Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Thursday, March 15, 2012

Szlag trafil lato:(

No sie wzielo i spitolilo:((
Wstalam rano, a tu pochmurno i qurewsko zimno.
Wiem, 12C to nie tragedia a raczej normalna temperatura w marcu, ale po wczorajszym dniu, dzis mialam ochote na kozuch i futrzana czapke. Przemoglam sie i posmigalam do pracy w wiosennej krotkiej kurtce, ale przyznaje, ze mi zmarzla dupa, bo kurtalka taka tylko do pasa.
Nic to przezyje, bo juz od poniedzialku (czemu nie od soboty, he?) wraca lato w postaci powyzej 20C.
Ale za to dzis wyjelam aparat i wracajac z pracy (wczesniej) sfocilam magnolie.
Nie chcialo mi sie isc, wiec wysiadlam tylko dwa przystanki wczesniej z autobusu i sfotografowalam to co najblizej, ale po drodze widzialam juz calkiem spore liscie na niektorych drzewach. Za dwa tygodnie bedzie sie juz zielenic. Ach i zaczynaja kwitnac drzewa owocowe, te ozdobne, ale to widzialam z autobusu;/



A tu jakis krzew ozdobny w ogrodzie sasiadow i bazie.



Tyle wiosny na dzis...

41 comments:

  1. Lepiej niech się poprawi pogoda, bo mnie pacjentka zabije. Wczoraj jej powiedziałam, żeby letnie ciuchy do NYC brała, bo tak na blogu piszą ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czarownico, ale pacjentka ma chyba dostep do netu, wiadomosci, no i chyba ma wlasny rozum tez:)) Pogoda zmienna jest, to raz, dwa chyba nie mozna sie sugerowac tym co ktos gdzies tam napisal, bez sprawdzenia samemu.
      Mimo wszystko na pewno nie bralabym kozakow i zimowej kurtki:)) Jesli juz to cienka kurtke i jakis sweter, wiadomo poranki i wieczory sa chlodniejsze.

      Delete
    2. Oczywiscie ze sobie sprawdzi pogode przed wyjazdem, myslalam, ze ";)" jest dosc jednoznaczne. Tudziez nikt chyba nie bierze stwierdzenia "zabije mnie" doslownie? :)

      Delete
  2. Replies
    1. Margarithes, tak bardzo lubie magnolie i tak bardzo mi zawsze przykro, ze one tak krotko kwitna;/

      Delete
  3. No tak, lato na chwilę się pokazało, a człowiek szybko się przyzwyczaja:-) Głowa do góry, poniedziałek tuż za rogiem:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zolwico, ale wiesz jak takie 3 dni moga czlowiekowi namieszac? Wczoraj normalnie bylo mi tak zimno i zreszta wszyscy narzekali:))

      Delete
  4. Jak już tak magnolie rozkwitły, to będzie coraz cieplej. U mnie paki na magnoliach mocno zbite, a i forsycja jakoś też jeszcze dżemie. Tylko leszczyny zaczynają się żółcić.Teraz mam 10 stopni w mocnym cieniu i 19 stopni w cieniu, ale od słonecznej strony. Dzisiaj robię inaugurację- wyjście w półbutach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaskolko, ja zawsze czekam na magnolie:) Bardzo je lubie i szkoda tylko, ze tak szybko przekwitaja. A w weekend musze sie gdzies wybrac w poszukiwaniu wiosny:)

      Delete
  5. Typowo wiosenna aura,u nas też w kratkę, minusy w nocy a teraz 16 st.

    Magnolie są przepiękne,ja czekam na te pierwsze białe,które rosną w naszym parku.
    Muszę i ja wybrać się na spacer i poszukać wiosny.

    ReplyDelete
    Replies
    1. W mojej najblizszej okolicy nie ma bialych magnolii;( Temperatury mamy dodatnie nawet w nocy, wiec nie jest zle. No ale... bylo juz tak ladnie... buuuuuuuuuuuu ;))

      Delete
  6. Te skoki temperatur moj organizm wykoncza.Ja sie nie poddaje ,rano wstaje ,robie banana i powtarzam sobie jest swietnie,jest swietnie i jak juz zaczynam w to wierzyc, wraca dobry nastroj to nawet te burosci za oknem nie sa w stanie popsuc mi humoru.
    Lato pewnie gdzies na chwilke przycupnelo zeby odpoczac,widocznie zbyt szybkiego tempa nabralo:))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maga, mamy bardzo podobne nastawienie do zycia i otaczajacego nas swiata:)) Ja tez widze to co jest piekne, bo to ulatwia zycie i pozwala byc szczesliwym. A ja kocham byc szczesliwa:)))
      Lato przyjdzie i jeszcze nam tak da w dupe, ze bedziemy narzekac;)

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. Byka strzelilam.

      To "se" wtedy bedziemy tesknily za zima:))))
      Trzeba dostrzegac pozytywne strony tego zycia bo w przeciwnym razie czlowiek by zwariowal,a znam takich ktorzy sa urodzonymi pesymistami,wszystko na nie.I wiesz Stardust co?,im jakos los czesciej klody pod nogi rzuca.

