Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Friday, June 3, 2011

Nic...

... mi sie nie chce.

29 comments:

  1. :D prawdziwe filozoficzne stwierdzenie. Nie ma się co spieszyć. Przyjdzie odpowiednia pora, to Ci się zachce :)

    ReplyDelete
  2. to tak naprawdę jest cudowny stan jak się umie z niego korzystać! :)

    ReplyDelete
  3. Znowu???
    W takim razie przesylam tylko weekendowe usciski.

    ReplyDelete
  4. Rozumiem. Zdarza się, mnie ostatnio jakby częściej.Więc tylko uśmiech i całuski przesyłam.
    Miłego, ;)

    ReplyDelete
  5. tak z ciekawości..Star, jakiej przeglądarki internetowej używasz? chyba wiem skąd te problemy z logowaniem na blogerze..

    ReplyDelete
  6. Zwalmy to na karby pogody. Jak zwykle. :D

    ReplyDelete
  7. nic, to Baśka, nic to... jak mawiał Pan Wołodyjowski :)

    ReplyDelete
  8. Ewa--> Mowisz, ze "jak przyjdzie ochota, to pies kota wychrobota":)))
    Teraz nie wiem czy to chrobotanie, powinno moze byc hrobotaniem, ale ladniej mi wyglada z "ch" :)
    stardust

    ReplyDelete
  9. Spt--> No cudowny, tylko ja sie obawiam, ze powoli zaczynam sie przyzwyczajac:))
    stardust

    ReplyDelete
  10. Ina--> Znowu...
    I off topic, fiolki sa super:))) W przyszlym roku robie z podwojnej ilosci:))
    stardust

    ReplyDelete
  11. Anabell--> Czyli to urok naszej "polki" ;)))
    stardust

    ReplyDelete
  12. El--> Uzywam IE ale probowalam chwilowo zmienic na Mozilla Firefox i nic sie nie zmienilo, a ja jestem juz chyba emocjonalnie przywiazana do IE, na MF jest mi tak zle, ze nawet mnie komputer nie ciagnie:)))
    stardust

    ReplyDelete
  13. Rebeka--> Masz racje, wazne zeby bylo na co albo gdzie zwalic:) Ja ostatnio jestem mistrzynia zwalek:)))
    stardust

    ReplyDelete
  14. Chwilka--> Myslisz, ze Wolodyjowski wiedzial co mowi? Wiesz on maloletniego wzrostu byl, a ja nie bardzo mam zaufanie do takich:)))
    stardust

    ReplyDelete
  15. Ata--> Tak, tak lajf jest jak papier toaletowy dugi, waski i wiesz jak dalej;))
    Ale moze sie zmobilizuje do czegos, bo juz zaczynam nie lubic tego niechcieja;))
    stardust

    ReplyDelete
  16. Mnie moze i by sie chcialo,ale cialo by lezalo:))
    Tak jak "mowisz",jak przyjdzie ochota to pies kota wychrobota,a jak pojdzie gladko to i cale stadko:))

    ReplyDelete
  17. Maga--> Tej koncowki nie znalam:))))))))))))
    stardust

    ReplyDelete
  18. słyszałam, czytałam na forumciach, że google i IE nie bardzo sie kochają. Tez pytanie który IE? ja ide na starym fajerfoksie (bo 4 nie instalowałam) i wszystko mi działa..

    ReplyDelete
  19. To zupełnie jak mnie :) Ale jak za oknem jest 32 stopnie w cieniu, to komu by się chciało? A tu robota czeka i woła mnie, blog płacze z tęsknoty... a ja nic. Mnie się nie chce :)

    ReplyDelete
  20. Iva--> Przynajmniej nie jestesmy same:) A nawet w dobrym towarzystwie:))
    stardust

    ReplyDelete
  21. El--> Ja mam IE8 bo kiedys naladowalam 9tke, ale mi jakos nie przypadla do gustu, wiec wyrzucilam:))) Ja nie mysle, ze to wina przegladarki, chociaz niewiele sie znam, ale to mi sie wydaje malo prawdopodobne. Musze poszperac na blogerowych forach, tylko, ze tez mi sie nie chce:)))
    stardust

    ReplyDelete
  22. Monikana--> U nas pogoda jest wrecz cudna. 25C przyjemny wiaterek, zero wilgotnosci, mogloby tak byc juz do konca lata. Zyc sie chce, a jednak nic sie nie chce:))
    stardust

    ReplyDelete
  23. kochana, żeby mnie sie tak chciało, jak mi się nie chce!!!

    ReplyDelete
  24. KasiaEire--> Ale jest nadzieja, ze nam sie jeszcze kiedys zachce:))))

    ReplyDelete
  25. Ja korzystam z google chrome i firefoxa, i róznie działa:(

    ReplyDelete
  26. mnie się chce wiele ale czasu brak :)
    mogę się chęciami podzielić :))))

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...