Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Wednesday, July 20, 2016

Zupelnie nie wiem...

... jak to sie dzieje, ze jak pracowalam to mialam wiecej czasu.
Teraz nie pracuje a czasu nie mam.
Do obrobki czeka ponad 600 zdjec z Kalifornii, nastepne 300 z wypadu do Vermont i New Hempshire...
Nie mam pojecia kiedy to obrobie, bo ani czasu ani za wiele ochoty to jakos na horyzoncie nie widac.
Poki co macie dwa moje zdjecia z Kalifornii:



Moze w przyszlym tygodniu bede miala troche luzu... moze :)



42 comments:

  1. wyglądasz świetnie, i nie tylko ładnie ale też taka siła jest na tych zdjęciach.
    Uściski

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki M. szczerze to sama z siebie jestem zadowolona.

      Delete
  2. Wyglądasz rewelacyjnie! A jak brak czasu to chyba dobrze:)
    Napiszesz coś o polityce?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki Sollet, no wlasnie polityka mi zabiera bardzo duzo czasu. Moze cos napisze, jak sie uda to nawet jutro kilka slow o polityce, ale nie obiecuje na 100%

      Delete
  3. Star, sorry za narozrabianie (które szybko starałam się naprawić). Nie ma śladu chyba...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniu, nic mi nie wiadomo o Twoim rozrabianiu, bo ja nawet do wlasnego bloga nie mam czasu zajrzec. Jesli tylko wszystko dziala to juz jest w porzadku :***

      Delete
    2. Coś, co chciałam udostępnić u siebie, udostępniłam u Ciebie. Ale było tylko parę minut, bo szybko się zorientowałam ...

      Delete
    3. Ale numer :))) Ale dostep masz taki jak chcialas?

      Delete
  4. Star! Dzisiaj myślałam o Tobie i po cichu liczyłam na nowy post!!! :))
    Wyglądasz świetnie i cudnie radośnie!
    Podpinam się pod pytanie Sollet o politykę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mysl, mysl Olgo, widocznie te Twoje mysli maja wielka moc i mnie przyciagnely.

      Delete
  5. Replies
    1. Syrenka moze byc, byle nie Rusalka, bo wiesz jak z Rusalka bylo?
      Ten rusol tamten tyz rusol, tylko lon jeszcze nie rusol.

      Delete
  6. I ja, czytając co tam w Stanach z wyborami, liczyłam na Twój post :)
    A w ogóle to super dziewczyna z Ciebie !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nawet mi sie pisac o polityce nie chce. Siedze w tym oczywiscie bez przerwy az mi sie odciski na dupie zrobily, ale szlag mnie trafia na okraglo.

      Delete
  7. Swietnie wyglądasz, Star :-) tez o Tobie myślałam słuchając przemówienia Pierwszej Damy ;-) ciekawam Twojego komentarza

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana Baboruda, Pierwsza Dama jest ciagle Michelle Obama i tak bedzie do stycznia przyszlego roku kiedy nowy prezydent zostanie zaprzysiezony. Narazie jeszcze nie bylo wyborow, dopiero sie skonczyly prawybory.

      Delete
  8. Wygladasz na zrelaksowana i szczesliwa. Jesli tak sie czujesz, jak wygladasz, to wszystko u Ciebie ok, jak mniemam? ;)
    Po Kaliforni nie spodziewalabym sie sniegu. :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czuje sie doskonale. Tak na 95% jak przed choroba a jeszcze nie mialam rocznicy przeszczepu wiec robie naprawde super postepy. Snieg w Kalifornii lezy w gorach Sierra Nevada caly rok, w koncu to wysokie gory i ogromne pasmo. Cala polnoc Kalifornii to akurat ma niewiele wspolnego z plazami. Plaze sa na poludniu i najlaniejsze w San Diego, Kalifornia jest bardzo gorzysta z czego wiele osob nie zdaje sobie sprawy. Nad jeziorem Tahoe jak bylysmy padal snieg, niewiele ale bylo cholerycznie zimno i wiatr.

