Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Tuesday, September 15, 2009

Noz sie w kieszeni otwiera

Zreszta przeczytajcie sami tutaj Ja przeczytalam i nawet nie potrafie okreslic slowami w jakim jestem obecnie stanie psychicznym. Ide do pracy, ale mam nadzieje ze podzielicie sie swoimi wrazeniami w komentarzach.



Stardust oburzona do granic ludzkiej wytrzymalosci.

36 comments:

  1. zaczęłam czytać i nie będę kontynuować, pozwolisz.

    ReplyDelete
  2. DS--> Oczywiscie pozwalam:) Twoja wola, ja czytalam z przerwami bo nie moglam za jednym zamachem, ale musialam dokonczyc. DS kazdy z nas jest inny i na szczescie kazdy z nas ma prawo wyboru jak i co chce robic. Dziekuje ze sie odezwalas.

    ReplyDelete
  3. Tego nie można tak po prostu przeczytać, tak okrutnych grzechów nie popełniłam by karać mnie zmuszaniem do czytania. Wystarczy świadomość, że wiem że takie rzeczy się działy, dzieją... co mam robić... jestem bezsilna.

    ReplyDelete
  4. Jedna strone dalam rade, wiecej nie dam. Zboki pierdolone.

    ReplyDelete
  5. Stardust, dzięki, że dalaś tenm link. dałam też u siebie, ale na zahasłownanym niewiele osób to zobaczy.Kanalie, skurwiele, nie ma repertuaru, żeby to nazwać.

    ReplyDelete
  6. ja już skomentowałam u Lorenzy, to tu się nie bedę powtarzać, dobra ?

    Przekleję co napisałam.

    "Przeczytałam i nawet się nie zdziwiłam. Przypomniałam sobie za to opowieści mojej Maman, co to była się kształciła w gimnazjum krakowskim prowadzonym przez siostrzyczki. I mateczka przełożona też miała to i sio za uszami, oraz lała wychowanki czym popadnie, nawet różańcem.

    A w Irlandii ksiondz to jak sam pambuk kiedyś był i co powiedział to święte.

    Kurwie syny czarne. Nie cierpię i gardzę podobnie jak Szeh."

    ReplyDelete
  7. Kanalie i to jest łagodne określenie gorsze cisną sie na usta:(

    ReplyDelete
  8. na podstawie komentarzy tu i u Lorenzy mogę domniemywać w czym rzecz,jednak ani tu ani tam link się nei otwiera.

    ReplyDelete
  9. Ja też szczerze napisałam co myślę.
    KK uważam za organizację przestępczą, takie wydarzenia to nie jest odosobniony przypadek. Ale ja nigdy swego zdania nie ukrywałam i ten straszliwy tekst ani nie zmienił mojego podejścia ani mnie nie zszokował.

    ReplyDelete
  10. Przeczytałam cały artykuł w weekend jeszcze.
    Płakałam od połowy pierwszej strony do końca.
    Niewyobrażalne.

    ReplyDelete
  11. Tez nie moge przebrnac dalej niz pierwsza strona.

    Podle slepe zadufane w sobie skurwysyny.

    I niech mi nikt nie mowi, ze "nasz" papiez o tym nie wiedzial. Jasne. Wierchuszka koscielna nigdy o niczym nie wie, a jak skandal jakis wyjdzie to zawsze zamiata pod dywan stara stalinowska metoda: to nie wodz zawinil, to grzeszni ludzie... ta.....

    I to cholerne sadystyczne bydlo nie ponioslo zadnych konsekwencji? Umorzono sprawe sadowa???

    Sie po prostu w pale nie miesci.

    Przerazajace jest, jak zwykli ludzie sa w stanie usprawiedliwiac cale organizacje.
    W psychologii od dawna wiadomo, ze niezaleznie od ideologii, jesli sie wezmie zwyklych ludzi i wsadzi w odpowiednie sytuacje/warunki, jak w eksmerymencie wieziennym, to wiekszosc zacznie naduzywac posiadanej wladzy i zacznie sie sadyzm, katowanie...i tak dalej.

    KK ze swoja dwutysiacletnia tradycja i calkowicie totalitarna organizacja wewnetrzna jest wrecz modelowym przykladem.

