Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Friday, April 8, 2011

Zyje!!!

Kochani, zyje i mam sie calkiem dobrze, z bolu gardla zostalo laskotanie. Nie jest to przyjemne, ale nie narzekam, wazne ze juz moge przelykac i idzie ku lepszemu:)
Te wagary w srode byly jednak bardzo pozyteczne, bo od 2 tygodni mam taki zapierdol w pracy, ze nawet nie ma kiedy taczki zaladowac.
Z tego tez powodu nawet nie odpowiadalam na komentarze, ale wszystkie czytalam i korzystalam z porad na biezaco. Dzieki temu, dzieki Waszym poradom jestem i sie nie poddalam chorobie :)))
Dziekuje Wam bardzo, syrop z cebuli z miodem i cytryna popijany, inhalacje robione, guglanie zrobilam woda utleniona, tez chyba pomoglo, kisiel wlasnie sie gotuje (zabiore do pracy), herbatka z imbiru byla pita wczoraj caly dzien w pracy, banki w Stanach oczywiscie sa, ale nie ma ludzi, ktorzy umieja banki stawiac.
I to mnie wkurza, bo ja wierze w banki.
Pisze szybko i krotko, bo zaraz musze leciec do pracy, wiec to taka notka na kolanie.

30 comments:

  1. i bez czopka się obeszło ;) ja też stosuję czosnek i wodę utlenioną na gardło.

    ReplyDelete
  2. Dorzuce jeszcze moje trzy po trzy. Do syropu z celuli i miodu dodaje jeszcze czosnku (ale ja to gotuje, moze Ty na surowo?). Na gardlo, kaszel i wszelkie dplegliwosci gornych drog oddechowych uzywam pastylek Olbas. Niejedna noc mi uratowaly, kiedy bol gardla wzglednie suchy kaszel mnie meczyl. Taka pastylke miedzy zeby a policzek (zeby sie powoli rozpuszczala, a nie grozilo polkniecie) i spokoj cala noc. Nie wiem, czy Olbaski sa w Stanach, w Szwecji nie ma, wiec albo sama kupuje w Pl albo mi wysylaja...

    W bankach wlasnie jestem swiezo obcykana :-) Sa warianty nie wymagajace "podpalania" itp, z gumy, z silikonu, szkla z gumowa "gruszka". Tylko sie taka banke sciska i szybko naklada na cialo - zasysa sie samo, bo jest podcisnienie. Wspanialy dalby rade jak nic :-) Podaje link, po szwedzku co prawda, ale popatrzec mozna i sie zorientowac co jest - u Was powinno chyba tez byc? W zaleznosci od wielkosci sa na cialo i na twarz, powieki itp. http://www.cuppingmassage.com/Produkter.htm

    ReplyDelete
  3. O, bez czopka? niesamowite:)

    ja tez woda utleniona, kisiel i tandum verde, na suchy , męczacy kaszel thiocodin:)
    miód mnie uczula i kaszlę bardziej:(

    zdrowia Stardust , zdrowia!

    ReplyDelete
  4. Jeszcze raz zdrówka życzę i trzymam kciuki coby choróbsko poszło sobie, byle nie za morze, bo jeszcze do nas by trafiło, najlepiej niech idzie gdzieś gdzie ludzi nie ma:))
    A dla Wspaniałego mały foch, że jednak ci to choróbsko sprzedał!!

    ReplyDelete
  5. To wspaniale! Tak trzymaj, Kochana! :))

    ReplyDelete
  6. I git Stardust! Tak trzymaj, weekend przed nami wykuruj sie na dobre:) I niech Wspanialy tez to swinstwo wykuruje, co byscie sobie nawzajem nie sprzedawali:)

    ReplyDelete
  7. DS--> Czytalam o tym czopku u Ciebie:) I tak sobie myslalam, ze to gardlo mnie tak bolalo, ze kto wie czy nie zgodzilabym sie na leczenie metoda przez dupe:)))

    ReplyDelete
  8. MarioAgdaleno--> Taka tabletka miedzy policzkiem i zebami to juz bym sie na 100% udlawila, bo ja taka zdolna jestem:)))
    U nas tez sa te banki co sie same przysysaja:))) Musze kupic, bo nie mam w domu, a jak juz nabede to bedziemy sie uczyc ze Wspanialym postgawie mu jedna na czole:)))))
    Ja kiedys pracowalam z dziewczyna co robila akupuntkure i inne takie metody chinskie. I ona mi kiedys postawila banki, metoda tradycyjna, ale nie wiem jak to robila, bo jak wzielam gleboki oddech to banki same spadly:)))
    Tych z ogniem to bym sie bala, bo ja nie za bardzo sobie ufam ;) Ale takie co sie same przysysaja to musze kupic:)))

