Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Saturday, July 16, 2011

Rzygne sobie... a co?

Wolno mi przecie, to moj blog i moje rzyganie:))
Ostatnio duzo czasu spedzam na forach politycznych, bo i dzieje sie sporo, a ja lubie polityke.
Nie, nie bede sie wdawac w wywody polityczne, bo nie o to chodzi, ale czasem siedze i sie zastanawiam skad sie bierze glupota. Bo ze jest wszechobecna i ma sie dobrze to widac golym okiem.
Ameryka bankrutuje!!!!
Republikanie wychodza ze skory, Mitch McColon (prawidlowo McCollenn) wyglada juz tak jakby sie zachlysna wlasna druga broda. Zawsze sie zastanawiam jak czlowiek moze sie dochowac drugiej brody zwisajacej az na klatke piersiowa. I zastanawiam sie nad tym glownie dlatego, ze to potwierdza moja wlasna teorie, ze ludzie niezadowoleni starzeja sie fatalnie.
Czlowiek musi chodzic cale zycie odety, zeby broda siegnela takiego poziomu, jest to dowod rzeczowy na to, ze taka twarz nigdy nie zaznala usmiechu. Wiadomo, ze z wiekiem grawitacja robi swoje, ale zeby az tak, to on musial tej grawitacji niezle pomagac.
OK koniec z dygresja;)
Oczywiscie najnowszym planem  na rozwiazania ze strony Republikanow jest obwinianie o wszystko Obamy, tak jakby przez ostatnie dwa lata splamili sie jakas inna robota:)) No mozna i tak, ale najsmieszniejsze jest, ze oni sie zachowuja tak, jakby nie istnial poprzedni prezydent. Ja natomiast pamietam, ze Krzak z Chujem (Dick to odpowiednik polskiego chuja) przejeli kraj od Clintona z nawyzkami budzetowymi i z tych nadwyzek nie dosc ze wszystko rozpierdolili, to jeszcze dopracowali sie trylionowych deficytow.
No ale ja juz w 2001 roku mowilam, ze jak Chuj w Krzakach to sie szykuje rozpierducha, ze wiory beda lecialy. Jak w wiekszosci przypadkow moje slowo cialem sie stalo, a szczerze wolalabym zeby sie w gowno zamienilo:))
Najbardziej bawi mnie w tym wszystkim nowy garnitur kandydatow strony republikanskiej na przyszloroczne wybory prezydenckie.
Jest Mitch Romney, ktory kandyduje juz na pewno drugi a moze i trzeci raz.
Mitch ja ci powiem od razu, ty to jak ta stara panna, co to zawsze byla druchna ,ale nigdy panna mloda. Daj se chlopie siana, bo i tak nie masz szans.
Nastepnym kandydatem na kandydata jest Newt Gingrich nie bede sie rozpisywac na temat Newt'a bo to byloby wyjatkowo nudne, ale Newt ma takie same szanse na prezydenture, jak ja na Miss Universe:))
Jest Tim Pawlenty przy ktorym warto sie zatrzymac na kilka slow, bo juz jakis czas temu jak Tim sie zaczal przymierzac, bo jeszcze chyba nawet nie oglosil oficjalnie swojej kandydatury, to juz o nim pisano w polskiej prasie jako "republikanskim kandydacie na prezydenta polskiego pochodzenia"
UUuuuu az sie spocilam jak to przeczytalam, a artykul mial tytul "Polacy rzadza w Ameryce".
Szczescie od Boga zanim sie zaczelam pakowac, zeby spitalac do innego kraju to sie rozejrzalam i ochlonelam. Ktos kto pisal te wiadomosc nie zna sie na polityce nawet na tyle, zeby dostrzec, ze Pawlenty nie jest kandydatem na prezydenta, ale kandydatem na kandydata. No i szanse to tez ma jak tramwaj w Boze Cialo powodzenie, bo za jego gubernatorstwa w stanie Minnesota zawalil sie most. Amerykanie, przynajmniej ci ktorzy mysla, lubia takie rzeczy pamietac;))
Natomiast moja faworytka, zupelnie jak na wyscigach konnych jest pani Michelle Bachmann, ktora krotko mowiac jest brzydsza wersja pani Palin.
Sarah Palin to byla kandydatka na vice prezydenta przy boku starego John McCain'a, jesli ktos pamieta.
Michelle Bachmann glosi takie bzdety, ze normalnie zaden komik by tego nie wymyslil. Jednym z przekonan przyszlej prezydentowej Ameryki jest, ze kobieta powinna byc ulegla i posluszna mezczyznie:))))
Ha ha ha i jeszcze raz HA juz ja to widze, sam ten fakt przekresla jej szanse, no ale narazie zdobywa powazne punkty w kregach wlasnej partii i przoduje w notowaniach nawet przed "polskim" Tim Pawlenty.
Ciekawostka jest, ze maz pani Bachmann prowadzi klinike, uwaga uwaga Uzdrawiania Homoseksualizmu!!!
Tak, homoseksualizm mozna uzdrowic w/g panstwa Bachmann:))))))))))))
