Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Saturday, April 11, 2009

Zonkile

Podobnie jak Szeherezada lubie miec w domu na Wielkanoc zonkile, lub tulipany. Ale, ze w tym roku wiosna mocno spozniona postanowilam postawic na zonkile, bo tulipany sa mocno watle. Wlasnie sobie ukladalam w glowie jak to ladnie wiosennie udekoruje stol gdy Wspanialy poprosil o liste zakupow, bo wybieral sie do sklepu. Dalam Mu liste i poprosilam:
-- Kochanie to prosze wpadnij jeszcze do kwiaciarni i kup zonkile.
-- Wiesz to te zolte wiosenne kwiaty - dodalam na wszelki wypadek calujac Go w policzek.
Po prawie dwoch godzinach wrocil z..
Czy jest jeszcze ktos na sali, kto sie dziwi, ze szukajac swiezych drozdzy moj Maz szukal "czegos duzego"? Troche mi sie jesiennie zrobilo na widok tych kwiatow, ale nie mialam sumienia narzekac. Pada deszcz, no i wiem, ze chcial dobrze.
Kiedys przy okazji pokaze Mu zonkile, a narazie wsadzilam "wiechec" zoltego w wazon i bede myslec jak z tego zrobic ladny wiosenny stol.
Pewnie sie uda, obym tylko takie klopoty miala:)
Stardust wiosenno - jesiennie

18 comments:

  1. Najważniejsze, że dobre chęci miał.:))))

    ReplyDelete
  2. nie marudz, zolte sa i dlugo postoja:)

    ReplyDelete
  3. U nas wiosna, wprost przeciwnie, przyspieszona. Zonkile kwitna, ale i tulipany tak wczesnie, jak nigdy. I forsycja chyba do jutra sie zdazy rozwinac. Cudnie jest!
    A ja i tak najbardziej kocham gozdziki...

    ReplyDelete
  4. Rotfl. Mężczyźni w większości mają tzw. ślepą plamkę w kwestii kwiatów. Można się emitować, jakie się lubi, a 90% wróci z czerwoną różą metrowej długości.

    ReplyDelete
  5. Zgago, u nas zonkile tez kwitna, ale przeciez nie wyslalam Go do ogrodka, do sasiadow tylko do sklepu:)

    ReplyDelete
  6. Beata-> Masz racje, no i przy okazji wiem, ze nie jest daltonista:))))

    ReplyDelete
  7. Zuzanka-> Pocieszylas mnie, faktycznie mogl wrocic z roza;) a ja akurat nie lubie roz.

    ReplyDelete
  8. oj sie czepiasz Stardust;)))))
    Wesołego jajka!:))

    ReplyDelete
  9. Wesolych Swiat Gwiazdko i Ci i Wspanielemu :) a kwiaty piekne som i juz

    ReplyDelete
  10. ;))))
    żółte,żółte.I tak trzymać:).
    ja to mogę sobi do ogródka pójść i narwa co tam trzeba bo inaczej to bym też żonkili nie miała:)

    ReplyDelete
  11. Hm, z tego wszystkiego zapomniałam jak jest po angielsku żonkil :-)))
    Od wczoraj pustka w umyśle. Nic, biała plama. I nagle dzisiaj mnie oświeciło, ze to daffodil :-))))

    Ja tak moją sunię przezywałam, Dafilec-Dafodilec przecież :-)))
    Ale mam sklerozę.


    A w kwiatkach się zgadza kolor, to niech się Stardust nie czepia :-)

    ReplyDelete
  12. Swiatecznie, Wielkanocnie, nieco leniwie ale serdecznie - pozdrawiam Ciebie, Wspanialego i Potomka. A w sprawie zonkili - to nastepnym razem, jesli cos do zakupienia wystepuje w okolicy i w zasiegu wzroku (ogrodek sasiadow?:), to co Ci szkodzi pokazac palcem, ze ma byc takie i nie bedzie pomylki:) Chociaz w tym przypadku pomylka - nie problem, no, nie zonkile, ale przeciez piekne sa.....

    ReplyDelete
  13. Bukiet jest piękny.
    Sama mu powiedziałaś (słyszałam): żółte wiosenne kwiaty. Jest wiosna, więc kwiaty dostępne są wiosenne, nie? No i żółte miały być. WSZYSTKO się zgadza :-)

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...