    ReplyDelete
  9. Beata--> Ja oprocz tych czopkow i kociego wrzasku to wszystko stosowalam:))))

    ReplyDelete
  10. Kiciu--> Tam maly foch, jemu sie duzy foch nalezy:))) Wczoraj mi powiedzial, ze to przeciez ja moglam sie wyniesc do goscinnego. No chyba ten chlop nie wie co mowi:))))

    ReplyDelete
  11. Akemi--> Trzymam trzymam, bo kto jak nie ja? :))))

    ReplyDelete
  12. Moniko--> Wlasnie tak planuje, ze ten weekend poswiecam na wylezenie sie i wypoczecie, bo to wazne w tej sytuacji, a juz Potomek dzis zameldowal, ze jemu tez sprzedalismy w czasie tych krotkich odwiedzin w niedziele;/
    Jakies sprzyjajace podloze ma ten wirus ze wedruje od jednego do drugiego. Klientki tez co druga to pociagajaca:)

    ReplyDelete
  13. No i niesmiertelne mleko na ciepło z miodem i czosnkiem! Trzymaj się Stardust!

    ReplyDelete
  14. Aga_xy--> A tutaj mleko i wszelki nabial jest na liscie NIE w przypadku przeziebien. Wiesz ja sie juz dawno zamerykanizowalam wiec mleko odrzucilam, chociaz nie calkiem, bo uzywam do kawy:))))

    ReplyDelete
  15. Zajrzałam wczoraj, zajrzałam dzisiaj:) Jak to lepiej działa na naszą psyche jak już mija choróbsko, od razu świat jest piękniejszy:)

    ReplyDelete
  16. Jak bańki to bardzo polecam chińskie akupresurowe - u Chińczyków na bank dostaniesz. To są bańki gumowe, jak chcesz i kupisz to daj znać - proste to jak budowa cepa, zastosowań ma moc ( również korzonki, wysysa jady owadów i takie tam) - wyślę Ci instrukcję. Zresztą na pewno są do kupienia z nią.
    Wyglądają tak:
    http://www.zdrowie.fit.pl/zdrowie_na_co_dzien/banka_chinska,171,1,0.html
    Ja się bańkami posługuję od lat. Te są najlepsiejsze z najlepszych.
    Zdrówka :)

    ReplyDelete
  17. o wodzie utlenionej nie słyszałam!! co się z tym robi? , czosnek uwielbiam i jem nie tylko w czasie choroby. Bańki miałam stawiane jako dziecko, i niedawno słyszałam, że znowu wracają do łask.

    ReplyDelete
  18. Ciesze się że lepiej...ale co z tą wodą utlenioną?

    ReplyDelete
  19. bosz Star - też mnie gardło napieprza i też mam w końcu mnóstwo roboty. TAK SIĘ CIESZĘ że mam to mnóstwo roboty, że nie pamiętam o gardle ;)))

    ReplyDelete
  20. Pieprzniczko--> Jakos musze sie nie poddawac:) Szkoda zycia, swiat pieknieje z wiosna a ja chora, no wstyd:))

    ReplyDelete
  21. Laki--> Tu jest pelen wybor tych baniek w chinskiej dzielnicy, z pompka, bez pompki, na ogien, szklane, plastikowe, siliconowe, nawet bambusowe sa:)) Nie ma problemu, tylko jakos nigdy do tej pory nie kupilam.

    ReplyDelete
  22. Kachna--> El bodajze pisala o plukaniu (gulgotaniu) woda utleniona, ja sie domyslilam ze roztworem i zrobilam roztwor 1:1 no i sobie pogulgotalam :))) znow zachlapalam pol lazienki, ale to juz taka moja uroda:)

    ReplyDelete
  23. Nivejko--> Patrz wyzej plucze sie gardlo:))) tez tego nie znalam, ale chyba dziala. Nie wiem co dziala na dobra sprawe bo robilam wszystko co znalam sama i co mi polecono:))

    ReplyDelete
  24. Spt--> To fakt, ze w nawale pracy zapomina sie o bolu, ale moja praca wymaga gadania i wtedy troche trudniej zapomniec:))) Lecz sie wszystkimi metodami:))

    ReplyDelete
  25. No to gut! Uwielbiam Twoją energiczną postawę :P

    ReplyDelete
  26. woda utleniona z wodą zwykla, proporcje na oko 1;10, ale ja robie mocniejsza. w każdym razie pomaga!! czasem nawet bez mieszania płucze i tez dobrze..

    ReplyDelete
  27. Margo--> Jestem zwolenniczka samoobrony organizmu:))

    ReplyDelete
  28. El--> Nie pisalas o proporcjach poprzednio, ale ja zrobilam "na oko" czyli pol na pol i tez jest dobrze:))) Dzieki:)

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...