Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Wednesday, July 28, 2010

Poszukuje

Mlodych ludzi zainteresowanych muzyka, a jeszcze lepiej zawodowych muzykow, zamieszkalych w Krakowie i okolicy:))
Blizszych informacji udziele prywatnie ;) kontakt: luckyme3@wp.pl

23 comments:

  1. jakby nie patrzeć Kraków zamieszkuję, muzyką sie interesuje, ale coś czuje, że to nie mnie poszukujesz:P :) niestety

    ReplyDelete
  2. A kto wie czy nie? Moze jednak napisz:)

    ReplyDelete
  3. Hmmm...na nic z Twoich warunków się nie załapuję!! Buuuuu, no po prostu nie spełniam ani jednego kryterium ;((((((((

    ReplyDelete
  4. Zante--> Jak to nie? Jestes MLODA to raz, a dwa mieszkasz na pewno w blizszej okolicy Krakowa niz ja:)))

    ReplyDelete
  5. Witaj Stardust! Ja mam całkiem niedaleko do Wawelu. Tyko ze cztery kilometry i już jestem nad Martwą Wisłą w Gdańsku. Potem już tylko kilkaset metrów od Wisły na Wawel. Czyli sumując: do Wisły cztery, od Wisły na Wawel pół, to wychodzi jak drut cztery i pół kilometra. To jak - może być? ;-)

    ReplyDelete
  6. Star interesuję się muzyką, nawet mam kolegów co się profesjonalisty som jak kcesz to pisz na gg

    ReplyDelete
  7. No cóż, ja mam tylko na pęczki w Szczecinie :(

    ReplyDelete
  8. Mironq--> Kwalifikujesz sie:))))))

    ReplyDelete
  9. Abiolcia--> Kochana ja zlikwidowalam gg:(( Bardzo prosze napisz mi maila:)

    ReplyDelete
  10. Margo--> Szkoda, ze nie w Krakowie;)

    ReplyDelete
  11. Biznes jakis szykujesz stardust?
    Mlody duchem (starszy cialem), muzyka zainteresowany jak najbardziej, profesjonalista muzyczny ZADEN, z pokrakowskiej baaaardzo odleglej okolicy

    ReplyDelete
  12. Uuuu... to chyba raczej nie mnie szukasz :D ale powodzenia życzę w prowadzeniu castingu ;)

    ReplyDelete
  13. No tak! W zasadzie pod Krakowem!;-))))))))))

    ReplyDelete
  14. Znam młodych ludzi z Krakowa, co to grają i śpiewają pięknie. Daj znać o co chodzi na mail lotnica@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Stardust, co Ty znowu ciekawego wymysliłas:)

    ReplyDelete
  16. Jakiś zespół tworzysz? :) Bo ogłoszenie brzmi bardzo ciekawie :) nie mogę sie zgłosić... bo mam ucho głuchego :)

    ReplyDelete
  17. mam nadzieje ze wycieczka sie uda:))) moja na zachod udala sie bardzo. drugi dzien po powrocie i cierpie...

    ReplyDelete
  18. jak sie palic bedzie w Krakowie to dzwon do mnie ja podam ci nr do prawdziwego STRARZAKA w Krakowie i nawet wydyplomanowego z wszelkiemi upowarznieniami :))))

    ReplyDelete
  19. A ja mam bliżej do Martwej Wisły niż Mironq i co?

    ReplyDelete
  20. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  21. Prawdę mówiąc czuję sie opuszczona...nie dość, że MI krzyż jakies brutale zabierają, to jeszcze Stardust zapadła sie pod ziemię...buuuuuuuuuuuuu

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...