Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Wednesday, September 21, 2011

Wyruszam...

... switem bladym na poszukiwanie jesieni.
Postaram sie zagladac, ale nic nie obiecuje:))
Jesien to w koncu moja ulubiona pora roku, wiec moze mnie pochlonac bez reszty;)

21 comments:

  1. Powodzenia!.... to moze wpadniesz do mnie?
    Usciski

    ReplyDelete
  2. Ale w końcu wrócisz przecież;-)))

    ReplyDelete
  3. Niezapomnianych wrazen w czasie tego poszukiwania zycze:) Przynajmniej bede miala mozliwosc nadgonic zaleglosci w czytaniu, jakich narobilam przez wyjazdy;)

    ReplyDelete
  4. BA--> Tak, jesien w stanie NY:) Cos pieknego!! Siedze w pociagu i narazie zachwycam sie widokiem Hudson River tonacej we mgle. Zapraszam:))

    ReplyDelete
  5. Ina--> Nie mow dwa razy:))) Jak ogladam zdjecia u Ciebie to zawsze mam ochote wpasc z wizyta:))

    ReplyDelete
  6. zolwico--> Dobrze,ze nie napisalas "badz grzeczna" :)))

    ReplyDelete
  7. Akular--> Jak widzisz nie tylko wroce, ale nawet nie dam Wam odpoczac od siebie:))

    ReplyDelete
  8. Moniko--> A ja wlasnie w Twoim kierunku zmierzam:))

    ReplyDelete
  9. Bedziesz w okolicach Toronto??? Jesli tak, to koniecznie, koniecznie trzeba sie spotkac!

    ReplyDelete
  10. Moniko--> Nie bede:(( Jedziemy do Syracuse pociagiem, tam czeka na nas samochod i jedziemy do Clayton, Alexandria Bay gdzie zostajemyh do poniedzialku. W poniedzialek powrot do Syracuse, oddajemy samochod i pociagiem do Buffalo na obiecane odwiedziny E. a w czwartek znow powrot do domu pociagiem.
    Jak mi dobrze w tym pociagu, siedze popijam winko i klikam:))) Winko mam tym razem prawie cala butelke dla siebie, bo Wspanialy bdzie jednak kierowca od 14tej;)

    ReplyDelete
  11. No to szkoda:( Nastepnym razem wiec....bo jak nie Wy do nas, to my na pewno wczesniej czy pozniej zjawimy sie w NYC;)

    ReplyDelete
  12. Moniko--> Toz zjawiaj sie w NYC poki sie mozesz nawet u mnie zatrzymac, bo wiesz na moja goscinna sypialnie Tatek jest zapisany w kolejce:))) Jakby cos sie stalo i nie bedzie mogl sam sobie radzic to zabieramy go do nas. A ja moze kiedys sie zbuntuje i uciekne Wspanialaemu na kilka dni do Toronto. SAMA!!! A co?!

    ReplyDelete
  13. Mijko--> Wroce, wroce, kto by mnie chcial na dluzej? :))

    ReplyDelete
  14. Udanego romansowania z jesienią :)Koniecznie rób dużo zdjęć!!!

    ReplyDelete
  15. http://www.youtube.com/watch?v=woc6hhhRbI4

    na drogę :)

    (tak mi się jakoś skojarzyło :)

    ReplyDelete
  16. No wiesz! Nigdy mi do głowy nie przyszło, by szukać jesieni. Zawsze się chodziło wiosny poszukiwać...

    ReplyDelete
  17. ;))))
    na pewno będzie to przepiękna wycieczka.
    Liczę na wspaniałe zdjecia i opisy;)

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...