Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Wednesday, February 16, 2011

Panstwo pozwola, ze przedstawie...

Tadam!!! Nowy szal!!!!


Zalozony w osemke.


I tutaj  osemka z podwojnym skrzyzowaniem. 
Zawzielam sie i wczoraj wieczorem troche posiedzialam i dzis rano skonczylam:))
Caly szal ma dlugosc 132cm i jest zszyty na oponke:)

48 comments:

  1. szacun ! szala wprawdzie nie widze tylko poskręcaną wełnę ale wierze na słowo :-)
    pozdrawiam

    zmorka

    ReplyDelete
  2. Zmorko--> :)))) Masz racje, przy tej supelkowej welnie to naprawde nic nie widac, ale jest!!!

    ReplyDelete
  3. Szaleństwo wisi w powietrzu.
    Druciane szaleństwo. ;DD

    ReplyDelete
  4. Masz zdrowie:))
    O cierpliwosci juz nie wspomne:),zdolniacha.
    Pozdrowka.

    ReplyDelete
  5. Bardzo mi się podoba robota na tym ustrojstwie. Nie da się ukryć, że idzie znacznie szybciej niż na drutach.Z tego co wypatrzyłam,to można również robić na tym "proste" kawałki, a nie tylko rury okrągłe.Naprawdę fajne.
    Miłego, ;)

    ReplyDelete
  6. Akemi--> Ale to fala taka... minie;))

    ReplyDelete
  7. MAGA--> To sie naprawde bardzo szybko robi.

    ReplyDelete
  8. Anabell--> To JEST prosty kawalek. Dlugosc 132cm i szerokosc 35cm i tylko zszylam konce do siebie zeby uzyskac kolo.

    ReplyDelete
  9. Super fajowo wyglada! Czyli, ze zime i mrozy bierzesz na klate:))))?

    ReplyDelete
  10. No Stardust, gratuluje efektu i szybkosci:)

    ReplyDelete
  11. no to nieźle cie naszło, żeby tak całą noc wojować z motkiem!! gratuluje wytrwałości i efektu końcowego

    ReplyDelete
  12. Musze sobie na nastepne zimowe wieczory sprawic takie cudko.

    ReplyDelete
  13. Moniko--> Wszystko biore na klate:)))

    ReplyDelete
  14. Elfii--> A kto powiedzial, ze cala noc??? Wspanialy przeciez nie wyjechal;) Wrocilam wczoraj ok. 20 i posiedzialam do 23, wstalam rano i skonczylam:)

    ReplyDelete
  15. EKSTRA KLASA SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pozdrawiam Cię z mroźnego szarego, ponurego, przygnębiającego Poznania. CIAU!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  16. Jestem w szoku jak pieronem Ci to poszło:).
    A efekt rewelacyjny!:)

    ReplyDelete
  17. Zazdroszczę:)) zawsze chciałam umieć robić na drutach czy szyć na maszynie, a tu niestety dwie lewe ręce :)))

    ReplyDelete
  18. Kolor idealny na to szarobure coś za oknem :)

    ReplyDelete
  19. Jestem pełna podziwu, naprawdę wyszedł imponująco! Zazdroszczę umiejętności! :))

    ReplyDelete
  20. Fajne to ustrojstwo, skoro tak szybko zrobiłaś to cudo.

    ReplyDelete
  21. druty palily ci sie w rekach dlatego chyba taka plomienista ta wloczka hahaha :) :)

    ReplyDelete
  22. Gekon--> Dziekuje, milo wiedziec, ze sie Wam podoba:))

    ReplyDelete
  23. Ida--> No szybko, bo w sumie zaczelam w poniedzialek tak ok. 15tej i juz sie wciagnelam wiec dziergalam z przerwami na mieszanie w garach do 22. Wczoraj zabralam do pracy i robilam miedzy klientkami;)) i wieczorem od 20 do 23, rano wstalam o 6tej i skonczylam;) Moim zdaniem to bardzo latwa i szybka robota.

    ReplyDelete
  24. Kachna--> To jest tak proste, ze chyba nawet stopami mozna robic nie mowiac o lewych rekach:))) No ale nie namawiam, jak bedziesz chciala to sama sprobujesz:)

    ReplyDelete
  25. Klaudio--> U mnie od wczoraj czuc wiosne w powietrzu:))) Wczoraj co prawda bylo zimno, ale dzis jest pieknie, slonecznie i troche cieplej. A powietrze pachnie juz wiosna:))) Nic to szale beda na nastepna zime, zreszta do polowy marca to tez moga byc niespodzianki:)

    ReplyDelete
  26. Iw--> Dzieki, ale to zadne umiejetnosci, to najprostsza robota :)))) Serio!!

    ReplyDelete
  27. Beata500--> To taka latwa robota, ze mozna z zamknietymi oczami :))

    ReplyDelete
  28. BN--> To nie druty, w poprzedniej notce jest zdjecie tego urzadzenia na ktorym robilam:)

    ReplyDelete
  29. ty chyba jednak jestes jeszcze gorzej zakrecona lub zamotana (jak wolisz) ode mnie;ja potrafie drutowac nawet w samochodzie ,bo jako pasazer zawsze jezdze;szalo-komin cudowny a wloczki normalnie zazdraszczam jak nic-boska

    ReplyDelete
  30. O jaaaaaa!!! Kolor jest boski, mam taki zestaw czapka, szalik i rękawice - wszystko rude! Tak jakoś raźniej w zimę w takich kolorach:-)

    ReplyDelete
  31. Widziała już jak to się robi!:) Zastanawiało mnie to przeplatanie oczek! Szal cudny-szacunek!

    ReplyDelete
  32. Stardust knitting! Szał!!!

    ReplyDelete
  33. Mamuska73--> Ja kiedys to bylam zakrecona, ale to bylo jakies 30 lat temu:)) Drutowalam nawet po nocach, moglam spac 3-4 godziny, ale drutowalam jak wariatka. Teraz po tak dlugiej przerwie tez zalapalam, ale to juz nie to, teraz to sie czlowiek musi wyspac:))

    ReplyDelete
  34. Zolwico--> Ja lubie kolory, tak jak kiedys nosilam wszystko czarne, tak teraz kiedy juz czlowiek nie zdobi ciucha, to ciuch musi zdobic czlowieka:))) A kolorowe dodaje zycia;)

    ReplyDelete
  35. Zgago--> No nie:) Kto by pomyslal? :))

    ReplyDelete
  36. Debeściarski ten szal - rewelka :) I kolor chyba ekstra do Twojego koloru włosów, nie mylę się?

    ReplyDelete
  37. Oho! Nowojorczycy sposobią się do zimy, więc chyba Phil z Punxsutawney tym razem zełgał z tą rychłą wiosną. ;)))

    Gratuluję! Wygląda na bardzo milusi, no i z pewnością praktyczny. :)

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...