Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Thursday, December 8, 2011

Telegraficznie

Jesli nic sie nie wydarzy, to Tatek wychodzi jutro ze szpitala.
Pogoda sie spitolila, przez ostatnie dwa dni padalo, ale przy tym bylo nieprzyzwoicie cieplo (16C).
Nareszcie dzis chlodniej (8C) i ma byc slonecznie, cieszy mnie to bo ja chce slonca!!!
W pracy jestem zarobiona po kokardke, co tez cieszy.
Wczoraj sie dopatrzylam, ze mam ladne uszy:))))))

16 comments:

  1. Fajny ten skrót telegraficzny :)
    Miłego dnia ;)

    ReplyDelete
  2. Dzisiaj mam ochotę Cię kopnąć, naprawdę. Umieram w milionie warstw odzieży, które robią ze mnie baleron, nie mogę się schylić, żeby buty zawiązać, a ta, że nareszcie chłodniej. Kurna.

    ReplyDelete
  3. U mnie też pogoda nieco odmieniona- mokro, chwilami śnieg z deszczem i +3, a poza tym tak ciemno, że muszę mieć włączone w domu światło, a właśnie dochodzi godz.14-ta. I dobrze,że Tatkowi lepiej na tyle,że już może wyjść ze szpitala.
    Miłego, ;)

    ReplyDelete
  4. tu nie ma zimy tej zimy. temperatury wciąż na plusie i pada deszcz. uszy mam paskudne. roboty akurat, choć wiadomo że chciałabym wiecej ;)

    ReplyDelete
  5. No to same dobre wiesci! Ale z tymi uszami to nie mam pewnosci, odpatrzylam znaczy, ze utwierdzilas sie w takim przekonaniu czy tez przeciwnie hehehe:)))))

    ReplyDelete
  6. Zuzanko--> Ja nie oczekuje -15C ale +16C w grudniu to nie jest normalne i zdrowe. Czlowiek nie wie jak sie ubrac, bo rano i wieczorem duzo chlodniej, wiec jestem wiecznie spocona:)) Ludzie dzieki temu parskaja i prychaja przez co rozsiewaja choroby, wiec wole, ze jest chlodniej, bo przynajmniej latwiej sie do tego dopasowac z ubiorem.

    ReplyDelete
  7. anabell--> Ja tez rozumiem, ze deszcz jest potrzebny i kiedys musi padac, ale te dwa dni ciapania to juz mi dalo popalic:) Wiec dzisiejesze zapowiadane 8C i slonce przyjmuje z wielka radoscia:))

    ReplyDelete
  8. spt--> Wlasnie wiem, ze w Polsce tez jest ciagle stosunkowo zimno, ale dla mnie te nisko plusowe temperatury, to juz zima:)) jak spada ponizej 10C to juz jest zimno moim zdaniem. Bylabym zadowolona gdyby nigdy nie spadalo ponizej zera, no ale tak dobrze to tez nie mam:))

    ReplyDelete
  9. to ja gratuluje uszow :D :D :D pozdro...

    ReplyDelete
  10. Moniko--> Ja nigdy nie przywiazywalam wagi do tego jakie mam uszy, no bo to jakas taka czesc, ze musza byc wyjatkowo szkaradne, zeby czlowiek zaczal sie nad tym zastanawiac. Ladne zwykle umykaja naszej uwadze;) Ale teraz jak mam dlugie wlosy i szczegolnie w pracy musze miec zwiazane gladko, bo przeszkadzaja. To wczoraj klientka mi powiedziala, ze jest mi bardzo ladnie w takiej gladkiej fyzurze, co mnie zaskoczylo, bo w moim wieku to czlowiek juz zna swoje mankamenty. I tak od slowa do slowa zaczelysmy rozmawiac i ona w pewnej chwili powiedziala "star, bo ty masz sliczne uszy". Zatkalo mnie, ale jak poszla to zrobilam dokladny przeglad i stwierdzam, ze "sliczne" to moze za duzo powiedziane, ale mam zdecydowanie ladne uszy. Nie za duze, nie za male, ladny ksztalt bez zadnych dziwolagow, no i ladnie przylegajace do glowy a nie odstajace.
    No to ladne? prawda?

    ReplyDelete
  11. Maugosha--> DZiekuje :D:D:D i buziaki przesylam:))

    ReplyDelete
  12. Elu--> Chyba to slonce na mnie tak podzialalo:))

    ReplyDelete
  13. U mnie pogoda się spitoliła odkąd tu jestem, no z małymi przerwami na niepadanie. Dzisiaj lało koszmarnie, do tego wiatr - no czułam się jak na otwartym morzu.
    Uściski i dużo zdrowia dla Tatka.
    ps. ja też mam ładne uszy:))

    ReplyDelete
  14. HURRRAAA!!!!!!!!!!!!!!
    NIECH TATKOWI SIE WIEDZIE JAK NALEPIEJ:)

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...