Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Tuesday, January 19, 2010

W kulki lecimy...

... czyli Apel do Czytelnikow.
Moi Drodzy z przyjemnoscia melduje, ze dzieki Waszym SMSom moj blog jest na 10tym miejscu wedlug notowan o polnocy 19ego stycznia. Termin oddawania glosow uplywa w poludnie 21 stycznia.
Jest to bardzo goracy czas i bardzo serdecznie Was prosze, jesli ktos jeszcze nie oddal glosu, lub ma mozliwosc poprosic siostre, brata, meza, kolege czy stryjenke... bede niezmiernie wdzieczna.
Nie prosilabym o to, gdybym wiedziala, ze jestem tak daleko w notowaniach, ze nie mam szans.
Ale widze, ze jest bardzo realna szansa zakonczyc w pierwszej dziesiatce i bardzo mi na tym zalezy.
Nie reklamuje w komentarzach innych blogow, staram sie nie spamowac Waszych blogow, ale tutaj postanowilam wyraznie poprosic o dalsze glosy.
Zrobiliscie juz tak duzo, ze zal byloby to stracic, biorac pod uwage fakt, ze czytelnicy zamieszkali poza granicami Polski nie maja mozliwosci glosowac, a w moim przypadku to 40% odwiedzajacych, prosze oddajcie glos w imieniu kogos kto nie moze.
Niech te trzy kulki przy moim blogu beda naprawde mocne na tyle, zeby utrzymac Bez Odwrotu w pierwszej dziesiatce.
Te ostatnie godziny beda bardzo krytyczne. Termin uplywa 21ego w poludnie.
Licze na Wasza pomoc i wierze, ze sie uda.

Stardust

43 comments:

  1. nie mam polskiego telefonu, nad czym w tej jednej jedynej chwili boleje. ale mam dlugie lapy -tzn pare osob w PL juz na specjalnego smska w glosowaniu namowilam ;)

    trzymam kciuki,

    bardzo.

    dobrej nocy :)

    ReplyDelete
  2. Proszę bardzo :-)
    Wysyłam, bo gdybym chciała na kogoś zagłosować, to właśnie na Ciebie

    ReplyDelete
  3. Niestety, ja już wykorzystałam wszystkie możliwe posiadane telefony...
    Ale!!!! trzymam kciuki:)))

    ReplyDelete
  4. Popieram - ja jestem w tych 40% nie posiadajacych polskiego telefonu :)

    ReplyDelete
  5. Fajnie sie Ciebie czyta wiec sms wyslany.

    ReplyDelete
  6. To ja też wysłałam. Choć nigdy nigdy nie wysylam niczego na 71costamcostam. Na Ciebie ZDECYDOWANIE warto!

    ReplyDelete
  7. m.--> Dziekuje Ci bardzo i przekaz podziekowania odpowiednim osobom:))

    ReplyDelete
  8. Batumi--> Dziekuje:) a jak Ci sie uda, to jeszcze wyrwij komus komorke i tez zaglosuj:))
    Ten system kulkowy mnie wkulkuje, bo nigdy nie wiadomo ile glosow dzieli kolejne miejsca i kiedy czlowiek dostaje kulka w leb i spada o 3 miejsca.

    ReplyDelete
  9. Nivejko--> Mam nadzieje ze te telefony wykorzystalas dla mnie ;P dziekuje bardzo i nawet dygam:)))

    ReplyDelete
  10. Kasiu--> Ja sie od poczatku smialam, ze te glosy beda liczone po polsku:)) No i sobie wygadalam, nam nie wolno glosowac:)) Wolno nam zgloscic blog do konkursu ale nie glosowac:)))

    ReplyDelete
  11. Anon--> dziekuje szczegolnie serdecznie, ze zlamales/as swoje zwyczaje dla mnie:))) To bardzo mile, wiedziec, ze ktos uwaza, ze naprawde warto:)

    ReplyDelete
  12. to troche takie kulki bilardowe - walisz i nie za bardzo wiadomo gdzie one poleca (niemal jak z czekoladkami Forresta). Ale co tam - SIUPAC i tak bedziemy - za sukces, albo na zalanie zalosci.
    Moje zdanie jest takie, ze fajnie by bylo aby KTOS tego bloga dostrzegl - jako wydarzenie artystyczne, chociaz wiem, ze artyzm roznie bywa pojmowany.

