Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Wednesday, June 24, 2009

Kocham mojego doktora;-)

Poszlam ja prosze szanownej publiki do mojego dochtora od stopiczek na wizyte kontrolna po zabiegu szokowym, co to go mialam robiony 4 tygodnie temu, a stopka w dalszym ciagu pobolewa. Juz mialam uzyc wyrazu, ale sie w pore wstrzymalam bo obiecalam Beacie ze ta notka bedzie bardzo grzeczna, specjalnie dla niej. Chyba tez dlatego bedzie raczej krotka, bo tak sie pilnowac to ja nie potrafie:)
No wiec poszlam a pan dochtore caly pokajany za swoja nieobecnosc w czasie kiedy mialam robiony zabieg mowi:
-- Masz szanse mozesz mnie trzepnac w ucho.
Ale mu darowalam, bo sie biedak wytlumaczyl, ze byl w szpitalu na operacji otwartej, a ten moj zabieg to w koncu byl bzdet w porownaniu z powazna operacja, wiec mu wybaczylam. Z drugiej strony to bylo glownie niedopatrzenie recepcji, bo dziewczyny powinny przestawic mi termin a tego nie zrobily. Ale pan doktor (pokajany) stanal na wysokosci zadania i powiedzial:
-- W ramach przeprosin dostaniesz ode mnie darmowe wkladki do butow, tak zebys mogla nosic je w zamknietych butach jak bedziesz chciala nosic buty na plaskim obcasie.
Takie wkladki kosztuja ok. $600.00 i ubezpieczenie nie pokrywa kosztow, wiec prezent nie byle jaki. Poczym pan dochtore zawolal pielegniarke zeby mi zrobila odlew stop w gipsie i tak to wlasnie ladnie wyglada jak na tym zdjeciu:))


Jak juz pielegniarka zrobila ten odlew i dochtore znow przyszedl do gabinetu to ta sie mnie pyta:
-- Stardust, a ile Ty wazysz?
O malo nie padlam zemglona ze ona takie pytanie zadaje w towarzystwie mezczyzny, ale ze nie bylo gdzie pasc bo siedzialam w pozycji pollezacej na lezance to tylko powiedzialam:
-- Ty chyba rozum pogubila, takie pytanie mnie zadajesz przy dochtorze. Napisz "duzo".
Dochtor o malo parsknal mi smiechem w twarz a ta sie pyta:
-- No przepraszam, ale to co ja mam napisac?
-- No napisz to co Ci powiedziala "duzo" - skwitowal dochtore trzesac sie ze smiechu.
Nie wiem co napisala, ale juz nic wiecej nie pytala i sobie poszla.
I dobrze, bo to bardzo niezreczna sytuacja byla :-))
Przynajmniej dla mnie, no!!!
Aaa i jeszcze sie mnie potem dochtore zapytal czy robie te cwiczenia rozciagajace, co mnie je zadali po zabiegu.
-- Alez oczywiscie ze robie - sklamalam bardzo plynnie.
No bo zaniechalam robienia jak stwierdzilam ze nozka w dalszym ciagu boli, ale nie chcialam sie przyznac, to szybko dodalam:
-- Ale to mnie w dalszym ciagu boli i ja tak nie lubie.
-- Bo terapia polega na tym ze bodzce jakie dostalas w ilosci 20000 powoduja gojenie zapalenia, ale jest to proces trwajacy czasem 3 do 4 miesiecy, dlatego chce zebys ciagle chodzila w tych koturnach i robila cwiczenia.
Ups!!! Po wyjsciu od dochtora przechodzilam wlasnie obok sklepu z tandetna bizuteria i tak od niechcenia rzucilam okiem i takie cudo wpadlo mi w oko. Malo tego ze wpadlo, to ten caculek normalnie wolal moje imie i stukal w szybe wystawowa, to wlazlam do srodka i zanabylam.
O!! i bardzo sie ciesze i mnie sie podobuje, a tak wyglada.


A tak wyglada z boku, nie jest bardzo wysoki, no ale wielki, chociaz to i tak nie najwiekszy pierzdzionek jaki posiadam w kolekcji. Mam taki jeden z bursztynami, ktory jak go zobaczylam to myslalam ze to wielki naszyjnik, a sie okazalo ze pierzdzionek to natychmiast kupilam. Tamten zakrywa 2/3 dloni, ale jest troche nie wygodny w noszeniu.



