Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Saturday, December 5, 2009

Nowosci technologiczne

http://www.youtube.com/watch?v=LIlauX4AWqY&feature=sub

Znalazlam ten link i nie moglam sie oprzec pokusie podzielenia sie z Wami, szczegolnie po przeczytaniu notki Cota na Towarach.
A zeby nie bylo, ze tylko kobiety nie nadazaja za nowoczesnoscia oto kolejny link.

http://www.youtube.com/watch?v=X8rKFtmlVvY&feature=related

Przepraszam, ze to wszystko po angielsku, ale nie mam pojecia czy jest wersja polska.

2 comments:

  1. ehm..lo matko, tivo? mamuska troche jakby co najmniej ostatnie 10 lat przespala w jaskini:) tapes?? no przepraszam, ja jestem technologicznie uposledzona, ale tapes mi by nigdy do glowy nie przyszly:)
    no i ten akcent taki z nju dzojzi haha.
    stardust - ten clip jest chyba bardziej wspolczesny jezeli chodzi o roznice pokolen:)
    http://www.hulu.com/watch/72442/saturday-night-live-mom-translator

    ReplyDelete
  2. Aniu--> Ten mom-translator to mnie by sie tez przydal:)) bo nie mam za grosz pamieci do nazwisk. A moze nawet nie o pamiec jako taka chodzi, tylko pamietam ok. 400 nazwisk klientek i dodatkowo imiona mezow i dzieci. Oprocz tego, kto gdzie byl na wakacjach, kto sie przeprowadzil, zareczyl, kiedy bedzie rodzil itp. itd. To chyba wystarczy na moja pojemnosc mozgu. Dla celebrities brakuje miejsca. A klip jest super:)))
    Mnie ta mamuska z tivo tez dobila, chociaz jestem do tylu z tymi sprawami, bo akurat nie jestem ani telewizyjna ani kinowa. Tivo nagrywam, ale potem i tak nie mam czasu obejrzec.

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...