while saying that she hadn't yet decided to run for President. She hadn't announced, but she decided in 2008.
      • Her campaign is pressuring people to accept that she deserves to be President because she's a woman.
      • Her campaign is pressuring people to believe she should be President because it’s "her turn" like this is about children being polite on a playground.
      • She campaigned for Goldwater!! Goldwater wanted to do away with the Civil Rights Act and racially re-segregate the nation. I know Hillary now says she eventually "saw the light" and turned into a "liberal" democrat, but dude, c'mon. I'm not OK with anyone who EVER supported racism leading my country.
      • Monsanto!
      • Walmart!

      Delete
    2. Paula, tu jest ciekawy film o Hilary:
      http://trofire.com/2016/04/24/empire-files-abby-martin-exposes-hillary-clinton-really-represents/

      Delete
  27. Star, ja jestem zalamana. Zastanawia mnie tylko co taka kobieta robila w rzadzie Obamy? Ach te sznurki i uklady o ktorych sie nawet filozofom nie snilo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lola no jak to co robila? to byl wymuszony na Obamie uklad. W 2008 jak Hillary juz wiedziala, ze nie wygra primaries to wymusili na Obamie, ze zapewni jej pozycje w rzadzie. I tak tez sie stalo. Bedac Sekretarzem Stanu Hillary wielokrotnie stawiala sprawy wbrew temu co chcial Obama (Libia) Kochana Clintonowie to jest mafia.

      Delete
    2. No wlasnie, wiem, ze uklad, ale to niestety pokazuje, ze nawet prezydent na pewne mafie nie ma sily. Ze nawet bedac prezydentem nie wyrzucil jej i psami nie pogonil.

      Delete
    3. Niestety uklady wewnatrz partyjne rzadza sie takimi prawami, zupelnie jak za PZPR :)

      Delete
  28. czyta włsnie ze hilary wygrała w prawyborach, a że pismaków mamy niedouczonych , to pytam cię czy to prawda? i czy to znaczy że jest kandydatka demokratów na prezydenta?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 7ego czerwca glosuje Kalifornia, stan z najwieksza liczba dlegatow i to bedzie zakonczenie glosowania w primaries. Nomiancje wydaje Konwencja a ta sie odbedzie w dniach 25-28 lipca w Philadelphii. Nie bardzo wiem skad polskie pismaki maja wyniki, ale jesli dobrze pamietam to w/g nich wybory w 2012 wygral Romney wiec juz mnie nic nie dziwi :)))))

      Delete
  29. Witaj Star.
    Ostatnio rzadko wchodzę na strony bloggera więc cieszę się ,że trafiłam na Twój post. Świetnie wyglądasz:))
    Zazdroszczę Ci trochę waszego lata, bo u nas dzisiaj rano było 0, a teraz 8st.C.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teniu, u nas tez troche temperatury spadly od wczoraj tak (18C ma byc ponoc nawet 15C) ale ja sie akurat ciesze, bo przy takich chlodniejszych temp. sie lepiej chodzi.
      Buziam i tez sie ciesze, ze trafilas na nowa notke.
      Ja to juz w ogole nie mam ostanio czasu na blogi.

      Delete
  30. Wy, tak jak my ostatnio, decydujecie czy wolelibyście mieć HIV czy AIDS, jak widzę. Hillary jest mocno obstawiana przez bukmacherów. Ty tam dobrze pilnuj tego mniejszego zła :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana mniejsze zlo to jest wybor miedzy Hillary i kazdym z Republikanow. Bernie Sanders to jest samo dobro, to kandydat jaki sie trafia raz na 100 a w przypadku Ameryki na 200 lat.
      Obama byl dobry, Sanders jest super duper najlepszy na swiecie :))))
      Ja nie chce mniejszego zla i na pewno na zadne gowno nie zaglosuje.
      Dla mnie tylko Bernie!!!!

