Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Tuesday, December 22, 2009

Magiczny czas


Drogie Czytelniczki i Czytelnicy juz niedlugo nadejdzie czas zeby wspolnie z rodzinami zasiasc przy wigilijnym stole. Dzieli nas wszystkich roznica czasu i dla wiekszosci Wigilia rozpocznie sie ok. 6 godzin przed moja wigilia, dla innych z innych zakatkow swiata jeszcze o innej godzinie.
Bez wzgledu na religie i fakt czy praktykujemy te nasze religie czy tez nie, to czas Swiat Bozego Narodzenia w sposob moze nie najlepszy, bo komercyjny, ale wrosl w zycie mieszkancow wszystkich krajow na Ziemi.

Jakas czarowna magia otacza ziemie w tym czasie, dla jednych jest to niedawno minione swieto Hanukkah, dla innych Christmas, dla jeszcze innych tylko nadchodzacy Nowy Rok, a z nim nowe nadzieje na lepsza przyszlosc tak nasza indywidualna jak i losow poszczegolnych krajow i wreszcie Ziemi.
Bez wzgledu na roznice wyznan, narodowosci, koloru skory, jezyka jakim sie poslugujemy, wierze, ze wszyscy ludzie generalnie pragna spokoju i pokoju.
I tego nam wszystkim mieszkancom Ziemi zycze z calego serca.
W kazdy wigilijny wieczor moje mysli i serce na moment ucieka do tych, ktorzy cierpia z powodu wojny.

Moja wigilia od 25 lat zaczyna sie punktualnie o 18tej, tak obiecalam przed wyjazdem mojemu Ojcu, ktory najprawdopodobniej juz w te pierwsza wigilie nie pamietal o mojej obietnicy.
Te pierwsza wigilie moj Ojciec spedzil w szpitalu, z ktorego juz nigdy nie wyszedl.
Ale ja dotrzymuje danego mu slowa i wierze, ze On o tym wie, ze byl z nami przez te wszystie wczesniejsze wigilie, ktorych wiekszosc spedzilam sama z Potomkiem, zalewajac sie lzami przy dzwiekach Bog sie Rodzi.
Tak samo bedzie w tym roku, tyle ze juz bez lez, ale punktualnie o 18tej.
Dla Ciebie Tato.

Wiekszosc z Was bedzie te wigilijna wieczerze spedzac w duzym gronie rodziny, w otoczeniu byc moze kilku pokolen. Ja bede w bardzo malym gronie, ale beda to osoby mi najblizsze, moj maz, ktorego znacie jako Wspanialego i moj syn, znany jako Potomek.
Niewielka to wigilia, ale niemniej radosna.
Bedzie w niej wiele wspomnien i wiele planow na przyszlosc, smiechu, radosci i refleksji.

I tego wieczora bede tez myslami z kazdym z Was, tak z tymi, ktorych mialam okazje poznac osobiscie, jak i z tymi ktorych znam tylko wirtualnie z komentarzy, jak i z tymi, ktorych jeszcze nie bylo okazji poznac, bo milcza, ale jesli tu przychodza to sa mi rowniez bliscy.
Zycze Wam zdrowia, radosci, spelnienia marzen, pokoju i magii, tej wyjatkowej magii tego czasu.
Bez wzgledu na troski i zmarwienia poddajcie sie tej czarownej magii swiat, ktora sprawia, ze swiat jest piekny i zycie warte przezycia.
Jednoczesnie dziekuje Wam serdecznie za to, ze mnie tutaj odwiedzacie, ze bierzecie udzial w tym moim wirtualnym zyciu.

Jedyne czego sie naprawde zawsze obawialam to samotnosc, kocham ludzi i nie wyobrazam sobie zycia w samotnosci, w izolacji.
Dzieki Wam i Waszym odwiedzinom tutaj, wiem, ze juz nigdy nie bede sama.

Stardust

35 comments:

  1. Piekna notka i piekne zyczenia:)

    Ja, ze swojej strony z okazji Swiat zycze Ci i twojej rodzinie - spokoju, pokoju, zdrowia, przyjazni i milosci - reszta sama dolaczy:)

    ReplyDelete
  2. i wzajemnie - wszystkiego dobrego dla Ciebie, Stardust!