      Delete
  9. Świetnie wyglądasz! Zmobilizuj się, zmobilizuj, proszę!!!
    Buziam;)

    ReplyDelete
  10. Cos w tym jest... tez mam wrażenie, że jak pracowalam to miałam więcej czasu... :) może wtedy czlowiek, jest po prostu lepiej zorganizowany...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moze i tak, ale co najgorsze nie mam wrazenia, ze mi czas ucieka gdzies miedzy palcami, bo ciagle cos robie, gdzies ide, lub jade...

      Delete
  11. Ach, to narobiłas ochoty na więcej zdjęć!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Musze do nich przysiasc, ale mam klopoty z siedzeniem :))

      Delete
  12. Jak dobrze Cie widzieć!:) Pozdrowionka!!!

    ReplyDelete
  13. Hej, hej. :) dobrze Cię zobaczyć w nowych odsłonach. :D ja też jako domowa kobieta nie mam czasu. Jak to się dzieje? Nie wiem :)
    Powiedz mi kochana, czy to prawda, że Hilaria siedziała w ciupie?
    I druga rzecz: Obiło Ci się o ucha hasło " Keshe "?
    Buziak, tulam.
    Szalej kobietko i spijaj miodek. Bądź szczęśliwa .

    ReplyDelete
    Replies
    1. LU nie wiem co Ty czytalas czy sluchalas, ale moze chodzilo o to, ze Hillary ma cipe a Ty zrozumialas, ze siedziala w ciupie? Bo wiesz, ja bym bardzo chciala zeby siedziala ale jednak to tylko marzenia :))
      Nie mam tez pojecia co to za magiczne haslo "Keshe", jestes pewna, ze nic nie pokrecilas, lub czegos nie zgubilas w tym slowie?

      Delete
    2. No, plotki po świecie krążą, że Hilaria miała odsiadk

      Delete
  14. To proste, ja Ci powiem, bo straciłam niedawno pracę i borykam się z trudem poszukiwań nowego zajęcia. Brak obowiązków to uczucie, że nie potrzeba teraz być zorganizowanym i zdyscyplinowanym, dni przelatują jak przez palce, zaczynamy wszystko odkładać "na jutro", no bo przecież mamy czas, nie idziemy do pracy.

    Zalegam ze zdjęciami i opowieściami z moich wędrówek przez ich ilość bardziej, niżeli brak czasu czy weny twórczej, ale jakbym dodawała posty codziennie czy nawet co drugi dzień, to kto by to czytał i oglądał?

    Powodzenia w ogarnianiu systemu i natchnienia życzę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hexe, pewnie masz racje, ja dodatkowo w pracy moglam siedziec przy kompie ze tak powiem "miedzy klientkami" lub na haslo "klient pod maska" juz bylo gotowe 15-20 min. A teraz tego nie ma:))
      Wlasnie o te ilosci zdjec glownie chodzi, moj Wspanialy sie smieje, ze ja jak dorwe aparat to potrafie np. taka Statue Wolnosci obfocic z kazdego punktu dookola a to juz bylo nie bylo ok 100 zdjec samej statui:)) Klociam sie, ze nie ma racji, ale mi to prawie udowodnil przy ogladaniu zdjec z Kalifornii, z parku Yosemite gdzie faktycznie obfocilam te sama gore (Half Dome) ponad 30 razy za kazdym razem pod innym kontem, z innej odleglosci i z innego punktu nachylenia aparatu :)) Juz sie nie kloce o takie drobiazgi :P

      Delete
  15. Kurcze, sniek!
    A co do niemania czasu to powiem ze jak bylam zamezna i z dzieciami to tez jakos wiecej czasu na wszystko bylo, a teraz nie mam na nic. Dobe by trzeba bylo zrobic tak z 50 godzine chyba.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No wlasnie jak to sie dzialo, ze czlowiek dzieci wykarmil, poprzewijal, obiad ugotowal, do pracy polecial i jeszcze w rozbiegu meza wybzykal :)))

      Delete
  16. przepiekne, i zdjecia i Ty.
    xoxo

    ReplyDelete
  17. Twej dupce życzę miękkich poduś i wszystkiego gładziutkiego:) Wyglądasz kwitnąco, pięknie i normalnie napatrzeć się nie mogę!

    u nas to też do takiego ostrożnego siedzenie służyły kółka do pływania,ale i też w takim kształcie w sklepie specjalistycznym można kupić odpowiednią specjalną poduszkę.

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...