Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Thursday, March 18, 2010

Przyznac sie!!

Poki prosze po dobroci, bo moge dostac wkurwa i bedzie zle;)
Kto sie nie bal i zajebal moja wiosne?
No kto?
Ja wiem, sama nadawalam jej kierunek przez ocean, bo uleglam Waszym prosbom, ze juz macie dosc zimy, ale zeby tak od razu zachlannie zabrac? Tego sie nie spodziewalam.
Wstalam dzis rano, zerknelam w prognoze pogody i panika!!
21C a ja nie mam w czym isc do pracy, bo jestem zupelnie nie przygotowana do lata. Miala byc wiosna, czyli normalnie 12, 15 moze nawet 18C ale nie natychmiast 21C!!
Gwalt poczynilam na szafie przerzucajac z wieszakow na lozko i na podloge, wybierajac, podrzucajac. To nie pasuje, tamto za ciasne (mowilam) kurde czegos innego znow znalezc nie moge.
Pewnie spakowane w airbags na przechowanie przez zime. Trwalo to godzine prawie, mieszkanie wyglada jakby torando przez nie przeszlo i wreszcie wynalazlam jakas t-shirt i cienka kurtke, bo cos musze miec, jako, ze dzis wroce bardzo pozno i wtedy bedzie chlodno.
Ja nie chce jeszcze lata, ja chce wiosne!!!
Wiec bardzo prosze (ciagle po dobroci) ktokolwiek zabral, niech odda.
Nie bedzie zadnych kar, zadnych sankcji, zadnych konsekwencji, tylko oddajcie mi moja wiosne.

34 comments:

  1. Już się wystraszyłam,że wysłałaś do nas wiosnę,a zima poleciała do Ciebie.A lato?Nie narzekaj ,u mnie mimo Twojej wiosny,resztki śniegu.A za wiosnę dziękuję!

    ReplyDelete
  2. Kurcze :D też z początku myślałam, że was tam zasypało śniegiem :D.
    Suuuperrr macie :). Ok to podeślij mi lato a ja podeślę te 10C co u mnie dziś było :D

    ReplyDelete
  3. Wiecie co? Gdyby to ode mnie zalezalo to bylaby tylko wiosna i jesien. Nie lubie zimy, bo zimno i trzeba nosic kupe ubrania na sobie, a latem znow, tutaj jest cholernie wilgotno i puchne. No to co ja mam lubic? A wiosna jeszcze nie przyjdzie na dobre, a juz jej nie ma. Ja wiem, ze to jeszcze nie lato i wroca te temperatury z koncowkami -nascie, ale dzis mnie przerazilo.

    ReplyDelete
  4. Ja tam zazdroszczę bo u mnie chyba zima wraca. Co prawda na razie bez śniegu ale zimno jak pierun.

    ReplyDelete
  5. a w ogóle to piękne te tulipany w nagłówku strony..pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. bosz. 21 stopni! bosz. jakbym umiała kraść pogodę to byś już ich nie miała ! :)))

    ReplyDelete
  7. Gdybym to ja zaje**** to już bym nie oddała:)I nie przyznałabym się też:)
    Też mam szafę ciuszków, która aż się trzęsie na myśl, że wielkie wyjścia tuż tuż...a kozaczki już takie umęczone...

    Ale to nie ja...
    Ale z lata też się cieszę...
    Radośnie:)

    ReplyDelete
  8. Ty mnie stardust nie irytuj, ja ma za oknem -2,5. Oddawaj chociaż 10 stopni!

    ReplyDelete
  9. Aaaaa... no właśnie... wciąż mówią o globalnym ociepleniu, a tu..
    U mnie +13, czyli jakby wiosna...
    MACHNIOM?

    ReplyDelete
  10. ej, no jak to - 21C to tutaj jeszcze nie lato! Pogoda jest przepiekna i wlasnie wiosenna (u mnie jest 18C co prawda tylko:)).

    I ode mnie rowniez jakby zalezalo to moglabym miec pol roku wiosne i pol roku jesien. I 15-25C przez caly rok. Tutejszego lata tez nie cierpie!