    ReplyDelete
  13. wysłałam ale najpierw do szkła kontaktowego;/cyferki mi sie popiętroliły,na Ciebie już wysłane:)jak by ktoś chciał wysłac sms'a do szkła tu nr.7124:)

    ReplyDelete
  14. Mariniku--> Ja wiem, ze Ty mnie lubisz, ale "wydarzenie artystyczne" to ciutke takie przegiecie jest:)))

    ReplyDelete
  15. Martaanna--> Dziekuje bardzo, ja to siedze i sobie kosci obgryzam, bo nie mam zadnej mozliwosci glosowania, ale moze ktos.

    ReplyDelete
  16. stardust - wlasnie zastrzeglem, ze artyzm ma rozne oblicza - i wcale nie uwazam, ze przeginam - sympatia sympatia, a blog sam w sobie tez docenic potrafie, z cietym jezykiem (ktos moze powiedziec, ze wulgarnym nawet), z madroscia zyciowa, z poczuciem humoru, no - generalnie, ze wzruszeniami o bardzo roznym kolorycie, ktorych nam dostarczasz

    ReplyDelete
  17. Mariniku--> No to sie zgadzam z Toba (nie)skromnie spuszczajac oczeta;))))

    ReplyDelete
  18. Ja wiem z Ty wiesz:) Nie należy lecieć z Tobą w kulki!!:) Sie uda!!

    ReplyDelete
  19. myslalam, ze uda mi sie oszukac machine, ale nie udalo sie - nie mozna drugi raz wyslac:>
    To zicen klapen na dupen i trzymanen kciukanen:))))

    ReplyDelete
  20. Wysłałam i wierzę,że się uda.Czytam od samego początku powstania i jest jedynym blogiem do którego lubię wracać.Ma to coś czego inne blogi nie mają :)

    ReplyDelete
  21. Wysłałem. Nie wiem dlaczego tak zabiegasz o tą smsową popularność. Twoich 100 czytelników (i przybywa) to znakomity wynik - ale masz jak chcesz. Wysyłam drugiego.

    ReplyDelete
  22. Dupa. Drugi raz nie można głosować.

    ReplyDelete
  23. Jak odblokuję mi ten głupi play telefon wyśle.

    ReplyDelete
  24. Ja już wysłałam :), niestety nie można więcej...

    ReplyDelete
  25. Robie co moge :)))
    http://nasza-klasa.pl/profile/445642/gallery/album/2/31
    i baaaaardzo mocno trzymam kciuki!

    ReplyDelete
  26. Spt--> Ja wiem, ze na Ciebie moge liczyc, nawet w najbardziej zwariowanych pomyslach:)))Dziekuje.

    ReplyDelete
  27. Foko--> Ciebie to ja sie juz boje, Ty jestes bardziej szalona ode mnie!!! Tylko prosze, nie bij staruszkow:)))

    ReplyDelete
  28. Ade--> No nie da sie, system cwany:))) Dziekuje za to co moglas a trzymanie kciukow swoja droga pomaga:))

    ReplyDelete
  29. Asiaff--> Jak to milo wiedziec, ze ciagle czytasz:)))) Dziekuje.

    ReplyDelete
  30. Bareya--> Nie zadaje niedyskretnych pytan:))) Jak sie to skonczy to sie wyjasni, czemu tak:)))

    ReplyDelete
  31. Beata--> Kryste, to ja Foke podejrzewalam o bicie staruszkow, a tu sie okazuje, ze Ty jestes niebezpieczna:)))

    ReplyDelete
  32. Izza--> Glosowanie sie konczy w czwartek w poludnie, wiec moze zdazysz;)))

    ReplyDelete
  33. iw--> Dziekuje za to co moglas zrobic, kazdy glos jest cenny:)))

    ReplyDelete
  34. Kurakowa--> Wzruszylas mnie tym "zdjeciem" Dziekuje:)))

    ReplyDelete
  35. Wysłałam z trzech telefonów. Trzymam kciuki :))

    ReplyDelete
  36. Poszło, na pół godziny przed końcem, dobrze, że zajrzałam.

    ReplyDelete
  37. I jeszcze drugi znalazłam. Powodzenia!

    ReplyDelete
  38. Star, z tego co tam widac, jestes na 8. miejscu, tak?
    Na ktorymkolwiek bys nie byla, gratuluje. Gdyby nie to, ze redakcja by Ci pisanie zmasakrowala i zyskujac na poprawnosci, straciloby cala swiezosc, to goraco namawialabym na felietony.

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...