Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Tuesday, August 16, 2016

Komu w droge...

... temu buty.
Buty zaraz zaloze i wyruszam w kolejna podroz. Tym razem do Tatka i do Toronto odwiedzic Monike i jej meza, oj bedzie sie dzialo :))))
Juz sie nie moge doczekac.
Strasznie sie rozjechalam tego lata, ale tez siedzialam na dupie przez dwa i pol roku wiec nic dziwnego, ze mnie gna.
Jeszcze zeby sie chcialo pisac o tych podrozach to juz bylby pelen sukces.
Moze sie z jesienia odmieni... moze...



16 comments:

  1. Szerokiej drogi !! Bon Voyage !!
    Tatka usciskaj,

    ReplyDelete
  2. Usciskaj Tatka od mnie i nas wszystkich.
    A potem wracaj zdrowa i pisz, pisz, pisz. :)

    ReplyDelete
  3. No niech się odmieni! Baw się dobrze :)

    ReplyDelete
  4. Star,wypoczywaj! Baw się dobrze,chociaż tak będzie na pewno:)))
    Pozdrów Tatka!!
    :*

    ReplyDelete
  5. Pozdrowienia dla Tatka i dla Wspanialego oczywiscie tez, i pozdrow Toronto ode mnie takze. Jak Ci sie bedzie chcialo to pisz, a jak nie to tez poczekamy. Buzka ♥

    ReplyDelete
  6. Kobieto, korzystaj z życia, a potem nam wszystko opowiesz. Nie może być inaczej, poza tym Twoi fani cierpliwi są! :-))

    ReplyDelete
  7. Szerokiej drogi :-)
    Jeśli nie będzie tekstu, to może chociaż zdjęcia :-)

    ReplyDelete
  8. dobrej drogi i oczywiście ucałowania dla Tatka !

    ReplyDelete
  9. Z pewnością będzie wspaniale:))))) Dobrej podróży!

    ReplyDelete
  10. O, jak to dobrze, ze piszesz, chociaz grozilas, ze poczekasz, az doczytam do aktualnych postow :)))
    Melduje, ze czytam o twoim 25-leciu w USA, czyli koniec wrzesnia 2009.
    Swietna lektura, lekka reka, przedni humor! Czekam na ciag dalszy, a tymczasem zanurzam sie w przeszlosc.
    Pieknej podrozy zycze, pozdrawiam, Basia

    ReplyDelete
  11. Super, że możesz sobie popodróżować! Ciesz się tym, a Tatkę w czółko cmoknij!

    ReplyDelete
  12. Ciesze sie bardzo,ze sie odezwalas-brakowalo ciebie bardzo.Zycze milych dni.....i Wracaj do nas,calusy

    ReplyDelete
  13. Udanej podróży tej i kolejnych Star. :)
    Napisz, jak Cię najdzie ochota. Buziaki!
    I spóźnione ale serdeczne życzenia dla Bloga na 8 latkę!
    pozdrowienia
    iw vel uw-nowa w nowej odsłonie

    ReplyDelete
  14. Może się odmieni,a może nie-kto wie?

    ReplyDelete
  15. No, dobrze, że sobie zrobiłaś odpoczynek od pisania, bo dzięki temu mogłam nadrobić opóźnienia w czytaniu:-) Mam nadzieję, że bawisz się świetnie. Czego i sobie życzę, uściski!

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...