Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Thursday, November 4, 2010

Barwy amerykanskiej polityki

Dwa lata temu Ameryka zaszokowala swiat czarnym Prezydentem.
Mnie najbardziej zaszokowal szok swiata, bo ja nie jestem rasistka. Nie ma we mnie za grosz rasizmu, wiec nie rozumiem jak cos takiego moze szokowac, zwlaszcza w XXI wieku. No ale sa tacy, co ich ten szok tak trzyma, ze im do dzis nie przeszlo i z dnia na dzien oczy coraz bardziej wychodza im z orbity i wygladaja jakby sie wlasnym gownem zatruli. Nie wierzycie?
To popatrzcie na to zdjecie:


Ten facet to Mitch Colon*. Jeden z Republikkkanow na wysokim szczeblu, a moze nawet na najwyzszym bo dzis dosc glosno szczekal:))
Czy Wam ta twarz nie kojarzy sie z ciota, taka do reszty zrypana ciota, ktorej fredzle z dupy wisza?
Mnie sie kojarzy, ilekroc widze te gebe to zawsze sie zastanawiam nad jego preferencjami seksualnymi. Drugim skojarzeniem jest permanentny problem z oddawaniem stolca.
Tu musze zrobic publiczne wyznanie, ja mam problem z reglarnym oddawaniem, ale jeszcze nigdy nie rzucilo mi sie to na oczy. Mitch wyglada tak, jakby mu wlasne gowno wypychalo oczy przed okulary.
Dla mnie Mitch Colon to zielony ludzik. Nie pytajcie dlaczego? bo tak!
No dobra, czepiam sie:) Ale ile mam z tego przyjemnosci:))
Bo jak tu sie nie czepiac? Jak co i rusz jakis z Repukkks sie ujawnia, nie na ochotnika braboze, ale przez przypadek ze sklonnosciami do chlopcow.
I nie zebym miala cos przeciwko, bo mnie tam wsio adnako, ale to przeciez partia tych bogobojnych:)))) Demokraci tez sie bzykaja na boku, ale narazie jeszcze glownie z kobietami i to calkiem ladnymi. Jesli ktos pamieta afere Eliota Spitzera, to dziewcze bylo jak malowane, Monice Lewinsky tez nie mozna bylo wiele zarzucic.. no moze nadwage, ale buzie miala ladna.
A Repukkks szukaja wrazen w meskiej toalecie, w dodatku na lotnisku w Minnesota (!!!) to juz naprawde trzeba byc paskudnym, ostatnim chujem, zeby tak nisko upasc.
Albo trzeba miec na imie Dick, albo Lindsey.
O tutaj, prosze:



Ten facet ma na imie Lindsey. Kto przy zdrowych zmyslach daje tak na imie potomkowi plci meskiej? Lindsey... bardzo mesko brzmiace imie:D:D:D
Piekna baba z tego Lindsey'a, tego nazywam fioletowym ludzikiem.
Slyszalam kiedys historie z koncowki XIX wieku jak chlopcu dano na imie Wanda. Bylo to w jakiejs polskiej wsi, cala wies sie nagrzmocila jak odrzutowce i pojechali wozem konnym do kosciola ochrzcic dziecko i ochrzcili, dali dziecku na imie Wanda.
Dopiero w domu przy przewijaniu ktos sie dopatrzyl, ze to Wandzie nie przystoi miec siusiaka i pojechali w te pedy z powrotem do kociola odchrzcic i ponoc im sie nawet udalo.
Uroda to Mr. Colon i Lindsey przypominaja mi Jarkacza, oni tylko maja wiecej wzrostu, ale z geby tak samo im patrzy:)
A po wtorkowych wyborach Repukkks nabrali wiatru w skrzydla, bo jedyny wsrod nich kolorowy dostal sie na wysokie stanowisko. Mianowicie w zwiazku z przejeciem wladzy w House of Congress przez Repukkks, John Boner*, pomaranczowy mezczyzna zostanie wkrotce Speaker of the House.




