Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Sunday, December 19, 2010

Bez komentarza


Co by nie bylo, ze ja zupelnie nic nie robilam, to wyprodukowalam jeszcze wieksze ilosci ciastek:)))
Ale te juz obeda sie bez dekorowania.
Mam 12 rodzajow ciastek, zupelnie jak Twelve days of Christmas:)))



58 comments:

  1. podobaja mnie sie te usmiechniete geby :)

    ReplyDelete
  2. Rinonko--> Te pare ciasteczek z brzegu to wlasnie ja dekorowalam. Wspanialy wszedl, popatrzyl i zapytal czy te ciastka to na Boze Narodzenie 2015 po czym zasiadl i pierdolnal wszystko hurtem:))) A ja nie narzekam, bo one przecie do jedzenia a nie ogladania:))

    ReplyDelete
  3. Kobietko Kochana, Ty to chyba cale NYC obdarujesz tymi ciasteczkami ::))))
    Twoj Wspanialy to nie jest Wspanialy, on jest Naajjjwspanialszy na swiecie! Majac taka zone to chyba nigdy sie nie nudzi, my Polki jednak cos w sobie mamy!( nie wszystkie oczywiscie).
    Taka jak Ty zdarza sie jedna na milion i Wspanialy jest wielkim szczesciarzem.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    ReplyDelete
  4. Podziwiam, podziwiam :) Ja nawet nie zabrałam się jeszcze za żadne ciasteczka, choinka stoi naga, a ja lecę do pracy :) Pozdrawiam ciepło :)

    ReplyDelete
  5. Widok PRZEWSPANIALY!!! Ciekawe ile zamowien wplynie dzisiaj do Zakladu Cukierniczego?
    Usciski

    ReplyDelete
  6. Widzę, że to naprawdę hurt!!!
    Jak zrobiłam w zeszłym tygodniu, wydawało mi się, że dużo, a do świąt chyba jeszcze będę musiała dorobić. Dostały nóg, czy co...

    ReplyDelete
  7. Podziwiam z niemym zachwytem !!!!! :DDDDDD

    ReplyDelete
  8. wofff, cóż za produkcja !! podziwiam !! osobiście skapitulowałabym po pierwszej blaszce!!

    ReplyDelete
  9. Poprostu piękny widok:) Gratuluję i podziwiam :)
    Uściski dla wspaniałego za zaangażowanie a dla Ciebie podziw i zazdrość :))

    ReplyDelete
  10. Swiety czlowiek, ten Twoj Wspanialy, wiesz? :)

    ReplyDelete
  11. Wyrwałam się z kieratu, wlazłam...a tu fun na cztery fajery, i do tego na słodko. Piękny widok, zaiste:)))

    ReplyDelete
  12. Pragne Cie jednakowoz uprzedzic (przegryzajac w miedzyczasie pierniczka), ze jak towarzystwo rozpasasz, to beda chcieli rok w rok wiecej i lepiej, i skonczysz z caloroczna manufaktura ciastek :D

    (dobra, tak naprawde mowie z zazdrosci, przy garach moge stac godzinami, ale rzezbienie tak malych form kulinarnych mnie PRZE-RAS-TA :) )

    ReplyDelete
  13. Co najmniej jak dla Armii Zbawienia :) Podziwiam i pięknie Wam, świątecznie :)

    ReplyDelete
  14. Ataner--> No jakos sobie ten Wspanialy radzi ze mna:)) A dzis juz czesc ciastek wywedrowala razem z nim do pracy.

    ReplyDelete
  15. W drodze--> Moja choinka tez naga:) I tak sobie mysle, ze moze oprocz tych ciastek przydalby sie kawalek sledzia..

    ReplyDelete
  16. Ina--> Jakbym chciala dekorowac te ciastka tak jak zaczelam, to faktycznie zeszloby mi do Wielkanocy:)) A tak Wspanialy chlapnal na kazde ciastko troche mazidla i zalatwione:)))

    ReplyDelete
  17. Toznowuja--> Te ciastka na zdjeciach to trzy rodzaje roznych ciastek, wiec to nie jest tak strasznie;) Jedne sa maslane, drugie pierniczki i trzecie pierniczki na hinduska nute:)

    ReplyDelete
  18. Madmargot--> Na moje szczescie Wspanialy dotrzymal slowa:)

    ReplyDelete
  19. Elfii--> Ja sama siebie podziwiam:))) W zyciu nie uwierzylabym ze do tego dojdzie, ale widac zycie jest pelne niespodzianek:)

    ReplyDelete
  20. Kiciuszara--> Dziekuje, wysciskam go:))

    ReplyDelete
  21. Laki--> Jak nic to nic, ale jak sie juz rozpedzilam to nie moge wyhamowac:)))

    ReplyDelete
  22. Czarownico--> Wiem, zaden inny by nie wytrzymal:)

    ReplyDelete
  23. LillaMy--> Nic nikt nie bedzie chcial, nie ze mna takie numery:) Te swieta przejda do historii i na tym sie skonczy:)) Ja tez w zyciu nie przypuszczalam, ze kiedys bede piekla ciastka, ale wiesz, to jest nawet fajna zabawa:)) Troche balaganu, ale efekt szybki, a ja lubie szybki efekt przy w sumie niewielkim nakladzie pracy. No i to jest praca z wieloma i dluzszymi przerwami a ja uwielbiam przerwy w pracy:))

    ReplyDelete
  24. Margo--> Tak naprawde to czesc trafi do schroniska dla bezdomnych.