To by chyba bylo na tyle, notka bez ani jednego wyrazu.
Mam nadzieje ze Beata zauwazy i doceni:)))
Stardust grzecznie sie wyrazajac

54 comments:

  1. ja chcialam publicznie zaswiadczyc ze Stardust na zywo klnie z wdziekiem i w ogole klniecia (przeklenstw) nie slychac. naturalnie zlewaja sie z trescia :):):)

    ReplyDelete
  2. Nie dziwie sie, ze natychmiast po zoobaczeniu nabylas taki wspanialy pierscien:)) Moze sluzyc do wielu celow - oprocz oczywistego czyli calowania w niego;) moze rowniez byc wykorzystany jako weapon. Ta wielkosc to chyba nie tylko wybija ale tez wyrywa zeby.
    Co do odlewow gipsowych butow, to znwou jakies mam skojarzenia z mafia, wiec nie bede sie za duzo madrzyc:) Musze doczytac co to za operacje mialas.

    ReplyDelete
  3. Stardust, Ty sprawdź, czy caculek nie ma mojego imienia gdzieś pod spodem, małymi literkami :-))) W moim guście jest!

    Piękny!

    ReplyDelete
  4. pierscien jest wspanialy!
    zasluzylas na nagrode
    jesli mozna nim obrocic na palcu :) spelnia zyczenia...

    ReplyDelete
  5. b. - pewnie, wolalabym Stardust slyszec niz czytac:)))))))

    ReplyDelete
  6. Zajebisty pierścion! :-) Moje imię też musi mieć!

    ReplyDelete
  7. Właśnie mi uświadomiłaś, że ja zazwyczaj kupuję sobie pierdzionki w "nagrodę" albo na pocieszenie jak mnie spotka coś trudniejszego. Ten Twój mi się podobuje. Będziesz go nosić na co dzień czy od okazji?
    Właśnie wczoraj nadrabiałam zaległości i przez czały wieczór czytałam Twojego bloga. Jak zawsze z wielką przyjemnością :-)
    Zrezygnowałam z wstawiania komentarzy, bo przecież nie będziesz zaglądać do bardzo starych notatek. Oj dzieje się u Ciebie, dzieje... Trzymam kciuki żeby Ci się udało szybko i bez większym ceregieli zagospodarować to nowe lokum do pracy. W przeprowadzkach masz doswiadczenie więc pewnie wszystko pójdzie dobrze. Ściskam Cię baaaaardzo serdecznie.

    ReplyDelete
  8. pierścionek jest tak duzy że moje imie też tam pewnie jeszcze jest nawet drukowanymi literami. Bardzo w moim typie. Jak na mnie pierścionek puka i woła a ja akurat nie mam pieniędzy to wchodze , przynmierzam i zaczarowuje zeby go nikt inny bnie kupił. Zawsze działa.

    ReplyDelete
  9. Sturdy, dobre uklady z dochtorem to podstawa ;-)

    ReplyDelete
  10. Nuny sie wygoja i juz nie beda bolec:D
    A pierdzionek ladny tyle ze nie dla mnie, ja nie moc nosic ani pierdzionka ani obraczkow- bo mnei kurde paluchy puchna:(
    milego dnia :)

    ReplyDelete
  11. b.--> Lejesz miod na moje serce kobieto. Znaczy sie stwierdzasz ze mam taki wrodzony talent;) to ja faktycznie nie bede z tym nic robic, z talentow powinno sie przeciez korzystac:))))

    ReplyDelete
  12. ooo pikny pierścień.naprawdę pikny,ino jak dla mnie ciut za duży.Zaraz bym sobie coś lub komuś nim zrobiła;))))

    ReplyDelete
  13. Aniu--> Ten to i owszem oko moze podbic, ale jak bylam w Polsce to sobie zanabylam taki, ktory faktycznie moze sluzyc za bron sieczna. Tylko tak go gdzies schowalam, ze za diabla nie moge znalezc. Mam nadzieje, ze sie kiedys znajdzie bo wielka to bylaby szkoda, gdbym go juz zdazyla zgubic:(((
    Co do stop to ja mialam wiele operacji (roznych) przez ostatnie 15 lat ale teraz to mialam tylko shock wave therapy bo mam problemy ze sciegnem Achillesa.

