Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Wednesday, February 8, 2017

Gdzie tu logika?

Dzis 18C i slonce tak grzeje, ze bylam na spacerze w samym swetrze i legginsach.
Jutro ma padac snieg i bedzie zimno.
To moze jutro cos napisze... ;)




23 comments:

  1. U nas -9 st.C, to lepiej napisz jutro:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Postaram sie, bo raczej sobie daruje jutrzejszy spacer, w sniegu sie ciezko chodzi.

      Delete
  2. Marzę o plus 18! Korzystaj póki możesz Stardust, pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie w zasadzie tylko kilka dni bylo ponizej zera, ale te 18 to tylko dzisiaj, jutro ma byc snieg:))

      Delete
  3. No normalnie ci zazdroszczę. A im u na zimniej tym bardziej zazdroszczę ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie zazdraszczaj jutro mam miec snieg:))

      Delete
  4. ptaszęta już wiosennie świergolom, idzie wiosna:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tej zimy to ptaki nie przestaly swiergolic, napitalaja codziennie i wija gniazda. Nie bardzo maja gdzie, bo dookola ludzie jesienia poscinali drzewa i teraz mam jakos tak lyso za domem.

      Delete
  5. A u nas po kilku łagodnych dniach znowu robi się zima, z mrozem i śniegiem. 18 co prawda nie było, ale kilka stopni na plusie też były mi miłe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mialam kilka dni na minusie, a tak ogolnie to jakos nie ma zimy w tym roku w NYC. Przyznam, ze tesknie za sniegiem, bo w tym roku co prawda juz padal trzy razy, ale nigdy nie lezal dluzej niz 24 godziny.

      Delete
  6. Jak u Ciebie wiosna, to u nas nawrot zimy. I na odwrot...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slowem do mnie moze zima przyjsc w marcu:))

      Delete
  7. Replies
    1. A ja przyznam, ze bardzo fajnie mi sie chodzi jak temperatura jest tak ledwie kilka stopni na plusie, dzis juz bylo za goraco. Organizm nie przyzwyczajony do takiego skoku i to najgorsze, bo sie latwo przeziebic.

      Delete
  8. Ostatnia noc dala mi sie we znaki--bylo +32 stopnie.Domy sa tu cienkie i po 2 godzinach wewnatrz jest to samo.Cala noc prawie chodzila klimatyzacja i duzy wiatrak na suficie nad moim lozkiem.Budzilam sie ciagle i albo to wylaczalam albo wlaczalam.Bo albo mi bylo za chlodno( spalam bez przykrycia) albo za goraco.Teraz , jeszcze przed poludniem, jest 36 stopni i bedzie jeszcze wiecej, bo slonce piecze zdrowo, niebo bezchmurne. Jedyna pociecha , ze po poludniu ma byc zmiana i jutro juz tylko okolo 28 stopni.Bedzie mozna zrobic zakupy na nastepny tydzien.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapomnialas tylko dodac, ze mieszkasz w Australii, wiec to pelnia lata i normalne, prawda?

      Delete
  9. Cię przebiję, gdyż u mnie było wczoraj 19 na plusie. Dzisiaj też jest ale wieje jak diabli więc wyczuwalna jest koło 12. Na śnieg mogę sobie popatrzeć, gdyż szczyt góry, którą widzę przez okno ma śliczną białą czapę ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tam u Was to macie blizej do nieba:))) i Watykan rzadzi wiec Wam sie udalo:)))
      Dzis mam za to regularna zamiec sniezna i fajnie to wyglada.

      Delete
  10. A u mnie od trzech miesięcy kuźwa tak samo. Trzy stopnie w porywach do sześciu. Bleeeeee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wszystkiego moge Brytolom i Irishom zazdroscic tylko nie pogody. Pogode to macie tam zupelnie do dupy. Taka Irlandia piekny kraj, ale ta pogoda...

      Delete
  11. Ja tam mieszkam w Polsce, sensu i logiki nie szukaj u mnie :(

    ReplyDelete
  12. Star i jak? U nas, w centralnym CT, juz ze stopa sniegu lezy. ;)

    ReplyDelete
  13. Ale nie pomyliłaś się z tym 18stopni??? Jezusie, u nas takie temperatury to będą pewnie w kwietniu :) A póki co- zima nie odpuszcza. NIESTETY.
    No pewnie, że nie siedzi się przy laptopie, kiedy są takie warunki za oknem. Maszeruj Kochana :)

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...