Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Sunday, April 3, 2011

Fanatyzm religijny

Slabo mi sie robi jak czytam i ogladam co sie wydarzylo w Afganistanie. Do takich rzeczy prowadzi fanatyzm religijny i mam tutaj na mysli fanatyzm po obu stronach. Jakis stetryczaly pastor na Florydzie spalil Koran co automatycznie stalo sie przyczyna zamieszek w Afganistanie, w wyniku ktorych zgineli niewinni ludzie.
Ten pastor powinien juz dawno byc pod kluczem w domu bez klamek, bo to nie jego pierwszy czyn, facet sieje nienawisc od dawna.
Nie rozumiem takiej wiary i na szczescie nie praktykuje zadnej zorganizowanej religii.
Pisze "nie praktykuje" bo de facto nie dokonalam aktu apostazji, a wiec papierkowo ciagle jestem katoliczka.
Mam nadzieje, ze rodziny ofiar zaskarza tego bezmozgowego typa o wysokie odszkodowania. Zycia juz nikt nie przywroci, ale tak mi sie marzy, zeby ten typ zgnil gdzies w rowie z nedzy.
Jesli to jest wiara i religia, to nie chce miec nigdy w zyciu do czynienia z czyms takim.

43 comments:

  1. ja od jakiegoś czasu już nie ogarniam ....
    dziś próbowałam załapać o co chodzi w Libii, ale portale informacyjne prześcigają się li i wyłącznie w sensacji a nie informacji.
    Poza tym wymiękam ;(

    ReplyDelete
  2. Mna tez "potelepalo". Z drugiej strony nie pierwsze to i niestety nie ostatnie okrutne wydarzenia spowodowane fanatyzmem religijnym.

    ReplyDelete
  3. Grrr.Zawsze największe zbrodnie działy się w Bogiem na ustach, niestety. A w kwestii kościoła mam podobnie, a nawet jestem zdecydowaną przeciwniczką tej instytucji jako takiej.

    ReplyDelete
  4. córka moja przyszyta to zrobiła... 5 minutek to trwało... Ja tez w tym Clubie zapisany ale jakoś nie sprawujący obowiązków członkowskich... ;)

    ReplyDelete
  5. Ot, tępota-kulomiota... Pastorek chciał zaistnieć w mediach, a co tam ofiary. Jest wojna, nie?

    ReplyDelete
  6. Star, z apostazja to sie trzeba osobiscie do parafii gdzie chrzest byl kopnac i zdaje sie 2 swiadkow miec.
    A potem jeszcze pilnowac proboszcza, zeby wyslal papier gdzie trzeba, niektorzy podobno niezle uniki potrafia robic.

    ReplyDelete
  7. Fanatyzm to najgorsze co może być....

    ReplyDelete
  8. Nienawidzę fanatyków każdej maści i religii. Z nimi poprostu nie da się rozmawiać. A patrząc na historię ludzkości to każda religia wniosła wiecej złego niz dobrego.

    ReplyDelete
  9. Cały ból w tym, że porąbańców, przez których fanatyzm giną niewinni ludzie nikt nigdzie nie pozamyka na dłuższą metę i zamknie im chorych paszcz. Bo bredzą w majestacie, w ogóle mając w dupie konsekwencje, jakie to oznacza dla normalnych ludzi.
    Nie trawię, mocno nie trawię ludzi głoszących "jedynie słuszne prawdy". Wrrr....

    ReplyDelete
  10. Mnie to przeraża. Wychodzi sobie jeden z drugim, bredzą - a za nimi tłum żądnych krwi. Po cholerę komu taka religia???
    Ten pastor powinien prawnie zostać zneutralizowany...

