Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Monday, December 22, 2008

24 godziny pozniej

Melduje, ze ta trutka na szczury naprawde dziala rewelacyjnie. Ostatnia noc przespalam jak niemowle, tyle tylko, ze o 2:30 Wspanialy obudzil mnie na kolejna dawke smierdziawki. W sypialni mielismy juz na te okolicznosc przygotowana butelke z miodem i dwie lyzki, bo to sie odbywa tak, ze Wspanialy nalewa na lyzke smierdziawke, a ja miod i obie lyzki pozeram natychmiast jedna po drugiej. Nawet lycha miodu nie jest w stanie zabic tego francowatego smrodu, ale troche lagodzi.
Za godzine wezme nastepna dawke, tylko nie wiem jak to zrobic, bo jestem sama w domu i ta kolejna lyzka z miodem bedzie lekko opozniona...
Ale moze jakos to przezyje, tak czy inaczej jesli tylko taki syrop jest dostepny w Polsce to polecam.
Stawia na nogi nawet zdechlego konia. Wczoraj padalam a dzis jestem jak nowonarodzona.
I dobrze, bo musze isc do pracy, tylko sie querwa musze jakos opatulic szczelnie, bo zimno u nas okrutne. W tej chwili jest -10C !!!!!! Takiej temperatury nie pamietam przez cale 24 lata!!!!
A dojdzie tylko do -2C i jest bardzo silny wiatr, a to sprawia, ze jest zimniej niz jest naprawde.

Stardust uzdrowiona:)

5 comments:

  1. ja chcem taki syrop!

    super,że podziałało:)

    u nas kurde wiosennie..

    ReplyDelete
  2. Bo ten bakcyl chyba na mnie przeszedł. Ja też chcem tego syropa.
    Albo nie... Wigilie jakoś odwalę a potem legnę sobie i nadrobię zaległości w lekturze.

    ReplyDelete
  3. Przyznam, ze samej jest mi ciezko uwierzyc, ze wczoraj zdychalam, doslownie ledwie moglam patrzec na oczy. A dzis nie powiem, ze jestem pelnia energii, ale nie ma sladu choroby. Sama sobie musze jeszcze kupic to swinstwo, bo jednak warto miec w domu.

    ReplyDelete
  4. hi hi - i statystyka niezagrozona.

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...