    ReplyDelete
  14. Daisy--> NIE MA !!!!!!!!!!!!!
    :P:P:P :-))))))))))))))))))))))))

    ReplyDelete
  15. Beata--> Dzieki za uznanie:)) A pierzdzionek mozna owszem obrocic ale jak go sie ciutke zsunie z palica bo inaczej nie da rady:))

    ReplyDelete
  16. Sze--> Czytaj wyzej odpowiedz dla Daisy:))))) Nic nie ma oprocz mojego imienia ale on nawet wolal przez ta szyba "stardust, stardust" :))))

    ReplyDelete
  17. pierścien bardzo mi się podoba - Ty zobacz dobrze, może na nim jest wypisane moje imię;)
    pokaż ten wielgaśny z bursztynem, co?
    ładnie proszę:)

    ReplyDelete
  18. Smakosiu--> Ciesze sie ogromnie ze znow jestes:)) Ja ze sklepu juz wyszlam z tym pierscionkiem na rece:)) i bede go nosci codziennie przez cale lato. Zima sie nie da, bo zadna rekawiczka sie do tego nie nadaje. Tez kupowalam sobie bizuterie jako nagrode lub dla pocieszenia, chyba dzieki temu mam calkiem pokazny zbiorek;)

    ReplyDelete
  19. Odwodnik--> No masz nastepna:)))) Nic tam NIE MA :))) zadnej litanii imion:))) Ale tak myslalam ze jak duzy to Wam sie tez bedzie podobal dlatego od razu wstawilam zdjecie:))) To Ty jestes chociaz na tyle rozsadna ze jak nie masz forsy to wchodzisz, przymierzasz i czarujesz. Ja nawet jak nie mam forsy to karte kredytowa wyciagam i kupuje. Nie jest to dobry zwyczaj.

    ReplyDelete
  20. Huevo--> Dochtore jest Pirma Sort:)))

    ReplyDelete
  21. West--> Od kilku lat tez mi czasem puchna zwlaszcza latem jak jest goraco i duza wilgotnosc, ale jakos sobie narazie radze.

    ReplyDelete
  22. Tuv--> No troche przeszkadza, ale ja sie silom przyzwyczaje:))))

    ReplyDelete
  23. Odentka--> Pokaze ale chyba dopiero w poniedzialek, bo wczesniej nie bede miala czasu, a on musi byc lekko podczyszczony, bo lezy nie noszony. Jest plaski i dlatego ogranicza ruchy palcami jest niewygodnie niesc cos w tej rece z tamtym pierscionkiem na palcu.

    ReplyDelete
  24. no to ja się wyłamię - nie rozumiem jak można takie coś wielkie na dłoni nosić. ja w ogóle pierścionków nie noszę, a jeszcze w takim rozmiarze!
    ale sam w sobie ładny, i stopy też ;)

    ReplyDelete
  25. DS--> Odetchnelam z ulga:) Kocham Cie:)))

    ReplyDelete
  26. co wejde na rozne blogi...to albo se milosc wyznaja, albo sie caluja...albo gole chlopaki...co jest? sodomja i gomorja?

    ReplyDelete
  27. masz Stardust talent do klecia niezaprzeczalny. w ogole nie razi, naprawde. nie pozbywaj sie go :):):)

    ReplyDelete
  28. mnie jeszcze zaintrygował ten kochany dochtor.Bo wyszło na to że spierdzielony ciut zabieg był nie?
    I łon chce sie teraz w sumie małym kosztem zrehabilitować,bo jakbyś go tam pozwała to by go oskubali?