      Delete
    2. Nie mogę pomóc, ale mogę trzymać kciuki :)

      Delete
  31. Cieszę się że u Ciebie wszystko ok.
    Posta nie przeczytałam bo odechciało mi się po pierwszej qrwie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak doczytalas do pierwszej kurwy, to znaczy, ze przeczytalas jednak prawie caly post.

      Delete
  32. a jeszcze tak niedawno było tylko kilka kroczków. baaardzo się cieszę i życzę dłuższych dystansów :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki Polly, tak jeszcze 6 tygodni temu bylo tylko 2 500 krokow :)

      Delete
  33. To naprawdę świetne wieści! te o Twoim zdrowiu i samopoczuciu. Hura!! Musze koniecznie zainspirować się tym chodzeniem. Wciąż tak mówię i dupa. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki Gosiako :*** A ja myslalam, ze Tobie latwiej chodzic, bo masz psa do towarzystwa. Ja musze sama sie kopnac w dupe i zapitalac :)

      Delete
    2. Wiesz, jak się nie chce, to i pies nie pomoże... Zawsze trzeba kopać się w dupę. :(

      Delete
  34. O rety, Stardust, ja poprosze troche Twojej energii! Widze, ze wybory na calym swiecie, to czesto wybor miedzy zlym i gorszym. I jak moze byc lepiej, ja sie pytam?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dowcip na tym wlasnie polega, ze ja glosuje na Berniego Sandersa po to zeby nie glosowac na mniejsze zlo. Is Bernie or Bust for me, that's all.

      Delete
  35. Najbardziej się cieszę z dobrych wyników;D:D
    Dystanse robisz o jakich mi się nie śniło
    i zajebiaszczo wyglądasz;******

    ReplyDelete
    Replies
    1. Misiu, no staram sie, bo nie mam innego wyjscia :)
      Buziam i przepraszam, ze mnie nie widac na blogach, ale naprawde nie mam czasu.

      Delete
    2. Kochana, Ty tylko bądź i zdrowiej;***
      A jak napiszesz od czasu do czasu to ja się cieszę, że wszystko ok;D

      Delete
  36. Lapie sie na 100 comment:) i przede wszystkim ciesze sie ogromnie, ze sie odezwalas! cudnie wygladasz, a w barwach "berniego" jeszcze cie piekniej! :)
    niestety, chyba jednak Bernie bedzie musial odpasc - chociaz caly Oregon jest za nim!
    I jeszcze z drugiej strony - nie pamietam jak bardzo sie tak usmialam jak podczas debat republikanow. normalnie Trump wymiata:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie odpuszczamy z Bernim az do konwencji. Pamietaj, ze wielu amerykanskich prezydentow wlasnie tak wygralo nominacje. Dobrze, ze Oregon Feels the Bern!!! potrzebny jest kazdy delagat jakiego mozna zdobyc przed konwencja. Im wiecej delegatow, tym wieksze szanse negocjacji. Broom-Hilda przegra z Trumpem bez wsparcia Bernie's supporters. A conajmniej 40% z nas nie zaglosuje na nia w General Election.

      Delete
    2. Aniu jak masz chwile czasu to sobie przeczytaj, naprawde warto
      http://www.nationofchange.org/news/2016/04/27/bernie-will-must-stay-race/

      Delete
  37. Polityka dla mnie - nie nie nie! Na statku podczas wakacji co jakiś czas słyszałam dowcipy kończące się "But people, it doesn't matter because HE actually might win!" (Trump w domyśle). Ja się na tym nie znam, mam tu nasze wybory za tydzień i już nawet zagłosowałam.
    Ale ciesze się żeś w formie. I nie wiedziałam że masz fejsa, już lecę oglądać :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iwona, ale mam nadzieje, ze na Waszej polityce sie znasz skoro glosujesz. Nie ma nic bardziej wkuwiajacego niz glosujacy, ktory sie nie zna. Potem sa wyniki jak w Polsce z PiSdzielcami :)

      Delete
    2. Nie znam sie Star tak naprawde, ale slucham i czytam co oni tam maja do powiedzenia. Głosuje na te sama partie od zawsze, bo najblizsza mojemu swiatopogladowi jest. Znaczy to co gadaja to mi pasuje. Ale coraz bardziej mnie zaczynaja wnerwiac z kolejnymi pomyslami, starzeje sie chyba...