    ReplyDelete
  11. To o czym pisałaś przeraża.... Mam ogromny szacunek dla każdej religii. Jestem katoliczką, no bo tak .... Ale wiesz co? Ten katolicyzm (w Polsce) trochę mi podchodzi pod fanatyzm. Nie zrozum mnie źle! No jakoś nie mogę się przekonać.... No bo jak to wytłumaczysz gdy na osiedlach (czyt. blokowiskach) ksiądz sprawdza obecność wiernych na mszy! Ja dla przykładu nie mogę w pełni uczestniczyć w nabożeństwie bo jestem rozwódką (ha! mój były mąż robi to!) Gdzie tu logika!!!!!! Wokół zakazy i nakazy. Modlę się do swojego Boga i wierzę, że skoro staram się być dobrą osobą mnie wysłucha. Ale co najistotniejsze... to buddyzm sprawił i wywołał rewolucję w mojej duszy i sercu. Tam nic nie musisz, robisz to co Ci nakazuje sumienie, dusza, serce... "gekon i wielka duchowa dolina"

    ReplyDelete
  12. Czarownico... zależy gdzie w jakim Kraju.Tutaj w de to kwestia 5 minut..

    ReplyDelete
  13. Miauko--> Ogarniac to juz malo kto moze, czasem tylko sa takie wiadomosci, ze wkurwiaja do zywego.

    ReplyDelete
  14. Ina--> I wlasnie to jest najgorsze, ze to nie pierwsze i nie ostatnie zabojstwa w imie wiary.

    ReplyDelete
  15. Aga_xy--> Ja tam nie mam nic do tego w co kto wierzy, ale jestem zdecydowanie przeciwna zorganizowanej religii, ktora pierze mozgi.

    ReplyDelete
  16. diesel--> No nie wiem, ale kiedys tutaj czytalam i niestety nie wyglada to tak prosto;/

    ReplyDelete
  17. Volus--> To nie jest niestety tepota, to jest zorganizowana nienawisc, do ktorej ten facet nawolywal od dluzszego czasu. Tylko nie wiem czemu nikt nie zamknal dziada wczesniej.

    ReplyDelete
  18. Czarownico--> Tak wlasnie wyczytalam i dlatego nic z tym nie robie i nie zrobie. No bo jeszcze tego brakowalo, zebym w tym celu leciala do Polski i tam siedziala miesiacami az sie jakis pan w sukience zdecyduje zrobic o co prosze. To wszystko jest ewidentnie robione po to, zeby czlowiek nie mogl sam zadecydowac, poczawszy od chrztu na ktore zadne dziecko nie wyraza zgody osobiscie, tylko jest poddawane zabiegowi. Eeech.

    ReplyDelete
  19. Nivejko--> Niestety... i niestety ZADNA wiara nie jest od tego wolna.

    ReplyDelete
  20. Kiciu--> Jak sie dokladnie przyjrzec to wszelkie zlo tego swiata, wszystkie wojny maja korzenie w religii.

    ReplyDelete
  21. Laki--> I kazdy ma "jedynie sluszne poglady, jedynie prawdziwego boga i jedyna droge do zbawienia.." No szlag mnie trafia.

    ReplyDelete
  22. granato--> Ja w ogole nie wiem po co komu religia? Przeciez mozna wierzyc w boga bez posrednikow.

    ReplyDelete
  23. gekon--> Ja tez JESTEM katoliczka, bo bez aktu apostazji to ciagle jestem. Nie praktykuje zadnej religii i nie bede, bo mnie szlag trafia na kazda (oprocz buddyzmu) Nie mam nic przeciwko ludziom wierzacym, praktykujacym, potrafie szanowac nie religie, ale prawo czlowieka do jej wyznawania. Ale takie "kwiatki" powoduja, ze utwierdzam sie w przekonaniu, ze zorganizowana religia nigdy nie prowadzi do niczego dobrego.
    Na temat katolicyzmu w Polsce wole sie nie wypowiadac, po co ma mi cisnienie walic do sufitu:)))

    ReplyDelete
  24. diesel--> No to macie dobrze:))) Ale moze Was sie tam boja;)

    ReplyDelete
  25. Niech sobie kazdy wyznaje takiego boga, jakiego chce, nic mi do tego o ile inni na tym nie cierpia!!!! Tak by bylo in perfect world, ktory niestety nie istnieje, bo fanatykow zatrzesienie w kazdej religii. To jest przerazajace. Wole tutaj nawet nie wspominac polskich katolikow i co wyprawili z krzyzem, bo tez mi gulala rosnie;)))
    Sama jestem katoliczka tylko na papierku i tak juz pewnie pozostanie, bo nie mam zamiaru tluc sie po polskich urzedach, do ktorych mam awersje.