      Delete
    4. Maga, wyznajemy ta sama religie:))

      Delete
  7. u nas tez za chwilę tak będzie :-) w sumie to już od dziś jest ślicznie !!!!!! bardzo bardzo ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zmorko ilez to radosci czlowiekowi sprawia troche zieleni i slonca:))

      Delete
  8. Za oknem u nas piękne słoneczko, ale ciepełka jeszcze nie ma :)
    Pozdrowienia i udanego weekendu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iw, ktos juz wczesniej pisal, ze w Polsce ma byc 20C w ten weekend, a to sliczna pogoda. Milego weekendu!!

      Delete
  9. Oj wroci Stardust ta wiosna, musi sie troche ponamyslac;) U nas dalej pieknie ale dzis tez chlodniej. Ale ja juz w wiosennym plaszczyku paraduje. Posialam gdzies w niedziele swoja ulubiona czapke (bo ja na zatoki choruje wiec zima ciagle w czapce chodze)to chyba juz znak, ze zimy nie bedzie?? Za to w niedziele 22 stopnie!!!!!! Lato normalnie sie pospieszylo a przeciez jeszcze wiosny nie bylo:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moniko, juz mi Irlandczycy przyniesi lato z powrotem:)) Dzis znow 18C i tak trzymac:))

      Delete
  10. A nie umylas przypadkiem samochodu? U mnie zawsze pogoda sie chrzani, jak z myjni wyjezdzam. I nie badz tu czlowieku przesadny:)
    Troszke ci naszej, swiezej i nowej wiosny wysylam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Casablanco, a nie, nie mylam:) Zreszta Wspanialy sie tym zajmuje, ale on nie taki zrywny do mycia samochodu, od czasu kiedy samochod stoi w garazu, to baaardzo rzadko sie go myje;)
      A piekna pogoda juz wrocila, nie moglo byc inaczej, dzis swieto Irlandczykow:))

      Delete
  11. 12 stopni? ufff, kamień z mojego wrednego, zazdrosnego, kaszubskiego serca spadł:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beata, az sie boje o to "wredne kaszubskie serce" bo dzis juz znow pieknie i 18C:)))
      Ale Wspanialy mowi, ze pewnie jeszcze snieg bedzie padal, wiec wiesz, nie przejmuj sie tak bardzo;)

      Delete
  12. a u mnie nieśmiało krokusy, narcyzy, tulipany:) Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ivo, krokusy, narczyzy i tulipany widze w okolicznych ogrodach. Jak by nie bylo i co by sie nie dzialo, jest wiosna:))) Buziaki:**

      Delete
  13. To był tylko malutki wiosenny kryzys. Wiosna już wisi w powietrzu i nic tego nie zmieni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ilenko, tutaj pogoda to zywcem kalejdoskop:)) Skoki o 10 - 15 stopni to normalka, wiec dzis znow jest pieknie.

      Delete
  14. U nas ma być piękny weekend, niedziela do 20 stopni!
    Wypadałoby na chwilę powiesić na kołku remont i urwać się na rower :)) Ponoć jestem na urlopie ;P heh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Antares, wieszaj ten remont na kolku, bo dzien odpoczynku wynagrodzi Ci nowymi silami:)) I tak jestes dzielna dziewczynka, ze robisz to wszystko sama. Podziwiam!!

      Delete
  15. I tak masz piękniej bo cieplej, nie pada, no i te obłędne magnolie!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kachna, juz mi dzieki Waszemu swietu (nie wiem czy to poprawnie, ale niech bedzie) piekna pogoda wrocila. Na St.Patrick Day musi byc ladnie:))

      Delete
  16. No, popatrz! A u nas na odwrót, weekend 20 stopni a po weekendzie wraca przedwiośnie z deszczem, wiatrem i takimi tam. Nie wiem czy fajnie, że takie lato się zrobiło. Śmieci z trawnika zaraz do mnie zamrugały błagalnie i musiałam grabić i zbierać. Postanowiłam, że tylko od strony ulicy. W tym czasie ogród z tyłu zaczął zawodzić błagalnie, udawałam że nie słyszę i zabrałam się za pranie, które miało sobie w t5ym ogrodzie wyschnąć. Narobiłam się już jak dziki wół, a tu dopiero 9.46

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pieprzu, a po co patrzysz tam gdzie nie trzeba? Zamiast na trawnik wznies glowke swoja sliczna i patrz na niebo:)))

      Delete
  17. A było sie chwalić? Pozazdrościliśmy ci lata i teraz masz! A raczej chwilowo nie masz;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nivejko, widocznie nie zazdrosciliscie tak zlosliwie, bo znow mam lato:)))

      Delete
  18. Nie dziwię Ci się Star ,że przeszłaś spacerkiem te dwa przystanki-pięknie
    u was.Pozdrawiam serdecznie:))

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...