    ReplyDelete
  3. zawsze myślę o swoich wirtualnych znajomych w ten czas.
    Dobre życzenia - Nigdy Samotnie -Ci ślę.

    ReplyDelete
  4. Kochana Stardust. Tobie, Wspaniałemu i Potomkowi twojemu życzę zdrowych, rodzinnych, magicznych i czarodziejskich Świąt.
    Fajnie że jesteś :)

    ReplyDelete
  5. Pięknie to ujęłaś Gwiezdny Pyłku! A ja bardzo się cieszę,że poznałam Cię choć tak, tylko wirtualnie. I z całego serca życzę Ci, aby Wasze Święta były radosne, a wszelki smutek daleko od Was.I myśląc w ten wigilijny wieczór o swym Tacie, nie miej smutnych myśli, On wie,że jestes myślami z Nim razem.
    Wszystkiego dobrego, Stardust!

    ReplyDelete
  6. dziękuję Stardust za tę notkę i za to ze w ogóle piszesz :) nie zliczę ile razy mnie do bólu brzucha rozbawił ten blog, i egoistycznie sobie tego życzę również w przyszłym roku ;) a Tobie bardzo udanych Świąt!

    ReplyDelete
  7. Dziękuję Ci Stardust :)

    Święta z najbliższym: Wspaniałym i Potomkiem , czyli Rodzinne na pewno będą! :), pełne życzliwości, miłości i ciepła. Pozostaje mi życzyć zdrowia oraz wiary w to, że takich Świat będzie jeszcze wiele i każde kolejne będą wspanialsze.

    ReplyDelete
  8. Wzajemnie Stardust. Zdrowych spokojnych Swiat Bożego Narodzenia, oraz Szczęśliwego Nowego Roku 2010 Tobie i Rodzince całej Zycze - Ja :)

    ReplyDelete
  9. Wszystkiego NAJ! Niech się spełnią wszystkie dobre życzenia :)))

    ReplyDelete
  10. Star, dzieki za Twoje notki, inspirujace, pelne ciepla, humoru i dajace do myslenia. Dzieki za to, ze jestes! :-)

    Niech Twoje zycie bedzie pasmem radosci, a te Swieta niech beda tego wyrazem :-)

    ReplyDelete
  11. Radosnych Swiąt Tobie i rodzinie. Fajnie tak codziennie poczytać taką jakby niekończącą się książkę- elo

    ReplyDelete
  12. dzieki Stardust. oby to co przed nami bylo choc tak dobre, jak dzien dzisiejszy :)

    ReplyDelete
  13. wszystkiego najlepszego Star:)))

    już drugi raz składam Ci świąteczne życzenia..ależ minęło:)))

    ReplyDelete
  14. Ja to przeczytałam z samego rana i się totalnie rozkleiłam. Niestety dobrze znam uczucie, kiedy kochana osoba nigdy nie wyszła za szpitala. A Ty trzymasz obietnicę już ćwierć wiecza...

    Miłej Wigilii, wesołych i spokojnych świąt, oraz dobrego Nowego Roku!

    ReplyDelete
  15. zaglądam tu od niedawna, ale bardzo dobrze się czuję i jeśli pozwolisz zostanę na dłużej.
    Rodzinnych, ciepłych i radosnych świąt Bożego Narodzenia i duuuuzo zdrowia w Nowym Roku żebyś miała siłę na realizację marzen:)
    ps. wzruszyła mnie obietnice dana tacie:)

    ReplyDelete
  16. I Tobie też wszystkiego najlepszego, samych pięknych chwil i przecudnych emocji w ten świąteczny czas! :))

    ReplyDelete
  17. Stardust pięknie napisałaś,,,miej wspaniałe święta.To pięknie ,że dotrzymujesz słowa...
    Jesteś wspaniała i bardzo Ciebie polubiłam,,walisz prosto z mostu,,a Ja tak lubię.Trzymaj się.
    Buziaki

    ReplyDelete
  18. to też mamy wspólne Star. małe wigilijne grono :) spokoju, pokoju, miłości i magii i dalej żebyś była tak pozytywna jak jesteś. absolutne moje GURU! itede. itepe :***

    ReplyDelete
  19. Wszystkiego najlepszego, Stardust - że błysnę oryginalnymi życzeniami :-))))

    ReplyDelete
  20. Stardust wierzę w to, że nasi bliscy którzy odeszli są z nami w każdej chwili i w tej smutnej i tej radosnej. Dzięki temu my czujemy życie i czujemy ludzi którzy nas otaczają. Niech te Święta będą kolejny raz radością i czasem kiedy możemy zajrzeć w głąb siebie i stwierdzić warto było. Pozdrawiam świątecznie

    ReplyDelete
  21. TY to potrafisz emocje rozbudzać. A to człowiek ryczy ze śmiechu, a to (jak dziś) pochlipuje...

