Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Wednesday, May 20, 2009

To ja prosze o lektyke

Querwa, nie wiem jak mi przyjdzie przezyc te niecale juz dwa tygodnie do zabiegu. Noga napierdala, wiec nosze te koturny, w ktorych z kolei cale nogi napierdalaja, wiec zamieniam koturny na plaskie, a wtedy znow noga napierdala.
I tak zamkniete kolo.
Wczoraj poszlam do pracy w koturnach i zaraz po przyjsciu odkrylam, ze na duzych palcach stop mam przeslicznej urody bable (odparzenie), no to w pracy chodzilam boso.
Rozwiazaniem bylyby koturny z paskiem za pieta, ale nie moge takich nosic, bo wtedy pieta i ten cholerny Achilles napierdalaja nonstop.
Poniewaz idac stawiam te chora stope nierowno, to juz napierdalaja mnie stawy biodrowe.
Kalectwo!!!!!!!!!!
Chyba se dorobie jakies szelki do tych klapkow i bede je w rekach trzymac jak psa na smyczy.
Wracajac do domu labidzilam jak nigdy w zyciu, Wspanialy sluchal cierpliwie, az wreszcie powiedzial:
-- Boze, to Ty sie nadajesz tylko do lezenia w lozku.
-- No tak kochanie, bo ja to sie kurwa urodzilam zeby mnie w lektyce noszono, tylko kurwa gdzie ta lektyka?
Dzisiaj sie chyba poturlam do pracy.

Stardust napiedalajac

23 comments:

  1. mam nadzieje,ze jednak nie bedzie tak bolesny ten dzien... bardzo kijowo,ze az tak Cie boli i az tak upierdliwe to jest....


    wspolczuje za calego serca.

    ReplyDelete
  2. Stardust, zobacz jak to jest. Przeciętny człowiek nie zwraca uwagi na swoje stopy. Są i już. A wystarczy jedna upierdliwa dolegliwość i nagle się okazuje, że te nasze końcówki są cholernie ważne :-)

    Niesamowite, nie ?

    Wytrzymasz jakoś do zabiegu, no nie masz wyjścia. A poźniej będzie już tylko lepiej :-)

    ReplyDelete
  3. --> M. dzieki, jakos to musi minac, ale przyznam, ze licze dni.

    ReplyDelete
  4. -->Daisy, bo czlowiek nie powinien czuc, ze ma jakies czesci ciala i tak jest normalnie jak wszystko funkcjonuje bez zarzutow. Dopiero jak masz bol glowy, to czujesz, ze masz glowe.

    ReplyDelete
  5. musisz wytrzymać.Nie ma bata.
    A że na koturnach mięśnie nóg bolą ? ależ,wyrobia się :)
    Będzie dobrze:)

    ReplyDelete
  6. -->Tuv, miesnie miesniami, ale mnie stawy biordowe bola przez to nierowne chodzenie. Chodze jakbym miala 120 lat:))

    ReplyDelete
  7. Pomysł z butami na szelkach odjazdowy! A tak poza tym, bardzo współczuję. Na szczęście wiesz, że poprawa będzie już niebawem.

    ReplyDelete
  8. ty weź,jak się m 120 lat to chyba juzsię tylko jeździ.na wózku ;)

    ReplyDelete
  9. --> Tuv myslisz, ze te 120letnie to "tam" jezdza? to nie byloby tak zle:))

    ReplyDelete
  10. Wlasnie przedreptalam dzis na obcasikach od mola w Sopocie do Jelitkowa i nie jest dobrze.... Wczoraj latalam w croxach, ale, ze cholery rozowe jak prosiaczek, to sie nieco wstydzilam. I mam za swoje. Brak wstydu = odparzone stopki!
    Trzymaj sie Stard..., bedzie dobrze!

    ReplyDelete
  11. no, nie wiem...masaz moze? wodki?

    ReplyDelete
  12. --> Zgago, wlasnie dlatego nie moglabym nosic croxow bo to plastik i obawiam sie ze w ciagu 30 min. mialabym jeden wielki babel. To jest wlasnie jakas klatwa, ze nie dosc ze mialam te stopy z roznymi wadami, ale to dalo sie skorygowac operacjami, to jeszcze do tego mam taka wredna skore ze wszystko mnie odparza. No kurde te espadrille szmaciane odparzyly mi spod stopy!!!

    ReplyDelete
  13. Dziewczyny zostalo mi przezyc jeszcze tylko tydzien, a praktycznie 3 dni, bo sobote, niedziele i poniedzialek mam wolne. Bede lezec do gory dupa i pielegnowac te odparzenia. A potem wtorek, sroda i czwartek, a w piatek o 8 rano zabieg. Wytrzymam, musze !!!

    ReplyDelete
  14. satrdust - moja Mama to mówi, że jak w pewnym wieku człowiek budzi się i nic go nie boli - to znaczy, że umarł ;)

    (więc może dobrze że czujesz te swoje nieszczęsne stopy ;)

    ja bym na Twoim miejscu z rana waliła szampana i drygałabyś jak ta lala. i tak przecież metrem jeździsz ;)))

    ReplyDelete
  15. -->Spt, jestes boska, ale to juz chyba wiesz. A mama ma racje, ja mowie to samo, tyle, ze te cholerne stopy teraz juz napierniczaja nonstop. Jeszcze tydzien i wierze ze bedzie spokoj.

    ReplyDelete
  16. :))

    a z tym odparzeniem stóp przez szmaciaki - masz pęcherze pod spodem ?
    ja mialam.Ale to jak się przyzwyczajałam do koturnów.Bo wiesz,stopa sięprzesuwa jak to klapek jest i wywalić mog pęcherze ogromniaste ,tam gdzie stopa sięzgina.AAAAAAAA ile j się kiedyś napłakałam,nasykałam a mialam ogromniaste.

    ReplyDelete
  17. --> Tuv mnie odparza wszystko, tak samo potrafie dostac babli nawet w starych juz wychodzonych butach, jesli nie chodzilam w nich jakis czas. No taka francowata skora, a juz nie wyobrazam sobie co by bylo gdybym zalozyla croxy. Pewnie zosalyby tylko kosci;)))

    ReplyDelete
  18. nie mogę cztac tej notki! zaraz mnie pieką stopy!

    ReplyDelete
  19. nie mogę cztac tej notki! zaraz mnie pieką stopy!

    ReplyDelete
  20. Bo Ty się nie nadajesz na kalectwo, w żadnym wypadku pogodzic się z nim nie umiesz;))))

    ReplyDelete
  21. --> Athi, moze i tak;) ale z kalectwem to czlowiek nie bardzo ma wyjscie i raczej musi sie pogodzic. Z bolem niekoniecznie.

    ReplyDelete
  22. hmmmm. Stardust,ale Cię dopadło..
    jakbym mógł Tobie pomóc?,
    z natury jestem kąśliwy w tym wypadku nie mam odwagi " przywalić" nie uchodzi,powiem tak współczuję,
    stopy chyba się wk.....ły na wełaścicielkę skoro teraz odmawiają posłuszeństwa...!!!!
    co im zrobiłaś w poprzednim wcieleniu?????
    zmartwiony RRR

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...