    ReplyDelete
  29. Beata--> Znaczy sie rozpusta jest ogolna? To chyba swiat chyli sie ku upadkowi, pije duzy i maly i mimo ze swiat jest okragly to ludzie jednak robia swoje po katach.
    Zobacz jak ja ladnie pisze do Ciebie:))) W calym komciu ani jednego wyrazu!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  30. b.--> Obawiam sie ze choc bym chciala to moze byc za pozno:)) To niech juz tak zostanie:))

    ReplyDelete
  31. Tuv--> Na Hejsusa!!!!!!!! Czy to w Polsce powstala taka moda na sady, czy tez ktos Ci naopowiadal takich pierdol o Ameryce??
    Po pierwsze zabieg jest UDANY, to jedno, nie jest to zabieg chirurgiczny tylko cos w rodzaju elektrowstrzasow, ktore powoduja gojenie sie tkanki wokol sciegna. I proces gojenia moze trwac 3 do 4 miesiecy, napisalam to w notce. Po drugie nawet gdybym chciala sadzic to nie mojego doktora, bo jego nie bylo, tylko ewentualnie tego co byl, albo jeszcze lepiej recepcjonistke ktora spierdolila sprawe nie zawiadamiajac mnie ze moj doktor bedzie w szpitalu robil w tym czasie operacje. Moj Doktor tylko dlatego robi mi te wkladki w prezencie bo jestem jego pacjentka od 15 lat i uwaza ze powinien zadbac o swoja dobra opinie.
    A w kwestii sadzenia, to i owszem mozna sadzic jak chirurg zrobi operacje na lewej stopie a nie prawekj, albo jak obudzisz sie bez jednego palca. W innych przypadkach nie sadze zeby byl powod do sadzenia. Boze czy Wy wszyscy myslicie ze my tu tylko po sadach chodzimy??? Ja jeszcze przez te 25 lat nie bylam u zadnego prawnika, no mam kilku w rodzinie, ale akurat nie od bledow lekarskich czy tez gospodarzy domowych, czy krawcowych.

    ReplyDelete
  32. :)))))
    no prosz.jak to łatwo można Star wyprowadzić z nerw:))).
    a swoją szosą sporo sienasluchalam o klientach McDonaldsa pozywających koncern o odszkodowanei bo "kawa byla za gorąca a kubek za zimny";)

    ReplyDelete
  33. Tuv--> To ja Ci bardzo dziekuje ale jesli Ty porownujesz mnie do jakies pizdy ktora sadzila McDonalds, to chyba albo ze mna cos nie tak, albo mnie w ogole nie znasz. No dla mnie pomysl ze ja moge sadzic doktora o ktorym pisze ze go kocham jest jakos baaaardzooo niezrozumialy.

    ReplyDelete
  34. zaraz,bo to się robi grożne!!!
    ja do nikogo cię nie porownuje;).
    Fakt jestem zgryźliwa ,pmsa mam to moze dlatego:).
    Chciałam zażartować ale widzę że to nie tak i pewnei masz rację.Coś nie myslę dzisiaj za dobrze.
    ok.Wykasuj komcie moje i git:).
    cofamy taśme.
    aaaaaaa i jeszcze miałaś ograniczyćprzeklinanie czy tak?:)))
    dla beatki ?
    a tu jakieś kwiotki się przewijają:0.

    ReplyDelete
  35. Star, Ty sie moze i nie sadzisz, ale w UK lekarze uciekaja od amerykanskich pacjentow bedacych tu przejazdem jak od zarazy. Niejeden pomogl w potrzebie, a potem wezwanie da sadu dostal, bo pacjent uznal, ze a nuz...
    W niektorych stanach zaczyna ginekologow brakowac, bo ich na ubezpieczenia nie stac. Zwlaszcza poloznikow - tego najlatwiej "pociagnac", bo czy zrobia cesarke, czy nie, to zawsze mozna sie obrazic, nie?

    Tak ze nie dziw sie Tuv, ze tak posta odczytala. Amerykanscy pacjenci/klienci sa znani na calym swiecie, z tej nieladnej strony.
    Ty jestes wciaz malo amerykanska;)

    ReplyDelete
  36. ja tu byłam rano, przed robotą, ale nie zdążyłam napisac, że zdjęcie mnie rozczuliło :))) śliczne masz stópki w "woreczkach", Stardust!

    a pierścionek - przepiekny.
    zawsze mi się takie duże podobały, ale uważałam, że mi nie pasują, bo mam duże ręce ;)

    ReplyDelete
  37. Tuv--> Nic nie bede usuwac, bo przeciez nie sama slodycza czlowiek zyje, moze zemglic:))) A lekkie starcia od czasu do czasu sa wskazane w najlepszych zwiazkach i kontaktach z ludziami.
    Tak ze komcie zostaja, ja Ci daje buzi i idziemy dalej za raczke do nastepnego starcia:))))
    How's that??

