Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Monday, November 9, 2009

Ile jeszcze wody w Wisle?

Scyzoryk sie w kieszeni otwiera jak czytam cos takiego 
Jest mi normalnie wstyd jak czytam o takich ludziach.
Czy to sie kiedys zmieni?

21 comments:

  1. Lukrecjo - pod słowem "takich" Stardust linka ukryła :)

    ReplyDelete
  2. to sie nigdzy nie zmieni ..... :((((
    A najgorsze ze tacy uwazaja ze maja prawo obrazac, ponizac i podjudzac w imie wolnosci slowa :(((((
    ehhh....

    ReplyDelete
  3. Najbardziej przykre jest, ze to nie jest jakis tam sobie Jozek spod budki z piwem, czy Kazek okladajacy zone piesciami, albo babcia moherowa. Od takich ludzi nie oczekuje wiele i rozumiem, ze nigdzie nie byli nic nie widzieli i maja waskie horyzonty.
    Ale ten czlowiek jest mlody, jest sportowcem, reprezentujacym kraj!!!! I to mi sie w glowie nie miesci. Czy naprawde jest ogolne przyzwolenie spoleczne dla takich pogladow?
    Na zachodzie Ameryki linczowano czarnych dopoki wiekszosc bialych dawala na to przyzwolenie. Bo nienawisc wlasnie tak dziala, jest za slaba, zeby sie rozwijac bez poparcia. Musi pasc na odpowiednia glebe i miec silne poparcie.
    Ide w cholere, bo mnie rozerwie.

    ReplyDelete
  4. Lukrecjo--> Kliknij w slowo "takiego" w pierwszym zdaniu postu. Tam wlasnie jest link:)

    ReplyDelete
  5. a mnie z tego sie nie podoba to, ze z tych ludzi co na nim wieszaja psy, 50% pojdzie i kupi te ksiazke zeby sie przekonac, "jaki z niego ham". i tym sposobem napedzi mu kase. brrrrr..

    bo ze ktos idiota to nie mamy na to wplywu. ale do tego zeby swiecil w mediach to juz my sami sie przykladamy...

    ReplyDelete
  6. kurcze, "cham" chyba mialo byc?

    ds???

    ReplyDelete
  7. Star, ale czego sie spodziewasz po sportowcu? Zeby inteligencja i kultura bil po oczach? No sorry..
    Chlopak sie wyrwal na szeroki swiat dzieki talentowi do pilki kopanej, ale poglady ma nadal z miejsca, gdzie sie wychowal.

    Za moich czasow studenckich bylo takie powiedzonko o tych z AWF-u (a to przeciez elYta wsrod nich jaGby, nie?), ze oni sie nie ucza, oni cwicza;) I cos w tym jest...
    Poza tym to jest dokladnie taki Jozek okladajacy zone piesciami, nie doczytalas?

    ReplyDelete
  8. burok.
    Zreszta zwroc uwage jaki nadal tytul ksiazce.
    Damski bokser i homofob,
    Ale katolik, no i to jest najwazniejsze !!
    Tadzik R. go pochwali.

    ReplyDelete
  9. Czarownico--> Doczytalam, ja raptus jestem i wlasnie lezac na kozetce u znachora przyszlo mi do glowy, ze walnelam jeszcze jedna gwiazdke. Mianowicie napisalam, ze na "zachodzie Ameryki..." a przeciez mialam na mysli srodkowy zachod i poludnie. No nie znosze rasizmu i wszelakiej dyskryminacji do tego stopnia, ze jak widze cos takiego to wlasny rozum trace. Ty oczywiscie masz racje, ze sportowcy nie maja wyksztalcenia, ale z takimi pogladami niech siedza na dupie w domu. A jak sie wysyla taki gnoj w swiat to po co sie potem dziwic, ze Polacy maja jakas tam opinie. Jako matka trzymalam w domu za morde dopoki nie nauczylo sie odpowiednio zachowywac. Ja nie wiem skad sie tacy ludzie biora? kto to wychowuje?
    Kurwa znow sie zaczynam gotowac.

    ReplyDelete
  10. Ja sobie wypraszam , żeby mnie Onyszko reprezentował w czymkolwiek. Wstydzić się za niego nie zamierzam, książki nie kupię i nie przeczytam. I nie życze sobie , żeby ktoś oceniał mnie - jako Polkę - na podstawie wypocin Onyszki. Polskością niech sobie dupy nie wyciera. Tak na mój gust to on obraża Polaków i obraża uczucia religijne (jeśli ktoś takie posiada).

    ReplyDelete
  11. b.--> Masz swieta racje!!! Tak samo jak i amerykanski motloch kupi ksiazke bezmozgowej Palin. Ja nie rozumiem po co takim szmatom poswieca sie czas i pieniadze.
    I w zwiazku z tym ide pisac nowa notke, bo szkoda mojego czasu dla odpadow ludzkich. NO se uzylam.

    ReplyDelete
  12. Odwodnik--> Ja sobie zycze tego samego, ale to sa tylko nasze pobozne zyczenia. Ty popatrz jak on kazda swoja opinie podpiera wlasnie Polskoscia i to idzie w swiat.

    ReplyDelete
  13. No i właśnie oczekiwałabym od naszych elit medialnego odcięcia się Onyszki , bo to jego podkreślanie Polskości mnie wkurwia do kości.

    ReplyDelete
  14. No ksiazka Palin z takim znamienitym tytulem pewnie furore zbije.

    ReplyDelete
  15. Glupi smutny kretynek, ktory nie nauczyl sie jeszcze, ze zachod europy to nie polska, w ktorej to polszy toleruje sie tego typu zachowania, zagrywki imkomentarze.
    NIESTETY.

    i wyglada na to, ze dlugo jeszcze tolerowac sie bedzie - bo skoro politykow mamy klasy Giertycha i Leppera oraz radio z Ryjem - gdzie jeszcze gorsze brednie glosza - no to jak ma byc?

    ReplyDelete
  16. Nina nie przesadzaj. Robisz własnie to czego nie cierpię. Oceniasz ogół po kilku elementach. A ja mieszkam w Polsce i z tymi elementami nie mam nic wspólnego.

    ReplyDelete
  17. Zgadzam sie z czarownica,niczego wiecej sie po tym panu nie mozna spodziewac.Pozatym,wiecej sportowcow nie grzeszy ani inteligencja,ani blyskotliwoscia....

    ReplyDelete
  18. Takich idiotów nie brakuje nigdzie.
    A u nas słowa :jestem katolikiem i uważam (tu wyliczanka niezwykłych mądrości) to norma wśród baranków i owieczek.
    Sami sobie dają świadectwo co czym jest i jak to wygląda.

    Wstyd, no wstyd. Bardzo mnie cieszy reakcja duńskiego klubu!
    U nas jakiś skończony debil miał koszulkę z obraźliwym antysemicko-piłkarskim napisem i nic. "Błędy młodości" rozumiesz.

    ReplyDelete
  19. odwodnik:
    pokaz mi kraj w Europie zachodniej gdzie toleruje sie wypowiedzi tak jawnie antysemickie i bredzace, jakie mozna uslyszec na antenie radia z ryjem.
    Pokaz mi polityka, ktory uzywa podobnego jezyka i przekazuje podobne tresci jak Lepper.

    Moze i ogol nie jest taki zly, ale CO Z TEGO skoro ten ogol NIE REAGUJE na takich wlasnie ludzi i ich toleruje?

    U nas sobie radosnie pogaduja w mediach, a w Danii czy Holandii takich od razu wywalaja z pracy, a jesli to polityk, to jest skonczony. No jest roznica chyba nie?

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...