      Delete
  38. Star, cieszę się z wyników i.... ślicznie wyglądasz:)

    ReplyDelete
  39. Wyglądasz bosko! Tak się cieszę, że wyniki dobre :)))

    ReplyDelete
  40. Moja Star Kochana - wyglądasz pięknie - Jesteś normalnie Rambo z cycami !!! Ciesżę się , że klniesz jak szefc, wkurwiasz się na polityke ,bo to znak, że u Ciebie wszystko dobrze..;) CO cieszy mnie i Sznupka.
    Mnie w blogoświecie trochę mało, bo w całości oddałam się mojej grupie na FB - muszę się rozprawić z moją zmorą życiową i pozbyć się tych wstrętnych kilogramów! Wieć na tym się skupiam mocno..;) Jak byś miała ochotę, to zapraszam, bo my też power walki uprawiamy, kroki liczymy, zdrowo się odżywiamy i wiemy co jemy..;) wystarczy , że w FB wyszukasz "ODCHUDZAM SIĘ OD PONIEDZIAŁKU!"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sznupciu, ale ja sie nie mam z czego odchudzac, waze mniej niz 30 lat temu. Nie widze powodu do odchudzania, a byc w jakiejs grupie po to zeby liczyc kroki? No wiesz mnie kroki liczy pizdryk i nawet na stronie pizdryka sie nie udzielam w zadnej grupie bo mnie to nie rajcuje.
      Polityka to co innego, polityka to ja zyje i nie wyobrazam sobie zeby bylo inaczej.

      Delete
  41. Star
    wiecej wiem po tym wpisie niż jakbym 12 h TVN24 oglądała.

    A może H tak nienawidzi męskiego świata, za to upokorzenie co jej mąż zrobił i dlatego te wojny i ten charakterek?
    No ale co ja będę dywagować, z mojej dalekiej perspektywy wybór latoś tego roku, jak u nas troche ..:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podobno jakis psycholog stwierdzil, ze ona ma kompleks ojca, ktory byl w sumie tyranem dla calej rodziny. Nie czytalam jej historii rodzinnej, bo az na tyle nie jestem nia zainteresowana (tak historia jak i sama Hillary) ale ponoc ona w ten sposob chce dorownac wymaganiom ojca, ktory jej nigdy nie kochal.
      Nie znam sie, ale to brzmi dosc wiarygodnie i do tego maz, ktory ma ja w odwloku.

      Delete
  42. przecudnie wygladasz, sciskam mocno i z przyjemnoscia Cie czytam. gorace pozdrowienia.

    ReplyDelete
  43. Trochę mnie nie było, ale spieszę doniesć, ze świetnie wygladasz. A ja kadzic nie lubię! I niezmiernie mnie to cieszy!!!!!!!! Nieśmialo zapytam, czy w hameryce juz po wyborach i kto wygrał? bo jakoś ostatnio na marginesie żyję. Ściskam za szyjkę :*

    ReplyDelete
  44. Pięknie wyglądasz :-)
    Kciuki, żeby to jednak nie Hillary i nie Donald wygrał
    Dla Waszego i naszego dobra ;-)

    ReplyDelete
  45. Cool. To znaczy wyglądasz cool. Reszta ma mniejsze znaczenie w moim prywatnym świecie:-) Uściski.

    ReplyDelete
  46. Wlasnie o zamieszkach w Waszyngtonie przeczytalam, niewesolo to wszystko wyglada :(

    ReplyDelete
  47. Star, odezwij się, bo już się naprawdę martwimy :(((
    I co tam z wyborami u Was, bo wygląda, ze macie tak samo wpisdu jak u nas ?

    ReplyDelete
  48. Fajnie Ci w tych krótkich włoskach! :)

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...