Na zdjeciu powyzej podobizna pomaranczowego mezczyzny na potwierdzenie, ze pisze prawde. I bardzo prosze niech mi nikt nie mowi, ze gdzies na swiecie rodza sie ludzie w tym kolorze. To jest mozliwe only in America.
Weszlam dzis na strony repubkkks zeby zobaczyc jak sie miewa wrog:) i doczytalam, ze kazdy z wyzej opisanych panow bedzie prawdopodobnie kandydowal w wyborach prezydenckich 2012. Oprocz w/w przewiduje sie rowniez kadnydature bylego majora NYC Gulianiego, dla przypomnienia oto zdjecie. Tu juz chyba nie musze wyjasniac, ze Guliani to rozowy ludzik:



Moze rowniez kadydowac niejaki pan Newt Gingrich, ktory zeni sie szybciej niz rozwodzi i ktory pozwal swoja pierwsza zone do sadu o rozwod gdy lezala w szpitalu chora na raka, zrobil to ponoc w obecnosci corek. No grunt to miec odpowiednia etyke i wartosci moralne.
Ani chybi bedzie rowniez kandydowac faworytka z poprzednich wyborow, ktora byla wowczas maskotka Starca z Niemcem, Sarah Palin!!!
Bedzie wesolo:D:D:D:D
Repukkks zadbaja o dostawe rozrywki jak swiezych buleczek:)
Na liscie jest tez nazwisko generala, ktory doprowadzil armie amerykanska do zwyciestwa.... CO??? Nie bylo zwyciestwa???
Slucham... ze.. NIGDY nie bylo zwyciestwa???
Kryste!!! Nie czepiajmy sie drobiazgow, jak nie bylo zwyciestwa, to przeciez pare wojen mamy ciagle w toku no i jesli nastepnym prezydentem bedzie Repukkk to na bank jeszcze kilka nowych wywola, lista krajow do napadniecia jest dluga...
No to ten general to jest, ten...no Betrayus*..
Kandydowac ma ronwiez Bobby Pindol* i tu troche mi glupio, bo w Europie Pindol moze sie brzydko kojarzyc... no ale my nie Europiency, my Amerykancy jak nam sie zachce Pindola, to nam nikt nie stanie na drodze. Pindol pasuje mi na niebieskiego ludzia.
Mielismy juz Busha i Dicka, co w potocznym tlumaczeniu brzmi Krzak i Chuj, a wiadomo do czego chuj w krzakach zdolny. Jak sie dorwali do wladzy, to doszczetnie spierdolili kraj. Teraz wszyscy oczekuja od Obamy zeby naprawil raz, dwa, trzy to co tamci dwaj spierdolili przez cale 8 lat. Ale nic to przyjdzie nastepny Repukkk i naprawi. Bardzo chcialabym to zobaczyc.
I po roku jego prezydentury zmienimy nazwe kraju na Korporacyjny Oboz Pracy, kto wie czy nie przyda nam sie ten napis z Oswiecimia, co to sie Szwedom niedawno spodobal. Pierdyknie sie na wszystkich lotniskach i bedzie wiadomo o socho.
I bedzie gitara:)))
A wesolo bedzie jak chuj, albo i jeszcze dwa chuje... a co? Chujow nigdy za duzo:))
A w partii repukkkow jest ich od pyty, bo jak widac z moich kolorowanek flaga Repukkks jest flaga teczowa, ale nie mylic z gejami, bo Repukkks ciagle siedza w szafie.
Ma tez kadnydowac jedyny Repukkk, ktory wyglada normalnie, czyli jak mezczyzna a nie rozpierdolona w drzazgi ciota, Mitt Romney:



Tylko on chyba nie bardzo ma szanse, bo on jest Mormon, a to prawie tak samo jak czarny Obama. Chociaz skoro juz jest czarny, jest pomaranczowy, to moze i normalny Mormon sie przeslizgnie.

* to nie sa bledy w pisowni nazwisk, ja tych osobnikow tak nazywam.

47 comments:

  1. Stardust kochana! ty na pradwę nie możesz mnie adoptować??!! :)

    ReplyDelete
  2. Przy krzaku i chuju nie dałam rady i parsknęłam śmiechem :)))) Ale fakt, ile razy słyszę imię Dick, tyle razy się zastanawiam jak bardzo rodzice dziecka nie lubili ;)
    A o pomarańczowym coś wczoraj było w programie tego amerykańskiego komika, co ostatnio nie był grzeczny wobec Obamy i go zirytował podczas wywiadu :) Kurde zapomniałam jak on się nazywa.