    ReplyDelete
  38. Czarownico--> Powtorze sie ale ja nie jestem ani polska ani amerykanska, ja jestem JA Stardust i to wszystko. Nie interesuje mnie co robia Amerykanie, ani Polacy, ja sie od lat rzadze wlasnymi prawami.
    No taka jestem malpiatka:)))))
    A w sumie to wszyscy moi lekarze nie biora zadnych ubezpieczen tylko musze placic i potem wysylam rachunki do ubezpieczenia. Tak tu juz jest ze dobry lekarz nie honoruje ubezpieczen. Upierdliwe to, drogie no ale unikam innych niezbyt przyjemnych sytuacji.

    ReplyDelete
  39. AAAA i jeszcze jedno nigdy nie rozumialam i chyba nie zrozumiem ludzi ktorzy lataja do rodzinnych krajow w celu leczenia czy robienia zebow. No jakos to mi sie nie miesci w moim ciasnym ptasim mozdzku. Ze niby co? taniej? a czy napewno lepiej? i taniej tez nie, chyba ze ktos lata za darmo bo jest pilotem albo stewardessa.

    ReplyDelete
  40. No od Was to chyba nie lataja?
    Tutaj to polska norma, a posluchalabys, co rodacy mowia w prywatnej przychodni... Aaaaaa!

    ReplyDelete
  41. Stardust, zachwyciłam się dokładnym tłumaczeniem "Ty chyba rozum pogubila" :)))
    Stópki świetne, pierścion okropny ;-P

    ReplyDelete
  42. Bere--> Ja tez mam duze rece i stare w dodatku i zylaste, bo spracowane. Ale wlasnie dlatego uwazam ze duze pierscionki odwracaja uwage i juz nikt nie widzi rak:))))

    ReplyDelete
  43. Malgoska--> Celowo tak napisalam z tym pogubieniem rozumu, bo mi sie strasznie czasem podobaja takie doslowne tlumaczenia. No ja nie dbam:))) to kolejne.

    ReplyDelete
  44. Czarownico--> Amerykanski system opieki zdrowotnej jest chyba najgorszy i najdrozszy na swiecie, ale jest jak jest i moge narzekac i sie wkurwiac, albo smiac z tego paradoksu. Wlasnie dostalam rachunek na dokladnie $1006.00 za badanie krwi. A ubezpieczenie nas obojga kosztuje $973.00 miesiecznie i do tego musze wydac z wlasnej kieszeni $600.00 na osobe zanim moge sie spodziewac ze ubezpieczenie zacznie cos zwracac. Narazie od kwietnia mam ponad $6000.00 zaplacone i jeszcze nie widzialam grosza zwrotu. No nie spiesza sie.

    ReplyDelete
  45. ;)
    nie ma sprawy,życie staje się krwistsze.
    A co fakt że Star jest Star to fakt.

    A co do drożyzny leczenia - jak przeczytałam ile kosztowalo cię badanie krwi ,przestałam się dziwić że Siostra X-mena,ta amerykańska po przylocie do Polski poszła na badania wraz z mężem,no i do ginekologa też,i gdzieś tam jeszcze.Poszli prywatnie ale i tak to im się opłacało.
    Zęby sporo Niemców u nas leczy,i też Polakow z WB,nawet tu chodzą do ginekologa podczas ciązy bo dla naszej emigracji to nadal taniej jest;).

    ReplyDelete
  46. Czarownico - ukłon w twoją stronę ;).
    Nie wiedziałam że to aż tak.
    zastanawiam się po cholerę produkują te filmy typu - ostry dyżur,Chirurdzy,czy coś tam.
    Potem człowiek oczekuje podobnego przyjęcia a tu rzeczywistosć skrzeczy;).

