Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Friday, May 12, 2017

Takie tam

Wspanialy: Co planujesz na obiad?
Ja: Dzisiaj?
W: No przeciez, ze nie przedwczoraj.
J: Nic, dzisiaj zapraszasz mnie do knajpy.
W: Naprawde? Nic mi o tym nie wiadomo...
J: Teraz juz wiadomo, dzis jest nasza rocznica slubu.
W: Masz racje, faktycznie... a ile to juz lat?
J: 13
W: Niestety tylko 12 pomylilas sie, to pomysle nad tym obiadem.
J: Zebys tylko nie za dlugo myslal...
W: Juz wymyslilem to z czym chcesz hot doga?
J: Zaraz sie doigrasz...
W: No dobra, normalnie zafundowalbym Ci hot doga z sama musztarda, ale ze mamy rocznice slubu to dorzuce kapuste kiszona.
J: Se pogadaj idziemy na malze, ja juz dawno zadecydowalam.

Godzine pozniej, robie sobie kanapke i wyciagnelam ostatnie trzy plasterki szynki, w zasadzie to dwa duze i taka niewydarzona polowka. Wspanialy zaglada mi przez ramie, ale on szynki nie jada wiec nie bardzo wiem po co zaglada.
J: Odejdz to dla mnie.
W: Ale moge chociaz ten malutki plasterek?
J: Mozesz, w koncu mamy rocznice slubu.
W: Dziekuje i juz sie nie moge doczekac nastepnych rocznic.

Co jak co, ale z nim nie mozna sie nudzic.
Poklocic sie z takim nie da, ale umrzec ze smiechu jest bardzo prawdopodobne.



48 comments:

  1. Star! Samych pięknych kolejnych we dwoje !

    ReplyDelete
  2. Gratuluje dwunastki, i pomnozcie ja jeszcze, ok? ;)

    ReplyDelete
  3. Wszystkiego naj, Star!! :)

    Same dobre wybory - Wspanialy i malze! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oboje uwielbiamy malze, a mamy tu knajpke w okolicy (daleko mi sie nie chce), ktora ponoc serwuje doskonale malze, wiec jest okazja to sprawdzic:))

      Delete
  4. Wszystkiego dobrego Star!
    Wielu radosnych, rocznicowych kolacji! :))

    ReplyDelete
  5. Wszystkiego dobrego na wiele jeszcze lat razem :)

    ReplyDelete
  6. Brawo:-) bo nie ważne co, ważne w jakim towarzystwie. 12 lat, czyli związek wchodzi w fazę nastoletnią...musi być wesoło. Zresztą, co tu dużo mówić - poczucie humoru jest podstawą trwałości takiego układu jak małżeństwo, na serio się tego nie zniesie..(rech, rech, rech)Uściski!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki Pieprzu, z powaznym partnerem nie dalabym rady tak dlugo wytrzymac:P

      Delete
  7. Myślę, że to musi być bardzo smaczny obiad, to "zapraszasz mnie do knajpy" :)
    Kolejnych wesołych, WSPANIAŁYCH, rocznic :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od "zapraszasz mnie do knajpy" lepsze jest "nie wiem". Lepsze bo nie trzeba sie do tego ubierac, wychodzic z domu i zawsze zostaje na nastepny dzien:))

      Delete
  8. Najlepszego! I kolejnych , wspaniałych rocznic;D

    ReplyDelete
  9. Człowiek, zatem i mężczyzna, poczucie humoru mieć musi! Nie cierpię tez sfochowanych wiecznie i dmących się;)
    I gratulacje, ja do takiej cyfry z żadnym partnerem nie doszłam:p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Repo, ale ja tez zwykle przy 3-5 wysiadalam:)) Wspanialy jest nie do zdarcia:P

      Delete
  10. Gratulacje najserdeczniejsze :) Stare, dobre małżeństwo z Was :D I tak trzymać :)

