Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Thursday, October 20, 2016

Fotka

Mowcie co chcecie, ten moj Wspanialy to naprawde wspanialy chlop ale do robienia zdjec to on sie zupelnie nie nadawa :)))
Chce pokazac fryzure wiec przechylam glowe lekko w dol tym bardziej, ze oboje stoimy a on niewiele wyzszy ode mnie.
- Dlaczego przechylasz glowe? 
- Bo w tym zdjeciu chodzi o pokazanie wlosow - odpowiadam i sie smieje, bo u niego wszystko musi miec jakas przyczyne:))
- No dobra to juz przestan gadac... 
Wlasnie bo on zupelnie jak moja mama zdjecia maja byc robione na bacznosc i nie wolno sie poruszac, mowic ani oddychac...
Zrobil i wyszlo tak:


A teraz uciekam sie poszlajac po Manhattanie bo sie troche dzis ochlodzilo wiec pogoda nadaje sie do chodzenia.



46 comments:

  1. ja tez chcę na Manhattan!!!
    no po buzi widać, jakaś wychudzona!!
    oras niestety, ale wyglądasz ŚWIETNIE!!

    ReplyDelete
  2. Moim skromnym zdaniem fryzurka jest super, taka młodzieńcza i niezobowiązująca . A jaki uśmiech i błysk w oku masz ! :-)

    ReplyDelete
  3. Dla mnie bomba! I te kolczyki (jestem kolczykoholiczką) ;)
    Miłego szlajania się :*

    ReplyDelete
  4. No i super jest! Wyglądasz fantastycznie! I długość jak dla mnie bardzo dobra.

    ReplyDelete
  5. Bardzo ladnie Ci w tej fryzurze. A tak to przedstawilas, ze az balam sie, zes calkiem lysa, obcieta maszynka jak rekrut. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no właśnie, też tak sobie wyobraziłam...a tu super i wcale nie tak króciuteńko!

      Delete
  6. świetna fryzura, bardzo Ci do twarzy :)))) a kolczyki cudo!
    Mocno zeszczuplałaś, ale Twój uśmiech mówi mi, że jest ok, bo jest?
    Całusy:*

    ReplyDelete
  7. Jesteś jak wino, im starsza, tym lepsza :) Aż mi serce z zazdrości pika na taką piękną fryzurkę, bom sama łysa jak kolano :) Cudna fotka :P :) Zdrówka, Stardust :*

    ReplyDelete
  8. Star! Gwiazdo! Wyglądasz fantastycznie!
    Pozdrawiam serdecznie, ściskam i całuję :*

    ReplyDelete
  9. Dziewczyno, toż w Tobie jest seks...co pali i niszczy!

    ReplyDelete
  10. Krotkie włosy są sexy!! Yes! Pięknie siwiejesz, Star :-) i cała resztę procesu dodawania lat w kalendarzy tez odstawiasz pięknie

    ReplyDelete
  11. Łał, Gwiazdeczko, Ty piękniejesz w tempie ekspresowym:)I ten uśmiech.... Super:)

    ReplyDelete
  12. Fryzura super! Krótkie włosy odmladzają:)

    ReplyDelete
  13. Ja też nie wiem, dlaczego to niby jest za krótko. Jest super!!

    ReplyDelete
  14. noweśśśśśśś! nie narzekaj na niego, świetnie uśmiech Ci uchwycił
    ;-)

    ReplyDelete
  15. Baaardzo zdolny fotograf, co narzekasz! Wyszłaś prześlicznie!

    ReplyDelete
  16. Wyglądasz cudnie,świetna ,wesoła fryzurka,bardzo mi się podoba.
    No i wiesz ajawiu:)))))

    ReplyDelete
  17. ech ja już myślałam że masz na zapałkę a tu takie długie włosy !

    ReplyDelete
  18. Kto to naplótł te bzdety o Twojej fryzurze? Jest bez zarzutu. Super!

