Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Thursday, November 20, 2008

Szybciorem...

... apdejtuje, bo ni mom czasu:)

Sarah ma wlosy!!!!! Narazie maja ok. 5mm, ale sa !!!! Mowi, ze maz sie smieje, zeby Jej "warkocz nie wpadl do talerza". Czyli wszystko idzie dobrze !!!!!!!!!!!!!

Zerknelam dzisiaj na Judasza i od 30 pazdziernika moj blog byl klikniety ponad 7500 razy.
Cieszem sie bardzo, jeno mnie smutasi, ze te wszystkie ludki co klikajom to nic nie piszom:( musi mnie nie lubiom:((
No tak Kapitana Nemo to se sama wlasna rencom obrazilam :((((( zolza jestem widac.

I ludki wchodzom z takich roznych hasel jak:

"najlepszy budzik do telefonu"
"potrzeba matka wynalazkow po angielsku"
"rz wymawiane osobno"
"jak pisac zaproszenie"

Te jako tako pojmuje, ale czy ktos ma pomysl jak sie dostac na mojego bloga z hasla "odbite nerki" ????
No dreczy mnie, co z tymi nerkami??? ktos komus odbil nerki, bo tamten ktos czytal mojego bloga???


Stardust nieczasowa

35 comments:

  1. Sama przez dluzszy czas tylko podczytywalam, a nie osmielalam sie niczego napisac. Wydawalo mi sie, ze to tak nie wypada do kogos wchodzic bez... No, nie wiem bez czego, ale sie krepowalam.
    Jak dokonalam pierwszego wpisu, to mi sie wszystko trzeslo i balam sie ponownie zajrzec, aby sie nie dowiedziec czegos w stylu: a czego ty tu szukasz?
    Teraz sporo moich znajomych mnie czyta, a do pisania jakos sie nie kwapia, choc ich zachecam. Tak to juz jest. Troche lenistwa, troche niesmialosci.
    ,,Odbite nerki''? Interesujace i niepokojace zarazem...

    ReplyDelete
  2. Oj ja zaglądam codziennie, i czytam, czytam, podoba się bardzo, ciekawie i z dużym poczuciem humoru, ale mnie nie dane talenty pisarskie, pozdrowionka

    ReplyDelete
  3. kurna - nieczasowy to ja chyba jestem, a juz niekumaty blogowo to na pewno. Nic nie rozumiem co z tymi haslami ?
    Jakie hasla?
    Dla Sary - cieple fiudy, pomiziaj Ja po odrastajacej czuprynie. Nie wiem co w tym jest, ale jak sie zgolilem wiele pan lubilo pogladzic te moja glace.
    A Kapitan to sie na pewno nie obrazil - co najwyzej - poplynal...

    ReplyDelete
  4. ->Zgaga, no to zagladaj sobie do woli i czuj sie jak w najlepszym sralonie, bo nie w kuchni;)) Ja lubie ludziow i lubie jak jest gwarno i tlumno:)))
    No nie wiem co z tymi nerkami, ale moze sie zglosza;)

    ReplyDelete
  5. ->Elo, no tak liczylam na to, ze przetrzepie te krzaki i ktos sie ujawni:))) Nie musisz miec talentow jak nie masz czasu to chociaz lapka pokiwaj, to tak milo wiedziec, ze jestescie:)))
    O tak mi mozesz zrobic "kuku" i to tez wystarczy.

    ReplyDelete
  6. ->Mariniku, z tymi haslami to jest tak, ze Judasz (ten co siedzi na strnie tytulowej) podglada jak ludziska przychdza i podlglada skad pryzchodza. I tak jak ktos sobie wygooglal te "odbite nerki" i mu wyskoczyl miedzy innymi stronami moj blog, to przyznasz, ze to ciut niepokojace;)))
    No na Kapitana poczekam...odstoje grzecznie w kacie i moze sie znow pojawi:))

    ReplyDelete
  7. a ja wchodzę i czytam i czasami piszę oo:)
    bo lubię i bo tak.

    fajnie,że włosy rosną,to dobry znak.

