Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Saturday, March 27, 2010

Torbiszcze, czyli notka, w ktorej mozna radzic i doradzac;)

Potrzebowalam czerwona torbe, bo moja stara juz sie na tyle wysluzyla, ze nalezy jej sie wieczne odpoczywanie. Problem w tym, ze ja nienawidze sklepow, wiec wiadomo, ze na torbe polowalam w necie i telewizorni. I wlasnie pewnego pieknego dnia, namierzylam zajebiszcze torbiszcze w telewizorni, zanim sie przyjrzalam to oczywiscie juz zamowilam.
Torba przybyla poczta wczoraj i wyglada tak.


To jest tyl torby, na smyczy ma taka wkladke, bardzo pomyslowa i przydatna w moim przypadku, bo moge sobie tam trzymac karte przejazdow, a nie szukac jej wiecznie tuz przed wejsciem do subway'a. Wkladka miesci sie w tej kieszonce, z ktorej wyglada na zdjeciu. Mozna se tam tez wsadzic karty kredytowe, czy jakie pojedyncze banknoty, jakby kto chcial.


Jak widac, torba posiada 3 duze przegrody, kazda zamykana na zamek blyskawiczny, dwie boczne posiadaja rowniez kieszonki, przedzialki, pierdolniczki na rozne drobiazgi typu komorka, srurka, chuje, muje, dzikie weze.


I wreszcie przod torby, rowniez z podreczna kieszonka na... co kto chce.
Zajebiszcze torbiszcze posiada wiec wiele plusow:
- wielkosc - mozna w tym zmiescic wszystko lacznie z kuchenna umywalka.
- organizacyjnosc - mozliwosc zorganizowania, zeby naprawde wiedziec gdzie co jest.
- ciezar - jak na skorzana torbe jest lekka, a wiec nawet wypchana nie wyrwie mi stawu barkowego.
- wielofunkcyjnosc - ze wzgledu na stale ucha krotkie i przypinane ucho dlugie mozna ja noscic na rozne sposoby.
- cena - wyjatkowo korzystna, bo torbiszcze kosztuje tylko $80.00 i to juz z dostawa.
W czym problem?
Ano torba jest bardziej rozowa niz czerwona :(
Fakt, ze to bardzo ciemny roz, ale jednak roz, albo czerwien z wyraznym tonem niebieskiego.
A ja rozowego nie cierpie!!!!!!!! jak zarazy, no nie mam nic rozowego.
Nosze lila, nosze wszelakie odmiany czerwieni od jasnej malinki, az po krwista bycza czerwien, ale rozowe mnie mierzi. A torbiszcze mimo wszystko zacheca.
No i mam zagwozdke, czy przelknac ten roz i zostawic torbe? czy tez oddac?
Mam miesiac czasu na podjecie decyzji, ale wolalabym wczesniej:))
Wiec prosze o wypowiedzi, krytyke, porady co by kto zrobil na moim miejscu.
Rzadko wolam o pomoc, wiec prosze sobie ulzyc, tu sie mozna wyzyc:)))

75 comments:

  1. mi się podoba, ale to mnie, zwracam uwagę na szczegóły, ma ładną podszewkę, a to tylko torebka, więc co tam!

    ReplyDelete
  2. Margo--> Mowisz, ze moge sobie darowac ten rozowy odcien? :)) Nie bedzie to bardzo dawac po oczach? Mnie sie tez ta torba podoba i to bardzo.

    ReplyDelete
  3. e gdzie tam ona różowa???czerwona nie jest, ale różowa też nie, bardzie jasno bordowa, lub mnie wzrok myli ;0 buraczana - taka zmieszana zupa burakowa ze śmietanką:)

    ReplyDelete
  4. Kas--> No wiec ja sobie tak to tlumacze, ze to nie jest taki zdecydowany zajebisty roz:))
    Wiesz jak ja zamawialam, to sie nie mialam czasu zastanawiac, bo to szlo piorunem, ze wzgledu na te naprawde super cene. Normalnie ta torba kosztuje ok. stowy. To tylko szybko zadzwonilam, powiedzialam ze chce ta "czerwona" i tyle. Zreszta w tv to tez kolory roznie wygladaja. Jak wczoraj dostalam to sie troche wystraszylam ;) a na fakturze pisze kolor "rose" czyli roza i zupelnie zgluplam:))

    ReplyDelete
  5. Zdecydowanie fajna torba.To się nazywa "zimna czerwień", a nie żaden róż. Bo nawet czerwony jest zimny i ciepły.Na Twoim miejscu to ja bym ją sobie zostawiła, bo jest super funkcjonalna i pakowna.I nawet na zdjęciu widać, że porządnie wykończona, a to w torbie też istotne.Nawet suszarkę do włosów możesz tam włożyć:)
    Miłego, ;)

    ReplyDelete
  6. Oddałabym tylko jeśli wymiana na inny kolor, taka samą torba, taka sama cena.

