Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Tuesday, October 4, 2011

Zaklocenia w dostawie

Chwilowo nie mam czasu pisac o dalszych przygodach i najwazniejszych urokach naszego urlopu, bo dzis ide siedziec w Sadzie.
Tak, w tym kraju jest tak popierdolony system, ze lawnikow bierze sie z ulicy:)))
Tym razem przyszla kolej na mnie... Wrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
I zeby bylo smieszniej to ja dostalam zaproszenie do Grand Jury, nie jakies tam byle jakie zwykle Jury, na ktore zaprosili rok temu Wspanialego, tylko GRAND:)))
Wiadomo, w moim zyciu nic nie moze byc zwykle... hehehehe ;)
Mam nadzieje, ze mnie zwolnia ze wzgledu na prace, ale z nimi nigdy, nic nie wiadomo.
Tak czy inaczej:
Czymta kciuki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Czymta kciuki nie tylko za to, zeby mnie zwolnili i zebym mogla wrocic do normalnego zycia, ale glownie za to, zebym komus glowy w tym Sadzie nie odgryzla.

24 comments:

  1. No to wielka przygoda, szkoda tylko, że podczas urlopu!
    A kciuki trzymać będę oczywiście, chociaż Ci współczuję konieczności siedzenia w sądzie, kiedy mogłabyś sobie dalej zwiedzać.
    Buziaki!

    ReplyDelete
  2. iw--> Jakiego urlopu? Ja na urlopie bylam 8 dni i wrocilam w czwartek.

    ReplyDelete
  3. aj, a ja pomyslałam ze chodzi o taki sad z jabłkami, dopiero z kontekstu do mnie dotarło no i z dużej litery był! ;-))

    ReplyDelete
  4. Jak w filmie ;) ulala :)
    Sądź sprawiedliwie i wracaj na urlop ;)

    ReplyDelete
  5. Ach, ja też zrozumiałam, ze podczas urlopu... głodnemu chleb na myśli ;)

    ReplyDelete
  6. Oj, ja tez tego nie cierpie!!!! Tutaj tez rozsylaja jak popadnie i w kazdej chwili moze to i mnie czekac. Wiem, ze ludzie sie migaja, nie mozesz powiedziec, ze nie czujesz sie na silach w powodu niewystarczajacej znajomosci angielskiego???? Ja wiem, ze to wykret ale co Ci zalezy??

    ReplyDelete
  7. Jak trzeba bedzie urwac komus leb to nie widze przeciwwskazan:)

    ReplyDelete
  8. Najpierw przez ten brak polskich znaków pomyślałam o sadzie takim z jabłkami i myślałam, że będziesz jakieś zbiory oceniać :D, czytam, czytam i oczom nie wierzę. Jak to z ulicy? Łapankę robią, czy jakiś system losuje i rozsyła "zaproszenia"?

    ReplyDelete
  9. el--> Zdecydowanie wolalabym ten sad z jablkami:))

    ReplyDelete
  10. Porcelanowa--> Siedze i mam nadzieje, ze mnie nie wybiora do zadnej sprawy, bo nie bardzo moge sobie pozwolic na dodatkowy "urlop" w Sadzie.

    ReplyDelete
  11. Moniko--> Chyba nikt tego nie lubi, ale nie bardzo jest wyjscie z tej pulapki. Nie moge tez liczyc na wymowke "slabego" angielskiego po tylu latach, z obywatelstwem i do tego wlasnym biznesem:// Biore na przeczekanie z nadzieja, ze sie jednak nie nadaje:))

    ReplyDelete
  12. Maga--> Mialalbym wyrzuty sumienia, bo facet, ktory sie tu nami opiekuje jest naprawde przystojny:))) A on musialby byc pierwszy w kolejce do urwania glowy:))

    ReplyDelete
  13. aga_xyz--> To system wybiera. Jak masz obywatelstwo, prawo jazdy i glosujesz w wyborach, to automatycznie wpadasz w sidla systemu:)) Na szczescie maja tutaj te publiczne komputery, ale to takie ze zwykla klawiatura. Ja przyzwyczajona do mojego lapka z aksamitna klawiatura czuje sie jakbym byla w jakiejs mlockarni:)))

    ReplyDelete
  14. Eeee,no jak przystojny to warto w tym sadzie posiedziec:)))

    ReplyDelete
  15. Widzę po komentarzach, że nie tylko ja o sadzie pomyślałam:-) Opisz nam później wrażenia! Czymam kciuki:-)

    ReplyDelete
  16. Może chociaż jakaś sprawa fajna ?:)

    ReplyDelete
  17. Dobra, czymam kciuki;-)Głównie za to, żebyś jednak żadnej głowy nie odgryzła, bo to może być tragiczne w skutkach;-)
    Się na przykład czyimś włosem udławisz, albo cóś;-)))

    ReplyDelete
  18. no to czymam... czy grand jury może na blogu zdawać relację co się dzieje, czy musi milczeć? ;-)

    ReplyDelete
  19. Jak ot szlo? Dwunastu sprawiedliwych?
    :DDD

    ReplyDelete
  20. Obowiazek obywatelski nalezy spelnic z godnoscia.... a przestepce wsadzic chodzby dla przykladu!!!
    Powodzienia

    ReplyDelete
  21. No coś ty, Stardust, chcesz nas pozbawić notek sądowych? Nie trzymam kciuków dla dobra czytelników! ;-)

    ReplyDelete
  22. A u nas ludziska się pchają na te stołki ławników...

    ReplyDelete
  23. moze nie bedzie tak zle? mam nadzieje, ze sie wymigasz alboo chociaz bedziesz sie dobrz bawic. p.s. moze opiszesz jak to dziala, to ciekawe.

    ReplyDelete
  24. Wrocilam padnieta psychicznie, glownie dlatego, ze musialam wczesnie wstac:)) I nie mialam mozliwosci po poludniowej drzemki:))
    Ale za to jestem juz wolna na nastepne 4 lata!!!!
    Jutro w pracy mam luzy, wiec postaram sie napisac jak to przebiegalo, a teraz spadam spac:)

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...