    ReplyDelete
  11. uwielbiam czytać to co napiszesz... a dziś to wyjątkowo micha mi się uśmiała :)
    a i owszem, u nas wiosna, chociaż też się nie spodziewałam ( wczoraj było -2 w nocy, dziś 12 rano), na weekendzie podobno wczesne lat ma zawitać- szał ciał, a ja na siebie też co włożyć nie mam (wszystko się dziwnie skurczyło :0) i nawet mi się zakupów nie chce robić...ale wiosną i tak się cieszę:)

    ReplyDelete
  12. u mnie było dziś +40 stopni ... :D
    na termometrze który leżał na słońcu.. ;)

    ReplyDelete
  13. "Gdyby to ode mnie zalezalo to bylaby tylko wiosna i jesien." - Podpisuję się pod tym stwierdzeniem obiema rękami!

    ReplyDelete
  14. Mogłabym się nawet przyznać. Po dobroci. Bo dziś tak wiosennie się zrobiło po południu:)

    ReplyDelete
  15. maybe-or-not--> A niech Ci bedzie na zdrowie:) ale oddaj troche;)

    ReplyDelete
  16. oj Stardust, marudzisz, ja mam Twoja wiosnę, jest 23.15 i 3 stopnie ciepła:)

    ReplyDelete
  17. :) normalnie się wystraszyłam :P tutaj jeszcze tak średnio się rozgościła, więc myślę, że możesz mnie uznać za niewinną :)

    Uff...

    ReplyDelete
  18. Też jestem za podziałem 6 miesięcy wiosny i 6 jesieni. W związku z czym ani grama wiosny nie oddam! Trzeba było pomyśleć, zanim podesłałaś....

    ReplyDelete
  19. Przeprowadzilam wywiad, wiosna wraca w niedziele deszczem:)) a potem ma byc wlasnie tak jak chcialam. Zobaczymy:))

    ReplyDelete
  20. Wiosna została u nas pod postacią ciepłej jesieni. Na razie ją jeszcze potrzymamy, więc ubierajcie się ciepło.

    ReplyDelete
  21. No chyba dam Ci w ucho! U mnie jeszcze śnieg za oknem! skandal!!!

    ReplyDelete
  22. Jakiegoś zaćmienia dostałam i przez dobre 20 minut próbowałam dojść co wcisnąć żeby wejść na podstronę coment... Czasem sama siebie zaskakuję.
    Swoją drogą... Nie marudź. Chcesz żeby ci zimę posłali. Mam znajomych co mają działkę na Alasce więc uważaj... :) Ciesz się słońcem...

    ReplyDelete
  23. to nie ja, u nas też jest za ciepło. ale cały weekend ma padać i być 10-12 stopni, więc jak chcesz to bierz ;)

    ReplyDelete
  24. ha! u mnie ciepło i wiosennie :)
    ale to nie ja!

    ReplyDelete
  25. No mnie trafilo, kurcze takie ladnie wiosenne sobie buciki kupilam, a tu sie trza na klapki i sandalki przerzucac.

    ReplyDelete
  26. oddam ci wiosnę dzień po moich urodzinach, czyli 22 marca

    ReplyDelete
  27. mysle ze niedlugo wroci, do mnie przynajmniej, zima znaczy sie. ale dzisiaj ma byc 18stopni, a we wtorek juz tylko normalne 7.

    no coz...

    ReplyDelete
  28. OK moja wiosna wroci, a poki co lece na wagary:)))

    ReplyDelete
  29. Przykro mi ale to byłam ja! Zawłaszczyłam sobie wiosnę bo już od dawna mi się należała - np. za mieszkanie z teściową. U mnie dzisiaj termometr pokazał 15 stopni na plusie, a jutro ma być wyżej!:))

    ReplyDelete
  30. Ciebie, Stardust, trudno zadowolić:-))) Pozdrowienia i życzenia siły dla Wspaniałego ;-)))))

    ReplyDelete
  31. Bardzo Cię lubię, ale nie ma opcji, nie oddam i już, zostaje u mnie :))) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  32. U nas jest +12 st. i można powiedzieć, że już wreszcie przyszła ta upragniona wiosna. Pogoda jest jeszcze mieszana, ale nareszcie jest cieplej. Lubię ciepełko takie do 25-26 st. I jak dla mnie, to mogłoby tak być przez okrągły rok. :)))Lea

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...