Co przypomina mi rozmowe jaka odbylam miesiac temu z doormenem w budynku gdzie pracuje.
Nasz regularny doorman byl na 3 tygodniowym urlopie i ten go zastepowal.
Akurat bylo to tuz przed podpisaniem prawa do zawierania zwiazkow mazenskich przez pary homoseksualne w stanie Nowy York. Wiadomo temat byl kontrowersyjny w niektorych kregach, a wiec i glosny, chociaz w NYC to glownie glosny w sposob radosnej reakcji.
Facet jest imigrantem z Bosni i jakos tak sie zlozylo, ze ja z kims rozmawialam w holu budynku na ten temat i czlowiek nie wytrzymal i sie wtracil. Zaczal od tego, ze on niby nie ma nic przeciwko i niech sobie robia co chca, ale dlaczego to ma byc malzenstwo.
-- A dlaczego nie? - odpowiedzialam pytaniem.
-- No bo jak to? dwoch facetow to kto jest zona a kto mezem?
-- W przypadku dwoch facetow nie ma zony, sa dwaj mezowie, a w przypadku dwoch kobiet nie ma meza, sa dwie zony - powiedzialam uprzedzajac pytanie o przypadek kobiet.
-- Ale to jest nie normalne.
-- Dla Ciebie moze byc nie normalne dla nich normalne, przeciez to ich sprawa.
-- Ale malzenstwo to powinna byc kobieta i mezczyzna.
-- A co to znaczy powinna?
Jak ja lubie ludzi, ktorzy mowia co "powinno byc" no jak nie jest, to znaczy, ze cale "powinno" mozna psu w dupe wsadzic.
-- No tak jest, Ty tez masz meza a nie druga zone - odparowal.
-- Mam meza, bo nie jestem homoseksualistka, gdybym byla, to pewnie mialabym zone. I jedna i druga sytuacja jest dla mnie normalna.
Patrzyl na mnie tak jakby mi druga glowa wyrastala pod pacha.
I po chwili znow zapytal:
-- A co bedzie jak beda chcieli miec dzieci?
-- Nie wiem co bedzie, bo mnie to nie dotyczy, ale pewnie znajda jakies rozwiazanie.
-- Ale to nie normalne!!
-- A Ty masz dzieci?
-- Mam i mam zone.
-- No dobrze, czyli to co Ty robisz jest normalne, tak?
-- Tak!
-- A jak jest malzenstwo zona i maz i nie chca miec dzieci, to czy to jest normalne, czy nie normalne.
Zamilkl na chwile.
-- Nooo moim zdaniem to nie normalne, bo ja chce miec dzieci, ale jak ktos nie chce, to... to moze i nie musi miec.
-- Ale czy to jest normalne? Ustalamy teraz co jest  i nie jest normalne.
-- No jak nie chca i nie maja, to moze i... normalne.
-- OK to jak Ty chcesz i masz dzieci i to jest normalne, a ktos nie chce i nie ma i tez jest normalne to co jest nie normalnego w checi posiadania dzieci w zwiazku homoseksualnym?
-- Bo na co takie dziecko wyrosnie?
-- Prawdopodobnie na doroslego czlowieka jak wszystkie dzieci - odpowiedzialam spokojnie.
-- Ale na co wyrosnie?!
-- Przeciez powiedzialam, ze dziecko jak kazde inne wyrosnie na doroslego czlowieka?
-- Nie, nie moze wyrosnac jak inne dzieci, jak bedzie wychowane przez dwoch facetow, albo dwie kobiety to na co wyrosnie?
-- Na psa, na krowe, na strusia... dopasuj sobie co chcesz - powiedzialam i poszlam.
Uznalam rozmowe za zakonczona, bo i co ja moge? Jego poglady, jego zycie, jego opinie...
Ale facet nie dal za wygrana i nastepnego dnia sam mnie zatrzymal i zaczal wykladac swoje, ze pan Bog.. ze stworzenie swiata.. Adam i Ewa.. i czlowiek, zeby czlowiek na podobienstwo.. wedlug woli Boga...  kobieta... mezczyzna.. rozmnazanie... powielanie....
Chyba przeszlam cale szkolenie religijno-seksualne i na koniec bylo:
-- I to jest normalne.
-- Ale co jest normalne, bo juz sie troche zgubilam tak duzo mowiles?
-- No to, ze pan Bog to wszystko stworzyl, wszystko - przy ostatnim slowie zakreslil duzy krag reka.
-- Acha, a w takim razie jak pan Bog wszystko stworzyl, to kto stworzyl homoseksualiste? I czy aby homoseksualisci nie rodza sie w normalnych stworzonych przez pana Boga i zyjacych po bozemu malzenstwach? bo wiesz w zwiazku homoseksualnym nie moze byc zaplodnienia, no chyba ze... niepokalane poczecie?
Wiecej juz ze mna nie rozmawial i pewnie liczyl dni do powrotu prawowitego doormana, zeby jak najszybciej opuscic ten budynek:))
A ja siedze i sie boje, ze taki wlasnie facet z Bosni, tyle ze w spodnicy teoretycznie  ma szanse byc kandydatem na prezydenta Stanow.
Ozeszkurwajapierdole!!!!