    ReplyDelete
  25. Nivejko--> To juz na szczescie ostatni etap:))

    ReplyDelete
  26. Załóżcie sklep z ciasteczkami :))

    ReplyDelete
  27. o matko jedyna taka ilosc ciastek w przedszkolu bedziesz je rozdawac czy na ulicy dla dzieciaczkow ;) ;)

    ReplyDelete
  28. Magenta--> Sklep to systematyczna sprawa:) My mamy takie zrywy once in lifetime:)))

    ReplyDelete
  29. Blogoniedzielny--> Wspanialy zabral dzis rano duze pudlo do pracy i jak znam zycie, to w srode bedzie prosil o nastepna dostawe, on pracuje w duzym biurze. Ja zabieram nastepne duze pudlo dla klientek, jako poczestunek swiateczny, jedno juz idzie dzis do znachora:) Trzy nastepne powedruja do moich chlopakow w budynku, jedno pojdzie z nami na Wigilie do corki. I dwa albo i trzy chcemy zawiezc do schroniska, no i pewnie zostanie nam troche do swiatecznej herbatki.

    ReplyDelete
  30. Do twarzy Wspaniałemu wśród tych ciasteczek.
    Miłych Świąt dla Was i Szczęśliwego Nowego roku

    ReplyDelete
  31. Jejku! Wygląda, jakbyś otworzyła jakąś produkcję :)
    Fajnie, że Wspaniały też ma z tego jakąś radochę! :)))

    ReplyDelete
  32. chyba by mi powierzchni plaskiej nie starczylo w domu na tyle ciastek ;))

    ReplyDelete
  33. Szalona kobieta!!! Ciastka cudowne - tyle kolorów!!!

    Wesołych Świąt!!!

    ReplyDelete
  34. Jeżu kolczasty, aleś "naciastkowała"... I niech mi kto powie, że magia świąt to wymysł dziecięcej wyobraźni... Toż pułk wojska najadłby się u Ciebie! Jestem pod wielkim wrażeniem. :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  35. Ty się czasem nie szykujesz do zmiany branży?

    ReplyDelete
  36. Fantastycznie, tylko po co Ci tyle ciastek? W dzieciństwie uwielbiałam takie ciasteczka choinkowe. Mama je wieszała na choince a dzieciarnia z czasem je młóciła. Czym bardziej ukurzone tym lepsze...i zjadaliśmy cukrowe laski z choinki....czasem kilkuletnie, ale to miało smak i urok...

    ReplyDelete
  37. oooooo!!!!!!!!!!!
    Stardust Ciebie podejrzewałam ,że jak powiesz tak zrobisz ,więc wcale mnie ta taśmowa prododukcja ciastek w Twoim wykonaniu,nie zaskoczyła.
    Ale to że Wspaniały nie uciekł z krzykiem przed lukrowaniem takich ilości????!!!!
    A jeszcze to, że Ty też do tego lukrowania przyłożyłaś spracowaną pieczeniem dłoń ????!!!( i to z jakim efektem!)
    Padam na twarz przed Państwem Obojgiem.
    zula

    ReplyDelete
  38. Anabell--> Tez mysle, ze sie calkiem niezle wkomponowal;)

    ReplyDelete
  39. Iw--> Wspanialy jest duze dziecko, wiec bardzo chetnie uczestniczy w takich projektach:))

    ReplyDelete
  40. Ucieczko--> Nam wlasnie braklo, dlatego Wspanialy przytargal skladany stolik, ktory wykorzystuje do wiekszych robot w kuchni:))

    ReplyDelete
  41. Jagienko--> Zgadza sie, szalona:) Kolory mieszal Wspanialy bo on to lubi:))

    ReplyDelete
  42. Akwarelio--> Za magie swiat sa odpowiedzialne duze dzieci:)

    ReplyDelete
  43. Zgago--> Zmiany branzy nie bedzie, to tylko jednorazowa pokazowka;)

    ReplyDelete
  44. Kasiu--> 1/4 ciasstek juz "wyszla" w swiat:))) A te cukierki sople, to kupilam tutaj przez sentyment:))) I beda sluzyc jako ozdoba pewnie przez lata.

    ReplyDelete
  45. Zula--> Czyli juz mnie rozpracowalas:)))))))))

    ReplyDelete
  46. niezla ilosc. szacun.
    a widzialas takie pierniczki

    http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs740.ash1/163213_481251897837_554452837_5768772_2708858_n.jpg

    ReplyDelete
  47. Stardust a co mi po tym ,że Cię rozpracowałam,skoro mieszkasz tak koszmarnie daleko,że nie mogę być Twoją upierdliwą sąsiadką,wpadającą o każdej porze dnia i nocy w celu pożyczenia latarki? ;)
    zula

    ReplyDelete
  48. matko i córko! ręce Ci nie odpadły jeszcze?

    ReplyDelete
  49. O, jak Wspaniały dzielnie maże po ciastkach!
    Pozdrów go mocno!
    :-)

    ReplyDelete
  50. Tranikowa--> Cudne te pierniczki:))) Dobry pomysl na nastepny rok:)) To dopiero bedzie Wspanialy mial radoche przy dekorowaniu:)

    ReplyDelete
  51. Zula--> Latarka o kazdej porze dnia i nocy? a komu bys Ty po oczach swiecila? :))

    ReplyDelete
  52. Malinconia--> Eee tam odpadly, rynce sie trzymiom:))

    ReplyDelete
  53. Szeherezado--> Dziekuje bardzo w imieniu i przesylam wzajemnie wszystkiego co najlepsze!!

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...