Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Friday, January 28, 2011

Dzis...


Gdyby zyla, moja Mama skonczylaby dzis 80 lat.
Na tym zdjeciu miala 21 lat...
Ja urodzilam sie 2 lata pozniej...

37 comments:

  1. jesteś do niej podobna? bo ja kropka w kropkę z ojcem...

    ReplyDelete
  2. Dal nich zawsze jesteśmy dziećmi. Pewnie dlatego tak nam ich brak...

    ReplyDelete
  3. Najcudowniejszy wpis w Twojej blogowej karierze. "gekon".

    ReplyDelete
  4. myślę, że jesteś do niej bardzo podobna :) piękne zdjęcie

    ReplyDelete
  5. Czytam ostatnio wszystkie Twoje wpisy ale (szczerze) myślałam,że jesteś dużo młodsza ode mnie a tu taka niespodzianka. Tym bardziej będę tu zagladać jak do rówieśniczki. Masz taki pazur, to lubię. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. Widzę, że porwały Cie wspomnienia ...

    ReplyDelete
  7. Eulalio--> Jestem i nie jestem:) Jestem raczej bardziej podobna do ojca, ale z wiekiem co raz bardziej widze w sobie matke:))) Ruchy, gesty to jest to, co kazda chyba z nas odkrywa "z wiekiem":))

    ReplyDelete
  8. Nivejko--> I to bycie "wiecznym dzieckiem" jest meczace jak zyja... ;)

    ReplyDelete
  9. Gekon--> Nie moge sie oprzec:))) Czy dlatego, ze taki krotki? ;)

    ReplyDelete
  10. Ewa.F--> Nie wiem, trudno jest samemu okreslic podobienstwo.

    ReplyDelete
  11. Isia--> Dziekuje bardzo i zapraszam serdecznie:)

    ReplyDelete
  12. Iw--> Wiesz, to sa te dni, o ktorych cale zycie sie pamietalo, wiec ciagle sie o nich pamieta. A 80 lat to tez cos. Zabraklo w sumie tylko 2 lata.

    ReplyDelete
  13. Chciałabym mieć takie zdjęcie mojej mamy.....

    ReplyDelete
  14. Ladne zdjecie. Uwielbiam stare, czarno-biale fotografie;) Twoja mama ma na nim tyle lat, co moj syn w tej chwili. A ja go urodzilam gdy mialam tyle, co Twoja mama gdy urodzila Ciebie:)

    ReplyDelete
  15. Akularku--> Mam to szczescie, ze troche starych zdjec przetrwalo..

    ReplyDelete
  16. Moniko--> Ja tez lubie te czarno-biale, maja zupelnie inny wyraz. Najstarsze zdjecie mamy mam od komunii, robione w czasie wojny, a potem tuz po wyzwoleniu.. taka dziewczynka:)

    ReplyDelete
  17. Moja mama ma mnóstwo zdjęć z okresu młodości, głównie dlatego, że mój przyszły ojciec był wtedy zafascynowany fotografią. Dodatkowo mama występowała w jakimś zespole pieśni i tańca.
    Lubię czasem powspominać dawne czasy, zawsze ze zdjęciami w ręku.

    ReplyDelete
  18. MAGA--> Nie potrafie nawet nazwac tego co czuje myslac o niej dzis. Ja chyba juz weszlam w taki okres pogodzenia sie z zyciem, a glownie z jego ostatnim etapem jakim jest smierc. Po prostu wazne, ze pamietamy:)

    ReplyDelete
  19. Volus--> Masz w zwiazku z tym wiecej takich "namacalnych" wspomnien, a to bardzo cenne.

    ReplyDelete
  20. Nie przeszło mi to nawet przez myśl! Po prostu... niby nic a jak wiele! :)))!!!"gekon".

    ReplyDelete
  21. Właśnie przeczytałam Twój wpis z 21 Augusta 2008 pod tytułem "Prywatność" NIEZŁE!!!!! ŚWIETNE!!!! Nie ukrywam, że nie znam wszystkich wpisów (ale to chyba nie jest nic złego?) "gekon" P.S. Trzymając w ręce kielich piję za Twoje zdrowie i talent pisarski!

    ReplyDelete
  22. Gekon--> Wiem, ze nie to mialas na mysli, ale po prostu oprocz glebokiego sensu, zobaczylam w tym dowcip:))
    I nie przejmuj sie, ze nie znasz wszystkich notek, ja tez juz ich nie znam:)) Dlatego sie czasem powtarzam:P

    ReplyDelete
  23. Beata--> To nasze mamy byly rowiesniczkami.

    ReplyDelete
  24. Czas ucieka... zostają tylko wspomnienia... o tych których kochamy...

    ReplyDelete
  25. Ech... masz rację - takie życie, ale szczęśliwi ci, co potrafią to tak zupełnie łagodnie akceptować...
    Moja Mama jest kilka lat starsza od Ciebie. I trenuję w sobie tą łagodność na zapas, ale od zmysłów odchodzę gdy z nią jest coś nie tak tam, w Polsce...

    ReplyDelete
  26. Napiszę tylko tyle, że miałem niewątpliwą przyjemność znaleźć Ciebie z Tym Blogiem.
    pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
  27. Bardzo typowa fryzura z lat powojennych,utrwalona na fotografiach w albumie rodzinnym. Zdjęcie Twej Mamy to jakby replika zdjęcia mej najstarszej kuzynki, a Jej rówieśnicy. Niedawno składałam mej kuzynce ogromne gratulacje z racji sędziwego wieku, na który akurat wcale nie wygląda i aż trudno w to uwierzyć... bo jeszcze mam ją przed oczyma jako uroczą młodą pannę, której zazdrościłam jako małolata.
    Moja Rodzicielka miałaby już 100 lat - jak w toaście - ale przeżyła tylko 81, mimo nie najgorszego zdrowia.

    ReplyDelete
  28. http://tnij.org/zamiastkomentarza

    Dżordż

    ReplyDelete
  29. Najwazniejsze, ze pamietamy. Odeszli, a ciagle sa i pozostana w naszej pamieci.
    Twoja Mama byla ladna kobieta, przytulam w tym smutnym dniu.

    ReplyDelete
  30. Ja Mamy nie muszę jeszcze oglądać na zdjęciach, na szczęście! Choć zbliżają się jej 85-te urodziny...

    ReplyDelete
  31. Jesteś podobna- oczy, spojrzenie.Moi rodzice już oboje nie żyją.Ojciec miał 49 lat, mama miałaby dziś 86 lat. Zawsze byłam bardzo podobna do matki, nawet ojciec miał mi to za złe.
    Miłego, ;)

    ReplyDelete
  32. Ale jesteś podobna do Mamy!
    I dalej nie wiem co napisać, więc kończę.
    :-*

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...