    ReplyDelete
  11. Jak to fajnie, że masz luz. W niejednym małżeństwie nie byłoby rozmowy, tylko foch. A on by myślał: cholera, o co chodzi?
    No i co, naprawdę nie wziął Cie na te małże? Może chociaż dżdżownice. Słyszałem, że w Ameryce jedzą ;)

    Sto lat! Żyjcie szczęśliwi, jak to tylko w bajkach bywa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ove, tak dlugo mnie znasz i myslisz, ze podarowalabym te malze:))))
      Jak chce przezyc do nastepnej rocznicy to oczywiscie malze musza byc:P

      Delete
  12. To Ty nie wiesz, kiedy za maz wyszlas? Dobrze, ze choc Wspanialy nie myli sie w datach. :))) W nagrode za te dobra pamiec, mogl spojrzec Ci przez ramie. :)))
    Jak dzieci, qrna, jak dzieci. :)))
    No i wszystkiego najlepszego! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. No chcialam z lekka przyspieszyc, bo wiesz w tym wieku dobrze byloby doczekac chociaz srebrnych godow, ale mi sie nie udalo:)

      Delete
  13. Gratulacje ! a mi zawsze powtarzali ze śluby w maju to niedobrze brać ;-)
    małże też lubię , tyle że ja takie zasłoikowane , bo wiadomo u nas na wsi świeża małża to jak świeże maliny na Grenlandii ;-)
    jeszcze raz Gratki i dużo zdrowia dla Was !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylwia, ludzie z reguly mowia duzo i glupio:) A juz najwiecej mowia ci co nie maja nic do powiedzenia:)))
      Mnie tez rozne pierdoly mowiono, tyle, ze ja to zawsze mialam w odwloku:)

      Delete
  14. Mój mąż powiedziałby że to.24 rocznica, bo ponoć w niewoli lata się liczą podwójnie 😉

    ReplyDelete
  15. Mój mąż powiedziałby że to.24 rocznica, bo ponoć w niewoli lata się liczą podwójnie 😉

    ReplyDelete
    Replies
    1. Widocznie nie jestem jeszcze taka straszna:P:P

      Delete
  16. Star, duuuuzo jeszcze rocznic ( i malzy).Ja tez lubie malze.Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  17. To Wasz związek jeszcze nie jest pełnoletni:-)
    Życzę,aby trwał trwał i trwał niczym WOŚP "do konca życia i o jeden dzień dłużej":-)
    Z osobą którą się kocha to i suchy chleb z wodą (może przesadziłam)smakuje,a w innym przypadku najbardziej wyszukane dania kołkiem w gardle stają.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wcale nie przesadzilas, to swieta prawda.

      Delete
  18. Widzę, że u Was odwrotnie niż u nas, ja wszystkie daty, rocznice, urodziny itp pamiętam, a mój mąż mnie zawsze pyta ile ma lat :D Kiedy go pytam ile lat jesteśmy razem jego monolog wygląda tak:
    hmmmm... w 2000 założyłem swoją pierwszą firmę; Ciebie znałem wtedy ok roku... poznaliśmy się zatem w 1999 więc mamy 18 rocznicę :D

    Ja już się nie wkurzam na to, że nie pamięta daty moich urodzin czy rocznic (są na szczęście przypominajki w komórkach), bo wiem, że to nie wynika z ignorancji czy braku miłości. Czasami jak chcę mu w żartach dokuczyć to wchodzę do domu z kwiatami i oznajmiam mu, że ten bukiet kwiatów to sobie od niego kupiłam, na co on - super, dobry wybór :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. My w sumie oboje pamietamy, z tym, ze oboje nie przywiazujemy wagi, a wiec jak przychodzi ten dzien to jakos nam umyka:))
      Jak bylam mloda to sie denerwowalam jak to mozna nie pamietac o rocznicy slubu czy tez urodzinach, ale przeciez sa ludzie, ktorzy po prostu nie pamietaja i to o niczym nie swiadczy. Ale pamietam jak na czerwono grubym flamastrem zapisywalam Owczesnemu na sciennym kalendarzu moje urodziny czy tez wlasnie rocznice slubu. Tym sposobem pamietal:)) Tylko czy naprawde pamietal, czy ja mu tymi datami dawalam po oczach to juz zupelnie inna sprawa:)))

