Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Friday, August 14, 2009

Jak w ukropie

Latam z jednego miejsca na drugie, zalatwiam, wydzwaniam, kupuje, pakuje i ciagle woskuje i wyciskam :)) Trzymajta kciuki bo tym razem jak sie nie daj buk potkne to naprawde mam duze szanse utknac w swojej wlasnej dupie.
Weekendu nie bedzie, w zasadzie to bedzie ale pracowity.

I poleciala ....

15 comments:

  1. ja trzymam kciuki wlasciwie non stop. dlatego nie pisze ani nie komentuje, kciuki skutecznie to uniemozliwaja :)

    usciski


    normalnie jestem na kolanach w zachwycie nad ta energia i sila, jaka masz

    ReplyDelete
  2. m...ona pewnie nie ma wyboru? pada na pysk, to pewne...trzeba jej jaki masaz skombinować:)

    ReplyDelete
  3. to ja potrzymam kciuki i poodpoczywam za Ciebie przez nalbliższe dwa tygodnie :)

    ReplyDelete
  4. @Sturdust

    Kwiatek w banerze z Twojego ogrodu ?

    ReplyDelete
  5. No trzymamy, pewnie, że trzymamy! Patrz pod nogi!
    :-)

    ReplyDelete
  6. m.--> A ja co o Tobie pomysle, a mysle bardzo czesto to ciagle nie mam czasu na napisanie kilku sensownych slow:( Ale zrobie to!!! Dziekuje za trzymanie kciukow i zycze wszystkiego najlepszego:)

    ReplyDelete
  7. Beata--> Zebys wiedziala ze nie mam wyboru:) Padam bo spac po nocach nie moge, ale nawet nie mam czasu pomyslec ze jestem spiaca:)) To pewnie wyjdzie, ale juz pozniej na szczescie:)

    ReplyDelete
  8. Grzegorz--> Milo mi ze przyszedles z wizyta:)

    ReplyDelete
  9. Bere--> Kochana odpoczywaj, odpoczywaj bo Ci sie to nalezy, dbaj o siebie:))

    ReplyDelete
  10. Tribu--> Tak, to jest Plumeria Hawajska i mam takie 3 drzewka w donicach bo na zime musza maszerowac do domu, a latem stoja na backyard. :-)

    ReplyDelete
  11. Pacz, pacz, ale oczy masz otwarte?

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...