Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Thursday, January 7, 2010

Odbior

Mam takie zaleglosci w czytaniu innych blogow, ze wstyd pomyslec. Wobec powyzszego zamiast nadawania, nastawiam sie na odbior i nowa  notka bedzie jak nadrobie co zaniedbalam.
Poszla czytac....

13 comments:

  1. Ja zazwyczaj czytam w pracy - jeśli czas mi na to pozwala. Zaległości nadrabiam wieczorami, np jak dzieciaki oglądają dobranockę. Tylko że śmieją się potem ze mnie, że się wyłączam ;)

    Miłego czyatnia

    ReplyDelete
  2. A nie zgub się tam gdzie w blogowisku!...

    ReplyDelete
  3. @Stardust - nie marnuj się

    Ty masz pisać, a nie czytać.

    Przecież jesteś autorką opisującą świat znany z własnej autopsji. Czytanie innych blogów zostaw kobitką w wygodnych fotelach.

    ReplyDelete
  4. kobita
    kobitkom ?
    z kobitką

    ---------------

    zapominam polskiego.
    * * *

    idę poczytać polskie blogi, bo grozi mi wtórny analny anafalbetyzm.

    ReplyDelete
  5. Nieeee, tylko nie idz . Lepiej pisz , bo czyta mi sie wspaniale Twoje posty . Nie bardzo mam dostep do polskich ksiazek a Twoj blog poki co mi je swietnie zastepuje:)) Dzieki za to i pisz, pisz jak najwiecej.

    ReplyDelete
  6. Czasem tak jest. Ja chyba od dziś też się nastawię na odbiór, bo nie przerobię inaczej wszystkiego, co mnie czeka. A czeka mnóstwo zajęć.
    Do poczytania :)!

    ReplyDelete
  7. też tak mam! poczytam se Twojego bloga ;O)

    ReplyDelete
  8. Dobry pomysl tez sie nie wyrabiam z czytaniem. W takim razie Tobie i sobie zycze przyjemnej lektury. :)

    ReplyDelete
  9. Stardust zdecydowanie za wolno czytasz :)

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...