Z ostatniej chwili:
Tim Pawlenty wlasnie powiedzial, ze jak nie ma pieniedzy, to w pierwszej kolejnosci trzeba zaplacic Chinom, a nie wojsku.
Ha ha ha :)))
Oglaszam, ze tym sposobem Tim Pawlenty zakonczyl swoja walke o kandydature na kandydata, w nagrode zostanie menadzerem WalMart!!!!!!!!!!!!!!!!

Kuzwa, jak juz czlowiek mysli, ze nic glupszego nie sa w stanie wymyslic, to jednak zawsze mnie zaskocza:)))

To jest jak Christmas in July!!! Codziennie wstaje rano, odpalam lapka a tam juz czeka nastepny prezent:))) I co jeden to lepszy.
Murdoch to jest prezent!!!! przy ktorym zaciram rece az iskry leca:))
I obiecuje sobie, ze jak ten prezent pociagnie za soba Facked News, to juz do konca zycia ten dzien bede obchodzic bardziej hucznie niz wlasne urodziny.

Ups, przemoglam sie i obejrzalam klip z mezem pani Buchmann. Jak ten facet nie jest gay to ja jestem Krolowa Anglii. Szkoda, ze jego wlasna klinika nie potrafi go wyleczyc;/ No i w ogole jak to mozliwe, ze przez malzenstwo z Michelle i gleboka wiare chrzescijanska tez nie zostal uleczony.
Jesli gejowskie parady maja Krolowe, to pan Bachmann moze byc zatrudniony na stanowisko Krolowej Parady na pelny etat, predyspozycje ma w wygladzie, ruchach, glosie, sposobie poruszania sie... no wypisz wymaluj Queen:))
Ech... jest co raz lepiej:)))

42 comments:

  1. No patrz babo, miałaś racje. Ty to nawet jak sobie rzygniesz to z uśmiechem :) McColon i Krzak z Chujem- no oplułam komputer

    ReplyDelete
  2. No rzeczywiście - powalone to wszystko dokładnie. A myślałam, że tylko u nas taki gnój i wybierać nie ma z czego.
    Dobrze czasem poczytać, jak jest w innych krajach.
    Też bym się bała takiej kandydatki. Fuj!