    Ślę Waszej Trójcy przez ocean same ciepłe myśli...

    ReplyDelete
  22. Lubię tutaj bywać, czytać Ciebie, bo naprawdę piszesz bardzo interesująco. To słowo, to wspólny mianownik dla wszystkich Twoich tekstów. Bo przecież bywają zabawne, filozoficzne, socjologiczne, nastrojowe... itd. W związku z tym życzę sobie dużo jeszcze takiego czytania, a Tobie zapału i pomysłowości.
    A Święta niech będą spokojne i wiem, że spędzisz je cudownie!

    PS. Moje święta będą trochę smutne, bo nasza malutka Hania swoją pierwszą gwiazdkę spędzi w szpitalu. Niestety maleństwo dość poważnie się pochorowało i prawdopodobnie do Sylwestra razem ze swoją mamusią będzie poza domem. Na szczęście czuje się coraz lepiej i mamy nadzieję, że wszystko dobrze się ułoży.

    ReplyDelete
  23. Wesołych Świąt Stardust!
    padnięty na pysk miaukol

    ReplyDelete
  24. Stardust, dla Ciebie i najbliższych zdrowych, spokojnych Świąt:)

    ReplyDelete
  25. Stardust, tutaj pisze, bo z domu sie nie da. Dziekuje za kartke. Tobie, Wspanialemu i Potomkowi w imieniu calej rodziny zycze swiat w zdrowiu, wlasnie z towarzyszaca im magia i nastrojem najcieplejszym, z zapachem piernika i zywicznoscia swierkowa, a w tle - koleda rozbrzmiewajaca.
    A dodatkowe nakrycie na stole niech przypomni wszystkich nieobecnych cialem, ale towarzyszacym nam mimo wszystko.

    ReplyDelete
  26. Witaj Stardust! Z okazji świąt Bożego Narodzenia życzę wielu radości uśmiechu i pogody ducha. Życzę wielu inspiracji i uśmiechu na twarzy. Postaram się nie trzymać zbyt długo św. Mikołaja u siebie (tylko po dwa kieliszki), żeby i u Ciebie zawitał. :-)

    ReplyDelete
  27. Radosnych, pięknych świąt życzę! Szczególnie proszę uściskać Wspaniałego, tak świątecznie, mocno, z Miasta :-)

    ReplyDelete
  28. Kochana Star i dla Was tez wszystkiego co najlepsze na te Święta!!!

    strasznie mnie Twoja notka rozczulial.Bardzo.
    ciesze sie, ze Cie znalazlam :)

    ReplyDelete
  29. Wesołych Świąt dla Ciebie, Twojej rodziny i wszystkich, którzy zaglądają na Twój blog.

    ReplyDelete
  30. U nas podobnie swieta w malym gronie - ja z mezem2B i nasza przyjaciolka z dwojka dzieci. Specjalnie dla dzieciakow byl Mikolaj i dawal prezenty :) Super wigilia Bozego Narodzenia!
    Nie o to chodzi by byc w wielkim gronie, ale w gronie ludzi, ktorzy sie kochaja.
    Jak dla mnie Wigilia juz od bardzo dawna nie ma super hiper magicznego znaczenia. Jest tym dniem w roku, kiedy sie PAMIETA o tych ktorych sie kocha, i ktorzy ciebie kochaja.
    Dziekuje za zyczenia i wzajemnie zycze duzo pokoju!

    ReplyDelete
  31. Stardaście, najlepszego nie tylko na święta. Zdrowia i szczęścia, i żebyś nas wszystkich dalej bawiła. Miło tu być. Dziękuję!
    P.S. Mam jeszcze dla Ciebie przepis na dwa kulebiaki, wyślę mailem, a jak Ci się spodoba, masz pozwoleństwo na umieszczenie go na GbM

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...