    ReplyDelete
  7. Ona czyli ta torebka ma tyle wspólnego z różem co ja z blondem;)w życiu nie jest różowa

    ReplyDelete
  8. Nie oddalabym tej torby za nic:))
    Jak mnie wzrok nie myli, ona napewno nie jest pink, to taki ladny buraczek przeciez! Jest bardzo ladnie wykonana a taka iloscia przegrodek bylabym zachwycona. Ja wciaz szukam wszystkigo w mojej torebce a w tej pewnie wreszcie mialabym porzadek;)) Zazdraszczam Ci jej bardzo:)) szczegolnie za ta cene. Pozdro
    Alina

    ReplyDelete
  9. Jest bjutifulna! Ja mam awersję do różu, głównie tego mlecznego okropnego, ale z taką torbą nosiłabym się dumnie! :)

    ReplyDelete
  10. Zostaw! Ja też nie naszam różu, ale ten jest wyjątkowo wyględny i elegancki, dobrać do tego apaszkę, szminkę i masz super komplet. I nie budzi cukierkowych skojarzeń.
    Ja bym zostawiła :)
    Samej by mi się taki sprzęt przydał.
    Jak znów trochę zarobię, to sobie kupię torbę komputerową w jakimś takim kolorze.

    ReplyDelete
  11. Anabell--> Zimna czerwien brzmi dobrze;) A wlozyc to faktycznie bede tam mogla suszarke, walek do malowania, ksiazke i ze 4 motki welny do robienia robotek w wolnych chwilach.
    Co mi akurat uswiadamia, ze jednak powinnam te torbe wypchac wlasnym sprzetem i sprawdzic na zywo, czy bedzie ciezka, czy nie.
    Zrobie to we wtorek;)

    ReplyDelete
  12. Aneta--> Sprawdzalam, z kolorow zostal tylko czarny i zolty. To raczej tez mi nie pasuje.

    ReplyDelete
  13. Martaanna--> Dzieki Ci dobra kobieto, bo ja na roz mam wyjatkowo dlugie zeby:))

    ReplyDelete
  14. Alina--> wiec mnie wlasnie najbardziej ta wielofunkcyjnosc sie spodobala.
    Ciagle mysle, ale Wasze komentarze mi pomagaja, wiec dziekuje:)

    ReplyDelete
  15. Dizejka--> Ciesze sie, ze napisalas, bo skoro tez masz awersje do rozu, to rozumiesz co ja czuje:)

    ReplyDelete
  16. Iw--> Dopiero przy Twoim komentarzu pomyslalam, ze przeciez to moze byc torba zimowa. Doznalam olsnienia:) Czarny plaszcz, do tego szalik czy rekawiczki w podobnym kolorze. To moze byc to!! Ostatnia zime przezylam z torba futrzana (leopard podrabiany) i bardzo sie podobala. To w przyszlym roku moze byc zmiana.
    Ale w tym ukladzie potrzebuje torbe na lato:))))
    Cos sie znajdzie;P

    ReplyDelete
  17. Zamienię się ....mam zielony plecak, kcesz??? I sorry, ale gdzie Ty widzisz ten róż????

    ReplyDelete
  18. Zostaw koniecznie ;)) Albo niech już na ta zime, ale na wiosne/lato ja mysle ze tez ci sie przyda. To nie jest w typie takiego rozu Barbie, ani zadnym podobnym wiec absolutnie za kolor sie na nia nie obrazaj :)))
    Zawsze mozesz dalej patrzec w tv i net prawda? :))) hehe ;) A ta za ta swoja przegrodkowatosc i ta doczepke na karty boska. Ja wrzucam karte miejska w torbe, bo w portfelu miec nie moge bo mi zakloca karta bakomatowa odbior czytnika, i potem jak chce ta karte znalezc to robie kolejke przy bramkach ;p

    leave it ! :)

    ReplyDelete
  19. Star, jak Ci sie podoba, to na pewno jest mozliwosc przefarbowania. pewnie bedzie kosztowac drugie $80, no ale...