    ReplyDelete
  3. Stardust - trzeba było uprzedzić na wstępie, że czytanie tego posta grozi awarią zwieraczy ze śmiechu ;););)
    Czy Mr. Colon wie, że w dalekim, pięknym kraju-raju jest jego imieniem (stricte nazwiskiem) nazwany preparat na przeczyszczenie jelit?? Coś jest na rzeczy... nomen-omen.
    Można tak dalej - Lindsey ma uśmiech, jak gospodyni domowa z amerykańskiej reklamy margaryny w katach 50-tych (szczerze nie potrafi?), Gingrich w ogóle chyba wyorbitował poza wszelkie kategorie ze swoją moralnością, itd..
    Z reguły jeśli chodzi o polityków mam w głowie jedno pytanko - czy to stado nie czuje, jak się wygłupia?

    ReplyDelete
  4. Pardon, Potomstwo mam na kolanach i walnęłam literówkę - "latach", oczywiście.

    ReplyDelete
  5. Oj, Stardust, kolorowo i wesoło u Was w polityce! ;D

    U nas to tylko jeden na drugiego się naburmusza, ręki nie poda, a tu widzę - bossowie nie tylko ręką z ludem się dzielą.... :))))))

    ReplyDelete
  6. :D sądząc po szerokim uśmiechu Lindsay ma przynajmniej stolce udane.
    Wiesz, to nie jest żadne pocieszenie, ale jednak chyba na całym świecie do polityki pchają się jacyś felerni faceci. Ci udani zajmują się całkiem czymś innym :)

    ReplyDelete
  7. Star nie wiem co mnie podkusiło aby do Ciebie z rana zajrzeć, no i tak mnie zbrzydziły te zdjęcia, że cały dzień mam równo spierd... jedyna pociecha w tym całym zbrzydzeniu, że nie tylko u nas są takie chuje, ale na całym świecie :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. Gdybym mogła zaproponowałabym Ci stanowisko naczelnego satyryka kraju każdego ;] Bo Ci, którzy są to mogą Ci,którzy są mogą Ci najwyżej paluszki u stóp lizać ;] bardzo dziękuję za politycznie niepoprawny poranek i szybki kurs hamerykańskiej polityki :]

    ReplyDelete
  9. Mormon, normalny Mormon - popłakałam się prawie ze śmiechu...
    Ps. Fajnie wiedzieć, że innym też się kojarzą politycy no, z wizytami w kibelku ;)))))

    ReplyDelete
  10. Normalnie los masakros się szykuje...;/

    ReplyDelete
  11. Evek--> No kota w worku? Miej litosc przyjedz chociaz:))))

    ReplyDelete
  12. Pani Koala--> Chodzi Ci oczywiscie o Jon Stewart:) Ba to jest jedyny program w calej telewizji wart ogladania, a juz na 100% lepszy niz wiekszosc news'ow jak np. Fixed News, ktory musialam zablokowac w moim prywatnym tv, bo przeciez nie mozna uzywac brillo do szorowania ekranu za kazdym razem jak ktos niechcacy przelaczy na fox:)))))

    ReplyDelete
  13. Laki--> Nazwisko Colon'a, tak jak i pozostale grubym drukiem napisane nazwiska maja inna oryginalna pisownie, to ja sobie je tak upraszczam i tak ich nazywam. Tak samo jak Boner. I tutaj musze wyjasnic co "boner" oznacza. Nie wiem czy sie kiedys spotkalas z tym, ze dawno temu chlopcy ktorym przytrafila sie instynktowna erekcja mowili ze "dostali kosc", no akurat tam gdzie kosci nie ma:))) Tak samo mowi sie w jezyku angielskim i boner to wlasnie ta kosc, czyli niekontrolowana erekcja.

