Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Friday, December 4, 2009

Na czczo

Ide dzisiaj po raz kolejny na zabieg z moja upierdliwa stopa. Ten pierwszy raz (ostatni piatek maja) byl zupelnie nie w pore i stad jest tylko 40% poprawy, a ja chce 100%, dochtore tez tak chce.
Tamtym razem nie przewidzialam, ze 2 tygodnie po zabiegu bede latac jak wariatka po calym miescie w poszukiwaniu nowego lokalu, to byl pierwszy blad. Wrong timing;(
Drugi blad, to nie robilam cwiczen zapisanych przez dochtore, ale ten blad pewnie powtorze, bo wiadomo, ja leniwa jestem.
Trzeci blad, to zezarlam 2 tabletki Aspiryny, a Aspiryny nie wolno zrec przez 3 miesiace okresu gojenia.
Ale zezarlam, bo bylismy wtedy u Tatka i obudzilam sie z francowatym bolem glowy. Damy z towarzystwa nazywaja to migrena, a ze ja w towarzystwie nie daje, to powiedzialam, ze "mnie leb kurewsko jebie" i Tatek wyszukal Aspiryne. To jedyne co posiadal w domu, a ze ja latwa w obsludze jestem i dochtorow sie nie slucham to pozarlam. Ponoc Aspiryna ma cos na rzeczy z przeszkadzaniem w gojeniu sie po tym zabiegu.
To teraz postanowilam, ze Aspiryny nie bede zarla chocby mi leb odpadl i sie potoczyl w sina dal.
Niewielka strata w koncu.
Zabieg umowilam na 8 rano, ale w ubieglym tygodniu panienka z okienka zadzwonila i zeznala co nastepuje:
-- Stardust, Twoj dochtore musi niestety byc obecny przy operacji w szpitalu rano i prosil czy mozemy przesunac Twoj zabieg w gabinecie na 11ta.
-- Mozecie - odpowiedzialam krotko.
Problem w tym, ze na taki zabieg cza isc na czczo, a ja do 11 nie wytrzymam, wiec wlasnie przed chwila (jest 8:20) pozarlam grzanke z chleba orzechowego z rodzynkami posmarowana maslem.
No nie moge wyjsc z domu na czczo i nic na to nie poradze.
Teraz dochtory niech nie czytajom.
Nawet na badania krwi nigdy nie chodze na czczo i jakos gra muzyka, czyli jeszcze nigdy w mojej krwi nie znaleziono okruchow chleba, czy tez plasterkow pozartej kielbasy. Jeno jakowes cialka biale, hemoglobiny, cukry (dziwne cukrow nie pozeram;)) i insze pierdolenty.
No to chooj zezarlam ten chleb, Wspanialego tylko musialam przeszkolic i zmusic do przysiegi, ze pod zadnym pozorem, bez wzgledu na to jak bardzo go swierzbi jezor i przeszkadza poczucie sprawiedliwosci i prawdomownosci, bedzie milczal jak grob i nie wyda.
Jak wroce, to bede w slodkim amoku, ale jak mi przejdzie (szkoda, ze to szybko przechodzi :P) to zagladne tutaj. To na ra...

16 comments:

  1. Jedna grzanka nie powinna zaszkodzić, tym bardziej że będą operować stopę a nie żołądek;)))

    ReplyDelete
  2. Star, abo Ty jedna tak robisz? Najwuzej bedzie Ci niedobrze po zniecuzleniu troche i tyle.

    W najnowszych zaleceniach juz sie nie kaze nawet "cholestrola" na czczo badac. A zamiast pojedynczego cukru lepiej zrobic GGT (glucose tolerance test) abo i HbA1c (taka specjalna hemoglobina z glukoza, pokazuje przecietny cukier przez ostatnie 3 m-ce).