    ReplyDelete
  20. miałam kiedys podobny problem zamówilam sobie na allegro teczkę - organizer na dokumenty do szkoły podobała mi sie bardzo a kiedy przyszla okazalo sie ze wpada w roz alez bylam zalamana bo roz to na mnie dziala jak plachta na byka pokazywalam wszystkim a oni w czolo sie pukali bo to przeciez bordo a nie roz ale jak ktos jest wyczulony na roz to wychwyci go nawet i w czerwieni tak wiec tak dlugo wmawialam sobie ze teczka jest bordowa ze w koncu w to uwierzylam i ciesze sie nia do dzis ;-)))) i Tobie rowniez to polecam bo torba wypasiona ale jak sie nie przekonasz do niej to mozesz mi podeslac bedzie mi pasowala do teczki hi hi hi

    ReplyDelete
  21. to jest magenta, mój ulubiony kolor :) mówię!

    ReplyDelete
  22. Do różu daleeeeko tej torbie :)
    Odcień czerwieni na stówę. Fajna jest :)

    ReplyDelete
  23. Hmm, ale temat ;)
    Kobieca torba to jak to okreslic???
    Pozwol tak:to"kosmiczna przestrzen".Kiedys mi sie taka, bo spadla rozsypala/wysypala.Czego tam nie bylo to latwiej opisac niz co bylo... Ale mysle ze ona musi byc taka ze po slepemu sie zawsze to znajdzie czego sie pragnie ;)
    Funktionowac musi ;)Kolorek no tesz warzny ale Blondynki tesz nie sa koniecznie Blond ;)

    ReplyDelete
  24. ani to majtkowy róż , ani "w mordę daj " róż znaczy się do przełknięcia i to nawet na wiosenkę i talo.Coś do tego ,jakiś dodatek i gitara:)
    Podoba mi się i podszewka też:)

    ReplyDelete
  25. Laska, jak to jest różowe to ja jestem baletnica!

    Zostaw torbę, bo piękna jest.
    Ja Ci to mówię.

    :-))))))))))))))))))))))

    ReplyDelete
  26. Daisy dobrza mówi. Ja dodam, że jak to jest róż, to ja jestem hinduska tancerka.

    ReplyDelete
  27. nie wygląda to na róz - ale - nawet jeśli to róż - to róż jest zajebiście sexy. a w połączeniu z lampartem w środku - very, very sexy! róż dobrze wygląda do lila. i nie kombinuj Star jak koń pod górę. Torba jest SUPER !!! a Ty sobie do niej kup szpile w panterkę z różową podeszwą i bądż najseksowniejszą pięćdziesiątką w NY :)))) (no ale jak kocham róż i w ogole nie mam gustu! ;)))))

    ReplyDelete
  28. Przy tylu przegródkach i pierdutkach uroczych to ja bym może nawet róż zniosła. Który tu akurat nie występuje! Nie wiem, czy to zimna czerwień, bordo, czy magenta. Ale jedno wiem: Torba jak marzenie!

    ReplyDelete
  29. Taka w różu tyz pikna:) Ja bym zostawiła:)

    ReplyDelete
  30. Akular--> zielony plecak:)) A wiesz, ze przez moment sie zastanowilam, bo ta sama torba byla w kolorze zielonym:))

    ReplyDelete
  31. Ucieczko--> Wiec mnie wlasnie rajcuja bardzo te wszystkie bajery, bo ja jestem straszna balaganiara. Kazde szukanie w torbie konczy sie zwykle wywalaniem wszystkiego na schodach przed domem. A tutaj byloby w miare poukladane.

    ReplyDelete
  32. b.--> No daj spokoj, na pomysl przefarbowania to sie nie pisze;))

    ReplyDelete
  33. Malgoska czarna--> Jestem juz prawie przebajerowana na tak:))

    ReplyDelete
  34. Margo--> NO magneta, masz racje, tylko w magnecie jest ta kropla rozu:))

    ReplyDelete
  35. Ahena--> Cieszy mnie, ze tak wiele z Was widzi w tym jednak czerwien, tego sie po cichu spodziewalam.

    ReplyDelete
  36. Diesel--> Chyba Ci powiem, ze Cie kocham:)) Jak juz Ty nawet zabrales glos i to jeszcze z takim koronnym argumentem, ze nie kazda Blondynka jest Blond, to ja sie poddaje:))))

    ReplyDelete
  37. Star- nie przesadzajmy to nie jest taki znów wypalający gały różowy, a jak reszta torebki Ci się podoba to ja bym zostawiła. Taj jak Kaś juz stwierdziła- buraczek ze śmietaną. Jestem za zostawieniem.

    ReplyDelete
  38. Tuv--> Fakt majtkowy nie jest i po oczach nie daje za bardzo tym rozem, da sie przezyc. Co do dodatkow, to nie wiem jak w Pl. ale tutaj juz dawno nie nosi sie kolorow skoordynowanych i szczegolnie torba ma byc "plama" na pozostalych kolorach, wcale nie ma potrzeby koordynacji, a wrecz przeciwnie. Lato im wiecej kolorowe, tym lepiej.

