Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Thursday, January 21, 2010

Notka?

Wypadalo by cos napisac, ale jak?
Mam po ostatniej ledwie przespanej nocy kielbie we lbie i taki mlyn, ze se chyba do paszportu zajrze zobaczyc jak sie nazywam.
Oczywiscie spac nie moglam, bo ja tak mam zawsze, ze jak na cos czekam to ni cholery nie moge zasnac, wiec najpierw sie motalam, tak ze o malo co mnie Wspanialy z lozka nie przegonil, potem sie budzilam regularnie co 40 min.
Nareszcie ok. 3ej zasnelam, obudzil mnie cmok Wspanialego, ktory wlasnie wychodzil do pracy.
Jeknelam chyba nawet, ale wiedzialam, ze to za wczesnie, wiedzialam, ze jak wstane o 5:30 to sobie do 6ej obgryze reke do lokcia, a szkoda maniukura, na ktorego wydalam cale $14, to przylozylam znow glowe do poduszki.
O spaniu oczywiscie nie bylo mowy, zwleklam moje doczesne szczatki na 3 minuty przed 6ta.
Poszlam do mojego pokoju biurowego i odpalilam kompa, troche to trwalo, bo ja nieprzytomna, ale jak tylko uzyskalam polaczenie to juz byly wiadomosci na gg od Foki, Smakosi i Alicji, ze owszem udalo sie i moj blog jest na 8 miejscu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No to mam co chcialam:)))
I bardzo sie ciesze, chociaz we lbie szumi i nie bardzo moge mysli pozbierac, ale jestem zadowolona, szczesliwa i to sie liczy najbardziej.
A dalej? czekam na wytyczne od redakcji i znow bede dzialac, bo przeciez glupio byloby sie teraz poddac.
O konkretnej notce mysle, ale narazie to odpowiadam na listy, na wiadomosci na gg i generalnie nie mam czasu.
Aaaaaaa i jeszcze do pracy musze isc, zebym tylko nie zapomniala;))

32 comments:

  1. odrobinkę się do tego przyczyniłam, tym bardziej się cieszę :) gratuluję - i tak czy siak to fajnie że piszesz ten blog!

    ReplyDelete
  2. Wpadłam w jakieś szaleństwo od rana. Oczami wyobraźni widziałam Ciebie jak zaspana otwiersz komputer, jak czytasz nasze informacje na GG i jak zapominasz, że nie umiesz "oddychać" bez kawy :-))
    No a jak miałam wpisać, że jesteś na ósmym miejscu, to mi z emocji tak palce błądziły po klawiaturze, że w kółko trafiałam nie tam gdzie trzeba :-))) W końcu napisałam tylko "Marylko!!!!!!!!!!" :-D
    Cieszę się jak...nie wiem co. Uważam, że to baaaaaardzo duże osiągnięcie. Pomyśleć, że w Twojej kategorii było aż 1300 blogów, tak? Luuudzie!
    Teraz czas na trzeci atak :-) Ja już wysłałam pierwszego sms-a na nominację na Bloga Blogerów. Numery się nie zmieniły.
    GRATULACJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Cieszę się i gratuluję. No i trzymam kciuki teraz za miejsce pierwsze. Pozdrawiam :))

    ReplyDelete
  4. Damy radę i dalej:)) na blog Blogerów poszło:))
    Jak na ten czas to jeno Gratulacje!!!
    Lecimy nadal w kulki:)))

    ReplyDelete
  5. No to SERDECZNE gratulacje! :**** przy tych wszystkich chorobach to jest genialny wynik (w sensie że gdyby ich nie było - byłabyś dużo wyżej!) a teraz BŁAGAM MI ODPISZ NA MEJLA !!! :))))

    ReplyDelete
  6. ole ole, ole, ole! nie damy się! nie damy sie!

    miejsce ósme!

    ReplyDelete
  7. Gratulacje !!! To moje startery jeszcze się zdadzą ;) No i moi znajomi mają przekichane bo się kroi następna konfiskata komórek ;) Jeno mówię otwarcie jak Ci się odwidzi pisanie to oni mię żywcem..... Miej litość ;P

    ReplyDelete
  8. Witam. Gdyby nie konkurs pewnie bym nigdy na Ciebie (Twój blog ściśle mówiąc)nie wpadła. Czyta się Ciebie kapitalnie (padam na twarz, ale jutro tu wrócę by wstecz więcej poczytać) Wyślę na Twój blog sms w III etapie, już choćby z tego powodu, by nie wygrał jeden z 5/10 ludzi chorych (z całym szacunkiem dla ludzkiego cierpienia), a laur zgarnęła fajna, normalna babka. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. Zabrzmiało tak se...:((( Chorzy są jak najbardziej normalni. Miałam na myśli babkę pozytywną, nie sfrustrowaną....mam nadzieję, że mnie rozumiesz ;-)))

    ReplyDelete
  10. Jesteś wielka! Walcz dalej!

    ReplyDelete
  11. Zasłużyłaś i bardzo się cieszę! Gratulacje :)))

    ReplyDelete
  12. DS--> Dziekuje i melduje, ze w dalszym ciagu mozesz sie przyczynic:)) Ja tez sie ciesze, ze pisze, sprawia mi to przyjemnosc i na pewno nie przestane:))

    ReplyDelete
  13. Smakosiu--> No i nie wiem co napisac, bo Ty wiesz, ze w takich momentach brakuje mi slow. A samo "dziekuje" to jakos tak lyso:)) Ale tym razem chyba zostanie lyso, bo wszystko co moglam to juz chyba napisalam. Fakt, ze nie tutaj, ale najwazniejsze, ze Ty wiesz:))

    ReplyDelete
  14. Nivejka--> No jak sie powiedzialo A to chyba nie pozostaje nic innego jak powiedziec B;)))

    ReplyDelete
  15. Sebastian--> Na Boga!!! Wszystko tylko nie trzymaj kciukow, a przynajmniej nie dopoki wyslesz tego SMSa:)))

    ReplyDelete
  16. Foko--> Ty masz jakies nieograniczone poklady energii, wiec ja sie poddaje i przystosowuje:)))

    ReplyDelete
  17. Spt--> Dziekuje. Dzizas nie mialam neta przez caly dzien!!! Ale juz odpisalam;))

    ReplyDelete
  18. Beata--> Blog Blogerow to jest kolejny etap konkursu, wiec bierz sie za telefony i wysylaj SMSy!!!

    ReplyDelete
  19. Abiolciu--> MNIE?? mialoby sie pisanie dowidziec???
    Niedoczekanie Twoje:))) A coz ja bym robila na starosc??

    ReplyDelete
  20. Zante--> Witam i prosze rozgosc sie na dluzsze posiedzenie:))
    Nie tlumacz, bo ja doskonale rozumiem. Osobiscie uwazam, ze z calym szacunkiem dla ludzi chorych i walczacym o zycie, redakcja konkursu powinna stworzyc dla tych blogow osobna grupe konkursowa. Ale ja to sobie moge uwazac, chyba jak przechodze przez jezdnie;))) Milo mi, ze trafilas tutaj i mam nadzieje, ze bedziesz czestym gosciem.

    ReplyDelete
  21. Tuv--> Dziekuje bardzo i licze na Twoj i Twoich bliskich glosy;)) Nic za darmo, moja droga Tuv;))

    ReplyDelete
  22. Zgago--> A moge liczyc na Twoja pomoc w tej walce? :))

    ReplyDelete
  23. iw--> Milo mi:)) i prosze o wsparcie.

    ReplyDelete
  24. Odwodnik, Mala Mi--> Dziekuje bardzo:))

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...