Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Tuesday, June 16, 2009

Poczekajta

...ino sie troche ogarne. Wrocilam wczoraj pozniej niz planowalam, ale w tej podrozy wszystko z wyjatkiem jednego spotkania bylo na wariackich papierach.
Zrypana jestem jak kon po westernie i z przerazeniem dostrzegam, ze przez te 4 dni nieobecnosci narobilo mi sie od pyty zaleglosci blogowych (glownie).
Ledwie wstalam po upojnej nocy we wlasnym barlogu, wyzlopalam wiadro kawy (nareszcie dobrej) i zdazylam wpasc na kilka blogow, a tu cza sie szykowac do tyrki.
A tyrac mi sie chce jak psu orac...
No to lece

Stardust bez checi do zycia

12 comments:

  1. Ufff, micha mi się ucieszyła:))))

    ReplyDelete
  2. czekamy na relacje z szalonego weekendu ;)

    ReplyDelete
  3. Ciesze sie, ze Wy sie cieszycie moim powrotem, ale musze dojsc do siebie. Kuzwa nawet mi sie myslec narazie nie chce a jak mi sie bardzo nie chcialo dzisiaj wstac. Kocham moje wlasne lozko!!! No wszedzie dobrze, ale najlepiej w domu:)))

    ReplyDelete
  4. Poczekamy, poczekamy :)

    (jakbysmy mieli inne wyjscie)

    ReplyDelete
  5. Oj, Stardust, wiesz jak podgrzac atmosfere...

    ReplyDelete
  6. Relaksuj sie chwatko i pisz, jak tam Tatko!

    ReplyDelete
  7. Dołączam do wianuszka witających i czekających cierpliwie ;)))

    ReplyDelete
  8. Stardust łazi po MĘSKICH blogach i nie ma czasu na swój! :)

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...