    ReplyDelete
  26. wszystko juz wszyscy napisali!

    ReplyDelete
  27. Jedni drugich prowokują i choć do końca nie przewidują następstw, to tak naprawdę doskonale wiedzą, że odzew musi być.
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  28. ehmmm, wlasnie se tak pomyślałem jedni to religijnie a inni to politycznie fanatyzuja... Jest to wielka różnica ???

    ReplyDelete
  29. religia wyrzadza ludziom wielka grzywde to tak troche jak alkohol niby dla ludzi ale jednak nie dla wszystkich, mnie tez szlag trafia ba moze nawet wiecej ;)

    ReplyDelete
  30. Dalajlama powiedział " nie ma sensu zmieniać wiary, jesteś katolikiem to nim zostań. Ważne to co nakazuje i dyktuje ci sumienie, rozum, uczucie .... bądź dobry ale nie głupi." Kocham tego mądrego człowieka."gekon"

    ReplyDelete
  31. Steve on Tour with Experience Hendrix: West Coast, Spring 2011

    Tour dates announced! Steve will be performing on the Spring 2011 West Coast Experience Hendrix Tour!
    Steve joins many of today’s top guitarists as they perform the music of Jimi Hendrix. The show will include performances by Billy Cox, Robert Randolph, Jonny Lang, Kenny Wayne Shepherd, David Hidalgo & Cesar Rosas [Los Lobos], Keb’ Mo, Eric Johnson, North Mississippi All Stars, Brad Whitford [Aerosmith], Living Colour, Ernie Isley, Chris Layton [Stevie Ray Vaughan & Double Trouble], Indigenous and many additional special guests to be announced.
    Pierwszy koncert odbędzie się 20 maja w Las Vegas. Wybieracie się?

    Czester :)

    ReplyDelete
  32. Ostatnio unikam programów informacyjnych bo się zbliża 10 kwietnia, tak że nie jestem na bieżąco. Co do fanatyków szkoda że nie leczy się ich przymusowo... Strasznie dużo zła z ich powodu :/

    ReplyDelete
  33. Moniko--> Polskie urzedy to maly pikus:) Ale zalatwianie apostazji z polskim KK przerasta moje mozliwosci:)))))))

    ReplyDelete
  34. Iva--> Wlasnie o to chodzi, ze fanatyzm jest niebezpieczny obustronnie.

    ReplyDelete
  35. Diesel--> Kazdy fanatyzm jest niebezpieczny.

    ReplyDelete
  36. BN--> Bardzo mi sie podoba to porownanie do alkoholu, super trafne:)

    ReplyDelete
  37. Gekon--> Swieta prawda, Dalai Lama to bardzo madry czlowiek, bylam na spotkaniu z nim kilka lat temu w Central Parku.

    ReplyDelete
  38. Czester--> Ty zawsze trafiasz w samo sedno tematu. Oczywiscie, ze bede na koncercie juz mam bilety, mam nadzieje, ze Ciebie tez nie zabraknie.

    ReplyDelete
  39. Antares--> 10 kwietnia serdecznie wspolczuje.

    ReplyDelete
  40. Oh,zeby ludzi ze skrajna nietolerancja mozna bylo izolowac to dla tych normalnych wystarczylaby mala wyspa(takie odnosze coraz czesciej wrazenie)

    ReplyDelete
  41. MAGA--> Obawiam sie, ze mozesz miec racje;)

    ReplyDelete
  42. Stardust , przykro mi , nie wybieram się do Vegas. Nie byłem w Las Vegas Hilton Theater i raczej nie będę. Zaczekam na koncert w Polsce. Na oficjalnej stronie S.Vai'a można składać propozycje , w jakim mieście i państwie miałby wystąpić.
    Zaproponowałem Sopot.
    Związek z tematem jest oczywisty. Kto potrafi słuchać Vai'a i jest zafascynowany jego talentem , ten nie jest i nie będzie fantykiem religijnym :)

    Czester

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...