    ReplyDelete
  39. Daisy--> DAISY!!! Ja tu Ciebie nie widzialam juz przez 100 rokow!!!! To jak Ty mnie mowisz, to ja wierze:))))))))

    ReplyDelete
  40. Lorenzo--> Ja nie wiem jak to z tym hinudskim tancowaniem jest u Lorezny, bo Lorenza co i rusz odkrywa w sobie nowe poklady talentow:) Ale wierze, na slowo. Kurde no przekonalyscie mnie kobiety!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  41. Aeljot--> Zostawie, bo kazdy komentarz jaki czytam coraz bardziej mnie przekonuje:)

    ReplyDelete
  42. Spt--> Szpile!!!! Kobieto, pamietasz jak se o malo kopytek nie polamalam na zwyklych koturnach w ubiegle lato!!! Szpile odpadaja, ale czerwony but i owszem jakis pewnie bedzie;)

    ReplyDelete
  43. Zgago--> Ciebie tez widze te przegrodki urzekly;) No ja kocham takie torby z kieszonkami, schowkami tak samo jak portki z cala masa kieszeni:))

    ReplyDelete
  44. Evita--> No cos jest w tym buraczku ze smietana, wiec zostawie:))

    ReplyDelete
  45. I na koniec do wszystkich

    Staralam sie nie czytac komentarzy w ciagu dnia, bo to nakreca i jednoczesnie zamazuje ostrosc widzenia. Ale przekonalyscie mnie moje kochane kolezanki.
    Torbiszcze jest zajebiszcze i zostanie.
    Dziekuje Wam bardzo!!!!

    ReplyDelete
  46. Dlatego magenta jest najpiękniejszym i podkreślającym kobiecość kolorem...

    mam trzy szle w kolorze magenta, sukienkę, spódnicę i jeszcze bizu :)

    cudowne życie kobiety!

    ReplyDelete
  47. Według mnie, to ta torba ma kolor koralowy i jest superowa. Wygląda na porządną i funkcjonalną. Dlatego szczerze bym Ci ją poleciła. Jednak decyzja należy wyłącznie do Ciebie, bo przecież tylko Ty ją będziesz nosiła. Też nie gustuje w różu i z pewnością nie nabyłabym rzeczy w tym kolorze. :))) Lea

    ReplyDelete
  48. torba fajna! ja bym zostawiła i w przypływie wahania wmawiała sobie, że to "wyjątkowa czerwień" jest i tyle! ;O)

    choć na róż to rzeczywiście nie wygląda!

    ReplyDelete
  49. Zostawić. W razie nasilonej awersji do różu przetetrasic na drugą stronę - panterkę lubisz?;)
    Zostawić. Kupić podobny odcień butów. Cieszyć się kompletem.

    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  50. Stardust, ja bym chciala na rurze kilka podstawowych krokow umieć zrobić. Mam nadzieję, że Spt calej wiedzy nie zostawi tylko dla siebie :-)))

    ReplyDelete
  51. Paskudny kolor!
    Do niczego CI nie pasuje!
    ODDAJ!!!
    Prześlę Ci mailem adres, na jaki tzreba przesłać torebusię.
    ;-))))))))))))))))))))))

    ReplyDelete
  52. Jeśli Cię strasznie męczy ten kolor to wystarczy, że zakonserwujesz jakimś mazidłem, a pewnie ciut ściemnieje. Fason fajny. ale jednak kart kredytowych nie nosiłabym w tych schowanku. Chyba, że od razu z pinem i aktualnym wyciągiem stanu konta ;)

    ReplyDelete
  53. Star, jak Cie ten roz, co nie jest rozem, denerwuje, to mi odsprzedaj - to akurat moja tonacja - zimna niebieskawa czerwien. Nawet buty juz do niej mam, do tej torby:)

    (no jak to jej nie przekona, to juz nic;)

    ReplyDelete
  54. Lepiej późno niż...itd., zatem dołączam do licznej już gromady popierających zakup torby - pakowna, szykowna i chyba bardzo trendy ( o ile ja się znam, choć znam się słabo ).Przy mojej posturze te obecnie modne wielkie torby w ogóle nie wchodzą w rachubę ( no, żal!), ale dla Stardust - jak najbardziej... i niech się dobrze sprawdza w użytkowaniu!

