Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Friday, October 2, 2009

Laj?

Bikozzzz....:)))

Jak nie bede miala co robic, to napisze wyjasnienie;)

7 comments:

  1. oj, jesli nie piszesz od razu...to moze lepiej wcale?
    boje się.

    ReplyDelete
  2. Chyba musisz nieco odpocząc po poprzedniej notce, która wywołała tak ożywioną dyskusję i tak liczną osobowo? W każdym razie życzę miłego odpoczynku w weekend, a zdaje mi się, że mieliście gdzieś pojechać - do Kanady? Czy to właśnie teraz?
    Czekamy ...:))

    ReplyDelete
  3. To kiedy nie bedziesz miala co robic???

    ReplyDelete
  4. a ja se pozwole wrocic do poprzedniej dyskusji,bo bez nawal roznych spraw ostatnio nie mam czasu sledzic twego bloga na biezaco

    to ze polanski jest winnien to sprawa bezdyskusyjna,ze powinnien odpowiedziec za swoje czyny tez;mnie zniesmacza durna dyskusja swiata politycznego i artycznego;poza tym mam wrazenie ze ktos na tej sprawie niezla kariere polityczna zrobi;bo ja sie kurwa pytam gdzie byl wymiar sprawiedliwosci przez te 30 lat?to nie tak,ze polanski sie ukrywal,bo jak by nie bylo robil nadal to co robil pokazywal sie publicznie i w ogole;to nie jest szara myszka,ktora wlazla w dziure i nosa nie wytykala orzez 30 lat;cala ta sprawa jest mocna niejasna;facet byl znany i mial kase,wiec moze amerykanskiemu prokuratorowi bylo "na reke" zeby gosc wyjechal?a teraz jakis drugi co to mysli o wysokim stolku sprawe odgrzebal i zrobi na tym kariere.
    jestem pewna ze gdyby na miejscu polanskiego 30 lat temu byl portorykanczyk ze slamsow to od razu by dostal z 25 lat i mogl by tylko marzyc o podrozach i robieniu kariery;
    ja sie tak zastanawiam,bo ostatnio mam jakies ciagatki mordercze i tylko swiadomosc ze ubije szmate a za czlowieka pojde siedziec powstzrymuje mnie przed skroceniem kogos o glowe;no wiec sie zastanawiam czy jak obale flaszke,do tego walne se dzonta-czy jak to sie pisze-do tego dodam ciezkie dziecinstwo i pochodzenie zydowskie oraz to ze nie jestem obywatelem belgii,to moze tez mi plazem puszcza?
    i to jest wlasnie ta roznica miedzy nami zwyklymi ludzmi a tymi co maja kase i uklady.
    polanski powinnien zgnic w kiciu juz 30 lat temu i zeby mu juz nigdy huj nie stanal a ta niby matke,co to dziecko posylala gdzie posylala rozerwac na pol,jak mawia moj dziadek"nadepnac kurwie na jedna noge,za druga pociagnac,zeby juz wiecej nie rodzila i dzieci nie nieuszczesliwiala"
    no to tyle ja se mysle na ten temat i tez se cisnienie umarlaka podnioslam przed snem

    ReplyDelete
  5. aaaa to ty już w tej Kanadzie?:)

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...