    ReplyDelete
  14. Anulla--> Kolorowo to fakt, ale wesolo jak skurwysyn:))) A zanosi sie na to, ze bedzie jeszcze weselej. Szkoda slow...
    Ekwador wyglada coraz bardziej ponentnie z mojej perspektywy:)

    ReplyDelete
  15. Magenta--> Lindsey wyglada tak szczesliwie jakby mial te stolce zupelnie niezleznie od jego woli, tak zwane plynne i nie wymagajace wysilku ani skupienia z jego strony:)))

    ReplyDelete
  16. Czarny Ptaku--> Ty nie narzekaj, masz spierdolony tylko jeden dzien. Ja mam spierdolona reszte zycia!!! Rozumiesz? Telewizora sie boje wlaczyc, jak przechodze obok kiosku z gazetami to oczy zamykam, zeby sie nie wystraszyc. Jak tak dalej pojdzie to sie zaczne jakac i wyobrazasz sobie wteeee dddy moooo jjje nnnnoo tttkiiiii ??

    ReplyDelete
  17. Porcelanowa--> Gdyby to co napisalam w tej notce bylo tylko smieszne, to z pocalowaniem reki przyjelabym te pozycje:)) Ale to jest niestety TRAGICZNE :((

    ReplyDelete
  18. Malutka--> Mormon jak zywy, wypisz wymaluj Mormon. A takich jest pelno w stanie Utah, oni tam kurwa slonce grabiami sciagaja do dzisiaj. Ty w zyciu nie widzialas takiego skansenu:)))

    ReplyDelete
  19. Akemi--> Los masakros to malo powiedziane chyba. Tu musi sie odbyc jakas jatka bo inaczej nic z tego nie bedzie.

    ReplyDelete
  20. no to ja sie przywitam. udalo mi sie zrobic przerwe w pilnowaniu dzieciaka i zajrzalam.
    podobaja mi sie instrukcja czytania bloga.
    rzeczywiscie jesli chodzi o tych panow to niezle twarzowce. szczegolnie ten pomaranczowy. prawie jak lepper. ale tego dicka to ja musze obronic. bo dick to przeciez richard, a jak wiadomo- wszystkie ryski to fajne chlopaki.

    ReplyDelete
  21. Stardust - wielkie dzięki za lekcję języka potocznego :)) Nie znałam :)

    ReplyDelete
  22. Tranikowa--> Zgadzam sie z Ryskami, ale jak sie zyje w kraju, w ktorym na Ryska wola sie "chuj" to chyba raczej nie dalabym dziecku tak na imie. No chyba zebym bardzo tego bachora nie lubila:)) Czy mozna sie wobec tego dziwic, ze jedna z corek Dicka jest lesbijka? Ja sie nie dziwie, jakby moj ojciec byl chujem to tez bym zmienila orientacje.
    Jak bylam dzieckiem to normalni ludzie omijali imiona takie jak Ignac i Wacek, bo sie kojarzyly. I na tym wlasnie polega cala tajemnica, omijac co sie kojarzy, a nie skazywac bachora na wieczne potepienie. Chociaz w przypadku opisanego w notce chuja w krzakach, to akurat imie raczej by nic nie zmienilo.
    A w ogole to sie ciesze, ze mnie odwiedzilas:))))

    ReplyDelete
  23. Stardaście, proszę umieszczać na początku notek informację, że należy odstawić napoje wszelkie przed czytaniem. W innym razie grozi to opluciem monitora. Bardzo to pomoże czytającym.
    A poza tym to fajnie wiedzieć, że dupki są takie same na całym świecie.
    Zamiast Ekwadoru polecam Brazylię.

    ReplyDelete
  24. Iva--> Przyznaje, ze Mormon jest przystojnym facetem. To niezaprzeczalny fakt, ale cala ta reszta. Ja pitole skad sie tacy biora? Cala ta partia to jak dzieci paskudnej pizdy i zlamanego chuja:))) Jak jeden maz. Ja nawet ciekawa jestem jak sie plodzi takie poczwary?

    ReplyDelete
  25. Marku--> Ja caly czas stawiam na Belize, ale sie Wspanialy ostatnio zachwycil Ekwadorem. No nic granica wieku emerytalnego w Sanach jest "smierc" wiec mozemy sobie pomarzyc:))))

    ReplyDelete
  26. ja cie zastrzele - nastepnym razem ostrzezenie zycze sobie Specjalnie dla mnie - nie czytac w Texasie w Biurze!!! ;)
    na szczescie napisalas po polsku, ale wiesz... Texas...
    ;)
    (Rinonka)

    ReplyDelete
  27. @Stardust

    Mormoni to ten sam klub co Masoni. Wszyscy prezydenci sa u was Masonami ( nawet opaleni )
    Mormon ma najwieksze szanse, nawet jakby okazal sie, ze jest ciotka.

