Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Tuesday, April 17, 2012

Remanent

Cyrk zamkniety do odwolania:)))
Malpy na wybiegu, jak sie ochlodzi to moze wroca;)

19 comments:

  1. Ty Stardust to jestes "walnieta" ale za to Cie wlasnie lubie:)))) To w jaki sposob nas powiadamiasz, miodzio! Ale wracaj, bo czytanie Twojego bloga z ranca, to jak kubek goracej kawy:)))) Jestem uzalezniona!

    ReplyDelete
  2. Może... może... głębokie i szerokie....:( niech się te małpy dyscyplinują, zremanentują i wracają. Boszszszszsz... jedyny cyrk, który lubię i tu.... do odwołania :(

    ReplyDelete
  3. zaraz napisze do Putina niech otworzy lodówy i włączy wiatraki w Twoją stronę :D

    ReplyDelete
  4. My, czytelnicy bloga Stardust zwracamy się z petycją o szybki powrót. Prosimy o zachowanie się inne niż zachowanie polskiego rządu i potraktowanie głosu ludu z całą powagą.

    :)

    ReplyDelete
  5. Byleby wróciły :)
    Czyli dołączam się do petycji Eli G-P!!!

    ReplyDelete
  6. :)))) Serdeczności.Bawta sie wesoło.
    Czekam cierpliwie na ochłodzenie.

    ReplyDelete
  7. Powiązać im nogi! Będą siedzieć, cierpieć i "natchniewać" Star! ;)

    ReplyDelete
  8. No i dalej remanent. Uwielbiam, jak ktoś mówi, ze telewizji widział jako to Hameryka doskonała, odpowiadać, a bo nie, bo Stardust pisała...
    Czekam z niecierpliwością na nowe notki, żeby argumentację wzbogacić :-D

    ReplyDelete
  9. Stardust? Czy ty tez piszesz pracę dyplomową? :)))

    ReplyDelete
  10. To ja tu włażę, żeby nadrobić kilkudniowe zaległości, a tu takie cuda???;-) Mam przynajmniej nadzieję, że odpoczywasz! A po powrocie raporcik dokładny proszę na blogu zdać... :-)

    ReplyDelete
  11. Jak na notkę o tym, że nie będzie notki to dużo komentarzy się pojawiło ;-)))))

    ReplyDelete
  12. STARDUST!!!Wracaj z tego wybiegu,juz sie ochlodzilo:))

    ReplyDelete
  13. właśnie nie opindalaj sie zbytnio Putin lodówy otworzył !!!!

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...