Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Wednesday, January 5, 2011

Powiem Wam na ucho...

... tylko prosze przysiac ze nikomu nie powiecie!!!
Jak sie dzis dorwalam do tego pisania, to serwer poczty WP padl:)))
Tylko blagam nie mowcie nikomu, bo jeszcze mam troche maili do odpisania i jak juz ten serwer naprawia, to jednak musze korzystac z poczty WP bo tam mam wszystkie adresy i oflagowane maile.
Kurka wodna, nie wiedzialam, ze to ma taka mala przepustowosc:)))))))))))
Bez serwera nie dam rady, no utknelam z palcem w dupie.
I tak to... O!

24 comments:

  1. Zepsułaś serwer WP?!?!?! :)))) Szacun i żółwik jak to młodzi mówią :D

    ReplyDelete
  2. Aaaa, a propos palca w dupie znasz skecz Kabaretu Moralnego Niepokoju "Telefon do ojca"? http://www.youtube.com/watch?v=EilPVrajTuE

    ReplyDelete
  3. Nie no, a myślałam, że to tylko mi na złość wariują serwery, stronki PKP i takie tam inne istotne trochę badziewia wirtualnego życia ;D

    ReplyDelete
  4. :) pisz na zapas i odkładaj do szuflady.

    ReplyDelete
  5. To Ty wielką siłę przebicia masz :)

    ReplyDelete
  6. Okrutnie zdolna z Ciebie osoba!!!!Ale może jednak to nie Twoja wina? U mnie, gdy kiedyś zdarzyło mi się za dużo na raz wysłać (mam osiedlową sieć komputerową) to mi serwer zwrócił to,czego już nie mógł strawić.I wysłałam spokojnie następnego dnia.Już dawno zauważyłam,że są operatorzy, którzy w określone dni tygodnia działają b. zle, co się podobno wiąże z przeglądami technicznymi. A jak jest naprawdę? tego pewnie sami nie wiedzą.
    Miłego, ;)

    ReplyDelete
  7. Oj, Stardust!
    Niezla z Ciebie rozrabiaka :)))
    Milego dnia!

    ReplyDelete
  8. dobra, nikomu nie powiem :) obiecuję! a ja dotrzymuję, ale tylko obietnic danych nie sobie

    ReplyDelete
  9. tititi...ti...titi...ti...titititi...ti
    ti...ti...ti...ti...tititi...ti..ti..ti
    ti...titi

    (-.-)

    ReplyDelete
  10. podoba mi sie to haslo z kobietami na miotlach! znacyz ze skrzydlami chcialam powiedziec ;]
    ty, to moze ja ci tez maila napisze :D

    ReplyDelete
  11. No i co? No i co? Popsułaś! ;)))

    Pozdrawiam ciepło. :)

    ReplyDelete
  12. Ja przez ostatnie kilka dni utknąłem z palcem... gdzieś tam z powodu inwentaryzacji. Jak ja nie cierpię początku roku... Brrr.

    ReplyDelete
  13. Jsdbhs ...ljwafa...masfj ?

    Mvhbdfh!

    <';'>

    ReplyDelete
  14. To też poniekąd z mojej winy, bo do mnie wysłałaś mail!!
    Cieszę się zatem, że zdążyłaś przed awarią serwera, tym bardziej,że sprawiłaś mi ogromną niespodziankę... !! No, bo ja już z kolei zapomniałam, że mi nie odpisałaś od października. Dawno nie przeglądałam swej mailowej przeszłości i nawet w komentarzu do Twego poprzedniego postu podkreślałam, że wobec mnie nie masz żadnego długu - a tu, proszę... i tamten mój komentarz nieco minął się z prawdą :// Ale tylko troszkę, bo większość wypowiedzi jest nadal aktualna. :)) Po prostu jesteś oblegana przez licznych korespondentów, poczta się zarywa, serwery padają - i kto by się wyrobił w takiej sytuacji!? Jeszcze raz dzięki za ten niespodziewany mail, a zrewanżuję się, jak się trochę tłok na poczcie zmniejszy ;))

    ReplyDelete
  15. pipipi...ti...pi...ti...ti...pipi.

    ***
    (-.-)

    ReplyDelete
  16. Stardust wez nie opowiadaj ,bo jeszcze ktoś naprawdę uwierzy.Ty niby nie dasz rady,Ty?????!!!!!!!!!!!!!!
    ;)
    zula

    ReplyDelete
  17. tiiiii .. tiiiii... ti...ti...ti
    bz...bz...bzz..bzzz...bzzzz...bz
    (.)(.)(.)(.) tink,tink,tink,tink
    sz...sz...sz...szsz...szszsz...sz
    s_s_s_s ...brum, brum, brum, brrruum
    gr...gr...grrr...cKOm...CMok...komc...MOck
    ziuuuuuuuuu, dink,dink,dink.

    four **** four****four****four

    OK?

    ReplyDelete
  18. Co jak co ale żebyś serwer rozpirzyła i to WP to ja cię pikolę normalnie masakra :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  19. Ja juz tak ogolnie podziekuje za komentarze wszystkim:) Z tym serwerem to wiadomo przypadek, ale one czesto siadaja i jest "brak polaczenia z serwerem numer 501 czy tam 307" i tak sie zdarzylo jak akurat chcialam wyslac jeden z zaleglych maili. Na szczescie go skopiowalam i zostawilam w notatniku na nastepny dzien. Ale spodobalo mi sie to, ze moge sobie przypisac taka MOC:)))
    Bardzo prosze nie bierzcie tego mojego pisania tutaj tak bardzo serio, bo czasem jak czytam komentarze z bardzo konkretnymi radami na moje wyglupy to sie boje, ze ja nawet zycia nie biore tak powaznie jak Wy moje wyolbrzymione "problemy" :))))
    No jakbym miala zaczac brac zycie na serio to lepiej zeby to nie trwalo za dlugo, bo bedzie nudno:)))) A ja moge zniesc wszystko tylko nie nude.

    ReplyDelete
  20. Moze zrob przekierowanie wszystkich maili na nowe konto na gmail? Ja tak zrobilam i mam wszystko w jednym miejscu. Tam tez mozna oflagowac maile.

    Wszystkiego czego sobie zamarzysz w 2011 - Tobie Star i wszystkim Czytelnikom :)

    Kasia

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...