    ReplyDelete
  28. Rinonka--> Hahahahahaha :)))))))))))) Wyobrazam sobie!!!!!!!! Na szczecie nic nie napisalam, ze kandydatem moze byc rowniez JEB Bush, wyobrazasz sobie takie IMIE?????? Jebany bush!!!!!!!!!!!!!!Bo to fakt, ze wszystkie bushe maja to do siebie czego nie dotkna to zjebia. Poczawszy od pradziadka, czy tam dziadka, ktory byl bankierem samego Hitlera:)))

    ReplyDelete
  29. Tribu--> Nie masz racji, bo Masoni to nie Mormoni. Mormoni to religia, Masoni to club. Masonami bylo tylko 15 amerykanskich prezydentow i byli to Washington, Monroe, Jackson, Polk, Buchanan, Andrew Johnson, Garfield, McKinley,
    Theodor Roosvelt, Taft, Harding, Franklin Roosvelt, Truman, LB Johnson i ostatni Ford. Podobno Clinton tez nalezy do Lozy Masonskiej, ale nie jestem pewna.
    Masz chyba na mysli klub Skull and Bones do ktorego nalezeli obydwaj Bushe, John Kerry (niedoszly prezydent) no i oczywiscie dziadek Prescot Bush, ten od Hitlera.

    ReplyDelete
  30. Ten smiec lindsay to senator z mojego stanu. KRWA ale w tej S. Carolina to sa hyki (wiesniaki). NIC nie wiedza. Glupie jak but!

    ReplyDelete
  31. W sumie to ciekawe psychologiczne zagadnienie: dlaczego faceci bedacy homoseksualistami pchaja sie drzwiami i oknami do partii, w ktorej ze swoimi preferencjami musza sie ukrywac po kiblach na lotniskach.

    Wystarczyloby, ze wstapiliby w szeregi demokratow i mogliby jak ludzie uprawiac seks a nawet pokazywac sie z partnerem, a nie bawic w taka ciuciubabke...

    A Korporacyjny Oboz Pracy i "arbeit macht frei" priceless ;)))

    ReplyDelete
  32. Stardust - Ty wiesz, ze ja za Obama jestem, z prostego powodu, on jest inny niż wszyscy ci przed nim, no i reprezentuje mój naiwny moze pogląd na świat, że wszyscy są równi i nie ma równiejszych:)
    ale oczywiście
    to sie nie wszystkim musi podobac i własnie to pokazała Ameryka, ich podwórko i ich cyrk...
    zdjęcia powyższe jakie sa takie są, mężczyźni wyglądają różnie, ale co do ich preferencji seksualnych to jest ich sprawa, niszczyć będe tylko pedofilów.

    ReplyDelete
  33. TheInsurgent--> Mieszkasz w konserwatywnym stanie, dobrze ze nie w Utah:))

    ReplyDelete
  34. Beata--> Zupelnie nie zrozumialas:)) Ja nie mam nic przeciwko temu co Ameryka pokazala, pokazac to jest nic, ale "walk the talk" to jest dopiero cos. A ja czekam wlasnie na "walk the talk". Wierz mi za ZYJE w tym kraju a nie znam go z filmow, troche sie na tym znam po 26 latach. Nie mam nic do preferencji seksualnych, poza szacunkiem do gejow. Uwazam, ze powinni miec takie samo prawo do zawierania malzenstw jak ja i Ty, ba jestem nawet za prawem do adopcji. Bo nie widze zadnych przeciwskazan, a niekochanych dzieci jest na swiecie duzo i jest im obojetne czy beda kochane przez dwoch tatusiow, dwie mamusie czy tez tatusia i mamusie. Wazne zeby byly kochane.
    Natomiast jestem calym sercem i cala soba przeciwko hipokryzji i o tym jest ta notka, bo partia republikanska to partia homofobow, ktorzy ciagle glosuja przeciwko prawom dla gejow. A jak przyjdzie co do czego, to co chwila sie okazuje, ze ten wlasnie gosujacy przeciwko prawom gejow senator sam jest klozetowym gejem. I takich nazywam CIOTAMI.
    Mam nadzieje, ze wyjasnilam.