    ReplyDelete
  19. Kto to naplótł te bzdety o Twojej fryzurze? Jest bez zarzutu. Super!

    ReplyDelete
  20. Jeśli tak mają wyglądać zmiany na wkurwie, to powiem Ci, że chyba już zawsze powinnaś chodzić do Katrine "lekko" zdenerwowana!
    Star, fryzura jest super i bardzo do Ciebie pasuje.

    ReplyDelete
  21. No japierdole,odmlodnialas!!!!!
    Fryzura super!!

    ReplyDelete
  22. Nie będę oryginalna, bo napiszę to co dziewczyny- wymłodniałaś, Star. Pięknie Ci w tej fryzurze i z tą szczuplutką mordeczką :)

    ReplyDelete
  23. Przeslicznie wyglądasz! Młodo, zdrowo, energicznie, taki Piotruś Pan!:-)) A ja kilka dni temu też obcięłam włosy. Strasznie wypadały, więc po co było je trzymać.Też jestem teraz chłopczykowata. Jest mi teraz dużo wygodniej, inaczej a czasem zmiany są potrzebne - nieprawdaż?. Wiwat krótkie fryzurki!:-))Uściski gorące slę Ci kochana z zimnego Podkarpacia!***

    ReplyDelete
  24. Świetna młodzieńcza fryzurka, te pasemka dodają Ci wielkiego uroku i buzia szczuplutka, świetnie wyglądasz, i niech już tak zostanie!

    ReplyDelete
  25. No wiesz, a ja myslalam ze wygladasz co najmniej tak: http://img.styl.fm/resize/watermark/item/7f/7c/dc/0446.jpg :-)))
    Taka fryzurke mialas juz nie raz i bardzo Ci w niej do twarzy. Super!

    ReplyDelete
  26. Fryzurka zawadiacka,pasuje do Twojego charakteru! Nie muszę dodawać,że wyglądasz w niej świetnie.A i kolor cudowny.
    Pozdrawiam....

    ReplyDelete
  27. Super fotka, co chcesz od Wspaniałego? Miał pokazać fryzurę, z obowiązku się wywiązał, a wyglądasz pięknie :*

    ReplyDelete
  28. Droga Stardust:) wyglądasz wspaniale, tak radośnie i kwitnąco:)

    ReplyDelete
  29. Zazdraszam Ci tych krótkich włosów! No i faktycznie pasują jak ulał!:)Błysk w oku powala na kolana. Buziaki!

    ReplyDelete
  30. aaa, star, wyglądasz bosko. naprawdę bosko!

    ReplyDelete
  31. Dobra, dobra, znamy te numery. Wspaniały niby nie umie robić zdjęć. Wyglądasz doskonale i dlatego zamieściłaś fotkę. Bardzo słusznie. Wyglądaj tak dalej :)

    ReplyDelete
  32. Świetnie! I ten Twój uśmiech... Od razu się cieplej robi na zmarzniętej duszy.

    ReplyDelete
  33. Oooo! Super fryzurka :))) I ten uśmiech! Milion dolarów, a nie tylko gwiezdny pył :D

    ReplyDelete
  34. Miło Cię zobaczyć :)Wyglądasz rewelacyjnie, szczerze !
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  35. ech, Star - az sie boje jak wygladaloby zdjecie ktore Wspanialy "umialby" zrobic :)) milo Cie widziec taka sliczna i usmiechnieta...

    ReplyDelete
  36. Aha, jeszcze mi sie przypomnialo: ostatnio trafilam na bardzo mloda fryzjerke, dziewczatko takie, i wlasnie tez sie mnie 100 razy pytalo "ale na pewno tak krótko?" Na koncu stwierdzilo "Odwaznie!" :)))

    ReplyDelete
  37. O matko,jak Ty super wyglądasz-Star ubylo Ci lat!!!Bardzo fajnie z tą fryzurką....i jak Ty to robisz ze tak chudnesz???Bo ja po ciąży,to extra klasa wagi ciężkiej:-(

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...