    Zycze im, aby poszli z torbami. Przynajmniej w Irlandii.

    ReplyDelete
  12. star, ojczym dziewczyny z ktora pracowalam swego czasu wygral pierwsza sprawe w Kanadzie przeciwko ksiedzu. nie zgodzil sie na zadne ugody poza sadem, i chwala mu. tez byla to tragiczna historia...

    przeczytac tego w calosci tez nie moglam.

    nie wiem jak jest z KK w Irlandii, bo nigdy tam nie bylam, ale wiemy dobrze jak jest w Polsce - nie chce wsadzac kija w mrowisko, ale zawsze mnie zadziwiala dysproporcja pomiedzy ludzmi "nienawidzacymi" KK i ludzmi posylajacymi dzieci do komunii. nie ida w parze. nie ma sie potem co dziwic ze kosciol rzadzi i to tak gleboko. chwala tym ktorzy 'walk the talk' ("robia tak jak mowia"??)

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. Pisze jeszcze raz,bo bledy zrobilam w poprzednim.Artykul przeczytalam,mysle ze takie rzeczy nie tylko w Irlandii sie dzialy,w wiekszosci katolandow-jak moje dziecko nazywa kraje z przewaga katolikow,takie rzeczy mialy miejsce.Moze byly to bardziej pojedyncze przypadki,niz te Irlandzkie,ale tez czesto nie mniej drastyczne....

    ReplyDelete
  15. Basiu--> Alez ja nikogo nie zmuszam, dalam link i kazdy ma prawo czytac lub nie.

    ReplyDelete
  16. Czarownico--> Po kawalku, z przerwami dotarlam do konca i nawet przeczytalam komentarze, ale przyznaje ze ciezko bylo.

    ReplyDelete
  17. Martanna--> Kroic, sypac sola i znow kroic..

    ReplyDelete
  18. Tuv--> Naprawde nie wiem dlaczego Ci sie link nie otwiera, bo sprawdzalam na IE i Mozilla i otwiera sie bez problemu:)

    ReplyDelete
  19. Sze--> Twoje zdanie jest mi znane od dawna, ale dzieki za zabranie glosu.

    ReplyDelete
  20. Novembre--> Witaj:) ciezko sie to czyta, ale swiadomosc ze ktos to musial przezyc dodawala mi sil. No i mysl o tym ze sama jestem matka i mam dziecko.

    ReplyDelete
  21. Nina--> To jest zamordyzm trwajacy juz 2 tysiace lat i tego nie da sie tak szybko zlikwidowac. Pocieszajace jest ze coraz wiecej ludzi odwaza sie myslec swiadomie, ale to bedzie dlugi proces.

    ReplyDelete
  22. b.--> "walk the talk" nie jest latwy zwlaszcza w krajach gleboko katolickich. Wiem cos na ten temat..Twoj komentarz w zasadzie daje mi kopa do kolejnej notki, moze sie uda ja napisac do jutra;)

    ReplyDelete
  23. Aleksandro--> Bardzo mi sie podoba okreslenie "katoland" Problem mysle istnial w kazdym kraju, wiesz to bractwo kurkowe tak bardzo zawsze lubilo przebywac z mlodzieza. Skora mi cierpnie ja pomysle co sie moglo dziac na tych oazach i pielgrzymkach, pod opieka "duchownych".

    ReplyDelete
  24. Podobnie jak niektore poprzedniczki. Nie dalam rady przeczytac calosci. Straszne.

    ReplyDelete
  25. to taki dickensowski klimat.
    To było 60 lat temu,po wojnie tuż,w rozmaitych ochronkach chowali się dekownicy wywalajac swoje frustracje na podległych im bezwolnych ludzi.
    Z tego co czytałam wcześniej to w Anglii i Irlandii ogólnie mieli dosć dziwny/ostry stosunek do dzieci w szczególności chłopców (ich cały system szkolnictwa w sumie)dziwne że jednak są tam nadal mężczyźni.
    Ponad pół wieku temu też inaczej się podchodzilo do dzieci,teraz to już dwa a nawet trzy pokolenia minęły i obyczaje się zmieniły.