    ReplyDelete
  3. mnie chyba przez trzy tygodnie przed zabiegiem - nie wolno PIĆ. o jezu. nie wiem co-to-będzie ;)))))

    jak poszło ? :)

    ReplyDelete
  4. Stardust, jesteś taka niezdyscyplinowana, że mnie aż wystraszyłaś:)

    ReplyDelete
  5. Jestem:)))) Troche mi sie spac chce i tyle, ale jak znam zycie to ja twarda sztuka jestem i nie zasne tylko bede klikac i ogladac tv. Narazie tez nic nie czuje stopy, bo jeszcze dziala znieczulenie.

    ReplyDelete
  6. Napiłam się ze dwa łyki wody przed narkozą w szpitalu... o boże, leżałam taka przerażona na stole przykryta li i jedynie fizelinową koszulą, a lekarz opierdalał mnie z góry na dół za ten występek :(

    To ponoć niebezpieczne może być, a ja też ciężko znaszam posty...

    Ale ten opierdal to długo zapamiętam...

    ReplyDelete
  7. po porodzie nosiłam bokserki Pawełka, bo duże i wygodne, a lekarz mnie opierdolił (napisałam TO słowo), żem w gaciach i na dodatek męskich.
    Wkurzyłam sie i powiedziałam, że ja tak lubię i już!

    ReplyDelete
  8. Ja rodzilam na czczo i bez picia, 14 godzin. Rano rzucilam sie na zupe mleczna z makaronem i kozuchami, co normalnie bym rzygala nia na 10. zagon.

    Nastepna raza jak mi powiedzieli, ze zostaje na tej porodowce juz, to wypadlam do kiosku pod pretekstem telefonu do ojca dziecka, duszkiem oproznilam 1.5 l mineralki, a do torebki schowalam dwie mniejsze, zeby nie powtorzyc bledu. Generalnie nie bardzo mialam kiedy je wypic, tak szybko poszlo. Na szczescie.

    Jesos, te kobiety co rodza teraz, to jak bajki o zelanym wilku sluchaja;)))

    ReplyDelete
  9. Nivejko--> Tez wychodze z tego zalozenia i jak narazie sprawdza sie za kazdym razem:))

    ReplyDelete
  10. Czarownico--> Zeby mnie bylo niedobrze po znieczuleniu to musialabym nie grzanke zjesc, ale sie porzadnie nachlac. Najlepiej rumem, bo narazie to tylko rum na mnie dziala w ten sposob.
    Ja jestem twarda baba:)))

    ReplyDelete
  11. Spt--> Trzy tygodnie przed zabiegiem to juz powazna sprawa. A zdecydowalas juz kiedy robisz zabieg?

    ReplyDelete
  12. Beata--> Bo to akurat taka ciut bezsensowna dyscyplina;)

    ReplyDelete
  13. Ikar--> Dwa lyki wody!!! i dostalas opierdol? No ale Ty mialas pelna narkoze, ja tylko znieczulenie miejscowe i glupiego jasia. No i ja sie tez nie przyznaje do takich czynow:))) to mnie nie opierdalaja.

    ReplyDelete
  14. Beata--> Zabilas mnie tymi "bokserkami Pawelka":)))))) Ja to sie wbilam w takie elastyczne ze 3 numery mniejsze, tylko musialam uwazac, zeby zdjac przed kazda wizyta lekarska:)) Zeby mnie nie przylapali. Udalo sie;)))

    ReplyDelete
  15. Czarownico--> Ja o moim porodzie (33lata temu) to sie nawet nie odwazylam nikomu tutaj opowiadac:) Mysleliby, ze to ze 100 lat temu bylo, sama czasem tak mysle. Atmosfera jak w cyrku, az dziwne, ze kobiety nie dostawaly obledu. A Wspanialy tylko 2 lata pozniej byl przy porodzie swojej Corki w prywatnym pokoju. Inny swiat...

    ReplyDelete
  16. Bosze kobitki od Stopy do Porodu :D :o :D :o

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...