      Delete
    2. Moj to jakis nietypowy osobnik jest, bo im starszy, tym lepiej pamieta. Kiedys to ja mu przypominalam o wszelkich wazniejszych datach, ale z wiekim czas mi jakos tak zasuwa, ze zaczely mi samej umykac. Wiec teraz, chcac czy tez nie chcac, sam musi pamietac, co mnie zazwyczaj pozytywnie zaskakuje.
      Tylko rocznica ... no, nie slubu, tylko poczatku zwiazku, zadziwia nas oboje - ze to JUZ nam 15 lat minelo??? Tyle ze soba wytrzymalismy???
      Widocznie lata z fajnym partnerem tak sympatycznie plyna. Wielu, wielu cudownych rocznic, Star i Wspanialy od sasiadki, czyli Poziomki Nowojorskiej

      Delete
    3. Nam tez stuknelo 15 lat od poczatku zwiazku:))) Dokladnie 9 marca pierwszy raz widzielismy sie na zywo, bo od 24 lutego gawedzilismy na internecie.

      Delete
  19. Wszystkiego najlepszego dla Was! :)

    Uwielbiam czytać te Wasze dialogi!!! :)

    Małże....no nie wiem! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje, a malze uwielbiam zwlaszcza w bialym winie i sama tez czesto robie:))

      Delete
  20. Dołączam do życzeń - aby lata nie pędziły jak szalone tylko błogo i powoli i razem ma się rozumieć 💕

    ReplyDelete
  21. Twój wspaniały to mistrz finezyjnej riposty. Na ucho Ci powiem szanuj, bo nawet nie wiesz jaki to skarb!
    Wielu, wielu wspólnych lat życzę.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szanuje, kocham i dbam, bo wiem, ze drugiego takiego nie ma, a zycia bez niego tez sobie nie wyobrazam.

      Delete
  22. No toście zaszaleli na przyjęciu rocznicowym :D :D
    Wszelkiej pomyślności na następne,wspólne lata !
    Wspaniałe lata oczywiście, Państwo Wspaniali :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polu, bylo pelne Parlez-vous français :)) bo knajpa francuska.
      Dziekuje za zyczenia:****

      Delete
  23. Kolejnych rocznic w dobrym zdrowiu i humorze:))))))

    ReplyDelete
  24. Spóźnione, ale szczere gratulacje 12-letnich godów :) W sumie słowo GODY całkiem pasuje do Was, bo się doskonale zgodziliscie- dobraliście :) Ciekawa jestem, czy dostałaś te małże w końcu ?? :) ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alez oczywiscie, ze dostalam. Kochana jak ja cos chce to Wspanialy nawet nie dyskutuje:)) On sie moze wyglupiac, bo to zawsze robi, ale i tak konczy sie na moim:P

      Delete
  25. No to gratulacje ode mnie tez, choc spoznione. Ale interneta nie mialam, a poza tym zarobiona bylam tym cholernym remontem to nic nie czytalam.
    Tak wiec najlepsze zyczenia na nastepny tuzin dla Panstwa Wspanialych :-)

    ReplyDelete
  26. :)))
    Gratki i wielu, wielu kolejnych! ;)

    ReplyDelete
  27. Dziekujemy Wam wszystkim za zyczenia. Nie odpowiadam na kazdy komentarz, bo w sumie nie ma potrzeby, ale kazde zyczenia sa mile widziane i docenione :****

    ReplyDelete
  28. No i super,pasujecie do siebie niesamowicie! Szczęścia i wspaniałego zdrowia dla was na następne lata i rocznice.

    ReplyDelete
  29. No patrz ,walneła drugi komentarz,nie patrząc ,ze juz pisałam wczesniej.Zakręcona jestem.

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...