    ReplyDelete
  47. Stardust:))) bardzo doceniam, szanuje i podziwiam, ze dbasz o mnie!

    Michael ...nie ma

    ReplyDelete
  48. Tuv--> No tak to jest:) Dla tych co mieszkaja w Europie to i owszem moze sie oplacac bo koszt pewnie taki jak moj przelot do Tatka. Ja latam do Polski raz na 10-15 lat to sobie wyobraz moje uzebienie gdybym o to nie dbala tutaj:)))) A u dentysty bylam awaryjnie w Toruniu i bede temu facetowi wdzieczna do konca zycia za to ze mnie przyjal tak w ostatniej chwili. Ale to prywatny gabinet starszego pana i poczulam sie wlasnie jak cofnieta w czasie o dobre 10 lat. Podkreslam po raz kolejny moja wdziecznosc dla tego faceta nie ma granic, bo to byla absolutna awaria, ale czy zdecydowalabym sie tam na caly zabieg jaki potem zrobilam po powrocie? Nie, zdecydowanie nie, ale latka awaryjna byla super na te pozostale 2 tygodnie pobytu.

    ReplyDelete
  49. Ostry dyzur, to jeszcze najbardziej podobny do reala - wrzask, tlok, zapieprz - tak wygladaja izby przyjec na calym swiecie.
    Gorzej, jak ludzie uwierza, ze w panstwowym szpitalu moze byc jak w tym serialu, co to nazwy nie pamietam, bo mnie wkurwial do bialosci, szpital byl w Lesnej Gorze czy jakos tak.
    Owszem - za darmo (jesli takie prawo w panstwie jest) byc musi, milo byc powinno, ale nigdzie nie jest powiedziane, ze wszystko, nawet pryszcz na dupie, ma byc zobaczone natenychmiast w tzw. panstwowej opiece zdrowotnej, nazywanej po komuszemu sluzba.

    Star, ta wiadomosc z ludzmi masowo placzacymi dzis na ulicach, to prawda czy Brytyjczycy sie tylko tak z Amerykanow nabijaja?
    Wynijdz no na Manhattan i obacz, a potem sprawozdaj, OK?

    ReplyDelete
  50. Czarownico--> Nie wiem i nie sadze zebym miala okazje widziec te placzace tlumy na mojej drodze:)) Wiem natomiast ze ludzie stali wczoraj pod szpitalem az do czasu wywiezienia zwlok i jeszcze pozniej. No ludzie som ludzie. Ja tam za Michaelem nie przepadalam, mimo to musze przyznac ze zdecydowanie byl Krolem Popu. Nie odczuwam zaloby, ot zal jak w wypadku kazdej smierci, gdybym byla fanem moze bym plakala. Nie wiem jak zmarla Ksiezniczka Diana to siedzialam w nocy, ogladalam pogrzeb i przyznam, ze ryczalam bo to bardzo wzruszajace bylo. Mysle, ze to co pokazuja media swiatowe to sa konkretne miejsca w konkretnych punktach Stanow gdzie spotykaja sie wielbiciele i faktycznie oplakuja. Tak samo chyba postepuja ludzie na calym swiecie, w tej chwili przychodzi mi do glowy smierc Niemena i to co sie dzialo w Polsce. Z tym tylko ze ogladajac takie relacje nalezy pamietac, ze Stany sa mniej wiecej wielkosciowo rowne Europie no i maja jednak troche wiecej ludzi niz przecietny kraj swiata. Wtedy takie relacje mediow nabieraja innego (rzeczywistego) wymiaru.

    ReplyDelete
  51. Stardust! zdjecie zmien, bo mi sie jakos tak "nogami do przodu," kojarzy...
    cholipa albo kurna

    ReplyDelete
  52. Beata--> Ale ja se sama to zdjecie zrobilam, czyli nie jest jeszcze tak zle:)))

    ReplyDelete
  53. Kurde, a ja jak zobaczyłam zdjęcie (przed przeczytaniem notki) to myślałam, że to jakiś nowy fajny zabieg na stopy... i już chciałam lecieć i robić sobie taki sam... bo ja uwielbiam jak mi coś robią ze stopami... tylko niekoniecznie gipsowe odlewy...

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...