Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Sunday, December 20, 2009

O querva!!!!

Jednak nie ma sie co nabijac z amerykanskich prognoz pogody, znow udowodnili, ze wiedza o czym mowia. Wstalam dzis skoro swit i wszedzie bialo!!
A jeszcze wczoraj o 21ej bylo nie wiecej niz centymetr sniegu, teraz moj taras wyglada jak miniatura stokow gorskich, bo wiatr utworzyl jakies wydmy sniegowe. Slicznie to wyglada, ale drzwi na taras zasniezone, wiec narazie nie wystawiam lepetyny.
Wspanialy jeszcze spi i dobrze niech sie wyspi, czeka go troche gimnastyki z lopata.
Dobrze, ze wlasnie miesiac temu udalo nam sie wynajac garaz dla Sabci, tuz po drugiej stronie ulicy, nie trzeba bedzie sie martwic odkopywaniem samochodu.
Wiatr sie troche uspokoil, a temperatura teraz rano (godzina ciagle przed 7) jest -6C, ale w dzien ma byc minus 1 ponoc moze jeszcze troche dopadac ale to juz nieduzo jakies 2cm. Od jutra natomiast juz temperatura dodatnia, niewiele ale dodatnia i slonecznie. Wyglada na to, ze jutro i pojutrze zapowiada sie pieknie. A do swiat moze juz nie byc sladu sniegu, zobaczymy.

O 7:05 wystawilam leb przez szpare i zrobilam zdjecie podworka za domem.

Zrobilam nastepne zdjecie, zebyscie nie mysleli, ze tego sniegu jest tak strasznie duzo, jak podaja media.
To jest fragment mojego tarasu, krzesla zwykle wszystkie skladamy i kladziemy na plasko, zeby wiatr nimi nie rzucal jak jest bardzo silny. Tym razem jedno zostalo nie polozone i widac dokladnie ile tego sniegu napadalo. Wspanialy twierdzi, wlasnie przyszedl na chwile przerwy w odsniezaniu, ze wedlug niego wcale nie spadlo wiecej niz 10-12 cm. Wyglada to na wiecej w niektorych miejscach bo wiatr zdmuchiwal spadajacy snieg w wydmy, ale ponoc sa miejsca na chodnikach gdzie zupelnie nie ma sniegu.
Jak by nie bylo to ja sie ciesze, bo bardzo ladnie to wyglada:)))

27 comments:

  1. no wlasnie wlasnie czytam jakie tam u Was sniezyce okropne!
    u nas tylko pizdzi, sniegu jak na lekarstwo niestety :/

    ReplyDelete
  2. szkoda, mi by się marzyły białe święta.... :-)

    ReplyDelete
  3. Ivonek--> Wlasnie przegladalam z lekka swiatowe wiadomosci i widze, ze sie rozmijaja z prawda. Deczko:)) Pisanie o wschodnich, czy zachodnich stanach w Stanach to troche niedokladne jednak jest, bo to ogromny kraj. Owszem Washington jest ponoc zasypany, ale tez nie wiem, bo musialabym tam byc. Okazuje sie, ze im wszystkim nie mozna wierzyc:)))) Wlasnie przeczytalam w polskich wiadomosciach, ze takiej sniezycy Amerykanie nie pamietaja. Guzik prawda, bo ja pamietam wieksze sniezyce, a jestem tu tylko 25 lat. Amerykanie pamietaja chyba jednak troche wiecej:)))

    ReplyDelete
  4. A w moim mieście śniegu równiutka pierzynka, minus 12 st., ale co najważniejsze - wyszło słońce! :)

    słyszałam, że jeszcze tylko 3 dni mają być takie zimne, a potem zacznie się Wielkie Topnienie...

    ReplyDelete
  5. a widzisz! napisałam Ci, że pada i napadało!:)

    ReplyDelete
  6. no i co? masz juz z czego sniezki robic?;))))

    ReplyDelete
  7. Pierwszy raz w NY spadlo wiecej sniegu niz w Poconos, u mnie slabiutko, jakies 25 cm. tylko, niestety.