    ReplyDelete
  8. Stardust- rozbroiłaś mnie tym "kuku" i morda mi się śmieje od ucha do ucha !
    Ja nie zaglądam na Judasza bo zapisałam gdzieś hasło ale skleroza zapomniała gdzie. Jak sobie przypomnę to obczaję.
    Może u mnie też jakieś nerki albo insza wątroba ????

    ReplyDelete
  9. Wiesz, często też czytelnicy nie maja własnego zdania... Lub po prostu nie lubią komentować;)

    ReplyDelete
  10. Athina, ja wiem i nawet czasem to szanuje;) ale dzis udalo mi sie wycisnac jedna osobe co cicho siedziala. Se zarty robie, jak brak tematu, to se troche pokrzycze, przytupam ..a nuz cos z tego wyjdzie.

    ReplyDelete
  11. musze cie zmartwic bo ja to chyba troche podniosłam ta liczbe wejsc no bo np wchodze rano nic nie ma wiec sie poszwedam po internecie i jak juz koncze to wchodze zeby znow spojrze czy jest cos nowego bo a nuz napisałas w tym czasie potem wlaczam kompa po raz drugi i podobna sytuacja i z wieczora to samo no chyba ze napiszesz to sie tu nie krece tak czesto komentuje w miare mozliwosci oczywiscie i tak milo tu u ciebie i pobluzgac se mozna i nie okrzycza ;-)

    kurcze 5mm toz to juz niedlugo zaplatac bedzie mozna, super fajnie, pozdrawiam

    ReplyDelete
  12. ->Flavvi dzieki za podpisanie listy:)))))

    ReplyDelete
  13. ->Malgoska ja tak wlasnie podbijam liczniki na wszystkich blogach:)) bo laze po tym necie jak dusza potepiona. Kompa mam i w domu i w pracy tylko dla siebie, wiec jak mi baby za mocno nie przeszkadzaja, to siedze na kompie i sie szwedam. Tak z reka na sercu to pewnie z 50% z tego 7500 to moje wlasnie klikanie :)))) ale cieszy oko;)

    ReplyDelete
  14. Ej no.. ja też tu jestem i się odezwałam w końcu po miesiącu podczytywania ;)
    I mam tak samo, jak Małgośka. Włączam - lecę po ulubionych blogach. Nie ma notki? To wracam następnym razem :) Jak nuda w robocie, to albo idioten-notkę walnę u siebie, albo sobie czytam archiwum, to tu, to tam.
    I tak o ;)

    ReplyDelete
  15. Aaa właśnie.. jak nie chcesz sama sobie statystyk podbijać a masz stałe IP, to to na stat4u można zablokować zliczanie konkretnych IP :)
    Jak nie znajdziesz gdzie, to daj znać, pokieruję ;)

    ReplyDelete
  16. ->Kamyk, matku bosku daj prosze ten namiar jak to sobie ustawic, zeby moje wchodzenia sie nie liczyly na Judaszu. Ja straszny gamon komputerowy jestem:((

    ReplyDelete
  17. No, to prossz... Mam nadzieję, że w miarę czytelnie opisałam ;)

    Jak się zalogujesz, to w pierwszym oknie od góry, gdzie jest adres bloga, nick, identyfikator - jest i okienko na wpisanie hasła, a po prawej jest "konfiguruj"
    Wpisujesz więc hasło, click na konfiguruj i szukasz "wykluczanie adresów/domen/wg wzorca:
    Masz 9 okienek na wpisanie IP czy domen ;) Zaznaczając kropką "poniższych".

    A jak zjedziesz niżej, to możesz sobie zmienić ustawienia wykresów - co i ile ma Ci się pokazywać po zalogowaniu ;)

    ReplyDelete
  18. czytam kazdego dnia tylko Stardust :)

    ReplyDelete
  19. Nieprzyzwoita codzienna podgladaczka tez sie melduje. Ze trzy klikniecia dzien w dzien.
    Podbijam judaszowe statystyki, ale cos ze slowem pisanym ostatnio kiepsko. Jakas recesja umyslowa.

    ReplyDelete
  20. "ze te wszystkie ludki co klikajom to nic nie piszom:( musi mnie nie lubiom:((
    No tak Kapitana Nemo to se sama wlasna rencom obrazilam :((((( zolza jestem widac."