    ReplyDelete
  3. Star, tak myślących jak ten Bośniak to jest multum. Może trafniejszy byłby przymiotnik "powtarzających", bo na mój gust to większość ludzi nie myśli, oni tylko powtarzają to co usłyszą.A ja ostatnio wyczytałam coś, co mnie poraziło- niektóre stany USA chcą wprowadzić ścisły zakaz aborcji a na dodatek ścisłą ochronę życia poczętego od momentu zapłodnienia oraz wsadzać do więzienia kobiety, które urodzą martwe dziecko, np. dlatego,ze w czasie ciąży ćpały lub piły lub nieświadomie zrobiły coś, co tej ciąży zaszkodziło. Kurczę, nie wiedziałam,że nasza ciemna prawica już zdążyła wyemigrować i rozpanoszyła się u Was.:)))
    Miłego,;)

    ReplyDelete
  4. hellou:-)
    u nas podobna sytuacja, ja oleje te wybory, bo na mniejsze zło nie bede glosowac.
    a dyskusja mi sie podobala, tyle ze do takich ludzi zadne sensowne argumenty nie trafiaja..

    ReplyDelete
  5. Evita--> No szlag mnie trafia, bo jedyne do Republikanie potrafia to spierdolic i zwalic na Demokratow, ktorzy z kolei nie maja jaj. I tak sie to kreci.

    ReplyDelete
  6. tzj--> Moja babcia mowila "glupich nie sieja, sami sie mnoza" i miala racje:))

    ReplyDelete
  7. Anabell--> Masz absolutna racje z tym brakiem myslenia i powtarzaniem glupot. No ale wiesz, jak sie ktos rozwojowo zatrzymal na etapie Ameby, to czym taka ofiara ma myslec:)))
    A takich jednokomorkowcow w tym kraju jest polowa. Mam to szczescie, ze mieszkam nie w Ameryce, tylko w Nowym Yorku, no ale niestety te bezmozgi ida i glosuja:)))) Nie boje sie tej kandydatki, bo jesli nawet uda jej sie przejsc przez republikanskie sito, to na tym etapie skonczy. Nieboszczyk McCain to bylo najpotezniejsze dzielo jakie Republikanie mogli wystawic, wystawili nie nie odpalilo. Jest nadzieja, narod madrzeje, powoli bo powoli, ale jednak:)))

    ReplyDelete
  8. El--> Olac wybory to powinien caly kraj:)) W Polsce jest na to szansa, bo kraj nieduzy i liczba wyborcow do ogarniecia. Tutaj sie nie da, no za cholere nie da sie tego zorganizowac. Rozumiem, ze nie chcesz glosowac na mniejsze zlo, ja tez tego nie lubie. Ja mam zelaznego kandydata, tego samego co 4 lata temu, wiec nie mam rozterki "mniejszego zla" Nawet wiem, ze moj kadydat ma juz druga ture w kieszeni, no bo nie moze byc inaczej przy tym zestawie "figur woskowych" przeciwnika:)))

    ReplyDelete
  9. Głupota to plaga wszechogarniająca ziemski glob. Przodują w niej media, które to świństwo propagują, rozsiewają i kreują. Podobno największe chamstwo w necie panuje właśnie w Polsce. Osobiście nie mam co do tego wątpliwości :(

    ReplyDelete
  10. EwaP.--> Tak media rozpowszechniaja glupote, zwlaszcza nasze tutejsze, ktore sa w rekach Ruperta Murdoch. Z tego wlasnie powodu tak czekam kiedy padnie Facked News, ktory kreuje idiotow w ilosciach zastraszajacych.
    Fora amerykanskie sa zupelnie inne niz polskie, albo moze ja na tych innych bywam, nawet jak ktos sieje glupote to jednak jest to napisane w sposob kulturalny, glupi ale kulturalny. Na polskich forach takich pod artykulami masowych mediow bylam pare razy i wszechobecne chamstwo mnie powalilo.