    ReplyDelete
  35. Futrzak--> Tez tego nie rozumiem, ale chyba jak zyjesz w hipokryzji, w klamstwie, to klamiesz sam siebie i myslisz, ze tego nie widac. Wiesz 2-latek jak zamknie oczy to tez mysli, ze nikt go nie widzi. Widocznie maja ten sam poziom inteligencji;)

    ReplyDelete
  36. Evek--> Mysle, ze to juz blizej niz dalej:))

    ReplyDelete
  37. O właśnie, Jon Stewart. Niektórych żartów nie łapię, nie siedzę jeszcze aż tak w tutejszej rzeczywistosci. Kurde, w kanadyjskiej nawet jeszcze nie siedzę ;) O Fox TV to już w Polsce słyszałam, że z szacunku dla zdrowia serca lepiej nie włączać.
    Jeb Busch jako Zjeb Busch mnie najbardziej pasuje :)))
    A co do "bone" to też właśnie na jakiejś plotkarskiej stronie było użyte na zasadzie "did he bone her?" Na szczęście szybko połączyłam skojarzenia i załapałam o co chodzi :)))

    ReplyDelete
  38. Pani Koala--> Zdolna bestia z Ciebie:) Ja uwielbiam Stewarta i Stevena Colbert.
    Foxa mam zablokowane wszystkie kanaly, co jakis czas dzwonie do cablowki z zapytaniem czy oni nie moga mi ich zablokowac. Oczywiscie wiem ze odpowiedz brzmi "nie" ale robie to dla zabawy:)) Nie interesuja mnie zadne filmy, seriale, srupele duperele, ktore sa na foxie zadne doktory house i insze. Wiem, ze Rupert przez to nie zbiednieje, ale ja swiadomie do jego bogactwa palca nie doloze:))

    ReplyDelete
  39. och Stardust, tymi fredzlami juz mnie powalilas ze mnie zemglilo i ledwo doczytalam do koncu:)))))
    cudowny opis, zgadzam sie i podpisuje obie rekami pod charakterystykami.
    szkoda ze wiecej o Palin nie bylo. Jak widze babe, to po prostu mna tak trzesie, az dziwne, bo nigdy takich odruchow wymiotnych na kobiete nie mialam. i po prostu z szoku wyjsc nie moge, ze takie cos robi kariere - no ale jak "situation" jest gwiazda, to palin tez moze no nie?
    w moim stanie konserwa nie przeszla hehe.

    ReplyDelete
  40. Aniu_2000--> O Palin nie bylo wiecej, bo ja na nia reaguje tak samo jak Ty i nie moge pisac jak sie trzese:)) Straszne czasy nastaly w kraju, ale coz procentuje to co sie dzialo przez ostatnie 60 lat. Narod niedouczony i zastraszony a reszta juz idzie jak po masle.
    Rozmawialam ze Wspanialym i stwierdzilismy, ze ten kraj nalezy podzielic co najmniej na 4 czesci:)) Zdecydowanie odzielic polnocny wschod, od NJ w gore i na prawo, ten cypelek:) Potem pojechac po zachodzie (California, Ogregon, ewentualnie Nevada wiesz LV) Pozostatly srodek, mozna z niego probowac jeszcze cos wyluszczyc, albo w calosci rzucic psom na pozarcie:)))))))))))

    ReplyDelete
  41. W sumie to ostatnie zdanie daje jakąś nadzieję ;)
    No i widzę, że tam u Ciebie tak samo politycznie wesoło jak u nas ;) Jest na co popatrzeć a i zawsze dowcip da się szybko sklecić ;)

    ReplyDelete
  42. Aeljot--> Szczerze?;)
    Boze chron mnie od tej nadziei ostatniego zdania.
    A pewnie, ze jest wesolo:)) Gdzie jak gdzie ale tutaj nikt nie lubi sie smucic:))

    ReplyDelete
  43. hmmm, no chyba przyjemny to moment, mimo wszystko:) Szydło z worka dopiero potem wychodzi:))

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...