    Droga Stardust widzisz jeno moja maleńka
    Kapitan Nemo z krwi i kości Hindus czasami lubi całkowite odludzie i stroni od ludzi, milczy pykając pyk pyk z fajeczki
    Miło mi szalennie, albowiem kiedy zobaczyłem, że tęsknota jest obustronna miedzy nami to i awaria Natulilusa czy zadrapanie o rafę koralową juz nie jest problemem przesyłam wirtualny bukiet niezapominajek dla Ciebie Stardust za to że jesteś, że wyzwalasz usmiech
    zapraszam na poranna aromatyczna kawę
    Marinika..dość niekonwencjonalny nick chcę zapewnić i wyprowadzic z błędu cyt "A Kapitan to sie na pewno nie obrazil - co najwyzej - poplynal..." ale cichutko w porcie szczęścia zagościł
    Kapitan Nemo wielce uradowany

    ReplyDelete
  21. Ja czytam i lubię, przecież wiesz:)

    ReplyDelete
  22. Porannie sie melduje - zaproszony przez Kapitana.
    Tak wlasnie sobie uswiadomilem - ja towarzyska dusza, ze w kazdym z nas chyba sa takie chwile (u mnie - nie za dlugie), kiedy sie chce zaszyc w jakiejs zacisznej przytulnej przystani i pobyc z samym soba, ze swoimi przemysleniami. Moja przystan, to wygodna kanapa, przycmione swiatlo, nastrojowa muzyczka, herbata ukochana.

    Odbieglem od watku glownego.

    P.S - do Kapitana - nick to pierwsze litery imienia i nazwiska. kiedys chialem wziac po 3 litery ale "marnik" marnie by wygladal

    ReplyDelete
  23. Ciesze sie,ze u Sary coraz lepiej.Ja zagladam do Ciebie co dziennie niczym szpieg

    ReplyDelete
  24. ja to codziennie zagladam i sprawdzam czy cus nowego nadrukowalas :)
    pozdr...

    ReplyDelete
  25. Czytam, czytam codziennie (jak nic nie ma to chociaż komentarze) i dzięki Tobie podczytuję też zaprzyjaźnione blogi.Też tak z pewną nieśmiałością pisałam pierwszy komentarz, bo myślę sobie
    no tak bez pukania, ale co tam najwyżej wyrzucą.Nie wyrzucili to jestem.I bedę wpadać (na zprzyjaźnione też)jeśli można? Bo to dobrze robi jak człowiek się dowie , że ktoś też ma "niechcieja", albo innego doła, dobrze wiedzieć,że "niedoskonali" też są na tym padole. Pozdrawiam
    (wszystkich zaprzyjaźnionych też)kasia72.

    ReplyDelete
  26. Ja cię czytam i bardzo lubię, bo jakby inaczej, będę pisać. Myślałam, że ci nie zależy, ale dzis sprawdziłam, że się myliłam, głupia.

    ReplyDelete
  27. Akuku akuku, a dzisiaj jeszcze nic nowego nie ma :))))

    ReplyDelete
  28. ->Beem ja mysle, ze kazdy blogowicz jest "lasy" na komentarze, bo tylko dzieki nim wiemy, ze nie piszemy sobie a muzom.

    ReplyDelete
  29. ->Kapitana sie rowniez wita serdecznie:))) bo nudno sie zrobilo bez zapachu fajki i kawy.

    ReplyDelete
  30. No i juz mi sie mordzisko cieszy z samego rana, ze tyle komentarzy:)))))Jak to dobrze jak czlowiek troche tymi krzakami potrzesie, pokrzyczy to zawsze ktos sie tam zza nich wychyli.
    No to se Wam wszystkim dziekuje:))))

    ReplyDelete
  31. dzieki dziekami, ale o nowy tekscik sie uprasza !!!!!!!!!

    ReplyDelete
  32. A co, nie można być nieśmiałym i tylko tylko czytać, co tu wszystkie mądre i doświadczone głowy piszą ? A jak już napiszą wszystko co się samemu chciało napisać to co ;)))))))) popełniać plagiat ? :)))))))))))))))

    ReplyDelete
  33. Ewa - a lapka pomachac, a kuku zrobic to co nie laska??? ja chce Cie widziec, bo mi sie bez Ciebie ckni:))))

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...