    ReplyDelete
  11. Star- chamstwo jest na całym internecie. Fora polskie różnią się tym od amerykańskich, ze na amerykańskim forum cham i prostak dostanie jedno ostrzeżenie, a później bana. Na polskim forum kogoś zbanować jest właściwie niemożliwością. Wiem co mówię.

    ReplyDelete
  12. Beata--> No normalnie, az tak normalnie, ze czasem nie wyrabiam zakretu do lazienki:)))

    ReplyDelete
  13. Evita--> Ja wiem, ze na amerykanskich forach banuja i dobrze, bo przynajmniej z pozostalymi mozna rzeczowo pogadac. Poza tym na wielu politycznych forach sa ludzie, z naprawde duza polityczno-ekonomiczna wiedza. Ja nie ogladam zadnych wiadomosci w TV ani nie czytam gazet, bo to wlasnie produkuje Ameby:) Wchodze na fora polityczne i czytam, wiekszosc wypowiedzi jest poparta linkami do zrodel i to jest cenne. Facked News bierze informacje z dupy i wklada ludziom do glowy:))) CNN nie jest wiele lepsze, zwlaszcza Andreson Cooper, ktory kazdy news potrafi przerobic na news o sobie:))

    ReplyDelete
  14. A teraz wyobraz sobie polskie forum, na ktorym trolle rzucaja gownem na kazdego jak leci. Taki troll jak sie uprze to moze cale forum rozwalic i nic mu zrobia. Moderuje forum gazety i kiedys byl tam taki jeden co to lazil do forach i wypisywal na mnie obelgi gdzie sie dalo. i wiesz co- admini mieli do mnie pretensje ze go cielam na potege na naszym forum. Powiedzialam im, ze bede ciela i juz dopoki nie zabiora mi przywilejow. Nie zabrali a gagatka zbanowali dopiero jak moje forumki zaczeli pisac masowo skargi.

    ReplyDelete
  15. Evita--> Na tutejszych forach oporcz moderatorow, ze tak powiem, z urzedu jest moderacja "wewnetrzna", z ktorej moga korzystac uczestnicy forum. Jest to system "flagowania" chamskich postow i wystarczy, ze post nazbiera kilka flag (nie wiem ile, ale raczej nie wiecej niz 3-5) i moderator musi taki post usunac. Tym sposobem sami uczestnicy forum dbaja o poziom i cham sie nie utrzyma.
    Chamskie odzywki istnieja nie tylko na forach, ale i na polskojezycznych blogach. Wystarczy miec bloga na Onecie, ktory poleca niektore notki i wtedy autor bloga zostaje atakowany przez chamstwo. No jakos kultura internetowa ma jeszcze daleka droge do przebycia w Polsce.

    ReplyDelete
  16. Wiesz co? Żygnę sobie razem z Tobą, już od dawna mnie mdliło tylko brakowało mi tego palucha w gardzieli.

    ReplyDelete
  17. Pieprzniczko--> Zapraszam, rzyganie oczyszcza organizm chroniac go przed zatruciem:)))

    ReplyDelete
  18. Marna to pociecha, że i u Was nie brak kretynów rwących się do władzy...

    ReplyDelete
  19. Zgago--> No marna, ale zawszec weselej:)))

    ReplyDelete
  20. Wiesz Star, tak miedzy bogiem a prawdą, Bush przepierdolił nadwyżkę na wojny i obcięcie podatków dla najbogatszych. Tak jak to drugie może niekoniecznie, pierwsze odbywało się przy szerokim aplauzie amerykańskiego społeczeństwa... :)

    ReplyDelete
  21. Pani Koalo- pozwole sobie odpowiedziec. To co slychac w popularnej TV to nie aplauz amerykanskiego spoleczenstwa, tylko aplauz tych najbogatszych :) Gdyby to mnie podatki obcinano tez bym klaskala.

