Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Thursday, December 8, 2011

Polecam

Moi drodzy, skoro ja nie pisze, bo nie mam czasu, to moze chociaz zrobie dobry uczynek:))
A dobrym uczynkiem bedzie polecenie konkursu, ktory oglosila Magdalena z Soap Bakery.
Magdalena robi przecudne, naturalne mydla i wlasnie konkurs dotyczy jej wyrobow, mozna latwo wylosowac jakis z jej produktow.
Nie bede sie rozpisywac, bo sami zobaczcie co tez ta Magda wyczynia, o tutaj.
Ja sie tylko przyznam, ze gdybym miala okazje zobaczyc te cuda na zywo, to pewnie rzucilabym sie na nie jak na najlepsze smakolyki:)
Piana na pysku, byla by na 100%:)))
A narazie polecam i zycze szczescia w konkursie!!!

PS
Konkurs trwa tylko do niedzieli 11 grudnia, wiec prosze sie spieszyc!!!!!!!!!!

8 comments:

  1. na pewno mydła nie nadają się do mycia, bo ja dziełami sztuki myć się nie mogłabym, ale czy byłabym szczęśliwa gdybym je zjadła?;)
    Fantastyczne rzeczy robi Magdalena:))

    ReplyDelete
  2. Rzeczywiscie - slicznosci.
    Tyle ze sama uzywam emolientow wylacznie, wiec konkurs nie dla mnie.

    ReplyDelete
  3. Cos mi mowi, ze powinnam wyjasnic:))
    Ja tez nie biore udzialu w konkursie, bo warunkiem udzialu jest nie tylko notka, ale i subskrypcja bloga Magdaleny. Ja mam Soap Bakery zalinkowany juz od pewnego czasu i to mi wystarcza. Udzialu w konkursie nie biore, tak jak i nie biore udzialu w innych tego typu konkursach (candy itp.) z prostej przyczyny, ze przesylka do mnie za drogo kosztuje.
    Uwazam wiec, ze to jest nie fair wobec osoby organizujacej taki konkurs, nie dosc ze ja cos dostaje za darmo to jeszcze ktos ponosi wysoki koszt przesylki.
    Natomiast szczegolnie w przypadku tych mydelek, chodzi o rozpropagowanie czegos co ktos robi. Blog jest calkiem przyzwoita forma marketingu w tym przypadku, oczywiscie moim zdaniem.
    A mydelka sobie kiedys zamowie i wtedy jak za nie zaplace to rowniez zaplace za koszt przesylki. Takie jest moje zdanie i stanowisko w tym konkretnym przypadku.
    Przy okazji przepraszam Magdalene, ze zajmuje takie a nie inne stanowisko w miejscu publicznym, bo takim jest moj blog, bez porozumienia i jej zgody.
    Mam nadzieje, ze nie bedzie miala o to do mnie pretensji.

    ReplyDelete
  4. Star!!! - mam nadzieje, ze znajdujesz czas na malutki wypoczynek. Oszczedzaj sily... bo maja wystarczyc na bardzo dlugo.
    Usciski

    ReplyDelete
  5. Ina--> Ja wypoczywam, dlatego wlasnie nie pisze, bo jak mam czas dla siebie to nie chce go dzielic z blogiem:)))

    ReplyDelete
  6. ja niestety tez nie mam czasu na pisanie a juz tym bardziej na czytanie, ale dzisiaj weszlam zobaczylam i powiem ze wygladaja apetycznie ale udzialu w konkursie barac nie bede ;)

    ReplyDelete
  7. Pięknie wyglądają, uwielbiam takie pachnące drobiazi:))

    ReplyDelete
  8. Nareszcie moge napisac komentarz, mialam problemy techniczne. Stardust, dziekuje Ci za wiesz co:-)
    Sciskam,Magda.

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...