Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Monday, March 21, 2011

Iphone



Potomek przyslal mi link do tego klipu i nie moglam sie opanowac.
Przepraszam z gory tych co nie znaja angielskiego, ale nie mam pojecia czy podobny klip jest w wersji polskiej.

12 comments:

  1. Stardust,
    tak to jest... Ja już też nie wyobrażam sobie innego telefonu niż iPhone, choć ubogi w opcje, ale, ale......
    Po prostu jest iPhonem!!!!!!!

    A poza tym ze mną w porządku :D

    ReplyDelete
  2. Anulla--> Widocznie cos w tym jest, ze powoduje takie przywiazanie:)))

    ReplyDelete
  3. Kurde, nie mam Youtube w pracy, zablokowany, bo pracownicy naduzywali!!!! To samo Facebook!!! A z pracy lece na kurs, to dopiero obejrze jutro po pracy:((( Tez mi narobilas smaczku Stardust;)!

    ReplyDelete
  4. Totalne szalenstwo z tymi iPhone-ami!
    Filmik swietny.

    ReplyDelete
  5. A ja się przywiązałam do Nokii :D

    ReplyDelete
  6. iPhone'a nie uzywam (bo wszyscy uzywaja, choc wiekszosc z uzytkownikow nie wykorzystuje nawet 10% jego mozliwosci, do tego aparat ma gowniany), ale juz nie wyobrazam sobie innego laptoka niz Mac - normalnie go kocham:)

    ReplyDelete
  7. I don't care. I don't care. I don't care. I love it :D :D

    ReplyDelete
  8. ale z drugiej strony mam Maca i nie oddam za nic. ;)na iphone'a mam uczulenie. w tym stanie ma go praktycznie kazdy.

    ReplyDelete
  9. A wlasnie myslalam coby se kupic Iphona. Teraz najpierw zrobie research. Moze wcale nie potrzebuje?

    ReplyDelete
  10. Bo liczy się marka ;)
    Niezłe, niezłe

    ReplyDelete
  11. haha, jest tez konkurencyjny filmik w druga strone, jak znajde to Ci podesle :)

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...