    ReplyDelete
  22. Evita: no przecież napisałam, że z obcięcia podatków niekoniecznie się wszyscy cieszyli, ale wojna, która pochłonęła ogromne srodki, miała przez długi czas spore poparcie.

    ReplyDelete
  23. Koalo--> Zeby wyglaszac takie opinie to trzeba bylo tu mieszkac. A chyba Ciebie tu nie bylo. Owszem zgodze sie co do aplauzu w kwestii wojny w Afganistanie, ale juz wojna w Iraku zostala rozpoczeta mimo licznych protestow narodu. Nikt majacy wiecej niz 2 komorki mozgowe nie wierzyl w to co Krzak pierdolil.
    Druga rzecz to Krzak nigdy nie uwzglednial kosztow wojny w budzecie panstwa, stad nagle takie dlugi. I o to chodzi, ze teraz jest problem tylko i wylacznie z winy jego rezydencji (nigdy nie nazwalam tego prezydencja) a Republikanie stroja fochy. Do tego dal fory podatkowe najbogatszym.

    ReplyDelete
  24. Tak, ze tym razem Bog i prawda to dwie rozne rzeczy.

    ReplyDelete
  25. Pulap zadluzenia panstwa w czasie rezydencji Krzaka byl podnoszony 7 razy i Republikanie nie mieli nic przeciwko, teraz nagle jak przyszlo do splacania ICH dlugow to sa przeciw. Dlaczego? Ano tylko dlatego, ze nie pasuje im czarny prezydent. Too fucken bad, Obama bedzie prezydentem na nastepna ture!!!!

    ReplyDelete
  26. Star, w sumie pierwszym stwierdzeniem zamykasz jakiekolwiek pole dyskusji, co nie jest fajne. Tak samo ja mogę się zapytać, czy przejechałaś całe Stany, żeby to poparcie sprawdzić, czy może opierasz się na znajomych i zaprzyjaźnionych programach w TV.
    Ja nie neguję błędów Busha, bo skurwiela nie znoszę jak mało kogo. Tylko chciałam przypomnieć, że na POCZĄTKU naród zgodziłby się na wszystko i na każdy koszt.

    ReplyDelete
  27. Koalo--> Na poczatku, to byla wojna w Afganistanie, wojna w Iraku zaczela sie 20 marca 2003 roku, a to juz nie jest na poczatku. Ja sie nie opieram na zaprzyjaznionych programach TV, bo takich nie mam. Nie dziw sie, ze reaguje jak zareagowalam, bo moze przeczytaj sobie swoja wypowiedz. Ty po stwierdzasz cos co Twoim zdaniem jest faktem i jeszcze piszesz "Bogiem a prawda". A tymczasem ani Bog ani prawda do tego nie pasuje. Nie tylko Ameryka, ale o ile pamietam (a pamietam) to caly swiat protestowal przeciwko wojnie w Iraku. Krzak posunal sie tak daleko w swoich dzialaniach, ze pozbawil tajemnicy panstwowej pracownice CIA, Valerie Plame. Nie wiem czy o tym slyszalas, bo moze w Europie nie bylo o tym glosno, ale tutaj na miejscu to bylo wielkie wydarzenie. Denuncjacja pracownika CIA jest zdrada i tylko szkoda, ze tak nie zostala potraktowana, bo Krzak wisialby na krzaku, jak na to zasluzyl. A Ty mi piszesz, ze "bogiem a prawda" no ja Cie przepraszam, ale jaki Bog taka i pewnie prawda. I wiesz ten narod mimo pozorow nie jest az taki glupi, ze zgodzilby sie na wszystko, wierz mi tu jest naprawde duzo ludzi, ktorzy sie interesuja polityka i sie na niej znaja.

    ReplyDelete
  28. No i jeszcze konczysz wypowiedz symbolem usmiechu jakby to naprawde bylo takie smieszne, a tylko ja durna nie wiem.

