Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Tuesday, July 26, 2011

...

Ogarnal mnie tumiwisizm z niechciejem:))
I tak mi dobrze:)))

27 comments:

  1. Widze ze sie rozprzestrzenia:))))

    ReplyDelete
  2. Baaardzo ważne to Twoje zdanie DRUGIE ! I tak trzymać, ale... nie za długo ;))

    ReplyDelete
  3. Ja też tak czasem lubię,ale znając Ciebie to szybko Ci minie :)

    ReplyDelete
  4. Nie dziwi mnie to, jakbym miała takie upały i taką wilgotność to pewnie leżałabym odłogiem jak ugór.Odpocznij,;))

    ReplyDelete
  5. Ja z tego zaczynam tworzyc sztuke :)

    ReplyDelete
  6. Ja sie zapisuje do klubu w niedziele, jak tylko zaczne moj urlop! Trzymajcie dla mnie miejsce : )

    ReplyDelete
  7. Eeeee!
    Do roboty sie bier!
    Mężusia mi szukać, migusiem!
    ;-P

    ReplyDelete
  8. raz na jakiś czas to wzmacnia:))

    ReplyDelete
  9. i super:) w końcu to lato+lipiec=lenistwo

    ReplyDelete
  10. Mnie też dlatego dziś - posprzątałam pralnię, posegregowałam zabawki swoich dzieci, zerwałam a potem włożyłam do słoiczków ogórki, zrobiłam pranie, umyłam półki i poukładałm słoiki w piwnicy, ugotowałam obiad z dwóch dań, poskładałam pranie a w miedzyczasie jeszcze oczywiście tysiąc codziennych czynności i potem się dziwie że padam na pysk.

    ReplyDelete
  11. Nie wytrzymasz długo... Na szczęście!

    ReplyDelete
  12. Cholerka. Takim to dobrze:) Tumiwisizm owszem, ale zapitalać trza:)

    ReplyDelete
  13. mi już przechodzi pomału ;) :P

    ReplyDelete
  14. To sobie nie chciej :) I odpocznij!
    Pozdrowienia!

    ReplyDelete
  15. No ładna podpucha. Policz dokładnie komentarze. Powinno ich byc więcej niż przy chciejstwie :))))

    ReplyDelete
  16. to odpoczywaj! wyslalam maila, i widze, ze chyba uda mi sie dodac comment dzisiaj, jestem wrecz podekscytowana!!

    ReplyDelete
  17. Bywa to najlepszy sposób na spędzenie niektórych dni :)

    ReplyDelete
  18. Kurka wodna, coś długo to trwa...

    ReplyDelete
  19. Ej noooooo ....;-(
    Mogłoby Ci już przejść, wiesz?!

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...