Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Wednesday, July 8, 2009

Decyzje, decyzje

Po swiatecznym weekendzie, ktory wiadomo tylko przedluzyl moje poszukiwania nowego lokalu, mam znow zagwozdke. W poniedzialek zadzwonil do mnie broker z informacja ze w tym budynku maja jeszcze jedno pomieszczenie na 3 pietrze (tamto co mi sie podoba jest na 9tym) i wlasciciel chcialby zebym zobaczyla. Wynikalo mi z tego jasno ze tak naprawde to wlasciciel sie cyka z decyzja i chyba raczej wolalby zebym wziela to na 3cim, nawet obiecal ze moze tam wstawic umywalke bo nie ma. No coz, wiem ze sie cyka, bo nigdy do tej pory nie mial tego typu biznesu w budynku, a tu musze przyznac ze czesc takich miejsc pod plaszczykiem np. masazu czy acupunktury swiadczy uslugi zgola seksualne.
Dziwic sie wiec facetowi nie mam co, z drugiej strony sie smieje na sama mysl, ze mozna mnie jeszcze podejrzewac o platny seks. W tym wieku!!!!!!!!!!!!
Wczoraj wiec wyskoczylam z pracy i polecialam zobaczyc ten lokal na 3cim pietrze.
No jest mniej wiecej tej samej wielkosici. Ma plusy, ma tez minusy.
Plusy to 3 pietro jest mniej naslonecznione niz 9te, a mnie jest slonce do szczescia w pracy nie potrzebne, ma tez tylko 2 okna a nie 3 jak tamto, wiec mniej problemow z zaslanianiem ich, bo wiadomo ze moje okna musza byc zaciemnione anyway.
No i te 2 okna wychodza na tyl budynku a nie ulice, co jest znow plusem bo mniejszy halas, teraz mam okna od ulicy i zwariowac czasem mozna, bo niestety manhatanskie ulice nigdy nie spia.
Minusem jest glownie fakt, ze te 2 okna sa starego typu a nie nowe, no ale przeciez ja ich nie bede otwierac, bo i po co? po wiecej kurzu? raczej nie.
Oblecialam, pomierzylam, wrocilam i zadzwonilam do brokera z decyzja ze ja biore obojetnie ktore pomieszczenie, bo mi w zasadzie rybka.
Broker, jak juz wczesniej wspomnialam super facet zadzwonil 20 min pozniej i oznajmil mi ze wlasciciel chce sie ze mna spotkac, a w zasadzie to odwiedzic moje obecne miejsce pracy, czyli chce facet zobaczyc co to jest i jak wyglada.
No to niech przychodzi - powiedzialam.
Dzis ma przyjsc jeszcze nie wiem o jakiej porze, ale to mi lotto.
Wobec powyzszego mam nadzieje ze dzis zostanie podjeta decyzja, a potem juz tylko spisanie umowy. Chociaz wiemy, ze spisanie umowy to nie jest takie "tylko" bo dopoki czlowiek nie ma na papierze i dopoki jakis prawnik tego nie zobaczy, to nie nalezy podpisywac.
Na szczescie prawnikow ci u nas w rodzinie dostatek:)) to nie bedzie problemu.

Stardust oczekujac na decyzje

19 comments:

  1. Janice wie, że jesteś kolejny krok bliżej celu?
    Ciekawam jej reakcji:)

    ReplyDelete
  2. To widze ze coraz blizej niz dalej do nowego lokalu:)
    Facet chyba faktycznie sie dyga, ale co tam przylezie i zobaczy co trzeba i juz nie bedzie miauczal ze to jakas przykrywka czy coos inszego :D
    Mnie tez ciekawi reakcja Janice- juz sobie to nawet wyobrazilam i kwicze ze smiechu :D
    Powodzenia :)

    ReplyDelete
  3. Janice sie nie pokazuje wcale, w koncu nie jestesmy joint by the hip:)) byla umowa, ale sie skonczyla i teraz kazda z nas dziala we wlasnym interesie. Jak podpisze umowe to jej powiem i tyle.

    ReplyDelete
  4. Trzymam kciuki,żeby wszystko poszło jak trzeba.I bardzo podoba mi się Twoje podejście do Janice.

    ReplyDelete
  5. no i wszystko idzie do przodu :)

    ReplyDelete
  6. Zrob mu jakis mily masaz relaksacyjny, karku albo cos, to jeszcze z czynszu opusci;)

    ReplyDelete
  7. dziwne,tak jakoś sobie zwizualizowałam że ty te lokale to masz na parterze zawsze:).
    i można łatwo wejsć z ulicy.Hm,a tu dziewiate piętro?
    tuuuuuuv,wszak to ameryka!:)

    ReplyDelete
  8. No to dalej kciuki trzymam:)))) A swoja droga, to masz rację. Ty i sex oferty???? Uśmiałam się:))

    ReplyDelete
  9. NO, jakbys sie uparla, to i te seksowne tyz! Dalabys rade, jak nic! Wzbogacenie oferty... Ale widze, jak inni, ze blizej niz dalej do konca. I ciesze sie w Twoim imieniu! A Janice niech sie goni!

    ReplyDelete
  10. sex oferty....w sumie..

    kciuki trzymam :)

    ReplyDelete
  11. Czarownico--> Chocbym chciala to nie moge, bo nie mam licencji na masaz, to raz a drugie to akurat chodzi o to zeby nie bylo masazu:)))

    ReplyDelete
  12. Tuv-> Stopa kwadratowa (ok.30cm x 30cm) na pietrze kosztuje rocznie minimum $30.00 w budynkach klasy C, bo np. klasa A kosztuje $50.00. A parter w klasie C to ok. $80.00 takie sa ceny na Manhattanie, nie bardzo mnie na to stac.
    Tym bardziej ze parter wcale nie gwarantuje wiekszego biznesu, tylko wiecej badziewia z ulicy przychodzi.

    ReplyDelete
  13. Athi--> No wlasnie, to smiechu warte, Wspanialy ledwie sie doprosic moze:)))))

    ReplyDelete
  14. Zgago--> Dac rade, a zarabiac na tym to dwie rozne sprawy:))) Ja to moge i dac rade diablu leb urwac i w rogi nasrac, tylko czy ktos za to zaplaci:))))

    ReplyDelete
  15. Miauka--> No nie? ciekawe kto bylby taki odwazny?

    ReplyDelete
  16. Beata500--> Trzymaj jeszcze bo teraz beda pertraktacje o szczegoly.

    ReplyDelete
  17. b.--> No idzie do przodu, zeby juz poszlo bo ja to nie mam za grosz cierpliwosci.

    ReplyDelete
  18. Cieszę się, że już bliżej jak dalej i trzymam kciuki za pertraktacje:) Osobiście wolę tych bardziej ostrożnych, bo to znaczy, że facet nie chce zarabiać za wszelką cenę, może łatwiej będzie się dogadać??
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  19. tylko mu nic nie depiluj! bo ucieknie z wrzaskiem i nici!
    cieszę się i trzymam kciuka!

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...