Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Monday, January 11, 2010

Jezdem chora

Obudzilam sie rano z nosem jak dynia jeno koloru bardziej czerwonego.
Leb jak stodola, a napierdala za 4 filharmonie do kupy wziente.
Zdycham....
Nawet myslenie boli............
Jak zmartwychwstane to przekaze znak............pokoju.

35 comments:

  1. Witaj Stardust! To się dziewczę kuruj i nie wyściubiaj nosa z domu, jeśli masz takie możliwości (wściubiać możesz - kobiety to lubią). I postaraj się nie zasmarkać komputera - ciężko się czyści. :-))) Pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
  2. Smarkate lata się przypominają???
    Zdrowiej szybciutko :)))

    ReplyDelete
  3. Czyli ze niby jesteś teraz pociągająca ?!
    Gorące buziaki i dużo zdrówka

    ReplyDelete
  4. sie przytul wieczorem mocniej do Wspanialego i minie jak reka odjal :)

    zdrowiej chorybzdo ;)

    ReplyDelete
  5. Star, pij 3 x dziennie herbate ze swieżego imbiru z miodem i cytryną.I
    zdrowiej, zdrowiej, zdrowiej.
    Miłego, ;)

    ReplyDelete
  6. Zdrówka!!! Katarek leczony tydzień, nie leczony tylko siedem dni:)

    ReplyDelete
  7. Na każdego przychodzi kryska, kurczę. To się trzym! :-)

    ReplyDelete
  8. E, Stardust, Ty przecież jestes nie do zatentego! Zdrowiej! :-***

    ReplyDelete
  9. o masz, dopiero co się chwaliła że nie choruje. i jak teraz wygląda? ;)

    ReplyDelete
  10. Mironq--> Haha wsciubiac tez nie bede, bo ja leniwa, to mi sie nie chce:))

    ReplyDelete
  11. Beata500--> Dzieki dobra kobieto:)))

    ReplyDelete
  12. Nivejka--> I to jak szybko, dobrze, ze mam zapas chusteczek, bo inaczej to rekaw poszedlby w ruch jak nic:))

    ReplyDelete
  13. Gosiu--> Pociagajaca zdecydowanie, szkoda, ze nie przyciagajaca;))))

    ReplyDelete
  14. Ivonek--> Toz wlasnie do Wspanialego przytulac sie nie moge, bo to on chyba mnie to sprzedal. Zawsze przywlecze do chalupy jakas zaraze, on jest czlek niepewny.

    ReplyDelete
  15. Sebastian--> Dzieki, zapre sie, moze sie uda;)

    ReplyDelete
  16. Anabell--> Dobry pomysl, juz obadalam imbir, miod i cytryna sa obecene w domu. Zaraz sie biore za parzenie.

    ReplyDelete
  17. Foka--> Siedem dni!!! Ja mam zamiar pozbyc sie tego dzisiaj, nie strasz czlowieka;))

    ReplyDelete
  18. Szeherezado--> no widac ta kryska jakas wielce sprawiedliwa jest i nikomu nie odpusci;))

    ReplyDelete
  19. Lorenzo--> No jestem nie do zajebania:))) Ale przysiegam, ze ten katar nie ma nic wspolnego z jebaniem. Jebanie, znam, gra towarzyska dla 2 lub wiecej osob, calkiem przyjemna.
    Co prawda jeszcze nigdy nie gralam w wiecej niz dwie osoby, ale sama gra owszem, owszem ;))

    ReplyDelete
  20. DS--> Pamietasz takie powiedzenie "nie smiej sie dziadku z cudzego przypadku" no sie wlasnie na mnie sprawdzilo:)))
    Bozia po lapach...nie raczej po nochlu dala;)))

    ReplyDelete
  21. Stardust, a ty nie masz niczego przyjemniejszego do roboty, ino chorowac? Tez ci do glowy przyszlo ;-) Jak najszybszego powrotu do zdrowia zycze.

    A imbir swiezy nalezy pare minut pogotowac, zeby z niego co trzeba wyszlo. Z braku laku moze byc tez suszony sproszkowany. Ten sproszkowany moze tez byc razem z cynamonem i gozdzikami (taka "piernikowa" herbatka ;-) - Tzn to sa dwie rozne, albo z cytryna i miodem, albo innymi przyprawami...

    ReplyDelete
  22. To przez dietę i dietetyka! Organizm wie co robi.

    ReplyDelete
  23. i na katar to też sprawdzone czosnki w nos - trochę jak młody dzik bedziesz wyglądała, ale skutecznie "ściąga" z nosa to co ma z niego wyciec. Trzeba tylko nochal w srodku troszkę kremem wysmarowac, zeby czosnek Ci nie wypalił śluzówki.
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  24. Pij ta herbatke imbirowa, ale imbiru nie gotuj. Na szklnke herbaty - zetrzyj na tarce, grube oczka, jakies 2 lyzki imbiru, zalej wrzatkiem, przykryj i poczekaj z 5 min., przecedz, dodaj soku z cytryny i miod, dobrze wmieszaj i dodaj sczypte pieprzu cayenne. To ma byc mikstura na chorobstwo, a nie dla relaksu...:). Zobaczysz, ze ulzy Ci, zdrowiej...:)

    ReplyDelete
  25. W takim razie zdrowia rychłego życzę. Zaraz, rady obowiązkowej zapomniałam przekazać... Niech pomyślę... Już wiem! Wody dużo pić! Przynajmniej 2 litry dziennie, najlepiej z cytryną ;).

    ReplyDelete
  26. MariaAgdalena--> Nie lubie cynamonu, nawet na lekarstwo.. imbir moge nawet rzuc ten z herbaty, ale cynamon robi mi bleee;)

    ReplyDelete
  27. Beem--> Tez mysle, ze to zemsta za te dietetyczne zachcianki;)

    ReplyDelete
  28. Mada--> Wierze, ze czosnek w nosie moze pomoc, ale ja tego nie zrobie, no bo jakos ... ja sie do tego nie nadawam:))

    ReplyDelete
  29. Anon--> Ja ten imbir posiekalam, ale masz racje z tym traciem. Wlasnie musze robic nastepna porcje, to zetre.

    ReplyDelete
  30. Aneta--> Wode to ja zawsze pije z sokiem z cytryny, bo inaczej taka bez niczego mi nie wchodzi. Dzisiaj dodatkowo pierdyknelam 3000 witaminy C.

    ReplyDelete
  31. Zdrowiej szybko bo nos jak czerwona dynia to paskudna przypadłość :)

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...