Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Tuesday, January 24, 2017

Bardzo bym chciala...

... zeby mi sie chcialo pisac, bo notek w glowie mam duzo, ale z klikaniem cienko.
To tyle drodzy parafianie na dzien dzisiejszy.



28 comments:

  1. Replies
    1. Mam nadzieje, ze u Ciebie wszystko dobrze ♥

      Delete
  2. Pisz Star, pisz!
    Twoj glos rozsadku jest jak zwierze na wymarciu! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lola, nawet jak pisze o krowach?

      Delete
    2. O krowach lubie najbardziej! ;)

      Delete
    3. Lola, czyzbysmy chodzily w tych samych tematach :)

      Delete
  3. Nic na sile. Jak Ci sie zachce chciec, to napiszesz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie bede sie zmuszac, ale widze, ze im glebiej w las tym wiecej drzew:))) i z tym niechciejem jest tak samo.

      Delete
    2. Moje lenistwo tez sie tak rozrasta.Jak nie zrobie czegos od razu, to potem dluugo trwa zanim sie zmobilizuje.

      Delete
    3. Zrobic cos od razu... a co to w ogole znaczy??? ;)

      Delete
  4. Star,ostatnio tyle pisałaś,że Twoje palce maja prawo odpocząć! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Margo, kochana jestes, ale wiesz ostatnio to ja pisze raz na miesiac, wiec nie da sie ukryc, ze to nie jest regularne pisanie ;)

      Delete
  5. Wiem, z własnego doświadczenia, że jak sie nie chce to święty Boże nie pomoże. Tylko nie śpij tak długo jak ja! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masz racje, ale musze sie jakos zmobilizowac. Moze zaczne pisac bez publikacji, ot tak zeby w ogole cos robic, a potem to juz opublikowac latwiej. W koncu taki "draft" mozna zaczac i nie konczyc, ja zwykle pisze na zywca i bez poprawiania natychmiast publikuje i chyba dlatego mi to tak ciezko idzie.

      Delete
  6. Poczekam, bo wiem, ze warto, bo jest na co :)
    (cicha czytaczka)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Witam i ciesze sie, ze juz nie taka cicha :))

      Delete
  7. ...pewnie Cię to nie zmotywuje Droga Star, ale my też byśmy bardzo chciały, żeby Tobie się bardzo chciało :)

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. Moze sie jakos kopniemy nawzajem:))) wirtualnie oczywiscie bo inaczej to za dlugo by to trwalo:)))

      Delete
  9. Pier... wszystko idź na spacer. Poczekamy ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha toz wlasnie przez te spacery mam niechcieja:))) Codziennie robie min. 8km a potem odpoczywam:))

      Delete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...