    ReplyDelete
  8. o, nie ma tak jak chronologiczne czytanie notek, moj koment pod poprzednia notka uznaje za nieaktualny :)

    phi, ja to mam na codzien ;)))))))

    ReplyDelete
  9. A u nas, choć zwykle wygrywamy nagrodę Golden Snawball Award w konkursie na największą ilość śniegu, leży cienka warstwa i nie napadało NIC. Ot, przewrotna ta pogoda. Fajną macie działeczkę!

    ReplyDelete
  10. Dizejka--> Ja bym chciala zeby tak zostalo do swiat, ale nie wiem czy sie uda:/ Zobaczymy;)

    ReplyDelete
  11. Aniu_2000--> Mam!!! Teraz to sobie nawet balwana moge ulepic, tyle, ze ten snieg nie jest lepki:)))

    ReplyDelete
  12. Lukrecjo--> My nie mamy 25cm nawet, moze polowa tego. Dolaczylam wlasnie kolejne zdjecie to zobacz.

    ReplyDelete
  13. Aneta--> No wlasnie, Wy z reguly przodujecie w tych wyscigach:)))) ale, moze natura uznala, ze nalezy Wam sie odpoczynek od lopaty:)))

    ReplyDelete
  14. u nas też jest ślicznie! Bardzo ładna zima w tym roku :)

    ReplyDelete
  15. Spt--> Wlasnie zima powinna byc ladna. Taka wlasnie lubie, ladna nie za morozna, bo od tego to mi sie juz organizm odzwyczail;))

    ReplyDelete
  16. U nas w tej chwili -18 stopni.A teraz dobra kobieto wyjaśnij jak krowie na rowie,jak należy głosować na Twój blog.Coś tam poczytałam,ale mnie trzeba jasno i na temat.Znaczy -kiedy,na jaki nr tego esemesa trzeba wysłać.

    ReplyDelete
  17. Beata500--> O matko -18C to ciut duzo na moj gust, ale wszystko ponoc da sie przezyc jak sie musi:))
    Jeszcze narazie sama nie wiem jak ot z tym glosowaniem:( Chyba narazie to ciagle ludzie zglaszaja blogi do konkursu, cos mi po glowie chodzi data 12 stycznia, jako ostateczny termin i dopiero potem glosowanie. Musze sama poczytac w regulaminie, ale jak juz bede wiedziec to wiesz, ja na pewno krzykne glosno:))))))

    ReplyDelete
  18. ehhh tam, tutaj wczoraj -15 bylo a teraz se sniegiem nadal posypuje... Ja sie wlasnie do Belgi wybieram przez Ardeny albo jakos tak podobno sie te gory tam nazywaja. zoboczymy jak bedzie;)

    ReplyDelete
  19. No to napadało....może do świąt się utrzyma.Na tvn w wiadomościach pokazywali USA w śniegu i wcale nie wyglądało tak jak u Ciebie:))

    ReplyDelete
  20. Na szczęście nie mam termometru. i nie wiem jak jest u mnie temperatura. gdybym wiedziała, to pewnie bym nosa z domu nie wyściubiła;)))

    ReplyDelete
  21. Diesel--> Ty juz tyle lat jezdzisz, ze masz doswiadczenie, ale mimo to napisze, UWAZAJ!!!

    ReplyDelete
  22. Izza--> Bo oni zawsze musza dolozyc jakis element dramatu:))) Pewnie pokazywali miejsca gdzie spadlo wiecej sniegu, to raz, a dwa to maja zwyczaj pokazywac kiedy jeszcze pada i przy duzym wietrze, to robi wrazenie. A wiadomo, ze wiadomosci musza robic wrazenie:)))

    ReplyDelete
  23. Nivejka--> U mnie w sumie wyszlo slonce i byl piekny dzien, ale i tak mi sie nie chcialo wyjsc. Jutro musze, a dzis moglam siedziec i plaszczyc dupsko:))

    ReplyDelete
  24. Mnie jakoś jeszcze nie wyszły takie zdjęcia zimowe, które chciałabym pokazać. Ale jak wyjdą, wstawię :)
    U nas spadło na pewno więcej i nadal pada... pada ... pada.

    ReplyDelete
  25. iw--> Ja to nawet nie mam ambicji czekac az wyjda porzadne:)) Wstawiam jak leci, cos tam na nich zawsze widac:)P

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...