Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Saturday, May 29, 2010

Na szezlongu




Spt juz czwarty dzien bierze Nowy York z buta, ja towarzysze jej jak moge, czyli czolgam sie za nia z wywalonym jezorem na brodzie i strzelam oczami na lewo i prawo, zeby gdzies ulozyc dupe.
Jak widac czesto mi sie udaje:)))
W miedzyczasie pobieramy nauki tanca na rurze, nie publikujemy zdjec, bo blog jest otwarty i istnieje powazne zagrozenie deprawacji nieletnich.
Natomiast ponizsze zdjecie przedstawia sposob w jaki chlodzimy nasze rozbuzowane zmysly i ciala po lekcji tanca.






29 comments:

  1. Hahaha :D. Zdjęcie super, może dobrze, że tych na rurze nie publikujesz ;). Miłej zabawy życzę!

    ReplyDelete
  2. Dziewczyny - ile w Was radosci zycia!!!

    ReplyDelete
  3. Uśmiechnięte i szczęśliwe:)Tak trzymać.

    ReplyDelete
  4. to z wodotryskiem bardzo mi się podoba:)

    ReplyDelete
  5. TAKIM to dobrze:)))).
    Bawcie się wiec ile wlezie:)

    ReplyDelete
  6. ta radość w Was jest autentycznie zaraźliwa:) i te bluzki bez rękawów- och jak ja bym chciała, żeby i u nas już tak ciepło było:)

    ReplyDelete
  7. nie no...świniaki jesteście!
    I do tego krzywe jak cholera!:P

    :))))

    ReplyDelete
  8. Życzę przyjemnego pobytu Twojemu Gościowi!!!
    Mam nadzieję, że zamieścisz wkrótce zdjęcia z Waszych wypraw po NY.
    Bawcie sie dobrze!!!!

    ReplyDelete
  9. Zwiedzanie najlepiej wychodzi jednak z buta
    można zobaczyć to co z za szyb auta umyka....;)

    ReplyDelete
  10. Hmmm, znając wigor Spt to nieźle dostaniesz w kość :)
    Buziaki dla obu Pań.

    ReplyDelete
  11. A jak się w tym odnajduje Wspaniały?

    ReplyDelete
  12. Zazdraszczam coraz bardziej i tego zwiedzania, i tej pogody a najbardziej tych Waszych uśmiechów:) A jednocześnie cieszę się wraz z Wami z tego, że razem Wam tak sympatycznie i miło:)) Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  13. Zgaga, no jak to jak? Świruje z Nimi:)

    ReplyDelete
  14. Pogoda musi dopisywać skoro się chłodzicie w fontannie :D
    Aż miło popatrzeć na taaaakie uśmiechy :)

    ReplyDelete
  15. Fajnie Wam tam. Jak wiadomo goście najczęściej chcą zobaczyć WSZYSTKO! A Twoje miasto jest jednym z najciekawszych na świecie - powodzenia i dalej takich świetnych nastrojów Wam życzę!

    ReplyDelete
  16. gratuluję kondycji:) chłodzenie super zwłaszcza ta różowa instalacja - działa na wyobraźnię :)

    ReplyDelete
  17. dalabym duzo, zeby te fotki na rurze obejrzec ;)

    fajnie wygladacie na tych "fotelikach" :D

    ReplyDelete
  18. Wybaczcie, ze nie odpowiadam na wszystkie komentarze pojedynczo, ale naprawde nie mamy czasu. Natomiast musze odpowiedziec na pytanie Zgagi, ktore to pytanie przekazalam Wspanialemu i zapytalam "co mam napisac?" Odpowiedzial "napisz, ze jestem caly posiniaczony, bo mnie bijecie" :)))))
    A zupelnie serio, to Wspanialy jest zachwycony nasza Spt i uwaza, ze jest cudownym i zupelnie bezstresowym gosciem.

    ReplyDelete
  19. denerwuja mnie zadowolone baby, nawet te zmęczone też, denerwują mnie w kolorowych fontannach i w ogóle!

    ReplyDelete
  20. Oooo, a co to takiego czerwonego w tej fontannie? I nie chodzi mi tu wcale o Spt :-)

    ReplyDelete
  21. A ja ta siwa znam:) Jej podobizna wisi na scianie w Kielcach na dworcu PKS:))

    ReplyDelete
  22. Jakie ładne z Was rzeżby na tych szezlongach! ;))
    A obrazek ze Statuą Wolności bardzo odpowiedni dla wizyty gościa w USA . :)

    ReplyDelete
  23. Kasiu--> A Ty myslisz, ze to fotomontaz??

    ReplyDelete
  24. takiego szezlongu potrzebuję do siebie do pokoju ! :D

    ReplyDelete
  25. Piękne to nowe logo, takie czysto amerykańskie :) I od razu wiadomo, skąd piszesz!
    Pozdrowienia najserdeczniejsze !!!

    ReplyDelete
  26. Omamo! Widac, ze bawicie sie swietnie:-) Zdjecie w fontannie rewelacyjne!

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...