Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Friday, October 22, 2010

Tak dobrze zarlo...

... i zdechlo:)))
Chwilowo nie mam pomyslu na zycie.
Czekam na zmiane pradow, na pomyslne wiatry i chujwicojeszcze.
A do tego wszystkiego mam kupe roboty, wcale nie zwiazanej z robota per se.
Oooo a "Per se" to jedna z najdrozszych knajp w NYC obiad kosztuje $275.00 od osoby.
I jest to obiad 9 daniowy, tak wszystkiego po ociupince, szczypte tego, na czubek widelca tamtego...
Ale przeciez nie chodzi o to zeby sie za te trzy stowy nazrec, jeno zeby doznac orgazmu podniebienia.
Glodnemu zawsze chleb na mysli.

P.S.
Rodzina, Bog, Honor i Ojczyzna to najbardziej przereklamowane slowa.
W zyciu nie ma nic za darmo... ;)) I cale szczescie:)))))))))))))))))))))

P.S.2
Prosze sie nie skarzyc, ze notka jest niezrozumiala, w koncu nie chodzi o to zeby rozumec, jeno zeby poczytac;)

P.S.3
Dziekuje za wszystkie komentarze do poprzedniej notki i przepraszam, ze nie odpisywalam, ale jestem zakrecona. Dziecko wyleguje sie na tatusku, a za oknem widac Manhattan:))
I Fasolka ma faktycznie odpowiedni stosunek do swiata, wypina dupe na co sie da, a reszte olewa:)))

21 comments:

  1. no to czas na śniadanie! ;O) pozdrówka!

    ReplyDelete
  2. Glodnemu zawsze chleb na mysli ??

    @Stardust

    prosze zajrzyj dzis do mnie. Jest tam notatka o Twoim blogu: )

    ReplyDelete
  3. PS.2 przemawia do mnie najbardziej. :)

    ReplyDelete
  4. A ja doskonale rozumiem,blizniak jestem w koncu:)
    █$█ __________________ █
    _ █$$██ _______________ ██
    _ █$$$$██ _____________ █$█
    _ █$((▂))$██ __________ █$$█
    _ ██$$$$$$$█ _______ ██((▂))█
    _ ██$'¤'¤'$$$█ _____ █$$$$$$$█
    _ ██$¤'¤'¤'¤$$$▌__ █$$$'¤'¤'¤$$▌
    _ ██$'¤'¤'¤'¤'¤$$▌_█$$¤'¤'¤'¤$$▌
    _ ██$$'¤'¤'¤'¤'¤$$▌█$$'¤'¤'¤'¤'$▌
    __ ██$$'¤'¤'¤'¤'¤$$▌█$'¤'¤'¤$$▌
    ____ ██$▌'¤'¤'¤'¤$$▌█$'¤'¤'$▌
    _ ███$$_$$▌'¤'¤'¤'¤▌█$'¤'¤▌
    _██((▂))$$$$▌_$$$$$$$$$▌_O_O
    ██$$$$$$$$$$$$▌_$$$$$▌ __▌ ▌
    ██$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$▌_$▌ __ ▌ ▌
    ██$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'$$$▌_●██▌
    ██$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$▌●██▌
    _██$$$$$$$$$$$$$$●███▌
    _ ██$((▂))$$$$$_●███▌
    ___ ████$$$_●███▌
    _______ ●███▌
    ____ ●██▌
    ___●█▌_____$$$$$_____$$$$$
    _●█▌◘_____$SSSS$$$$$$SSSS$
    ____◘_____$$$$$SSSSSSSS$$S$
    ____◘______$$SSSSSSSSSSSSSS$
    ___◘______$SSSSSSSSSSSSSSSS$
    ___◘_____$SSSSSSSSSSSSSSSSSS$
    ___◘_____$SSSSS*█**█SSSSSSSS$
    ____◘____$SS************SSSS$
    ____$$◘$$_$*******➊******SS$
    ___$SS◘SSS$_*$************S$
    ___$SS◘SSSS$$$$***♥*****S$
    ___$SS◘$SSSSSSS$SSSSSS$*
    ____$S◘SSSSSSSSSSSSSSSS$$
    ______◘$$SSSSS (¯`·´¯) SSSS$$
    _____◘___ $$SSS `·.¸·´SSSSSS$$
    __________$$$SSSSSSSSSSSSS$$
    _$$$$$____$SSSSSSSSSSSSSSS$$
    $SSSSS$SSS$$SSSSSSSSSSSSSS$$
    $SSSSSS$SS$SSSSSSSSSSSSSS$$$$
    $SSSSSS$SS$SSSSSSSSSSSSS$SSS$$
    $SSSSSS$SSS$SSSSSS$$$SSS$SSS$$
    $SSSSSS$SSSS$SSSS$SSSS$$$SS$$
    _$SSSS$$$$SSS$SS$SSSSSS$$$$$
    __$$$$_________$$SSSSSSS$
    _______________$S$SSSSSS$
    ________________$SSSSSSS$
    _________________$$SSSS$
    ___________________$$$$

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. Evek--> Sniadanie, potem lazenie, kurde jak mi to chodzenie weszlo w krew;)) Przez ostatni tydzien robie srednio 8000 krokow:))

    ReplyDelete
  6. Tribu--> Bylam, obsmialam sie jak norka:))) Dzieki!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. MAGA--> Masz racje, tak to mniej wiecej jest:))

    ReplyDelete
  8. Stosunek Fasolki do świata, jest w porzo. Mam chwilowo taki sam;-))))

    ReplyDelete
  9. notka fajnie ze się pojawiła :) obiad za 300 zielonych czemu nie - pytam tylko kto na ochotnika zaprasza ;) ale fotka na wstępie z anielską/diabelską damą na ławeczce zajefajne ;) pozdrawiam

    ReplyDelete
  10. i prawidłowy stosunek...mnie by sie taki przydał! czemuż się z tym od razu nie urodziłam!? bo nauka olewania różnie mi idzie:P :)

    ReplyDelete
  11. Ciekawy blog... ale nie wszystko chyba jeszcze rozumiem ;p

    Jakie PS-Y?;p

    ReplyDelete
  12. Myślę, że gdybyśmy częściej przyjmowali wobec zycia i spraw życiowych postawę Fasolki, od razu byłoby inaczej ;)
    zrodzonaz

    ReplyDelete
  13. Elfi--> Czytam od czasu do czasu menu tej restauracji i bede szczera chetnie znalazlabym sponsora:))

    ReplyDelete
  14. Kas--> A ja mysle, ze my sie wszyscy rodzimy z takim wlasnie stosunkiem do swiata, tylko proces ziemskiego dorastania polega na tym, ze nam wszsycy po kolei wypaczaja poglady;/

    ReplyDelete
  15. Beauty--> A co tu jest do rozumienia? i po co? Pamietaj, ze im mniej wiesz i rozumiesz tym lepiej dla Ciebie:))

    ReplyDelete
  16. Zrodzonaz--> Masz racje, ide sie wypiac;)))

    ReplyDelete
  17. Akularku--> To z Fasolka jest nas juz 3 w klubie:)))

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...