    ReplyDelete
  55. Margo--> Ale ze mnie to znow nie az taka kobieta:))

    ReplyDelete
  56. Lea--> Na szczescie torba jest w pracy, wiec moge sie spokojnie zastanowic nad komentarzami, a potem jak ja znow zobacze, to bede wiedziala na 100% co zrobic.

    ReplyDelete
  57. Evek--> Mowisz, ze gadanie do glowy pomoze? pewnie tak;))

    ReplyDelete
  58. Ratytasowa--> Mialam wizje we snie, wiec znow mam nowe emocje, ale o tym bedzie nastepna notka;)

    ReplyDelete
  59. Lorenzo--> Z ta rura, to ja naprawde nie wiem czego nas naucza na tej pierwszej lekcji? Podobno zaczyna sie to od czolgania:) to ja nie wiem, czy sie w ogole kwalifikuje?

    ReplyDelete
  60. ja bym też zostawiła.
    Do koloru ponoć można się przyzwyczaić:)

    Buziaki:)

    ReplyDelete
  61. Ruda--> Mowisz, ze bylabys sie gotowa poswiecic?;))

    ReplyDelete
  62. Magneta--> Dla mnie ta kieszonka to najbardziej praktyczna na karte metra. Ale nie byloby tak latwo ukrasc z tego karty, bo one ciasno wchodza w przegrodki to raz, a i cala kieszonka bardzo ciasno miesci sie w bocznej kieszeni torby, no i to jest tylnia strona torby, czyli ta "przy sobie". Chyba zeby ktos wiedzial i upierniczyl smycz, to innsza inszosc.

    ReplyDelete
  63. Czarownico--> Mysle, ciagle mysle, a przy okazji, to przesylka by wiecej kosztowala niz torba warta;)

    ReplyDelete
  64. Kwoko--> Dziekuje za zabranie glosu i pamietaj nigdy nie jest za pozno;))

    ReplyDelete
  65. Torba ze swoją funkcjonalnością jest zajebiaszcza ja uwielbiam tyle kieszonek i przegródek i tak dalej ... Kolor rzeczywiście wolałabym też czerwony ale i ten ciemny róż jest ładny a lato pozwala na szaleństwa kolorystyczne. Więc śmigaj przyjemnie :) I może zdradż gdzie ją kupiłaś??

    ReplyDelete
  66. Ja bym oddała. W pierwszym odruchu zostawi się sobie nielubiany kolor, bo nie chce się znowu szukać nowej torby. A potem? Wszędzie w przypadkowych sklepach, na ulicy, no wszędzie, widzi się ładne torebki w dokładnie takim kolorze jakim się chciało mieć. I tej 'nie do końca takiej' się już nie chce, i w końcu i tak jej się nie nosi. Lepiej oddać. Jest wiele fajnych torebek na świecie.

    ReplyDelete
  67. a można być aż tak, albo nie aż tak?

    Kobieta to kobieta i już!

    ReplyDelete
  68. tez różu nie cierpię.. a torbiszcze funkcjonalne wielce.nie bylo innego koloru? (moje wszystkie są czarne).

    ReplyDelete
  69. Madziula--> Torbe kupilam ogladajac QVC. obejrzalam juz chyba z 100 toreb na roznych stronach i zadna nie ma tyle bajerow co ta:) owszem sa czerwone w takim odcieniu, ktory zdecydowanie bardziej by mi sie podobal, ale poza kolorem to nic sie tam nie dzieje.

    ReplyDelete
  70. Agatho--> Kolor to jedno, ja naprawde moge sobie kupic 94 torebki w kolorze, ktory mi sie bedzie bardziej podobal niz ten, ale chodzi tez o funkcjonalnosc. Bede szczera, naprawde mialam w zyciu tylko raz tak bardzo funkcjonalna torbe, jak ta, a mozne nawet nie byla az tak funkcjonalna. A to jest rowniez bardzo wazne:))

    ReplyDelete
  71. Margo--> DZieki za wytkniecie mi braku logiki:)))) Faktycznie to tak jakbym "troche w ciazy" byla:)))))

    ReplyDelete
  72. Elfka--> Byly inne zielony, zolty, brazowy, czarny i bodajze bialy nawet byl. Ale mnie sie akurat zachcialo czerwonej torby, bo stara czerwona sie zbyla:(
    Czarnych i brazowych toreb to mam do czorta i ciut, ciut. Nudne to, ja tez sie ubieram raczej konserwatywnie jesli chodzi o kolorystyke, wiec chce czyms ozywic. A jest tutaj taka tendencja na kontrastowosc kolorow, torba ma byc plama. Ciagle mysle;) pojde jutro do pracy, to ja sobie jeszcze raz sensownie obadam.

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...