    Chociaż,chociaż gdbyby tak rzeczywiscie było,brakłoby u nas domów dziecka co nie?
    A domy są i to przepełnione i nikt tych dzieci nie chce.prawda?
    A taka Beata postrzegana jest jak osoba NIESAMOWITA.
    I co z tego że się poużalamy nad tymi co to w innym wieku katowani byli ( choć większosć nie potrafi przeczytać wiecej niż 1 stronę artykułu bo to ich wrażliwosć nie pozwala) jak teraz nie zrobimy nic dobrego?
    Ile jest takich osób nawet TAM ,ktore niczego się nie nauczą,nie wyciągna wniosków,a nawet dążą do zatuszownaia całej sprawy.Wiele osób się oburza a jednak jakoś niewiele realnie pomaga.
    Od samego plucia jadem świat sie nie zmieni.
    Oczywiscie to tylko moje skromne zdanie jest , tak? :)

    No i to dotyczy nie tylko "katolandu".Tam gdzie jest władza nawet pozorna i masz pod sobą osoby słabsze bardzo łatwo dochodzi do wypaczeń.(klasa w szkole,dom starców,dom dziecka itp).
    Dobrze że o tym piszą,niestety zazwyczaj bardziej medialny i nośny temat ,to taki gdzie wywleka się czyjeś upokorzenie,śmierć,krzywdę.
    Tam gdzie jest dobro nie dzieje się nic ciekawego.

    ReplyDelete
  26. przeczytałam star kawałek i prawie zemdlałam. nie jestem w stanie tego dalej czytać. mam 11-letniego syna - Star.

    ReplyDelete
  27. a - i moim zdaniem nie ma kompletnie znaczenia czy to księża, nauczyciele czy rodzice. źli ludzie. są w każdym środowisku, w każdym motłochu, w każdym społeczeństwie. dla mnie to kompletnie bez znaczenia KTO.

    ReplyDelete
  28. Spt: ocuć sie i przeczytaj, bo jak przyjdzie do Ciebie klient tak potraktowany, to juz będziesz troche przygotowana na to, co możesz usłyszeć...

    ReplyDelete
  29. Ja nie chce nikogo zmuszac wbrew jego wlasnej mozliwosci i wytrzymalosci do czytania. Sa tacy co moga i tacy co nie moga przeczytac. Chodzi o to ze nawet Ci ktorzy nie moga to chociaz odebrali sygnal.
    Spt--> Ja tez mam syna, duzo starszego, ale nasi synowie kiedys beda mieli swoich synow i mysle ze dlatego powinnysmy wiedziec.
    To my matki mamy uczyc nasze dzieci nie tylko trzymania sie z daleka od goracego piekarnika i ale i innych zagrozen.

    ReplyDelete
  30. Tuv--> Masz racje, to nie tylko KK, wiele innych systemow krzywdzi ludzi codziennie. Najwieksza krzywda jaka mozna wyrzadzic czlowiekowi jest pomniejszanie jego wartosci, zmuszanie do pokory w imie akceptowania wladzy innych. Pisze na ten temat notke i zaraz opublikuje.

    ReplyDelete
  31. Zamieniłam słowa i zamiast się napisałam mnie. Tak wychodzi, gdy nie czytam napisanych przez siebie komentarzy.Stardus, nigdy nie pomyślałam,że zmuszasz mnie do czytania swoich postów. Czytam je z przyjemnością.

    ReplyDelete
  32. Star, pozwoliłem sobie, mam nadzieję, że się nie pogniewasz:
    http://www.kontrowersje.net/node/4321

    Dzięki, to niezwykle cenny artykuł!!!

    ReplyDelete
  33. Mnie to juz sie siekiera otwiera, nie tylko noz.

    A najbardziej mnie wqurwia jak takiemu fanatykowi katolickiemu o tym opowiesz, to odpowiedz jest jedna
    " Ksiadz to tylko czlowiek, i na pewno te dzieci zasluzyly"

    No wqurw totales.

    ReplyDelete
  34. a i zapomnialam o jednym wierze w prawo karmy i mam nadzieje ze te czarne skurwysyny w nastepnym zyciu "odpokutuja" za to.

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...