    ReplyDelete
  29. Znasz angielski, wiec nie musze tlumaczyc, ale jak chcesz to sobie przeczytaj, to jest dokladnie to co sie dzieje:

    "In fact, America is not “broke” and looking for a handout. America is the largest industrial­ized economy in the world. After collapsing as a result of reckless Wall Street bankers—an­d Republican legislated deregulati­on—the economy has, in fact, grown for seven consecutiv­e quarters. The stock market has bounced back since the crash—rega­ining most of its value, and corporate profits are soaring. As a result of Republican authored tax cuts and subsidies, American corporatio­ns are sitting on trillions in disposable cash, but they’re refusing to hire as part of the McConnell/­Norquist plan to “destroy Obama.” The problem isn’t that America is “broke,” but that our rekindled economic growth is not being equally shared; the rich are getting richer and the middleclas­s is getting poorer, literally being taxed into oblivion. To embrace the big lie that repealing tax cuts for the wealthy will hurt small businesses (by supposedly inhibiting their ability to create jobs) requires acceptance of the harebraine­d Republican argument that trillion dollar corporatio­ns like GE, Bechtel, and Koch Industries are “small businesses­” and in desperate need of tax cuts to make payroll!"

    ReplyDelete
  30. "Między bogiem a prawdą" to jest takie powiedzonko, a nie legitymacja poglądów w moim odczuciu. I nie wiem dlaczego zawsze w przypadku jakiejkolwiek opinii na temat USA, nawet najbardziej delikatnej, pojawia się wątek, ze Amerykanie sa głupi, zupełnie nie o to chodziło i nigdzie nie napisałam, że "ci głupi Amerykanie" albo coś w ten deseń. Uśmiech dodałam tak se. Zapamiętam, żeby na temat polityki się nie wypowiadać u Ciebie, bo robisz się zwyczajnie przewrażliwiona.

    ReplyDelete
  31. No ale o co chodzi? Przecież to jest "normalne":D

    ReplyDelete
  32. Koalo--> Napisalam juz w notce, ze chce sobie rzygnac, a nie prowadzic wywody polityczne i jakos wszyscy potraktowali to normalnie. Ja tez, bo potrafie zartowac. Ty rzucasz "fakt" prosto z Facked News playbook i dziwisz sie, ze "robie sie zwyczajnie przewrazliwiona". Nie, ja sie nie robie przewrazliwiona, tylko na takie "fakty" jestem zawsze wrazliwa i mnie wyjatkowo wkurwiaja.

    ReplyDelete
  33. Nivejko--> I o to chodzi, ze normalnosc potrafi byc wkurwiajaca:))))

    ReplyDelete
  34. Stardust,Ty powinnas felietony do gazet pisac:)))

    ReplyDelete
  35. Cześć Star :)) Ja się na polityce nie kumam, bo mnie odwala od hipokryzji z zasady, ale aż sobie wyszukałam tego Marcus'a Bachmann'a i ... o rany, cóż, porażające :/
    Że takie indywidua nie czają obciachu swojej autoprezentacji?

    ReplyDelete
  36. Maga--> Chyba chcesz zeby mnie ukamienowali:))

    ReplyDelete
  37. Laki--> Jestes:))!!!
    Wiesz samego Marcusa to moznaby olac, gdyby nie fakt, ze sam jest gejem a prowadzi klinike "uzdrawiajaca", no wiekszej hipokryzji trudno sobie wyobrazic;)

    ReplyDelete
  38. Ano, jestem juz, powoli nadrabiam zaleglosci. Ale ze ta jego pani nie rozumie, ze jego hiporyzja rzutuje na jej wiarygodnosc, skoro sie lansuja w tandemie na okolicznosc jej kandydowania?
    Ale co tam, i tak odpadnie, zaden narod nie jest tak pokrecony zbiorowo, zeby sobie wybierac podobne opcje, mysle. Do zobaczenia na HbC ;)

    ReplyDelete
  39. A... niby Ameryka, a całkiem jak u nas :)

    ReplyDelete
  40. Świetny post Star! Niestety wygląda na to, że się nie dogadają i polecą na dno, zabierając Kanadę i inne kraje z sobą...

    ReplyDelete
  41. Stardust ty się marnujesz w tej swojej pracy! ty powinnaś się za politykę brać!!! :)

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...